Şimdi Ara

===MİLANO TEKNİK SERVİS MİLANO HAKKINDA HERŞEY==== (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
250
Cevap
3
Favori
43.588
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozgunozyilmaz


    quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozgunozyilmaz

    merhabalar benimde milano ile ilgili sıkıntılarım oldu ama montajını yaptırdığım yer hepsini çözdü,birisi hariç...!
    mayıs 2008 de montaj oldu.
    aracım 2002 model focus ghia

    1.araç 1.viteste kalkışa başlarken uğultu geliyodu.sanırım vaporizatör uğulduyordu.sonradan kesti.
    2.çukurlara düştüğümde benzine geçiyordu.(hararet müşir kablosu kırıkmış değişti)
    3.dolum ağzından kaçak yaptı,değiştirdiler.
    4.sadece 1 kez 3 silindire düşürdü???(marmaristen fethiye servisine kadar benzinile gittim,serviste arabayı gaza alınca düzeldi.
    5.buralarda servisi yok.internet sitesinde yetkkili oldukları yazan servisler bakmak istemiyorlar.(muğla ve marmaris servisleri)
    6.şamandıra 2 kez değişti.
    7.ve bu bütün işlemler için marmaris ten ne zaman istanbula gitsem montajını yaptırdığım balat otogaz servisine gittim

    en büyük dargınlığım arıza lambam yanıyor,millet bana artistlik yapıyor benimki hiç yanmadı diye...onun dışında 25000 km oldu tık demedi.


    ben bu konularda şansa inanıyorumm....






    burada anlamadğım neden kafanızı kaşıdınız,neyi anlamadınız?matematik problemi yazmadım oraya



    Anlaşılmayan denklem yada problem değil dostum
    7 maddelik sorunlar zincirinden sonra ''TIK DEMEDİ'' yazınız hoşuma gitti onu vurgulamak istedim :)
    Yanlış anlaşıldıysa affola, siz mutluysanız bende mutluyum.



    umarım bir izmit görevimde yanınıza uğrarım,orada anlatmak istediğim dert sıkıntı mutlaka çektirdi,ama sağolsunlar bir şekilde yardımcı oldular,bu markayı ben tercih etmedim,bunu taktırdıktan sonra milano dediler.ben arıza lambasına kızgınım oradada yazdım,iyi ayar ıvır zıvır diyip söner diyorlar 1000 kez ayar oldu yok alet sönmedi,hatta en son duğles izmirde wds cihazına bağladılar,hata kodu yok dedi usta...




  • Bekleriz dostum sizinle tanışmak onurlandırır bizi
  • Orijinalden alıntı: jack33

    ilgine teşekkürler dostum onuda denedim bir de focuslarda bir kez arıza lambası yanınca kendiliğindden sönmüyor,cihazın silmesi gerekiyormuş.konvertör giriş ve çıkışındaki sensörlere kör tapa takıyorlarmış hatta internette var alsam mı acaba onlardan???

    Ben de arıza lambası sönmeseydi serviste söndürecektim ama gerek kalmadı kendiliğinden söndü.Önemli olan onun nasıl söndüğü değil, bir daha yanmaması.Benim gözüm sürekli lambada,6. gün henüz yanmadı.Sanırım usta bu sefer yakaladı ayarı...
    Senin yapmayı düşündüğün çözüm problemin üstünü örtmek bu yüzden bence sadece benzinde kullanıp sonra lambayı söndürüp ayara gitsen daha iyi olur gibi ama sen bilirsin tabi.
    Ben Atiker taktırmak istediğimde ustanın "Opellere Milano daha uyumlu" sözüne aldanıp bu markayı taktırdım.Koca şehirde 5-6 atiker servisi varken Milano servisi sadece 1 tane.AHhh ah insan bazı şeyleri düşünemiyor...


    hocam lamba yandı mı son durum nedir? Çünkü bende de benzer sorun var. Yaklaşık 18000 km oldu taktıralı ama lamba ilk günden beri yanıyor. Benimle de çok dalga geçiyorlar. Kaç kere ayara gittiysem çözüm olmadı. ve LPG ustası ile çok uzun yıllardır tanışıyoruz bana yamuk yapacak biri değil. Her gittiğimde de elinden geleni yapıyor. Eğer sizde lamba yanmadı ise ben de lamba sönene kadar benzinde kullanıp tekrar ayar yaptırayım.




