Şimdi Ara

Microsoft Türkiye'nin garantiye gönderdiğim ürünü alıkoyması ve sonrasında imha etmesi rezaleti (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
158
Cevap
2
Favori
17.627
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
349 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bill artık dünyanın sahibi, mülkününde sahibi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,


    benzer bir durumu ben huawei ile yaşadım. Kampanya kapsamında indirimli powebank satın almıştım. Type c gelmesi gereken powerbank usb gelmişti. Teslim almadan geri gönderdim. Bana yanlışlık olduğunu type c powerbank in stokta olmadığını ücret iadesi yapılacağı söylendi.


    Arkadaşın durumu gibi bunu kabül etmediğimi ürünü istediğimi belirttim, göndermediler. Konuyu hakem heyetine taşıdım. Ürünün mevcut piyasa değerini ekleyerek, eğer ürün ilgili firmanın stoğunda yoksa dışardaki bir firmadan satıcı tarafından temin edilerek tarafıma gönderilmesini veya emsal değerin iade edilmesini istedim.


    TÜketici hakem heyeti emsal değerin iadesine karar verdi. Huawei ilk defa böyle birşey ile karşılaştıklarını iade edilen ücretin dışında neden talep de bulunduğumu bunun etik olmadığını ifade ettiler. bende satın aldığım ürünü göndermemenizle benzer bir durum diyerek ve hukuksal kararın uygulanmasını isteyerek konuşmayı sonlandırdım.


    Huawei kararı üst mahkemeye taşıyacağını ifade etti, "tabiki edebilirsiniz" dedim. Ancak birkaç gün sonra sanırım avukatlara vs danıştılar ücret ödemesini yaptılar.


    Burda hakem heyetine yazdığınız dilekçe çok önemli, talebinizi neden sonuç ilişkinizle açıklarsanız olumlu karşılanacağını düşünüyorum.





  • Rezalet gibi rezalet. Gecmis olsun

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • cemsaglam C kullanıcısına yanıt

    Detaylı bilgi için çok teşekkür ederim Cem bey. THH'ye yazdığım dilekçede sizin de altını çizdiğiniz ayrıntılara yer verdim. Ürünün halen piyasada satışta olduğuna ve emsal değerine dair delilleri vs. de ekledim.


    Bu arada eğer merak eden olduysa, Microsoft Türkiye hala benimle iletişime geçmedi. 3 maymunu oynayarak yıldırma, bıktırma politikasına devam ediyorlar...


    Bir de şu hususu özellikle belirtmek istiyorum. Birebir değişim talep ettiğim ürün, Microsoft tarafından üretilen, yurtiçi ve yurtdışı piyasalarda halen satışta olan, XBOX oyun kolları piyasada oldukça da üretimi ve satışı devam edecek bir ürün. Üretimi bitmiş, piyasadan kalkmış, EOL statüsünde bir ürün değil yani.


    Geçici olarak bir stok, temin sorunu yaşanıyor ise de, bu husus bana bildirilip "Değişim ürünleri şu tarihte stoğa girecek" denilse idi, ben de o tarihi beklerdim. Ancak firmanın yaptığı tek şey, papağan gibi aynı şeyi tekrarlamak ve beni ücret iadesine rıza göstermeye mecbur bırakmaya çalışmak.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siyau -- 4 Eylül 2021; 11:12:5 >




  • Tüketici hakem heyetine güvenen varsa 3 sene önceki şikayetim hala duruyor bakılmıyor kaç kere gittim eleman yok olduğundada şuanda sistem yok diyip geçiştiriyorlar yani tamamen firmanın insafiyetine kalıyorsunuz hak aramak gibi birşey yok bu ülkede yok ben avukatım savcıyım filan diye geçinenlere söylüyorum bi gün gidip bi başvursun bakalım Microsoft Türkiye'nin garantiye gönderdiğim ürünü alıkoyması ve sonrasında imha etmesi rezaleti 

  • geçmiş olsun hocam. i·nşallah çözüme kavuşur.

    bu arada bu şarj kit çok çok pahalıymış. 4 tane şarj edilebilir pil alıp dönüşümlü kullanmak çok daha mantıklı değil mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Koskoca maykrasoft, adamın parasını ödeyip satın aldığı cihazı hacılamış.Sözde dünya markası he?Umarım misliyle hakkınızı alırsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4S14N_HUNT3R

    Tüketici hakem heyetine güvenen varsa 3 sene önceki şikayetim hala duruyor bakılmıyor kaç kere gittim eleman yok olduğundada şuanda sistem yok diyip geçiştiriyorlar yani tamamen firmanın insafiyetine kalıyorsunuz hak aramak gibi birşey yok bu ülkede yok ben avukatım savcıyım filan diye geçinenlere söylüyorum bi gün gidip bi başvursun bakalım  

    Tüketici hakem heyetini Cimer üzerinden şikayet ederseniz sorununuz hızlı bir şekilde çözümlenir.

