Şimdi Ara

===MİLANO TEKNİK SERVİS MİLANO HAKKINDA HERŞEY==== (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
250
Cevap
3
Favori
43.605
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murat_denizli

    USTAM UCUZ FİRMALAR DİYORSUN DA ÖZELLİKLE İTHAL OLSUN İSTEDİM.ATİKER 1050 LİRA BEN 1200 LİRA VERDİM.AZ MI?DAHA İYİSİNİ BEKLİYORDUM.BELKİ ATİKER TAKTIRSAM BU SORUNLAR BAŞIMA GELMEYECEKTİ. YAZDIĞIM MESAJIMI MİLANOCU ARKADAŞ MUTLAKA GÖRMÜŞTÜR.NE HİKMETSE BİR KONUŞAYIM YARDIMCI OLAYIM DİYE DÜŞÜNMÜYOR.TABİKİ.İŞ SADECE SATANA KADAR.....


    Sayın Murat Denizli,

    Milano yerli bir üründür. Eğer italyan diye söyledilerse yalan söylemişler. Sadece ECU (beyin) ithaldir. Zaten sorununuzla ilgilenmemeleri ile de bunu anlayabiliyoruz.
    Sorununuza gelince bazen arabada gerçekten sorunlar olabiliyor. Arabanın dizaynı benzine göre yapıldığı için hata tolere etme aralığı daha fazla. Özellikle ateşleme sistemi çok önemli. Gan benzine göre daha zor yanar. O nedenle ateşleme sistemindeki problemleri hemen kendini gösterir. Sizin arabanızda sorun vardır demiyorum ama yine de iyi araştırmakta yarar var. sakın yanlış anlamayın ben bir kullanıcıyım bayi değil. Eğer arabanızda buji kablosu varsa onlardan, bunun yerine bobin varsa onlardan olabilir. Bu benim arabada özel servis tavsiyesi lpg servisinin değil. Eğer fırsat olursa sadece deneme amaçlı bunları değiştirip bakmak lazım. Ben arabayı özel servise götürdüğümde öyle yaptık. Sorun olmadığını anlayınca eskilerini tekrar taktık. Belki siz de deneyebilirsiniz. Tabi bobin pahalı birşey eğer sorun yoksa iade etme şartını anlaşmanız lazım baştan. Bu arada LPG ayarı otomatik yapılır. Yani yazılım arabanın kendi beyninden değerler alarak LPG beynini programlar. Otomatik ayarda ustanın kabiliyetine gerek yok. Ama her araba bir olmuyor. Aynı marka aynı model arabalarda bile farklılıklar oluşabiliyor. Çünkü araba sıfırdan itibaren farklı insanlarda ve farklı yerlerde kullanılıyor. Dolaysıyla arabadaki oluşabilecek arızalar, aşınmalar, yıpranmalar da faarklı olabiliyor. Bu nedenle usta otomatik ayardan sonra manuel olarak müdahale eder. O da belli toleranslar dahilinde olabilir. Size tavsiyem Milano merkez ile irtibat kurup sizi farklı bir bayiye yönlendirmesini isteyin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ysates


    quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili


    quote:

    Orijinalden alıntı: murat_denizli

    USTAM UCUZ FİRMALAR DİYORSUN DA ÖZELLİKLE İTHAL OLSUN İSTEDİM.ATİKER 1050 LİRA BEN 1200 LİRA VERDİM.AZ MI?DAHA İYİSİNİ BEKLİYORDUM.BELKİ ATİKER TAKTIRSAM BU SORUNLAR BAŞIMA GELMEYECEKTİ. YAZDIĞIM MESAJIMI MİLANOCU ARKADAŞ MUTLAKA GÖRMÜŞTÜR.NE HİKMETSE BİR KONUŞAYIM YARDIMCI OLAYIM DİYE DÜŞÜNMÜYOR.TABİKİ.İŞ SADECE SATANA KADAR.....

