Şimdi Ara

===MİLANO TEKNİK SERVİS MİLANO HAKKINDA HERŞEY==== (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
250
Cevap
3
Favori
43.524
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Manualde yazan iki ecu,iki ecu parasıymış demekki:)
  • Faruk bey bi konuda yardiminizi isteyecegim. 99 otomatik honda civic im var. yakittan cok sikayetciyim. uzerinde milano kit var. bi ayarlarini kontrol ettirmk istyrm. siz milanoya bakiyomusnz ? bakmiyosaniz kocaeli veya sakarydan birine yonlndrrmisnz. ama dem-al demeyin
  • Merhaba
    Benim aracım Seat Toledo 2001 model 1.8 20V Signo.

    Milano marka kit var üstünde.
    Ama LPG den şikayetçiyim.Bu ara aşırı fazla yakmaya başladı.25-30 kuruş arası yakan LPG şuan 400den hiç düşmüyor.
    Ayrıca bunun yanında benzin harcaması da aşırı arttı.Depoyu ful dolum yapıyorum hep lpgde kullanıyorum ama benznde bile çok çabuk düşüş oluyor.

    Kadosandaki Üçe otogaza gittim orada takılmış kit ama ayarları normal dediler ama ben şikayetçiyim.
    Bana işini düzgün yapan bir usta lazım.

    İstanbulda bildiği tanıdığı olan var mı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: By_C@BB@R

    Merhaba
    Benim aracım Seat Toledo 2001 model 1.8 20V Signo.

    Milano marka kit var üstünde.
    Ama LPG den şikayetçiyim.Bu ara aşırı fazla yakmaya başladı.25-30 kuruş arası yakan LPG şuan 400den hiç düşmüyor.
    Ayrıca bunun yanında benzin harcaması da aşırı arttı.Depoyu ful dolum yapıyorum hep lpgde kullanıyorum ama benznde bile çok çabuk düşüş oluyor.

    Kadosandaki Üçe otogaza gittim orada takılmış kit ama ayarları normal dediler ama ben şikayetçiyim.
    Bana işini düzgün yapan bir usta lazım.

    İstanbulda bildiği tanıdığı olan var mı ?

    Bu soruya bende cevap arıyorum..?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xavi06

    quote:

    Orijinalden alıntı: By_C@BB@R

    Merhaba
    Benim aracım Seat Toledo 2001 model 1.8 20V Signo.

    Milano marka kit var üstünde.
    Ama LPG den şikayetçiyim.Bu ara aşırı fazla yakmaya başladı.25-30 kuruş arası yakan LPG şuan 400den hiç düşmüyor.
    Ayrıca bunun yanında benzin harcaması da aşırı arttı.Depoyu ful dolum yapıyorum hep lpgde kullanıyorum ama benznde bile çok çabuk düşüş oluyor.

    Kadosandaki Üçe otogaza gittim orada takılmış kit ama ayarları normal dediler ama ben şikayetçiyim.
    Bana işini düzgün yapan bir usta lazım.

    İstanbulda bildiği tanıdığı olan var mı ?

    Bu soruya bende cevap arıyorum..?

    Merhaba

    Cumartesi günü Demirhan LPG yi aradım(0216 499 33 74).Teknik elemanların olup olmadığını Milanoya destek verip vermediklerini öğrendim.
    Fuara gittiklerinde kimse yokmuş.Benimde cumartesi günüm boş hafta içi gidemiyorum bana başka bir teknik servislerinin adresini numarasını verdiler.

    TARKAN OTOGAZ (0216 313 6899) Kadosan (I bloğun bir üstü köşebaşı)

    Gitmeden önce telefon açıp teyit ettim.Gittiğimde çok güzel yardımcı oldu tüm ayarları yaptı sonra 1 tur attık beraber hiçbir sıkıntısı yoktu ve dönüp geldim.

    Ben genel olarak mennun kaldım.Tavsiye edilir.




  • Arkadaşlar Milano sıralı sistem eski tip kullanıyorum logaz olanlardan sorun,
    araç egzozdan kesik kesik egzoz gazı atıyor ve rolantide silkeleyerek çalışıyor gaza basarak devri hafif hafif yükselterek motoru dinliyorum ozamanda sanki motor üç 3 pistonla çalışıyormuş izlenimi yaratıyor devir 2500-3000' ü geçince bu sorunlar belli olmuyor ve kayboluyor.
    yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar şimdiden teşekkürler.
  • Merhabalar arkadaşlar,