  • cemsaglam C kullanıcısına yanıt
    Yaptım kardeşim onuda en ufak gelişme olmadı olayın üstü kapandı yıllardır bakan yok.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • siyau kullanıcısına yanıt

    Rezillik. Ama son dönemi böyle bu firmanın...


    Son durum nedir acaba? Size geri dönüş yapmadılar mı halen?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • prof955 kullanıcısına yanıt

    Bugün son bir defa aradım müşteri hizmetlerini. DH'de, ekşisözlük'te konuyu gündeme getirdiğimi, 15 binden fazla insanın konudan haberdar olduğunu, THH'ne başvuruda bulunduğumu söyledim.


    Her zaman söyledikleri yalanları tekrarladılar yine. Güya gün içinde bir süpervizör tarafından aranacağım söylendi, tabii ki ne arayan oldu ne soran.


    Microsoft Türkiye, parasını ödeyip satın aldığım bir ürüne resmen el koydu. Artık mahkemede hesaplaşacağız.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siyau -- 6 Eylül 2021; 22:54:14 >
  • Tüketici hakem heyeti senin lehine karar verecektir
    Fakat ürün stokta yok demelerinin sebebi şuankiler yeni nesildir .
    Şanssızsın ama one s kolu gönderip direk series x kolu gönderiyor herkese hatta bizim Microsoft’un bu değişimini suistimal edip garantinin son günleri kollarını 0 layan bir çok kişi var .
    Sen baya şansızmışsjn



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dwimmerlaik -- 7 Eylül 2021; 0:6:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • son durum nedir hocam vallahi merak etttim. bir türkiye ve türk firması rezaleti.

  • CihanyuS kullanıcısına yanıt

    Son durumla ilgili ayrı bir başlık açmıştım, gelişmeleri buraya da yazayım:


    Bundan yaklaşık 4 ay kadar önce, Microsoft Türkiye'ye garantiden değişim için gönderdiğim Play&Charge Kit ile ilgili yaşadıklarımı şu konu altında dile getirmiştim. Sizlerin de kıymetli destekleriyle konu 1 ay boyunca gündemin en üst sıralarında kalmıştı ancak ne yazık ki onbinlerce kişiye ulaşan bu konu bile Microsoft Türkiye'nin yasadışı uygulamasından geri adım atmasını sağlayamamıştı.


    Microsoft Türkiye'nin garantiye gönderdiğim ürünü alıkoyması ve sonrasında imha etmesi rezaleti


    O günlerde eş zamanlı olarak Tüketici Hakem Heyeti'ne de başvuruda bulunmuştum. Gecikmeli de olsa nihayet karar çıktı ve THH beni haklı bularak, Microsoft Türkiye'nin tüketiciye ücret iadesini tek seçenek olarak dayatmasının yasaya aykırı olduğuna ve birebir ürün değişimi yapılmasına karar verdi. Karar metninin sonuç bölümünü burada da paylaşıyorum:


    Microsoft Türkiye'nin garantiye gönderdiğim ürünü alıkoyması ve sonrasında imha etmesi rezaleti



    Microsoft Türkiye müşteri hizmetleri birimine THH kararını ulaştırdım ancak kendileri hala ve ısrarla yasa tanımazlıkta ısrar ediyorlar ve sadece ücret iadesi yapabileceklerini söylüyorlar. Microsoft gibi "sözde" kurumsal bir firmanın bile, faaliyet gösterdiği ülkenin yasalarını göz göre göre çiğnemesini ve tüketici yasasından kaynaklanan haklarımızı hiçe saymasını sizlerin takdirine bırakıyorum. Elbette ki THH kararı doğrultusunda haklarımı aramaya devam edeceğim.





  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.