Şimdi Ara

Might & Magic 6 - 7 - 8 efsanesi (8. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
150
Cevap
5
Favori
12.578
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • 6 çok tutunca ne yazık ki 7 ve 8 i çok aceleye getirdiler. Yoksa 7 mekanik olarak 6 dan daha üstündü, herkes her şeyde grandmaster olamıyordu, daha çok ve farklı sınıf vardı, iyi kötü taraf seçimine göre karakterler değişiyordu. Ama çok daha kısaydı ve genellikle 6 nın verdiği zorluk ardından başarı hissi yoktu.

    O cuisenheartlardan az çekilmedi Earth ün son seviye büyüsü vardı Mass bilmemne diye o çok güzel hasar verirdi bu psikopatlara.
  • 6 candır. en kolay zindan goblinwatch dan en zoru lich ya da cuisenhaert zindanına kadar aynı heyecanı veren gelmiş geçmiş en iyi oyun
  • Might and Magic 6 da en çok sevdiğim şey bütün partyi sorceror seçmek ve archmage olana kadar hiç lvl atlamamak, kısaca lvl 1 de Archmage olmak. Bunu yapmanın en büyük avantajı Archmage olunca her lvl atladığınızda çok yüksek hp ve mana kazanıyorsunuz. Ve oyunun başlarında archmage olduğunuz için çok çabuk level atlayacağınızdan müthiş bir hp ve manaya kavuşuyorsunuz. Zor yanı ise Carlagon Estate ( Iron Fisttedeki sceptersların, olduğu dev zindan). Fakat sonrasında çok rahatlıyorsunuz. İşte eserim.

     Might & Magic 6 - 7 - 8 efsanesi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Randeas -- 23 Temmuz 2013; 2:01:20 >




  • Randeas R kullanıcısına yanıt
    Hocam o kadar kasmana gerek yoktu :) Archmage (yada diğer classları) olduktan sonra atladığın seviyeler için veriyor zaten sana aynı bonus HP ve MP yi.

    4 büyücü ile ilerlemeyi ben de çok severim ama favorim 4 knight :) Hepsini deli şeklinde bırakıyordum üstelik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 23 Temmuz 2013; 9:02:41 >
  • mm10 icin september 2013 diyorlar. Eylulde ubisofttan cikacakmis. Bakalim guzel olacak mi?
  • Hocam eminmisin ben the eartlier the better diye biliyorum promotionları. Hatta daha önceki oyunlarımda büyücüler hp mana sıkıntısı çekiodu hep, o oyunlarda promotionları sonradan yaptım hem. Şu anda lvl 15 karakterler, manaları 115 ve meditasyon, yahut intelligenceleri yok doru düzgün.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Randeas -- 23 Temmuz 2013; 16:56:33 >
  • Randeas R kullanıcısına yanıt
    Çok eminim hem de :) Seviye atlamış karakterlerin ile promotion aldığın anda zaten ortaya çıkıyor bu, mana ve health barlarında azalma olur. O eksik kalan miktarlar seviye farkından gelen bonuslar kadardır zaten. Son 4 oyunda da bu şekildeydi hep.
    Sadece bir tanesine seviye atlatıp deneyebilirsin istersen.
  • Hocam 4 knightlı bir parti bende düşünüyorum ama, light magic in hour of power, day of gods ve dark magic in day of protection büyüleri melee karakterler için müthiş bir avantaj sağlıyor. 3 Knight ve 1 cleric deneyeceğim bir sonraki oyunda. Bakalım nasıl olacak
  • 7. oyunu oynuyorum baya detaylı gözüküyor bu seriler için türkçe yama bulunuyor mu acaba ?

  • Maalesef bulmanız çok zor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.