Şimdi Ara

===MİLANO TEKNİK SERVİS MİLANO HAKKINDA HERŞEY==== (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
250
Cevap
3
Favori
43.521
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hemşehrim
    Aracınızın benzin enjeksiyon ayarları bozulmuş.
    Enjeksiyonu yeniden ayarlattırıp,tekrar kalibrasyon yaptırmalısınız.
    Yaptıracak yer yoksa eğer. Akü kutup başını(eksi) çıkarıp 5 dk bekleyin. Bağladıktan sonra aracı çalıştırıp, gaza vs dokunmadan 10 dk rolantide çalışmasını bekleyin. Benzinde ki sorun hallolacaktır. Daha sonra da aracı benzinde biraz kullanın yaklaşık 50 km.
    Bu işlemden sonra da kalibrasyon işlemini yaptırabilirsiniz.
    Milanoda kutup başını sökunce ayarlar sıfırlanmaz. Aracınızın eski ayarları kalacaktır.


    Kalibrasyonunuz hatalı yapılmış ve aracın enjeksiyon süreleri bozulmuş. İyi bir LPG ustasında kalibrasyon yaptırmanız gerekiyor.

    Arkadaşlar öncelikle ilgilendiğiniz için çok teşekkür ederim.Şimdi ikinizde enjeksiyon süresi yada ayarı bozulmuş diyorsunuz.Arkadaşlar benim arabada belki biliyorsunuzdur zetec motor var.Kutup başını sökmek bu motor yüzünden sakıncalı çünkü onunda kendisine göre bir işletim sistemimi desem yada beyni mi var desem bilemiyorum ama aküyü sökünce onunda beyni resetlendiği için başka bir sıkıntı olma ihtimali var.Bunuda forum sitelerinden okudum.Diyorum ki kısaca acaba bu dediğiniz enjeksiyon süresinin yada neyse ayarının bozulması sorununu kim çözer? LPG ci mi yoksa motorcumu? Bildiğim kadarıyla kalibrasyonu LPG ci yapıyor hadi onu LPGciye yaptırırım.Bu arada arkadaşlar inanırmısınız iki kere ben bunu lpg ciye götürdüm.İlk götürdüğümde bilgisayara taktı bayağı uğraştı ayarlar yaptı felan hatta 2-3 dakikaya hemen tüpe geçiyordu benzindede açıkcası böyle bir sorun hatırlamıyorum ama o zamanda araba birkaç gün sonra çekişten düştü bir daha götürdüm adam bir daha bilgisayara bağladı ama bu sefer sadece klavyeden iki üç tuşa bastı tamam dedi yani 10 saniye sürmedi ayar yapması.Açıkçası çekişi geri geldi ama şimdide bu sorun hasıl oldu artı yakıt arttı.Kısaca anlayacağınız arkadaşlar bizim burda usta yok.Bu arada benim tüpün markası atiker..Acil yardım ne olur arkadaşlar sabahları arabaya binmek bile istemiyorum.Korkuyorum acil birşey olsa ne yapacağım diye.Artı arkadaşlar bizim burası Erzurum malum kış memleketi şimdi böyle yapan kışın ne yapar açıkcası bu sorunu acilen çözmem gerekiyor diye düşünüyorum.Şimdiden hepinize çok ama çok teşekkür ediyorum arkadaşlar...




  • Motorcuya gitmelisin fakat aracı bilen tanıyan bir usta olsun.
    Aslında enjeksiyon süresini ayarlayan kısa bir yol vardır onda fakat ben bilmiyorum.
    Elimi sürmedim forda:)
    Kutup başını sökünce sıkıntı çıkar fikri doğru değil. Araçlardaki bildiğimiz pc işletim sistemi gibi değil. Elektirik gelince çalışmaya başlayan bir sistem.
    Bahsettiğim 10 dk çalıştırma işlemide aracın ateşleme ve enjeksiyon u ayarlaması olayı.
    Sen rısk alma servis varsa oraya da uğrayabılırsın. 10 dk da hallederler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umera

    Motorcuya gitmelisin fakat aracı bilen tanıyan bir usta olsun.
    Aslında enjeksiyon süresini ayarlayan kısa bir yol vardır onda fakat ben bilmiyorum.
    Elimi sürmedim forda:)
    Kutup başını sökünce sıkıntı çıkar fikri doğru değil. Araçlardaki bildiğimiz pc işletim sistemi gibi değil. Elektirik gelince çalışmaya başlayan bir sistem.
    Bahsettiğim 10 dk çalıştırma işlemide aracın ateşleme ve enjeksiyon u ayarlaması olayı.
    Sen rısk alma servis varsa oraya da uğrayabılırsın. 10 dk da hallederler.



    Burda aracı bileni ben biraz zor bulurum servisede gittim onun da birşey anladığı yok onun için en güzeli sizin dediğinizi yapmak inşallah işe yarar.Kutup başını (eksi ) söküp 5 dakika sonra tekrar takıp 10 dakika rölantide çalıştırmak.Bu arada rölantide çalışırken tüpte mi çalışacak benzinde mi acaba?