  • eğer bana soruyorsan ben bir girişimde bulunmuyorum sönmesi için çünkü bıktım,söndürüyor tamam bu kez oldu bir daha yanmaz diyorlar tekrar yanıyor bu sefer asabım bozluluyor,arabayda ustasınıda lpgsinide içiçe koyup yaksaım geliyor.
  • Orijinalden alıntı: ysates


    Orijinalden alıntı: jack33

    ilgine teşekkürler dostum onuda denedim bir de focuslarda bir kez arıza lambası yanınca kendiliğindden sönmüyor,cihazın silmesi gerekiyormuş.konvertör giriş ve çıkışındaki sensörlere kör tapa takıyorlarmış hatta internette var alsam mı acaba onlardan???

    Ben de arıza lambası sönmeseydi serviste söndürecektim ama gerek kalmadı kendiliğinden söndü.Önemli olan onun nasıl söndüğü değil, bir daha yanmaması.Benim gözüm sürekli lambada,6. gün henüz yanmadı.Sanırım usta bu sefer yakaladı ayarı...
    Senin yapmayı düşündüğün çözüm problemin üstünü örtmek bu yüzden bence sadece benzinde kullanıp sonra lambayı söndürüp ayara gitsen daha iyi olur gibi ama sen bilirsin tabi.
    Ben Atiker taktırmak istediğimde ustanın "Opellere Milano daha uyumlu" sözüne aldanıp bu markayı taktırdım.Koca şehirde 5-6 atiker servisi varken Milano servisi sadece 1 tane.AHhh ah insan bazı şeyleri düşünemiyor...


    hocam lamba yandı mı son durum nedir? Çünkü bende de benzer sorun var. Yaklaşık 18000 km oldu taktıralı ama lamba ilk günden beri yanıyor. Benimle de çok dalga geçiyorlar. Kaç kere ayara gittiysem çözüm olmadı. ve LPG ustası ile çok uzun yıllardır tanışıyoruz bana yamuk yapacak biri değil. Her gittiğimde de elinden geleni yapıyor. Eğer sizde lamba yanmadı ise ben de lamba sönene kadar benzinde kullanıp tekrar ayar yaptırayım.

    Hayır lamba yanmadı çok şükür o sorunu hallettik ama sanırım tam da olmamış çünkü Faruk ustanın msjlarından öğrendiğim kadarıyla ustanın son yaptığı ayar motor arıza ışığını söndürdü ama demekki tam da benzin değerlerini yakalayamamış ki sabahları ve motor soğukken marşı 3-4 saniyede alıyor.Yani sft ve lft değerleri oturmuyor.Aracı bir süre benzinde kullanıp tekrar ayara gideceğim.




  • Orijinalden alıntı: jack33


    Orijinalden alıntı: ysates


    Orijinalden alıntı: jack33

    ilgine teşekkürler dostum onuda denedim bir de focuslarda bir kez arıza lambası yanınca kendiliğindden sönmüyor,cihazın silmesi gerekiyormuş.konvertör giriş ve çıkışındaki sensörlere kör tapa takıyorlarmış hatta internette var alsam mı acaba onlardan???

    Ben de arıza lambası sönmeseydi serviste söndürecektim ama gerek kalmadı kendiliğinden söndü.Önemli olan onun nasıl söndüğü değil, bir daha yanmaması.Benim gözüm sürekli lambada,6. gün henüz yanmadı.Sanırım usta bu sefer yakaladı ayarı...
    Senin yapmayı düşündüğün çözüm problemin üstünü örtmek bu yüzden bence sadece benzinde kullanıp sonra lambayı söndürüp ayara gitsen daha iyi olur gibi ama sen bilirsin tabi.
    Ben Atiker taktırmak istediğimde ustanın "Opellere Milano daha uyumlu" sözüne aldanıp bu markayı taktırdım.Koca şehirde 5-6 atiker servisi varken Milano servisi sadece 1 tane.AHhh ah insan bazı şeyleri düşünemiyor...


    hocam lamba yandı mı son durum nedir? Çünkü bende de benzer sorun var. Yaklaşık 18000 km oldu taktıralı ama lamba ilk günden beri yanıyor. Benimle de çok dalga geçiyorlar. Kaç kere ayara gittiysem çözüm olmadı. ve LPG ustası ile çok uzun yıllardır tanışıyoruz bana yamuk yapacak biri değil. Her gittiğimde de elinden geleni yapıyor. Eğer sizde lamba yanmadı ise ben de lamba sönene kadar benzinde kullanıp tekrar ayar yaptırayım.