    1- Siz ithal sanıp takdırdığınız için yanıldınız zaten, Haala radyolarda ''Diğer yerliler için bile'' italyan lakırdıları yapılarak kafa karıştırılıyor.
    2- İtalyan ECU reklamlarını, bastırdıkları bayraklarda bile görmek mümkün, Ancak niye haala bunlar san.tic. il md. lüklerine şikayet edilmez anlamış değilim.
    3- İtaly dizayn diye birşey yoktur made im italy diye birşey vardır. dizayn bir kandırmacadır.
    4- XXX tl lik bir ürünü 1200 tl ye takdırmış olmanız kaliteli bir ürün takdırmış olmanız anlamına gelmez dostum gerçekten sizin adınıza üzüldüm.
    Başından beri insanları aydınlatmaya çalışırken yanlış anlaşılmamın kanıtları sizler olmanız çok acı.
    Sevgilerimle.


    Sayın FS,

    Bütün forum sayfalarında başka markalara taş atmayı bırakıp eğer faydalı olmayı düşünüyorsanız teknik sorunlara cevap vermeniz daha etik olur diye düşünüyorum. LPG işinde BRC nin de yerli üretim yaptığını biliyoruz. Bence bütün firmalar da yapmalı zaten çünkü sistemler ithal etmeye değmeyecek kadar basit. Ülkemiz kendi üretebileceği malzemeye neden daha fazla para versin? Ben yerli üretim yapan firmaları destekliyorum. Kendim de Milano kullanıyorum ve gayet de memnunum. Daha önce bütün markalar matrix enjektör kullanırlardı. Baktılar ki servisi ve yedek parçası çok pahalı olmaya başladı sonra bütün firmalar ray tipine geçtiler. Hatta şimdi çoğu firma bu enjektörleri de yerli kullanıyor.
    Dediğim gibi sistem gayet basit. Eğer problem varsa o sistemi takan bayinin düzgün hizmet vermemesinden kaynaklanıyordur. Marka yerine bayi tercihi yapmak daha yerinde olur bence. Siz bahsi geçen markanın fabrikasına orda kaç kişi olduklarını saymak için mi gittiniz? Eğer firma üretimini yapıyorsa, yedek parçasını sağlıyorsa isterse bir kişi olsun sorun değil.
    Ben şimdiye kadar aldığım hizmetten gayet memnunum. Ne zaman gitsem benimle çok iyi ilgilendiler sağolsunlar ve gittiğim bayide her marka var BRC dahil.
    Bütün kullanıcılara tavsiyem hizmet alabilecekleri bayileri tercih etsinler markaları değil. Onun için de mutlaka referans alıp gitsinler.


    Slm.

    1- Tüm forumlarda yararlı olduğumu düşünüyorum.
    2- Yukarıdaki yazımda BRC nin adı bile geçmemiş
    3- Ekonomik kit üreten ve satan köklü firmalardan bahsetmişim. Açıklayayım isterseniz Alfabetik olarak :)
    a) Aldesa
    b) Atiker
    c) Voltran
    Bu firmalar biz yerliyiz diyorlar,
    4- Malının arkasında duranlar bu foeumda ayen beyan belli
    5- Herşey ustada biter diyip durmayın Allah aşkına, Ustaları sihirbaz sanmaya başlayacak millet
    İyi pazarlar dostum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DEMALİZMİT

    YENİ ÖZGÜR OTOMOTİV

    0312 319 61 60

    "Kaliteli İşçilik + Performans + Ekonomi"


     ===MİLANO TEKNİK SERVİS MİLANO HAKKINDA HERŞEY====




    Yalan. aracımdan eski lpg kitini söküyoruz diye cd changer kablosunu kesmişler.
    Bosch car'ların hepsi böyle ise yazık.
    Ben isme aldanarak gittim oraya.
    İçeri,imaj ile uyumlu değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ysates


    quote:

    Orijinalden alıntı: murat_denizli

    USTAM UCUZ FİRMALAR DİYORSUN DA ÖZELLİKLE İTHAL OLSUN İSTEDİM.ATİKER 1050 LİRA BEN 1200 LİRA VERDİM.AZ MI?DAHA İYİSİNİ BEKLİYORDUM.BELKİ ATİKER TAKTIRSAM BU SORUNLAR BAŞIMA GELMEYECEKTİ. YAZDIĞIM MESAJIMI MİLANOCU ARKADAŞ MUTLAKA GÖRMÜŞTÜR.NE HİKMETSE BİR KONUŞAYIM YARDIMCI OLAYIM DİYE DÜŞÜNMÜYOR.TABİKİ.İŞ SADECE SATANA KADAR.....


