Şimdi Ara

===MİLANO TEKNİK SERVİS MİLANO HAKKINDA HERŞEY==== (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
250
Cevap
3
Favori
43.524
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kmuro

    DEMALİZMİT efendi nerdesin duyyyyyyyyy huyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

    Alıntıları Göster
    Umera, uzun süreden beri bir şey dikkatimi çekiyor araba gazdayken sanki biraz daha sarsıntılı çalışıyor bu bana biraz garip geliyor çünkü 2-3 hafta önce konuştuğumuz gibi enjeksiyon değerleri bayağı yakın aslında.Bir de dün eksoza dikkat etttim araba benzindeyken eksozdan çıkan gaz süreklilik arz ederken arabayı gaza aldığımda eksozdan çıkan gaz sanki kesik kesik çıkıyor.Bir fikrin var mı acaba?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umera

    Sizin sorununuz ısı sensörleri ile alakalı zannımca.
    Regulatorun veya enjektörlerin üzerinde ki ısı sensörlerinden birisinde temassızlık vardır.
    Bu durumda bahsettiğiniz şekilde yapar.
    Ayarlarla ilgili geçmiş mesajlar yeterli bilgiyi barındırıyor.

    quote:

    Orijinalden alıntı: kmuro

    Arkadaşlar merhabalar bende 2001 rxt otomatik aldım 2 aydır biniyorum.lpg milano gaza geç geçiyor ve devamlı gazda kalmıyor günlük 50km yol yapıyorum 5-6 sefer benzine giçip tekrar gaza geçiyor.3 -4 sefer ayarlattırdım gene aynı bana milano kit ayarlarını verebilirmisiniz şimdiden teşekkür ederim.


    umera arkadaşım ısı sensörlerini ben temizliyebilirmiyim,temizleye bilirsem yerlerini bir tarif edebilirmisin çokk teşekkür ederim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kmuro

    quote:

    Orijinalden alıntı: umera

    Sizin sorununuz ısı sensörleri ile alakalı zannımca.
    Regulatorun veya enjektörlerin üzerinde ki ısı sensörlerinden birisinde temassızlık vardır.
    Bu durumda bahsettiğiniz şekilde yapar.
    Ayarlarla ilgili geçmiş mesajlar yeterli bilgiyi barındırıyor.

    quote:

    Orijinalden alıntı: kmuro

    Arkadaşlar merhabalar bende 2001 rxt otomatik aldım 2 aydır biniyorum.lpg milano gaza geç geçiyor ve devamlı gazda kalmıyor günlük 50km yol yapıyorum 5-6 sefer benzine giçip tekrar gaza geçiyor.3 -4 sefer ayarlattırdım gene aynı bana milano kit ayarlarını verebilirmisiniz şimdiden teşekkür ederim.


    umera arkadaşım ısı sensörlerini ben temizliyebilirmiyim,temizleye bilirsem yerlerini bir tarif edebilirmisin çokk teşekkür ederim

    Alıntıları Göster
    Temizlmekle hallolacak bir sorun değil bu.
    Isıya duyarlı dirençler mevcut içlerinde. Ya dirençlerde sorun var ya da kablolarında.
    Değiştirmeniz gerekir.
    Enjektör kütüğünün üzerine vida gibi sıkılmış sarı ve iki adet kablo gelen bir şeydir.
    Regülatör üzerinde ki de aynı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MSC Elektronik

    Arıza tespit cihazı olan bir yerden arıza kodunu öğrenebilirseniz daha sağlıklı yardımcı olabiliriz. İyi günler dilerim

    Alıntıları Göster
    benım mılano sıralı lpg 2 hafta once normal çalışma duzenınden çıktı ve resmen sapıttı, full depo ile giiderken gaza yüklenince benzine geçme, motor soğuk ilk çalıştırma da şu an lpg için ısınmayı bekliyor ısınınca benızne geçiyor lpg ye geçmıyor, sıcakken ama yapmıyor, ısı sensörü bir defa kablosu koptu baktım saglam onda problem yok, akü desen hiç çekmedim, derdi ne anlamadım arabadan soğuttu benı,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: IORI

    benım mılano sıralı lpg 2 hafta once normal çalışma duzenınden çıktı ve resmen sapıttı, full depo ile giiderken gaza yüklenince benzine geçme, motor soğuk ilk çalıştırma da şu an lpg için ısınmayı bekliyor ısınınca benızne geçiyor lpg ye geçmıyor, sıcakken ama yapmıyor, ısı sensörü bir defa kablosu koptu baktım saglam onda problem yok, akü desen hiç çekmedim, derdi ne anlamadım arabadan soğuttu benı,

