Şimdi Ara

===MİLANO TEKNİK SERVİS MİLANO HAKKINDA HERŞEY==== (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
250
Cevap
3
Favori
43.597
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • en son 3 ay önce aracı ford servisinde wds cihazına bağladılar,arıza kodu çıkmadı.daha öncesinde ne çıkmıştı hatırlamıyorum.sorunum şu ki marmariste böyle bir imkanım yok ne yazık ki,gaz filtresini bile bulamıyorum buralarda...
  • Rolanti eyer lpg de yuksek ise ilk resimde "kur" yazan düğmeye tıklayarak veya yanında ki kutuya ms cinsinden deger girerek ayarlayabilirsiniz.
    Mult değerin normal olması gereken aralıkta 0-15
    offset ayarınız eger enjektörlerinin valtek 3 ohm ise duşuk. 3ohm enj. ofset 2 olmalı.
    Valtek 1ohm ise şayet offset ayarınızda normal.
    Sorun yok ise tadını çıkarmaya bakın:)uğraşmayın.
    quote:

    Orijinalden alıntı: jack33

    Arkadaşlar benim kitin ayarları şu şekilde:
    http://img841.imageshack.us/i/22578609.png/
    http://img818.imageshack.us/i/15272929.png/
    http://img268.imageshack.us/i/adszjf.png/
    http://img16.imageshack.us/img16/4648/49586384.png




  • kitten ziyade aracınızla ilgili bir problemınız var gibi gözüküyor.
    Ford kullananlar servis her yerde var diye hava atıyorlar yoksa doğru değil mi:)

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozgunozyilmaz

    en son 3 ay önce aracı ford servisinde wds cihazına bağladılar,arıza kodu çıkmadı.daha öncesinde ne çıkmıştı hatırlamıyorum.sorunum şu ki marmariste böyle bir imkanım yok ne yazık ki,gaz filtresini bile bulamıyorum buralarda...
  • Rölanti benzinde de aynı tüpte de.Enjektörler 3 ohm araç 2 aydan beri en iyi günlerini yaşıyor diyebilirim ama yine de offseti 2 yapsam ne gibi bir değişiklik olur acaba?
    Bir de geçenlerde gaz bitince benzine geçmedi ve araba yığılıp kaldı,bunun ayarını nerden yapacığımı biliyor musunuz?
  • motor sıcaklık sensörü yada rölanti aktüatörü bozuk olabilir. Bence bir baktır.

    Gazda minimum çalışma basıncını biraz yükseltirsen gaz bitmeye yakın benzine sorunsuzca geçer.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mscsi

    motor sıcaklık sensörü yada rölanti aktüatörü bozuk olabilir. Bence bir baktır.

    Gazda minimum çalışma basıncını biraz yükseltirsen gaz bitmeye yakın benzine sorunsuzca geçer.

    http://img818.imageshack.us/i/15272929.png/ sanırım behsettiğin şey bu değil mi? Şu an 0.4 te onu daha da yükselteceğim.Bir de rölanti o kadar da yüksek mi ki bunun normali kaç?




  • Hyundai Alpha serisi motorlar ısındığı zaman 750 devir/dakika sabit çalışır. Seninkisi 900 devirde çalışıyor. Bunun nedeni motor sıcaklık sensöründen motora düşük sıcaklık bilgisinin gitmesi yada rölanti aktüatörü arızası. Serviste baktırmanı tavsiye ederim.

    Basınç kısmını 0.6 - 0.7 bar yapabilirsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MSC Elektronik -- 3 Ağustos 2010; 11:17:36 >
  • Her zamanki gibi önerini dikkate alacağım,teşekkür ederim.
  • Tabiki ustalık fark ediyor . bizde abimin araca taktırmıştırdık . ümraniye kadosan sanayide tarkan
    toyota corolla 1.6 96 model xei bütün bilgisayar ayarlamalarını beyine yükledi . herhangi bir sorunla karşılaşmadım . muhaneden geçti. ruhsatada işlettik. 3 sene oluyor . fitreler degişti roranti ayarları yapıldı sorunsuz . Tabikide benzinden gaza geçerken roranti 8 düşüyor ama benzide 1.0 da
  • Yanlış mesaj



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jbl_gto -- 3 Ağustos 2010; 21:07:55 >
  • Gerekli cevabı Serdar bey vermiş.
    0,6 sorunsuz geçişiçin ideal.
    Eskisinden bir kaç km daha erken benzine geçecek aracınız.

    quote:

    Orijinalden alıntı: jack33


    quote:

    Orijinalden alıntı: mscsi

    motor sıcaklık sensörü yada rölanti aktüatörü bozuk olabilir. Bence bir baktır.