    Hayır lamba yanmadı çok şükür o sorunu hallettik ama sanırım tam da olmamış çünkü Faruk ustanın msjlarından öğrendiğim kadarıyla ustanın son yaptığı ayar motor arıza ışığını söndürdü ama demekki tam da benzin değerlerini yakalayamamış ki sabahları ve motor soğukken marşı 3-4 saniyede alıyor.Yani sft ve lft değerleri oturmuyor.Aracı bir süre benzinde kullanıp tekrar ayara gideceğim.


    Ben de ilk lambanın yanmasında sabahları çalışmada sıkıntı olmasından çekiniyordum ama benim arabada hiç bir dorun yok. Sadece lamba yanıyor. Nerdeyse 20000 km olacak taktıralı. Ben de 2 bin km daha kullanıp ayara götürmeyi düşünüyorum. O zaman yağ değişimi de geliyor. Ondan önce 300 km benzinde kullanıp lambanın sönmesini bekleyeceğim bakalım çözüm olacak mı?




  • ben yarın milano lpg taktıracaktım bu topiği okuyunca vazgeçtim şimdi ne takıcaz arabaya fiyattada anlaştık ödemedede nasıl çıkıcam işin içinden
  • @garrote
    Milano yazılım olarak son derece iyi.
    KME ile aynı yazılımı kullanıyor. Birçok ayar yapılabiliyor.Buna izin veriyor.
    Anlaştığınız yer bildiğiniz işçiliği iyi olan bir yer ise taktırmanızda sakınca yok.
    Birde tavsiyem matrix enjektör farkı ne kadar onu sorup 100-200 arası bir şey ise fark matrix enjektör taktırmanızdır.
    Valtek enjektör kullanacaksan şayet ha atiker taktırmışsın ha milano ha diğer ucuzları.
    Ben milano kullanıyorum. Atikerin fast mesela pek fazla müdaheleye izin vermiyor.
    Kme ve bu şekilde gelişmiş yazılım kullanan kitlerin piyasada sıkça sorunlarla anılmasında programlara vakıf olmayan motajcılardan(usta diyemiyorum) kaynaklanıyor.
    Kme ile yazılım tamamen aynı ufak tefek farklar var.
    Mesela Kme de hem yüksüz hem yüklü otomatik ayar var. Milanoda sadece yüksüz otomatik ayar var.
    Milanonun kullandığı yazılım 2007 yılında Kme nin kullandığı yazılım desek yanlış olmaz.
    Taktıracağın yer iyi,karakterli bir esnaf ise milanoyu tavsiye ederim.
    Yerlilerin içinde en iyisi diyebilirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Berlin_


    quote:

    Orijinalden alıntı: murat_denizli

    USTAM UCUZ FİRMALAR DİYORSUN DA ÖZELLİKLE İTHAL OLSUN İSTEDİM.ATİKER 1050 LİRA BEN 1200 LİRA VERDİM.AZ MI?DAHA İYİSİNİ BEKLİYORDUM.BELKİ ATİKER TAKTIRSAM BU SORUNLAR BAŞIMA GELMEYECEKTİ. YAZDIĞIM MESAJIMI MİLANOCU ARKADAŞ MUTLAKA GÖRMÜŞTÜR.NE HİKMETSE BİR KONUŞAYIM YARDIMCI OLAYIM DİYE DÜŞÜNMÜYOR.TABİKİ.İŞ SADECE SATANA KADAR.....


    Milano'nun italyanca sitesini hiç incelediniz mi? Bence inceleyemediniz çünkü italyanca bir sitesi yok, çünkü italyan olan hiç bir aksamı yok, tamamen yerli.

    Belki ithal aksamları vardır ama o da kesin çin ithalidir.