    Alıntıları Göster
    Merhaba
    Sizin sorununuzun basınc sensörüyle alakalı oldugunu düşündüm.
    Emin olmak için ısı sensörlerini kontrol edebilirsiniz.
    Avometre probunun birini çıkardığınız soketin bir ucuna diğerini diğer uca değdirerek direnci olçebilirsiniz.
    Regulator ve enjektör kütüğü sensörülerinin dirençleri aynı olmalı. aynı değilse sensörlerde sıkıntı var demektir.
    Bunun dışında Milano kitinde akü kutup başını sökmek ayarları sıfırlamaz.
    Ayarları yenılemenız işe yarayabilir.
    Saygılarımla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kmuro

    quote:

    Orijinalden alıntı: umera

    Sizin sorununuz ısı sensörleri ile alakalı zannımca.
    Regulatorun veya enjektörlerin üzerinde ki ısı sensörlerinden birisinde temassızlık vardır.
    Bu durumda bahsettiğiniz şekilde yapar.
    Ayarlarla ilgili geçmiş mesajlar yeterli bilgiyi barındırıyor.

    quote:

    Orijinalden alıntı: kmuro

    Arkadaşlar merhabalar bende 2001 rxt otomatik aldım 2 aydır biniyorum.lpg milano gaza geç geçiyor ve devamlı gazda kalmıyor günlük 50km yol yapıyorum 5-6 sefer benzine giçip tekrar gaza geçiyor.3 -4 sefer ayarlattırdım gene aynı bana milano kit ayarlarını verebilirmisiniz şimdiden teşekkür ederim.


    umera arkadaşım ısı sensörlerini ben temizliyebilirmiyim,temizleye bilirsem yerlerini bir tarif edebilirmisin çokk teşekkür ederim

    Alıntıları Göster
    benim montajdan 3 ay sonra başladı,çukurlara düştüğünde araç benzine geçiyordu,farkedemiyor ve acayip benzinle gezdim.sonra servise götürdüm,gazı ısıtan cihaza(soğutma suyu devrelerinin bağlandığı)sanıyorum regülatör diyorlar,ona bağlı küçük dandik bir müşir var o değişti problem kalmadı...onu sökersen motor suyun boşalır benden söylemesi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgunozyilmaz

    benim montajdan 3 ay sonra başladı,çukurlara düştüğünde araç benzine geçiyordu,farkedemiyor ve acayip benzinle gezdim.sonra servise götürdüm,gazı ısıtan cihaza(soğutma suyu devrelerinin bağlandığı)sanıyorum regülatör diyorlar,ona bağlı küçük dandik bir müşir var o değişti problem kalmadı...onu sökersen motor suyun boşalır benden söylemesi

    o sorunu çoktan yaşadım bitti bana 40 tl lik benzine maloldu, takan ustası bile bulamadı es kaza denerken elimi değdirince benzine geçtide öyle buldular, kablo dipleri çok uyduruk ve kopmaya meyilli, milano iyi ama kabloları dandik, 1,2 8 valf motor 2006 aveo sedanım var Ankarada gaz 1,56 , 360 km de 42,59 tl lpg aldı, çokta ekonomık ve ben her zaman basarım spor kullanırım, ekonomısı ıyı arada bırde sorun cıkarmasa, 1,5 yıldan sonra ılk arızası bu oldu, 40.000 km yi devirdi takılalı
     ===MİLANO TEKNİK SERVİS MİLANO HAKKINDA HERŞEY====

     ===MİLANO TEKNİK SERVİS MİLANO HAKKINDA HERŞEY====

     ===MİLANO TEKNİK SERVİS MİLANO HAKKINDA HERŞEY====



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi IORI -- 27 Ağustos 2010; 6:23:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: IORI