    Sayın Murat Denizli,

    Milano yerli bir üründür. Eğer italyan diye söyledilerse yalan söylemişler. Sadece ECU (beyin) ithaldir. Zaten sorununuzla ilgilenmemeleri ile de bunu anlayabiliyoruz.
    Sorununuza gelince bazen arabada gerçekten sorunlar olabiliyor. Arabanın dizaynı benzine göre yapıldığı için hata tolere etme aralığı daha fazla. Özellikle ateşleme sistemi çok önemli. Gan benzine göre daha zor yanar. O nedenle ateşleme sistemindeki problemleri hemen kendini gösterir. Sizin arabanızda sorun vardır demiyorum ama yine de iyi araştırmakta yarar var. sakın yanlış anlamayın ben bir kullanıcıyım bayi değil. Eğer arabanızda buji kablosu varsa onlardan, bunun yerine bobin varsa onlardan olabilir. Bu benim arabada özel servis tavsiyesi lpg servisinin değil. Eğer fırsat olursa sadece deneme amaçlı bunları değiştirip bakmak lazım. Ben arabayı özel servise götürdüğümde öyle yaptık. Sorun olmadığını anlayınca eskilerini tekrar taktık. Belki siz de deneyebilirsiniz. Tabi bobin pahalı birşey eğer sorun yoksa iade etme şartını anlaşmanız lazım baştan. Bu arada LPG ayarı otomatik yapılır. Yani yazılım arabanın kendi beyninden değerler alarak LPG beynini programlar. Otomatik ayarda ustanın kabiliyetine gerek yok. Ama her araba bir olmuyor. Aynı marka aynı model arabalarda bile farklılıklar oluşabiliyor. Çünkü araba sıfırdan itibaren farklı insanlarda ve farklı yerlerde kullanılıyor. Dolaysıyla arabadaki oluşabilecek arızalar, aşınmalar, yıpranmalar da faarklı olabiliyor. Bu nedenle usta otomatik ayardan sonra manuel olarak müdahale eder. O da belli toleranslar dahilinde olabilir. Size tavsiyem Milano merkez ile irtibat kurup sizi farklı bir bayiye yönlendirmesini isteyin.


    Ne yalan söyleyeyım bende ithal diye taktırdım.
    Ama bir fark var yerli fiyatına taktırdım 1200 vermedim.
    İnşaallah bir sorun yaşamam. okadar araştırmama rağmen bu topiği görmemişim:(
    Bir de orda ki usta başı Atikeri sırf garanti kapsamında ki parça problemınden bıraktık dedi. Milanoda boyle bir şey yok takarız burda yenısını onlar bıze gönderırler dedi. Atiker onarıp gönderiyormuş vs..




  • 1250 tl ye ocak 2009 da milano lpg taktırdım aracım 1,2 aveo sedan o süre zarfından bu zaman kadar 25.000 km yaptım bunun 24.000 km si lpg ile kalanı ısınma süresinde benzindir, lpg ile 12 kuruş benzinle 20 kuruş yakıyor ortalama, 4800 tl benzine vereceğime 2880 tl lpgeye vermişim 2000 tl cebime kaldı düş 1250 tl 750 tl net kar lpg kendini amorti etti, şu ana kadar sadece ısı sensörünün kablosu koptuğu için 1,2 gün madur oldum, başka sıkıntım yok, ürünün tek dandik yeri kabloların bağlantı yerlerindeki makaronlar sıyrılıp çıkıyor buda kopmalarına zemin hazırlıyor, milanoda parça sıkıntısı var ayrıca pek yaygın değil koca şaşmaz sanayi sitesinde bir bilgisayar bağlantı kablosu bulamadım, Polatlı'da taktırdığım lpgciye gittim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serhataysen