    Bende de KME var. Milano ile kardeş sayılır, o yüzden sizlerden daha detaylı bilgi alabilirim diye düşünüyorum. KME hakkında fazla paylaşım olmuyor, özellikle kalibrasyon konusunda. Bende zamanında bir kablo almıştım, ustalar(!) istediğim ayarı yapamıyor diye sonrasında iyi bir usta denk geldi orta bir ayar tutturduk. Şuan sorun yok çok şükür. Aldığım kabloyu da sadece o ustanın ayarı yedeklemek için kullandım. :) Fakat bu aralar biraz boş vaktim var, şu kalibrasyon işinin mantığını anlamak istiyorum. Şu 2 gün içinde okumadığım kullanma kılavuzu, forum sayfası kalmadı. Genel mantığı anladım sayılır ama bazı konularda hala eksiğim. En son ustanın yaptığını yedekledim, kendim yeni ayarlar deniyorum çünkü arabanın daha az yakması gerekiyor. Sizlerden yardım istiyorum.

    1. Regulatör basınç ayarının önemi nedir? Kısarsak yada açarsak ne farkeder? Benimki 0.90 civarıydı, okuduğum bazı kaynaklarda eğer uygun nozül var ise 1 bar olması gerekli deniliyor. Ben 1 yaptığımda araba fazla yakıyor, ayrıca benzinde ve gazda enjeksiyon zamanlarını denk getirmem zorlaşıyor. Bunların basınçla alakası var mıdır?

    2. VALTEK (3ohm) enjektör kullanıyorum. Buna göre offset en az 2 olmalı. Kendi yaptığım ayara göre benimki 2'ye ve daha fazlasına getirince enjeksiyon zamanları denk gelmiyor. Ne yapmalıyım? Şuan 1.2 civarı ve rolantide enjeksiyon zamanları eşit sayılır. Bunun araca bir zararı olur mu?

    3. Offset tam olarak ne işe yarıyor. Offseti 1-3 arasında değiştirmemle ne gibi fark olur? Enjeksiyon süreleri denk gelmez diyeceksiniz, arada az bir fark olsa da denk geliyor. Ben bir fark göremedim.

    Şuan kendi yaptığım ayarları kullanıyorum araçta. Sadece denemek için kısa süreli. Buna göre regulatör basınca ustanın ayarladığı gibi 90 civarı. Offset'i değiştirdim 1.2 yaptım. Mult ise 15. Deneme sürüşlerinde aracın 5.7 litre ile 60 km şehirdışı yaktığını hesapladım. Çekişte de değişen birşey görmedim. Eski yakıt değerime göre bu baya az geldi bana. Fakat bunun araca zararı var mıdır? Araç 1.6, 103 hp, 2001 model.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bronzemoonlight

    Arkadaşlar Milano sıralı sistem eski tip kullanıyorum logaz olanlardan sorun,
    araç egzozdan kesik kesik egzoz gazı atıyor ve rolantide silkeleyerek çalışıyor gaza basarak devri hafif hafif yükselterek motoru dinliyorum ozamanda sanki motor üç 3 pistonla çalışıyormuş izlenimi yaratıyor devir 2500-3000' ü geçince bu sorunlar belli olmuyor ve kayboluyor.
    yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar şimdiden teşekkürler.

    Merhaba
    Sizin probleminiz ayarla alakalı. Kablo ile ilgili henuz bilgi gelmedi.
    Geldiğinde size bilgi vereceğiz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meskisehiri

    Merhabalar arkadaşlar,

    Bende de KME var. Milano ile kardeş sayılır, o yüzden sizlerden daha detaylı bilgi alabilirim diye düşünüyorum. KME hakkında fazla paylaşım olmuyor, özellikle kalibrasyon konusunda. Bende zamanında bir kablo almıştım, ustalar(!) istediğim ayarı yapamıyor diye sonrasında iyi bir usta denk geldi orta bir ayar tutturduk. Şuan sorun yok çok şükür. Aldığım kabloyu da sadece o ustanın ayarı yedeklemek için kullandım. :) Fakat bu aralar biraz boş vaktim var, şu kalibrasyon işinin mantığını anlamak istiyorum. Şu 2 gün içinde okumadığım kullanma kılavuzu, forum sayfası kalmadı. Genel mantığı anladım sayılır ama bazı konularda hala eksiğim. En son ustanın yaptığını yedekledim, kendim yeni ayarlar deniyorum çünkü arabanın daha az yakması gerekiyor. Sizlerden yardım istiyorum.

    1. Regulatör basınç ayarının önemi nedir? Kısarsak yada açarsak ne farkeder? Benimki 0.90 civarıydı, okuduğum bazı kaynaklarda eğer uygun nozül var ise 1 bar olması gerekli deniliyor. Ben 1 yaptığımda araba fazla yakıyor, ayrıca benzinde ve gazda enjeksiyon zamanlarını denk getirmem zorlaşıyor. Bunların basınçla alakası var mıdır?