  • Benzinde çalışacak
    Kalibrasyon yapana kadar da tüpe almazsanız iyi olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umera

    Benzinde çalışacak
    Kalibrasyon yapana kadar da tüpe almazsanız iyi olur.



    Kusura bakmayın belki biraz çok oluyorum ama kalibrasyon konusunda tavsiyeniz var mı acaba?
  • Est. Yardımcı olmaktan kıvanç duyarım.
    Malumunuz başlık Milano:)
    Kitiniz milano olsa baştan sona her türlü detayı verebilirdim.
    Fakat atiker konusunda tecrübem olmadığından sizi yanlış yönlendirmek istemiyorum.
    Saygılarımla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: habbet


    quote:

    Orijinalden alıntı: umera

    Benzinde çalışacak
    Kalibrasyon yapana kadar da tüpe almazsanız iyi olur.



    Kusura bakmayın belki biraz çok oluyorum ama kalibrasyon konusunda tavsiyeniz var mı acaba?

    kardeş sen merak etme kutup başını 5 dakika sökersen araç sadece kayıt yaptığı alarmları,teyp kodunu,cam kaldırma modunu siliyor,10 dakika motor stoptayken sök,snra güzelce tak ve benzinde çalıştır.araç kaç kilometrede bobin,buji ve buji kanlosuna da ihtiyacın olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: habbet

    Arkadaşlar benim arabada sıralı sistem tüp var bende ki sorunda araba günün ilk çalışmasında yani benzinde ölü çalışıyor gaza basıyorum 3-4 saniye sonra algılıyor gazı.Bu şekilde eğer yola çıkarsam tekliyor gaz yemiyor.Taki araba tüpe geçinceye kadar.Tüpe geçtiği anda herhangi bir problem kalmıyor.Araba tüpe geçtikten sonra benzine geçmek istesemde herhangi bir problem yaşamıyorum.Sadece o ilk çalışmada ve tüpe geçinceye kadar bu problemi yaşıyorum.Arkadaşlar arabam Ford Escort.. Ben Erzurumda ikamet ediyorum ve burda inanın usta bulmak biraz zor onun için bana yardımcı olacak biri varsa fikrini söylesin direk sanayiye gidip o parçayı değişeyim yada her ne gerekiyorsa onu yaptırayım yada baktırayım neyse..

    kardeş bir de benzin filtresini değiştir olmadı tıkanmış olabilir.benzin pompasını elektriki olarak kontrol ettirebilirsin...




  • Arkadaşlar benimde arabamda milano lpg var.Ama ecusu logas mış.Bunun programını ve kablosunu buldum.Bana bu program hakkında detaylı bilgi verebilirmisiniz.Özellikle yüzbaşım UMERA yardımcı olabilirseniz sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgunozyilmaz


    quote:

    Orijinalden alıntı: habbet

    Arkadaşlar benim arabada sıralı sistem tüp var bende ki sorunda araba günün ilk çalışmasında yani benzinde ölü çalışıyor gaza basıyorum 3-4 saniye sonra algılıyor gazı.Bu şekilde eğer yola çıkarsam tekliyor gaz yemiyor.Taki araba tüpe geçinceye kadar.Tüpe geçtiği anda herhangi bir problem kalmıyor.Araba tüpe geçtikten sonra benzine geçmek istesemde herhangi bir problem yaşamıyorum.Sadece o ilk çalışmada ve tüpe geçinceye kadar bu problemi yaşıyorum.Arkadaşlar arabam Ford Escort.. Ben Erzurumda ikamet ediyorum ve burda inanın usta bulmak biraz zor onun için bana yardımcı olacak biri varsa fikrini söylesin direk sanayiye gidip o parçayı değişeyim yada her ne gerekiyorsa onu yaptırayım yada baktırayım neyse..

    kardeş bir de benzin filtresini değiştir olmadı tıkanmış olabilir.benzin pompasını elektriki olarak kontrol ettirebilirsin...


    Sayın abiciğim şimdi benim sorunum sadece araba ilk çalıştığında cereyan ediyor.Hani benzinde çalışıp otomatik tüpe geçiyor ya ha işte o zamana kadar sorun kendisini gösteriyor ama o zamandan sonra benim problemimde çözülüyor.Araba ısınıp tüpe geçtikten sonra benzinede alsam sorun yaşamıyorum.Diyorum ki acaba benzin filtresi yada pompası olsa devamlı yapması gerekmez mi bu sorunu acaba? Tabi sadece fikir yürütüyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: habbet


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozgunozyilmaz


    quote:

    Orijinalden alıntı: habbet

    Arkadaşlar benim arabada sıralı sistem tüp var bende ki sorunda araba günün ilk çalışmasında yani benzinde ölü çalışıyor gaza basıyorum 3-4 saniye sonra algılıyor gazı.Bu şekilde eğer yola çıkarsam tekliyor gaz yemiyor.Taki araba tüpe geçinceye kadar.Tüpe geçtiği anda herhangi bir problem kalmıyor.Araba tüpe geçtikten sonra benzine geçmek istesemde herhangi bir problem yaşamıyorum.Sadece o ilk çalışmada ve tüpe geçinceye kadar bu problemi yaşıyorum.Arkadaşlar arabam Ford Escort.. Ben Erzurumda ikamet ediyorum ve burda inanın usta bulmak biraz zor onun için bana yardımcı olacak biri varsa fikrini söylesin direk sanayiye gidip o parçayı değişeyim yada her ne gerekiyorsa onu yaptırayım yada baktırayım neyse..

    kardeş bir de benzin filtresini değiştir olmadı tıkanmış olabilir.benzin pompasını elektriki olarak kontrol ettirebilirsin...


    Sayın abiciğim şimdi benim sorunum sadece araba ilk çalıştığında cereyan ediyor.Hani benzinde çalışıp otomatik tüpe geçiyor ya ha işte o zamana kadar sorun kendisini gösteriyor ama o zamandan sonra benim problemimde çözülüyor.Araba ısınıp tüpe geçtikten sonra benzinede alsam sorun yaşamıyorum.Diyorum ki acaba benzin filtresi yada pompası olsa devamlı yapması gerekmez mi bu sorunu acaba? Tabi sadece fikir yürütüyorum

    Kardeş bende de bir ara şöyle bir sorun olmuştu:Araba ilk çalışmada benzinle 40-50 sn sanki arkada kamyon bağlı gibi gitmiyordu.Sonra farkettim ki arabayı stop ettiğimde bile motora enjektörlerden gaz akışı devam ediyor, bu da sabahları motorun boğulmasına sebeb oluyor.Tabi senin sorun bu olmayabilir ama yine de sen bir kontrol et istersen.
    Mscsi'nin dediği gibi büyük olasılıkla da yanlış kalibrasyon sonucu benzin enjeksiyon değerleri değişmiş ve bu da sabahları motorun olması gerektiği gibi çalışmasına engel oluyordur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yanik

    Arkadaşlar benimde arabamda milano lpg var.Ama ecusu logas mış.Bunun programını ve kablosunu buldum.Bana bu program hakkında detaylı bilgi verebilirmisiniz.Özellikle yüzbaşım UMERA yardımcı olabilirseniz sevinirim.


    Programını falan kurdum ama araç bağlamadan program açılmadı.
    Programın arayuz resımlerını koyabilirsen ne oldukları hakkında bılgı verırız.
  • iyi günler..
    bnde geçenlerde aracıma atiker safe fast taktırdım..
    ama servisten hiç memnun değilim..
    aracımda solanti dalgalanma ve gaz yememe sorununu bir türlü çöcemediler..

    safe fast yazılımı ve interface kablosunu nereden temin edebilirim..

    acil cevap yazabilirseniz sevinirim..

    iyi günler .. saygılar...
  • Abiler Milano Sıralı Isı Muşurunu Nereden Bulabilir Fiyat Aralığı Nedir??????????
  • SORUNUM COZULDU



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xvet -- 14 Nisan 2011; 22:43:22 >
  • Arkadaşlar merhaba benim sorunun yakıtla ilgili araçın tüm bakımlarını yaptırdım,(bujiler yağ ve yağ filitresi, hava filitresi+lpg bakımı tüm filitreler ne yaptıysam yakıtı düşüremiyorum. 300 ve üstü yakıyor ne yapmam gerekir yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.

    milano sıralı mevcut araçta
  • Milano Türkiye'den silindi galiba. Bi gaz ayarı bile yaptıracak yer bulamıyoruz. İzmir'de Bornova'da özellikle gaz ayarı yapabilecek bir yer var mı acaba?
  • Aracınızdaki kitin modeline göre e-gaz yada kme bayilerinde ayar yaptırabilirsiniz, tabii aynı versiyon ECU kullanıyorsanız.
  • sözde milano destek kimse milano'yu bilmiyor demekki çakma vurdu kaçtı oldu herhalde
  • merhaba öncekı 2 aracımda(toyota carına,renault laguna 2)milano marka sıralı sıstemden memnun kaldıgım için 3.aracım olan 2004 model subaru forester 2.0x a/t aracımada 3 gün önce milano marka super regulatorlü sıralı sıstem lpg taktırdım..ilk baslarda bır sorunum yoksu sımdı 800 km oldu..rolantıde devır saatının bırden dusmesı,rolantıde tıtreme gıbı sorunlar basladı.en onemlısı hafıfı rampa bır yerde durmustum..kalkış yaparken tamgaz bastım motor arıza ışıgı yanıp sondu..yarım saat sonra baktım motor arıza ışıgı sureklı yanmaya basladı..ama motorun cekısınde ve gıdısınde bır dusme olmadı..sızce bu sorun lpg denmı yoksa baska bır seydenmı?en basıt olarak kendımın bu sorunun nerden kaynaklandıgını anlamam ıcın bır yol varmı?
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.