    1250 tl ye ocak 2009 da milano lpg taktırdım aracım 1,2 aveo sedan o süre zarfından bu zaman kadar 25.000 km yaptım bunun 24.000 km si lpg ile kalanı ısınma süresinde benzindir, lpg ile 12 kuruş benzinle 20 kuruş yakıyor ortalama, 4800 tl benzine vereceğime 2880 tl lpgeye vermişim 2000 tl cebime kaldı düş 1250 tl 750 tl net kar lpg kendini amorti etti, şu ana kadar sadece ısı sensörünün kablosu koptuğu için 1,2 gün madur oldum, başka sıkıntım yok, ürünün tek dandik yeri kabloların bağlantı yerlerindeki makaronlar sıyrılıp çıkıyor buda kopmalarına zemin hazırlıyor, milanoda parça sıkıntısı var ayrıca pek yaygın değil koca şaşmaz sanayi sitesinde bir bilgisayar bağlantı kablosu bulamadım, Polatlı'da taktırdığım lpgciye gittim



    Kabloyu temin edip yanınızda bulundurmanız yararınıza olacaktır.
    Bende farkettim bır sorunla karşılştığımızda yardım alabıleceğimiz noktalar yok gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi umera -- 24 Ocak 2012; 1:52:34 >




  • Arkadaslar bu Mılano neden umranıyeden baska yerde servısı yok,ben Avcılardayım,ayar yaptırmak ıcın umranıyeye ne zorum varda gıtmek zorundayım anlamıs degılım.Bu arada bırsey sormak ıstıyorum.Aracımı yenı aldım.2000motor otomatık laguna(99model)Ortalama nekadar yakması lazım(lpg).Dpoyu 77bın lıraya dolduruyorum,yaptıgım km enfazla 280.Bu NORMALMIDIR??
  • Maslak Oto sanayide mevcut ama orası da size uzak. Milanonun internet sitesinden bayileri bulabilirsiniz bence.
    bu arada sizin araba çok yakmış. Normalde benzinde ne kadar yakıyorsa aşağı yukarı %40 daha düşüğünü yalması lazım LPG ile. Fazla ise ayar yaptırın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sea_horse

    Arkadaslar bu Mılano neden umranıyeden baska yerde servısı yok,ben Avcılardayım,ayar yaptırmak ıcın umranıyeye ne zorum varda gıtmek zorundayım anlamıs degılım.Bu arada bırsey sormak ıstıyorum.Aracımı yenı aldım.2000motor otomatık laguna(99model)Ortalama nekadar yakması lazım(lpg).Dpoyu 77bın lıraya dolduruyorum,yaptıgım km enfazla 280.Bu NORMALMIDIR??

    Ben geçen milano takılı 1.4 corsamla 77 tl gaz(42.8 litre) alarak şehir içi 530 km yaptım.Sizinki bayağı fazla yakmış.Benim sorunumda bir türlü giderilemeyen motor arıza lambası ve bir haftadır özellkle ilk çalışma anında duyduğum tiz bir tınlama sesi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ysates

    Maslak Oto sanayide mevcut ama orası da size uzak. Milanonun internet sitesinden bayileri bulabilirsiniz bence.
    bu arada sizin araba çok yakmış. Normalde benzinde ne kadar yakıyorsa aşağı yukarı %40 daha düşüğünü yalması lazım LPG ile. Fazla ise ayar yaptırın.

    Internet sıtesındende,sefakoyde bır bayıı buldum,onuda aradıgımda umranıyeye gıtmem gerektıgını soyledıler.Yanı onlar bakmıyormus.Nasıl ıs anlamadım vallahı.Bu adamlar neden servıs agı kurmuyorlar acaba,yapacak bısey kalmadı artık umranıyeye gıdecegız(de) umarım deger.
  • bence karşıya geçmek yerine Maslak' a git. TGS otogaz. Benim kiti onlar taktı. Çok iyi insanlar ve bu işte 11 senelik tecrübeleri var.
  • merhabalar benimde milano ile ilgili sıkıntılarım oldu ama montajını yaptırdığım yer hepsini çözdü,birisi hariç...!
    mayıs 2008 de montaj oldu.
    aracım 2002 model focus ghia