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozgunozyilmaz

    benim montajdan 3 ay sonra başladı,çukurlara düştüğünde araç benzine geçiyordu,farkedemiyor ve acayip benzinle gezdim.sonra servise götürdüm,gazı ısıtan cihaza(soğutma suyu devrelerinin bağlandığı)sanıyorum regülatör diyorlar,ona bağlı küçük dandik bir müşir var o değişti problem kalmadı...onu sökersen motor suyun boşalır benden söylemesi

    o sorunu çoktan yaşadım bitti bana 40 tl lik benzine maloldu, takan ustası bile bulamadı es kaza denerken elimi değdirince benzine geçtide öyle buldular, kablo dipleri çok uyduruk ve kopmaya meyilli, milano iyi ama kabloları dandik, 1,2 8 valf motor 2006 aveo sedanım var Ankarada gaz 1,56 , 360 km de 42,59 tl lpg aldı, çokta ekonomık ve ben her zaman basarım spor kullanırım, ekonomısı ıyı arada bırde sorun cıkarmasa, 1,5 yıldan sonra ılk arızası bu oldu, 40.000 km yi devirdi takılalı
     ===MİLANO TEKNİK SERVİS MİLANO HAKKINDA HERŞEY====

     ===MİLANO TEKNİK SERVİS MİLANO HAKKINDA HERŞEY====

     ===MİLANO TEKNİK SERVİS MİLANO HAKKINDA HERŞEY====


    Alıntıları Göster
    30000 km yol yaptım bende de 2002 focus ghia sedan var bende sıkıştırırım ben şimdilik sorunlarımı çözdüm.genel olarak memnunum,290 km 33 litre gaz aldı.gaz 1.96




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgunozyilmaz

    30000 km yol yaptım bende de 2002 focus ghia sedan var bende sıkıştırırım ben şimdilik sorunlarımı çözdüm.genel olarak memnunum,290 km 33 litre gaz aldı.gaz 1.96

    Alıntıları Göster
    Kabloların dandik olduğunu ben de farkettim;manifolttan ve regülatörden çıkan ince vakum boruları kısaltıp tekrar takıtıkça her iki taraftan da açılıyor. Ben de çareyi minik plastik kelepçelerde buldum.Bir de sizde oluyor mu bilmiyorum ama rölantide araba gazdayken egsoz gazı kesik kesik çıkıyorken benzine geçince bu kesiklik ortadan kalkıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jack33

    Kabloların dandik olduğunu ben de farkettim;manifolttan ve regülatörden çıkan ince vakum boruları kısaltıp tekrar takıtıkça her iki taraftan da açılıyor. Ben de çareyi minik plastik kelepçelerde buldum.Bir de sizde oluyor mu bilmiyorum ama rölantide araba gazdayken egsoz gazı kesik kesik çıkıyorken benzine geçince bu kesiklik ortadan kalkıyor.

    Evet araba sanki tekliyor gibi çalışıyor gazda
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IORI

    quote:

    Orijinalden alıntı: jack33

    Kabloların dandik olduğunu ben de farkettim;manifolttan ve regülatörden çıkan ince vakum boruları kısaltıp tekrar takıtıkça her iki taraftan da açılıyor. Ben de çareyi minik plastik kelepçelerde buldum.Bir de sizde oluyor mu bilmiyorum ama rölantide araba gazdayken egsoz gazı kesik kesik çıkıyorken benzine geçince bu kesiklik ortadan kalkıyor.

    Evet araba sanki tekliyor gibi çalışıyor gazda

    Alıntıları Göster
    al bende de var aynı problem hafif hafif tekliyor,aygaz euro lpg de sıkıntı yok araba benzinli gibi,shell den alınca hafif bir tekleme var ama arabanın ağzı aygaza düşkün güm diye bitiyor depo,shell öyle değil zorla gaz yaktırıyoruz arabaya....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgunozyilmaz

    al bende de var aynı problem hafif hafif tekliyor,aygaz euro lpg de sıkıntı yok araba benzinli gibi,shell den alınca hafif bir tekleme var ama arabanın ağzı aygaza düşkün güm diye bitiyor depo,shell öyle değil zorla gaz yaktırıyoruz arabaya....