    2. VALTEK (3ohm) enjektör kullanıyorum. Buna göre offset en az 2 olmalı. Kendi yaptığım ayara göre benimki 2'ye ve daha fazlasına getirince enjeksiyon zamanları denk gelmiyor. Ne yapmalıyım? Şuan 1.2 civarı ve rolantide enjeksiyon zamanları eşit sayılır. Bunun araca bir zararı olur mu?

    3. Offset tam olarak ne işe yarıyor. Offseti 1-3 arasında değiştirmemle ne gibi fark olur? Enjeksiyon süreleri denk gelmez diyeceksiniz, arada az bir fark olsa da denk geliyor. Ben bir fark göremedim.

    Şuan kendi yaptığım ayarları kullanıyorum araçta. Sadece denemek için kısa süreli. Buna göre regulatör basınca ustanın ayarladığı gibi 90 civarı. Offset'i değiştirdim 1.2 yaptım. Mult ise 15. Deneme sürüşlerinde aracın 5.7 litre ile 60 km şehirdışı yaktığını hesapladım. Çekişte de değişen birşey görmedim. Eski yakıt değerime göre bu baya az geldi bana. Fakat bunun araca zararı var mıdır? Araç 1.6, 103 hp, 2001 model.

    Merhaba
    1- Regüatör basıncı önemli. Hemen hemen bütün kitler 0.90-1.20 bar arasında çalışmak üzere tasarlanmıştır. Benzin ve lpg enj. sürelerini eşitlemek gerekli değildir.
    Önemli olan lpg'de çalıştığı zaman benzin enj. süresinin değişmemesidir.
    2-Daha önce verdiğimiz bilgileri okumuşsunuz beli. Katalog değeri 3 ohm enjektör için 2.0 dır. Bu olay tamamen enjektör hızıyla,benzin enjektörünü yetişebilme kabiliyeti ile alakalıdır.
    1 ohm ve matrix enj. için bu değer 1.0 olmalıdır. Bu değerde kullanırsanız ideal yakıt karışımını yakalayamazsınız. fakir karışım uzun vadede üst kapağa zarar verebilir.
    3-Ofset tama olarak diğer kitlerdeki "enjeksiyon hata zamanı"ile aynıdır. Değer arttıkça hata toleransı artırılır. Değer düştükçe lpg enjektörü benzin enjektörü ile aynı ms'de çalışmaya zorlanır.

    Telefon numaramı yazmıştım arayabilirsiniz.

    Edit:yazım hatası



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi umera -- 25 Kasım 2012; 10:32:46 >




  • Merhaba arkada$lar forumu ba$tan sona okudum. Yalniz derdime slklntlma care bulamadim malesef. 2006 yilinda 2004 Marea aracima Dem-Al otogazdan sirali sistem lpg taktirdik. Taktirdigim gunden beri ya$adigim problemleri ve son ya$adigim olayi anlatayim.

    1- Aldigim gunden beri arabayi ilk cali$tirdigimda lpg ye geci$lerde problem ya$iyorum. Servise birkac kez gostermeme ragmen sabahlari 5-10 km gitmeden (cali$tirdiktan sonra bir sure rolantide de bekliyorum-ozellikle ki$ doneminde) lpg ye geci$ saglayamadik,

    2- 1 senedir araba uzun sure bekledikten sonra calistirdigimda 5-10 km sonra yani araba isininca cit cit sesler gelmeye basladi tanktan. Daha sonra lpg ye gecmemeye basladi, stop edip dugmeye basili tutarak calistirarak geciriyordum.

    3-Gectigimiz gunlerde lpg ye gectikten sonra stop etmeye basladi arac ve servise gittigimizde beyninin bi de 2-3 parca daha varmi$ yanmi$lar yeni bi sirali sistem takalim dediler, bunu degistirseniz de ayni masrafi edersiniz fln dediler (800 TL civari) Atiker takmamizi onerdiler. Tank kalacakmi$ diger tum parcalar degisecekmi$.

    Siz ustadlar ne onerirsiniz ba$ka yere de gostermedim?