    1.araç 1.viteste kalkışa başlarken uğultu geliyodu.sanırım vaporizatör uğulduyordu.sonradan kesti.
    2.çukurlara düştüğümde benzine geçiyordu.(hararet müşir kablosu kırıkmış değişti)
    3.dolum ağzından kaçak yaptı,değiştirdiler.
    4.sadece 1 kez 3 silindire düşürdü???(marmaristen fethiye servisine kadar benzinile gittim,serviste arabayı gaza alınca düzeldi.
    5.buralarda servisi yok.internet sitesinde yetkkili oldukları yazan servisler bakmak istemiyorlar.(muğla ve marmaris servisleri)
    6.şamandıra 2 kez değişti.
    7.ve bu bütün işlemler için marmaris ten ne zaman istanbula gitsem montajını yaptırdığım balat otogaz servisine gittim

    en büyük dargınlığım arıza lambam yanıyor,millet bana artistlik yapıyor benimki hiç yanmadı diye...onun dışında 25000 km oldu tık demedi.



    ben bu konularda şansa inanıyorumm....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgunozyilmaz

    merhabalar benimde milano ile ilgili sıkıntılarım oldu ama montajını yaptırdığım yer hepsini çözdü,birisi hariç...!
    mayıs 2008 de montaj oldu.
    aracım 2002 model focus ghia

    1.araç 1.viteste kalkışa başlarken uğultu geliyodu.sanırım vaporizatör uğulduyordu.sonradan kesti.
    2.çukurlara düştüğümde benzine geçiyordu.(hararet müşir kablosu kırıkmış değişti)
    3.dolum ağzından kaçak yaptı,değiştirdiler.
    4.sadece 1 kez 3 silindire düşürdü???(marmaristen fethiye servisine kadar benzinile gittim,serviste arabayı gaza alınca düzeldi.
    5.buralarda servisi yok.internet sitesinde yetkkili oldukları yazan servisler bakmak istemiyorlar.(muğla ve marmaris servisleri)
    6.şamandıra 2 kez değişti.
    7.ve bu bütün işlemler için marmaris ten ne zaman istanbula gitsem montajını yaptırdığım balat otogaz servisine gittim

    en büyük dargınlığım arıza lambam yanıyor,millet bana artistlik yapıyor benimki hiç yanmadı diye...onun dışında 25000 km oldu tık demedi.



    ben bu konularda şansa inanıyorumm....

    Arkadaşım arıza lambasının söndürülmesi için aracı yaklaşık 200-250 km sadece benzinde kullanacakmışsın,böylece aracın ecusu eski benzin ayarlarına geri dönüyormuş.Bende de Milano lpg var 4 defa arıza lambası şikayetiyle gittim her seferinde söndürüp ayar yaptılarsa da tekrar yandı sonra aracımı yaklaşık 200 km sadece benzinde kullanınca arıza ışığı kendiliğinden söndü, gaza geçmeden benzinde ayara tekrar gittim usta bir ayar daha yaptı ve 5 günden beri lamba yanmıyor(şimdilik), sorun halloldu mu bilmiyorum ama umarım artık yanmaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jack33


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozgunozyilmaz

    merhabalar benimde milano ile ilgili sıkıntılarım oldu ama montajını yaptırdığım yer hepsini çözdü,birisi hariç...!
    mayıs 2008 de montaj oldu.
    aracım 2002 model focus ghia

    1.araç 1.viteste kalkışa başlarken uğultu geliyodu.sanırım vaporizatör uğulduyordu.sonradan kesti.
    2.çukurlara düştüğümde benzine geçiyordu.(hararet müşir kablosu kırıkmış değişti)
    3.dolum ağzından kaçak yaptı,değiştirdiler.
    4.sadece 1 kez 3 silindire düşürdü???(marmaristen fethiye servisine kadar benzinile gittim,serviste arabayı gaza alınca düzeldi.
    5.buralarda servisi yok.internet sitesinde yetkkili oldukları yazan servisler bakmak istemiyorlar.(muğla ve marmaris servisleri)
    6.şamandıra 2 kez değişti.
    7.ve bu bütün işlemler için marmaris ten ne zaman istanbula gitsem montajını yaptırdığım balat otogaz servisine gittim

    en büyük dargınlığım arıza lambam yanıyor,millet bana artistlik yapıyor benimki hiç yanmadı diye...onun dışında 25000 km oldu tık demedi.

    ar a

    ben bu konularda şansa inanıyorumm....