    Alıntıları Göster
    Gazın markasından olduğunu sanmıyorum bu egsoz gazının kesik kesik çıkmasının.Çünkü bende şu an aygaz var,aynı şeyi shell'de de yaptı.Bir yerlerde bir ayarsızlık var ama dur bakalım elbet buluruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jack33

    Gazın markasından olduğunu sanmıyorum bu egsoz gazının kesik kesik çıkmasının.Çünkü bende şu an aygaz var,aynı şeyi shell'de de yaptı.Bir yerlerde bir ayarsızlık var ama dur bakalım elbet buluruz.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar, hiç filtre değiştirdiniz mi?Benim 13000 km oldu ve sanırım zamanı geldi.Filtreyi kendim açıp kontrol etsem bir şey olur mu acaba?Bir de forumdan okuduğum kadarıyla filtre değişimden sonra ayarın bozulduğunu söyleyenler de var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jack33

    Arkadaşlar, hiç filtre değiştirdiniz mi?Benim 13000 km oldu ve sanırım zamanı geldi.Filtreyi kendim açıp kontrol etsem bir şey olur mu acaba?Bir de forumdan okuduğum kadarıyla filtre değişimden sonra ayarın bozulduğunu söyleyenler de var.

    Alıntıları Göster
    kardeş ben değiştirdim,istanbulda bulmuştum marmariste müsait bir zamanda kendim değiştirdim.kontrol etsen iyi olur vıcık vıcık yağ çıktı benimkinden,ayar bozluyormu bilemem ama sökmek kolay sadece filtrenin akış yönünü karıştırma yani flow nasıl söktüysen öyle tak...kolay gelsin...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgunozyilmaz

    kardeş ben değiştirdim,istanbulda bulmuştum marmariste müsait bir zamanda kendim değiştirdim.kontrol etsen iyi olur vıcık vıcık yağ çıktı benimkinden,ayar bozluyormu bilemem ama sökmek kolay sadece filtrenin akış yönünü karıştırma yani flow nasıl söktüysen öyle tak...kolay gelsin...

    Aslında değiştirmesi kolaysa heriflere gidip de 40-50 tl vermek işime gelmiyor ama şimdi Mersin'de kendim bulamam da,en iyisi ustaya gideceğim mecbur.Bir de bizde başka filtre var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jack33

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozgunozyilmaz

    kardeş ben değiştirdim,istanbulda bulmuştum marmariste müsait bir zamanda kendim değiştirdim.kontrol etsen iyi olur vıcık vıcık yağ çıktı benimkinden,ayar bozluyormu bilemem ama sökmek kolay sadece filtrenin akış yönünü karıştırma yani flow nasıl söktüysen öyle tak...kolay gelsin...

    Aslında değiştirmesi kolaysa heriflere gidip de 40-50 tl vermek işime gelmiyor ama şimdi Mersin'de kendim bulamam da,en iyisi ustaya gideceğim mecbur.Bir de bizde başka filtre var mı?

    Alıntıları Göster
    Filtre değişiminde ayar değişmez,bozulmaz.
    Sabit basınçta çalışır sistem.
    İmkanı olan ve garanti kapsamında olmayan kite sahip olanlar kendileri değişebilirler.
    İki adet kelepçeyi söküp yönüne dikkat ederek değişeceksiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jack33


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozgunozyilmaz

    kardeş ben değiştirdim,istanbulda bulmuştum marmariste müsait bir zamanda kendim değiştirdim.kontrol etsen iyi olur vıcık vıcık yağ çıktı benimkinden,ayar bozluyormu bilemem ama sökmek kolay sadece filtrenin akış yönünü karıştırma yani flow nasıl söktüysen öyle tak...kolay gelsin...