    Güle güle kullanın, kusuruma bakmayın, sorununuzu henüz okuyamadım, bildiğim birşey ise cevaplarım.




    al sana sitesihttp://www.milanoautogas.com/index.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi garrote -- 11 Haziran 2010; 23:40:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umera

    @garrote
    Milano yazılım olarak son derece iyi.
    KME ile aynı yazılımı kullanıyor. Birçok ayar yapılabiliyor.Buna izin veriyor.
    Anlaştığınız yer bildiğiniz işçiliği iyi olan bir yer ise taktırmanızda sakınca yok.
    Birde tavsiyem matrix enjektör farkı ne kadar onu sorup 100-200 arası bir şey ise fark matrix enjektör taktırmanızdır.
    Valtek enjektör kullanacaksan şayet ha atiker taktırmışsın ha milano ha diğer ucuzları.
    Ben milano kullanıyorum. Atikerin fast mesela pek fazla müdaheleye izin vermiyor.
    Kme ve bu şekilde gelişmiş yazılım kullanan kitlerin piyasada sıkça sorunlarla anılmasında programlara vakıf olmayan motajcılardan(usta diyemiyorum) kaynaklanıyor.
    Kme ile yazılım tamamen aynı ufak tefek farklar var.
    Mesela Kme de hem yüksüz hem yüklü otomatik ayar var. Milanoda sadece yüksüz otomatik ayar var.
    Milanonun kullandığı yazılım 2007 yılında Kme nin kullandığı yazılım desek yanlış olmaz.
    Taktıracağın yer iyi,karakterli bir esnaf ise milanoyu tavsiye ederim.
    Yerlilerin içinde en iyisi diyebilirim.


    ok sağolasın usta bilgilerin için kesin kararımı verdim yarın taktırıyorum




  • Milano kesinlikle yerli maldır.
    O verdiğiniz link sadece ithal süsü vermek için hazırlanmış.
    hakkımızda
    linki okursan Demirhanları görürsünüz.
    Yazılımı ve map sensörü dışında yerli...
    Dediğim gibi matrix enjektör tercih etmenizde fayda var.
  • Bu arada milano kitiyle sorun yaşayan arkadaşlar yardım içerikli mesaj atabilirler.
    Elimden geldiğince yardımcı olurum.
    Bağlantı kablosu hakkında bilgi veya kablo talebinde bulunabilirsiniz.
    Ticari amaç kesinlikle yok. İmzamda ki bloguma bakabilirsiniz..
  • aynı fiyata diğer italyan markalarda takarım diyor fakat onlarda sorun olurca fabrikasına gidip tamir oluyor yada deişiyor dedi ben bunu söker yenisini takarım oyüzden milano takalım dedi
  • Can alıcı nokta enjektörler.
    Zavolli eger valtek enjektörle montaj yapacaksa fazladan vereceğiniz para havaya gider.
    Şimdi yanılmıyorsam 1000 lira milano.
    Milano ile aynı enjektör ve yazılım kullanan kme en son 1250 liraydı.
    Şimdi bu fiyat avantajını matrix enjektör taktırarak avantaja çevirebilirsiniz.
    1400 e valtek enjektörlü zavolli(bilgim yok ne taktıkları konusunda)mantıklı olmaz.
    şöyle bir hesap yapacak olursak
    1000 lira kit
    1000-60:940
    matriz enjektör farkı 200 lira olsun atıyorum
    940+200=1240 lira mükemmele yakın bir kit...
    Zavolli de veya diğerlerinde hem fiyat hemde enjektör avantajı varsa değerlendirirsiniz.
    Aynı şeyi benım taktırdıgım yerde söyledi.
    Bir sıkıntı oldugunda burdan takıyorum sonra fabrikadan alıyorum diye..
  • çok sağolasın hocam yardımların için
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umera

    Can alıcı nokta enjektörler.
    Zavolli eger valtek enjektörle montaj yapacaksa fazladan vereceğiniz para havaya gider.
    Şimdi yanılmıyorsam 1000 lira milano.
    Milano ile aynı enjektör ve yazılım kullanan kme en son 1250 liraydı.
    Şimdi bu fiyat avantajını matrix enjektör taktırarak avantaja çevirebilirsiniz.
    1400 e valtek enjektörlü zavolli(bilgim yok ne taktıkları konusunda)mantıklı olmaz.
    şöyle bir hesap yapacak olursak
    1000 lira kit
    1000-60:940
    matriz enjektör farkı 200 lira olsun atıyorum
    940+200=1240 lira mükemmele yakın bir kit...
    Zavolli de veya diğerlerinde hem fiyat hemde enjektör avantajı varsa değerlendirirsiniz.
    Aynı şeyi benım taktırdıgım yerde söyledi.
    Bir sıkıntı oldugunda burdan takıyorum sonra fabrikadan alıyorum diye..