    Arkadaşım arıza lambasının söndürülmesi için aracı yaklaşık 200-250 km sadece benzinde kullanacakmışsın,böylece aracın ecusu eski benzin ayarlarına geri dönüyormuş.Bende de Milano lpg var 4 defa arıza lambası şikayetiyle gittim her seferinde söndürüp ayar yaptılarsa da tekrar yandı sonra aracımı yaklaşık 200 km sadece benzinde kullanınca arıza ışığı kendiliğinden söndü, gaza geçmeden benzinde ayara tekrar gittim usta bir ayar daha yaptı ve 5 günden beri lamba yanmıyor(şimdilik), sorun halloldu mu bilmiyorum ama umarım artık yanmaz.

    ilgine teşekkürler dostum onuda denedim bir de focuslarda bir kez arıza lambası yanınca kendiliğindden sönmüyor,cihazın silmesi gerekiyormuş.konvertör giriş ve çıkışındaki sensörlere kör tapa takıyorlarmış hatta internette var alsam mı acaba onlardan???




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgunozyilmaz

    merhabalar benimde milano ile ilgili sıkıntılarım oldu ama montajını yaptırdığım yer hepsini çözdü,birisi hariç...!
    mayıs 2008 de montaj oldu.
    aracım 2002 model focus ghia

    1.araç 1.viteste kalkışa başlarken uğultu geliyodu.sanırım vaporizatör uğulduyordu.sonradan kesti.
    2.çukurlara düştüğümde benzine geçiyordu.(hararet müşir kablosu kırıkmış değişti)
    3.dolum ağzından kaçak yaptı,değiştirdiler.
    4.sadece 1 kez 3 silindire düşürdü???(marmaristen fethiye servisine kadar benzinile gittim,serviste arabayı gaza alınca düzeldi.
    5.buralarda servisi yok.internet sitesinde yetkkili oldukları yazan servisler bakmak istemiyorlar.(muğla ve marmaris servisleri)
    6.şamandıra 2 kez değişti.
    7.ve bu bütün işlemler için marmaris ten ne zaman istanbula gitsem montajını yaptırdığım balat otogaz servisine gittim

    en büyük dargınlığım arıza lambam yanıyor,millet bana artistlik yapıyor benimki hiç yanmadı diye...onun dışında 25000 km oldu tık demedi.


    ben bu konularda şansa inanıyorumm....







  • ilgine teşekkürler dostum onuda denedim bir de focuslarda bir kez arıza lambası yanınca kendiliğindden sönmüyor,cihazın silmesi gerekiyormuş.konvertör giriş ve çıkışındaki sensörlere kör tapa takıyorlarmış hatta internette var alsam mı acaba onlardan???

    Ben de arıza lambası sönmeseydi serviste söndürecektim ama gerek kalmadı kendiliğinden söndü.Önemli olan onun nasıl söndüğü değil, bir daha yanmaması.Benim gözüm sürekli lambada,6. gün henüz yanmadı.Sanırım usta bu sefer yakaladı ayarı...
    Senin yapmayı düşündüğün çözüm problemin üstünü örtmek bu yüzden bence sadece benzinde kullanıp sonra lambayı söndürüp ayara gitsen daha iyi olur gibi ama sen bilirsin tabi.
    Ben Atiker taktırmak istediğimde ustanın "Opellere Milano daha uyumlu" sözüne aldanıp bu markayı taktırdım.Koca şehirde 5-6 atiker servisi varken Milano servisi sadece 1 tane.AHhh ah insan bazı şeyleri düşünemiyor...