    Gazda minimum çalışma basıncını biraz yükseltirsen gaz bitmeye yakın benzine sorunsuzca geçer.

    http://img818.imageshack.us/i/15272929.png/ sanırım behsettiğin şey bu değil mi? Şu an 0.4 te onu daha da yükselteceğim.Bir de rölanti o kadar da yüksek mi ki bunun normali kaç?




  • Offset 2(3ohm) bilgisi klavuzdan alınmıştır. Rastgele verilmiş bir bilgi değildir.
    Ne gibi değişiklik olacağı konusunda fikrim yok.
    quote:

    Orijinalden alıntı: jack33

    Rölanti benzinde de aynı tüpte de.Enjektörler 3 ohm araç 2 aydan beri en iyi günlerini yaşıyor diyebilirim ama yine de offseti 2 yapsam ne gibi bir değişiklik olur acaba?
    Bir de geçenlerde gaz bitince benzine geçmedi ve araba yığılıp kaldı,bunun ayarını nerden yapacığımı biliyor musunuz?

  • deneyip sonucu paylaşsanız aslında daha ıyı olur.
    Offseti 2 yaptığınızda enjektörler arasında ki zaman farkı ne olacak?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umera

    deneyip sonucu paylaşsanız aslında daha ıyı olur.
    Offseti 2 yaptığınızda enjektörler arasında ki zaman farkı ne olacak?


    Şu an biraz meşgulüm ama ilk fırsatta deneyip olanları yazarım.
    Belki de gaza geçtiğini çok hafif ve anlık da olsa hissetme işi ortadan kalkar,bakalım..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgunozyilmaz

    en son 3 ay önce aracı ford servisinde wds cihazına bağladılar,arıza kodu çıkmadı.daha öncesinde ne çıkmıştı hatırlamıyorum.sorunum şu ki marmariste böyle bir imkanım yok ne yazık ki,gaz filtresini bile bulamıyorum buralarda...


    Benzinde daha fazla kullanıp arıza lambasının sönüp sönmediğine bakmalı. Bir de bu şikayetler benzinde de var mı? Eğer benzine geçince sadece arıza lambası yanıyor ve başka bir problem yok ise lpg ile ilgili sorun var demektir. Eğer benzinde de başka sorunlar yaşıyorsanız ateşleme sistemi başta olmak üzere arabanın diğer sistemlerini kontrol ettirmek lazım.
  • Ben 10 gün önce yeniden ayar yaptırdım. Ayara benzinle gittim ve lamba yanmıyordu.
    Gaz filtresi değişti. Otomatik ayar yaptık. Bu sefer usta benim dediklerimi uyguladı ben de manuelde ne yazıyorsa baktım. Effset değeri 2
    Mult değeri ayardan önce 13 idi. Ayar yapınca -9 yaptı. Her ikisi de limitler içinde. Test sürüşü yaptık manuele göre (gerçi test sürüşünden önce map değerlerini silmeyi unutmuşum) test sürüşü esnasında lamba yandı. Daha sonra değerlere tekrar vaktık. Mult değerini biraz arttırdık. Başka yapacak bir şey de kalmadı sanırım. Lamba yine de yanıyor. Kurtulamadım şu lambadan.
  • bende bitmek bilmez bir tekleme problemi vardı buji ve buji kablolarımı değiştirdim,olmadı kesilmedi.bende demirhan lpgyi arayıp enjektör istedim,1 tane enjektör göndermişler.1 numaralı silindirden gaz gelmiyordu enjektör değiştirdim canavar gibi oldu ama ayar lazım mı değil mi bilemiyorum..
  • Arkadaşlar merhabalar bende 2001 rxt otomatik aldım 2 aydır biniyorum.lpg milano gaza geç geçiyor ve devamlı gazda kalmıyor günlük 50km yol yapıyorum 5-6 sefer benzine giçip tekrar gaza geçiyor.3 -4 sefer ayarlattırdım gene aynı bana milano kit ayarlarını verebilirmisiniz şimdiden teşekkür ederim.
  • Sizin sorununuz ısı sensörleri ile alakalı zannımca.
    Regulatorun veya enjektörlerin üzerinde ki ısı sensörlerinden birisinde temassızlık vardır.
    Bu durumda bahsettiğiniz şekilde yapar.
    Ayarlarla ilgili geçmiş mesajlar yeterli bilgiyi barındırıyor.

    quote:

    Orijinalden alıntı: kmuro

    Arkadaşlar merhabalar bende 2001 rxt otomatik aldım 2 aydır biniyorum.lpg milano gaza geç geçiyor ve devamlı gazda kalmıyor günlük 50km yol yapıyorum 5-6 sefer benzine giçip tekrar gaza geçiyor.3 -4 sefer ayarlattırdım gene aynı bana milano kit ayarlarını verebilirmisiniz şimdiden teşekkür ederim.
  • DEMALİZMİT efendi nerdesin duyyyyyyyyy huyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.