    Aslında değiştirmesi kolaysa heriflere gidip de 40-50 tl vermek işime gelmiyor ama şimdi Mersin'de kendim bulamam da,en iyisi ustaya gideceğim mecbur.Bir de bizde başka filtre var mı?

    bildiğim kadarıyla başka bir filtre yok ama 50 tl mı filtre fiyatı? hiç anlamadım nasıl o kadar pahalı olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgunozyilmaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: jack33


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozgunozyilmaz

    kardeş ben değiştirdim,istanbulda bulmuştum marmariste müsait bir zamanda kendim değiştirdim.kontrol etsen iyi olur vıcık vıcık yağ çıktı benimkinden,ayar bozluyormu bilemem ama sökmek kolay sadece filtrenin akış yönünü karıştırma yani flow nasıl söktüysen öyle tak...kolay gelsin...

    Aslında değiştirmesi kolaysa heriflere gidip de 40-50 tl vermek işime gelmiyor ama şimdi Mersin'de kendim bulamam da,en iyisi ustaya gideceğim mecbur.Bir de bizde başka filtre var mı?

    bildiğim kadarıyla başka bir filtre yok ama 50 tl mı filtre fiyatı? hiç anlamadım nasıl o kadar pahalı olur.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar benim arabada sıralı sistem tüp var bende ki sorunda araba günün ilk çalışmasında yani benzinde ölü çalışıyor gaza basıyorum 3-4 saniye sonra algılıyor gazı.Bu şekilde eğer yola çıkarsam tekliyor gaz yemiyor.Taki araba tüpe geçinceye kadar.Tüpe geçtiği anda herhangi bir problem kalmıyor.Araba tüpe geçtikten sonra benzine geçmek istesemde herhangi bir problem yaşamıyorum.Sadece o ilk çalışmada ve tüpe geçinceye kadar bu problemi yaşıyorum.Arkadaşlar arabam Ford Escort.. Ben Erzurumda ikamet ediyorum ve burda inanın usta bulmak biraz zor onun için bana yardımcı olacak biri varsa fikrini söylesin direk sanayiye gidip o parçayı değişeyim yada her ne gerekiyorsa onu yaptırayım yada baktırayım neyse..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: habbet

    Arkadaşlar benim arabada sıralı sistem tüp var bende ki sorunda araba günün ilk çalışmasında yani benzinde ölü çalışıyor gaza basıyorum 3-4 saniye sonra algılıyor gazı.Bu şekilde eğer yola çıkarsam tekliyor gaz yemiyor.Taki araba tüpe geçinceye kadar.Tüpe geçtiği anda herhangi bir problem kalmıyor.Araba tüpe geçtikten sonra benzine geçmek istesemde herhangi bir problem yaşamıyorum.Sadece o ilk çalışmada ve tüpe geçinceye kadar bu problemi yaşıyorum.Arkadaşlar arabam Ford Escort.. Ben Erzurumda ikamet ediyorum ve burda inanın usta bulmak biraz zor onun için bana yardımcı olacak biri varsa fikrini söylesin direk sanayiye gidip o parçayı değişeyim yada her ne gerekiyorsa onu yaptırayım yada baktırayım neyse..

    Alıntıları Göster
    Kalibrasyonunuz hatalı yapılmış ve aracın enjeksiyon süreleri bozulmuş. İyi bir LPG ustasında kalibrasyon yaptırmanız gerekiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MSC Elektronik

    Kalibrasyonunuz hatalı yapılmış ve aracın enjeksiyon süreleri bozulmuş. İyi bir LPG ustasında kalibrasyon yaptırmanız gerekiyor.

    Alıntıları Göster
    Hemşehrim
    Aracınızın benzin enjeksiyon ayarları bozulmuş.
    Enjeksiyonu yeniden ayarlattırıp,tekrar kalibrasyon yaptırmalısınız.
    Yaptıracak yer yoksa eğer. Akü kutup başını(eksi) çıkarıp 5 dk bekleyin. Bağladıktan sonra aracı çalıştırıp, gaza vs dokunmadan 10 dk rolantide çalışmasını bekleyin. Benzinde ki sorun hallolacaktır. Daha sonra da aracı benzinde biraz kullanın yaklaşık 50 km.
    Bu işlemden sonra da kalibrasyon işlemini yaptırabilirsiniz.
    Milanoda kutup başını sökunce ayarlar sıfırlanmaz. Aracınızın eski ayarları kalacaktır.




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.