  • Bende de kisa bir sure once lpg li peugeotlarin meshur antipollition hatasini vermisti. Yani 2-2,5 sene sorunsuz kullandigim milano kit artik hata veriyordu. Neyse biraz ugrastik , isigi sodurduk birkac kere fakat tekrar yandi. Sonra usta yesadufen mi degil mi bilmiyorum ama enjektorden cikan 4 hortumdan birinin yarildigini farketti ve degistirdi.bunun sonucunda isik sondu. Bu sorunu boylece halletmis olduk. Fakat simdi de yakit tuketiminden memnun degilim. Soyle ki: 10 liralik gaz ile 31-32 km anca gidiyorum. Atac 307 otomatik. Su siralar benzinde kullaniyorum. Eger fazla fark olmazsa artik benzin de kullanirim araci.
  • Forumu açanlar bile forumu unutmuşlar ama halaa Milano konuşuluyor :)
    Birşey daha dikkatimi çekti,
    Forumu açan arkadaş arıza lambası yanması konusunda ''Neticede arabanıza dışarıdan ilave bir işlem yapıyorsunuz arıza lambası tabiiki yanar '' demişti
    Ben bunu deşifre ettikten sonra yeni farkettim silmiş o kısımları
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozgunozyilmaz

    merhabalar benimde milano ile ilgili sıkıntılarım oldu ama montajını yaptırdığım yer hepsini çözdü,birisi hariç...!
    mayıs 2008 de montaj oldu.
    aracım 2002 model focus ghia

    1.araç 1.viteste kalkışa başlarken uğultu geliyodu.sanırım vaporizatör uğulduyordu.sonradan kesti.
    2.çukurlara düştüğümde benzine geçiyordu.(hararet müşir kablosu kırıkmış değişti)
    3.dolum ağzından kaçak yaptı,değiştirdiler.
    4.sadece 1 kez 3 silindire düşürdü???(marmaristen fethiye servisine kadar benzinile gittim,serviste arabayı gaza alınca düzeldi.
    5.buralarda servisi yok.internet sitesinde yetkkili oldukları yazan servisler bakmak istemiyorlar.(muğla ve marmaris servisleri)
    6.şamandıra 2 kez değişti.
    7.ve bu bütün işlemler için marmaris ten ne zaman istanbula gitsem montajını yaptırdığım balat otogaz servisine gittim

    en büyük dargınlığım arıza lambam yanıyor,millet bana artistlik yapıyor benimki hiç yanmadı diye...onun dışında 25000 km oldu tık demedi.


    ben bu konularda şansa inanıyorumm....






    burada anlamadğım neden kafanızı kaşıdınız,neyi anlamadınız?matematik problemi yazmadım oraya




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgunozyilmaz


    quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozgunozyilmaz

    merhabalar benimde milano ile ilgili sıkıntılarım oldu ama montajını yaptırdığım yer hepsini çözdü,birisi hariç...!
    mayıs 2008 de montaj oldu.
    aracım 2002 model focus ghia

    1.araç 1.viteste kalkışa başlarken uğultu geliyodu.sanırım vaporizatör uğulduyordu.sonradan kesti.
    2.çukurlara düştüğümde benzine geçiyordu.(hararet müşir kablosu kırıkmış değişti)
    3.dolum ağzından kaçak yaptı,değiştirdiler.
    4.sadece 1 kez 3 silindire düşürdü???(marmaristen fethiye servisine kadar benzinile gittim,serviste arabayı gaza alınca düzeldi.
    5.buralarda servisi yok.internet sitesinde yetkkili oldukları yazan servisler bakmak istemiyorlar.(muğla ve marmaris servisleri)
    6.şamandıra 2 kez değişti.
    7.ve bu bütün işlemler için marmaris ten ne zaman istanbula gitsem montajını yaptırdığım balat otogaz servisine gittim

    en büyük dargınlığım arıza lambam yanıyor,millet bana artistlik yapıyor benimki hiç yanmadı diye...onun dışında 25000 km oldu tık demedi.


    ben bu konularda şansa inanıyorumm....






    burada anlamadğım neden kafanızı kaşıdınız,neyi anlamadınız?matematik problemi yazmadım oraya



    Anlaşılmayan denklem yada problem değil dostum
    7 maddelik sorunlar zincirinden sonra ''TIK DEMEDİ'' yazınız hoşuma gitti onu vurgulamak istedim :)
    Yanlış anlaşıldıysa affola, siz mutluysanız bende mutluyum.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.