  • Bugun rast gele gordugum bir oto tamircisine girdim. Milano bayisi var mi buralarda diye, adam eskiden bu i$i yapiyomu$. Dem-Al e yonlerdirdi ilgilenmediklerini soyleyince getir ben bakayim dedi. Cektim iceri arabayi bakti 3-5 dk. Bobin yanmi$ dedi, degi$tirdi ve aracim eski haline dondu. DEM-AL in araci incelemeden hemen degi$tirelim demesi sinirlerimi alt ust etti hala boyle esnaflar var mi diye. Her yerde kotu reklamlarini yapacam bundan sonra.
  • ww bora aracım var.2001 8v 1.6...2007 de milano taktırmış aldıgım vatandaş arabaya.gaza geç geçiyordu,birde geçerken silkeleme yapıyordu.üç kez gittim ayara enjektörler,gaz filtresi değişti.ayarlar en üst noktada yapıldı...hala aynı,silkeleme azaldı ama gaza geç geçiyor.fakat kafasına göre takılıyor desemde olur,bazan anidende geçtiği oluyor ama genelde geç geçiyor.lpg montajını yapan usta eskı versıyon olduğunu,sistemin artık eskidiğini,650 tlye beyin ve regülatörü değişince durumun düzeleceğinden bahsetti en son.yani araca yeniden tüp taktırır gibi maliyet.çıkma beyin takılamazmı,yada başka bir yolu yokmu bunun.konu hakkında bilgisi olan varsa yardımcı olabilirmi.
  • Aracı yeni aldım Honda civic 98 şimdilik herşey güzel.Araçta milano gaz takılı italyan filan ağı vardır diye düşünürken forumu okuyunca kara kara düşünmeye başladım.İnşallah kışın filan sorun çıkarmaz.Regülatorude değiştirmiş aldığım kişi regülatörde NLP marka Arabamın LPG sistemi baştan savma bir şey inşallah başıma bir dert gelmez.Destekde yok sanırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 72burak

    ww bora aracım var.2001 8v 1.6...2007 de milano taktırmış aldıgım vatandaş arabaya.gaza geç geçiyordu,birde geçerken silkeleme yapıyordu.üç kez gittim ayara enjektörler,gaz filtresi değişti.ayarlar en üst noktada yapıldı...hala aynı,silkeleme azaldı ama gaza geç geçiyor.fakat kafasına göre takılıyor desemde olur,bazan anidende geçtiği oluyor ama genelde geç geçiyor.lpg montajını yapan usta eskı versıyon olduğunu,sistemin artık eskidiğini,650 tlye beyin ve regülatörü değişince durumun düzeleceğinden bahsetti en son.yani araca yeniden tüp taktırır gibi maliyet.çıkma beyin takılamazmı,yada başka bir yolu yokmu bunun.konu hakkında bilgisi olan varsa yardımcı olabilirmi.

    Merhaba
    Eski versiyon ile gaza gec gecme arasında bir bağıntı kurulamaz.
    Lpg Ecu'sunu resetleyip ayar yapmayı düzelmezse regulator üzerindeki ısı sensörünü değitirmenizi öneriyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilisim45

    Aracı yeni aldım Honda civic 98 şimdilik herşey güzel.Araçta milano gaz takılı italyan filan ağı vardır diye düşünürken forumu okuyunca kara kara düşünmeye başladım.İnşallah kışın filan sorun çıkarmaz.Regülatorude değiştirmiş aldığım kişi regülatörde NLP marka Arabamın LPG sistemi baştan savma bir şey inşallah başıma bir dert gelmez.Destekde yok sanırım.

    Merhaba,
    Milano'nun eski versiyon ecu'ları italyan doğru.
    2007 sonrası Polonya malı ecu kullanıyorlar. Yerli bir firmadır. İsmi her ne kadar İtalyan olduğunu anımsatıyor olsada. Kolay kolay sorun yaşamazsınız endişeniz olmasın.
  • Tekrar arabama LPG taktirmayi du$unursem taktirmayacagim tek marka
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sakurek

    Tekrar arabama LPG taktirmayi du$unursem taktirmayacagim tek marka

  • Ayara Filan yaptırmaya nereye gidecez sorun çıkarsa Anadolu yakasındayım.Bilen giden varsa Bostancı sanayide bir usta paylaşırsanız memnun olurum.
  • arkadaşlar milano marka lpg sistemimde lpg gösterge ledleriyle ilgili ayar nasıl oluyor?3 led ışık yanarken kırmızı led yanmadan direk 1 lede düşüyor oradan da aracı benzıne atıyor...bu led gösterge ayarı nasıl oluyor..bu arada bu sorun şamandıra değiştirdikten sonra olmaya başladı..kendi kablom ve programım var ama nasıl ayar yapacagım?
  • arkadaşlar milano marka lpg sistemimde lpg gösterge ledleriyle ilgili ayar nasıl oluyor?3 led ışık yanarken kırmızı led yanmadan direk 1 lede düşüyor oradan da aracı benzıne atıyor...bu led gösterge ayarı nasıl oluyor..bu arada bu sorun şamandıra değiştirdikten sonra olmaya başladı..kendi kablom ve programım var ama nasıl ayar yapacagım?
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.