    Hocam matrix enjektör artık takılmıyor. Benim arabada taktırdığımdan beri (20.000km) lamba yanıyor. Benimkinde çıkma bir tane denedik ama olmadı yine. Gerçi enjektör de pek sağlam değildi. Size bir aç soru sorayım. Bendeki arıza lambası çözümü nedir? Nerden baksan 10 kere ayar yapıldı. Enjektörler değişti. Ustada problem var desen en az 10 yıllık tecrübesi var. TGS Otogaz. En sonunda aklıma yazılımı ve kabloyu temin edip ayar ile kendim uğraşayım diyorum.




  • Benim araçta rolantide yakıyor arıza lambasını. 1000 devirin altında kaçınılmaz yakıyor. Ayarlarıyla çok uğraştım fakat bir türlü halledemedim. Fakat bu durumun enjektörlerle alakalı olduğuna dair şüphelerim var. arıza ışığı yandığında cihaz enjektör hatası veriyor.
    Hondacı bir arkadaş obd cihazı alarak sft ve lft degerlerini takip ederek ancak bu sorunu halledebilmiş. Burdan şunu anlıyorum bazı araçlar hassas ayar istiyor. ama bu karaborsa değil gerçek degerler takip edilerek yapılması gerekiyor. Sanırım sizin birde obd cihazı almanız gerekiyor bu sorunu halledebilmeniz için. Ben oksijen sensörünü takip ederek sonuca ulaşamadım.Hassas ayar için milano gerçekten çok alternatif sunan bir yazılıma sahip.
    Birde araç bilgilerini paylaşırmısın?
    enjektör uçlarına kaç mm nozzile takıldı?
  • arabam citroen xsara II 1,6 16V
    nozzlar 2 mm.
    Daha önce 2,2 mm nozzle kullandık değişmedi. Bu hafta sonu ayara tekrar gideceğim. Hem de lambayı söndürüp öyle ayar yaptıracağım. Arabayı 50-60 km benzinde kullanınca lamba sönüyor. Bakalım bir de öyle deneyelim. Olmazsa yazılımı ve ara kabloyu temin edip laptopla kendim uğraşmayı düşünüyorum
  • Program 1.6 16valve 95 beygir aracıma 2,4mm nozzile öneriyor.
    Ustanın benim araca taktığı 1.8mm. Bende programın önerdiği 2,4mm nozzile ile denemeyi düşünüyorum.
    uçlar küçük olduğundan araç yeterli yakıtı alabilmek için enjeksiyon süresini uzatıyor lpg enjektörleride iyi olmadığından sistem tam işleyemiyor diye düşünüyorum.
    Tekrar deneyin. Benim araçta da benzine alır almaz ışık sönüyor. lpg ye alınca da 10 sn sonra yanıyor.
    Ayarları kendiniz yapacaksanız programla ilgili dökümanları paylaşırım sizinle.
    Birde benzinde uzun süre kullanmak gerekli olduğunu düşünmüyorum.
    Akünün eksi(-) kutup başını çıkarıp 5 dk. sonra taktıktan sonra 10 dk aracı rolantide çalıştırırsanız benzinle ilgili haritayı araç oluşturacaktır.
    Benzinde şu kadar kullan gel usta yalanı:)
  • Ben 2,2 mm nozzle kullandığımda arabada boğulmalar meydana geldi. Özellikle ani gaza basmalarda.
    Lambayı şu kadar km kullan getir diye bir tavsiyede bizim usta hiç bulunmadı. Hatta O bunun bir yararı olmayacağını iddia ediyor. Çünkü ayar sırasında LPG ECU sü benzin anlık değerlerine göre kendi haritasını çiziyor.
    Ayrıca sizin araçta benzine alır almaz lambanın sönmesi herhangi bir cihazın arızalı olduğunu gösteriyor. Eğer biraz benzinle kullandıktan sonra sönüyorsa haritanın düzenlenmesi sonrasında lamba sönüyor demektir. Bu da ayar ile ilgili diye düşünüyorum.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.