Şimdi Ara

Miles&Smiles Kampanyaları (316. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6.325
Cevap
372
Favori
655.847
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 313314315316317
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • dj.trust.06 D kullanıcısına yanıt

    1000 mil x 20 dolar transfer ücreti var. 10 dolarda gönderen istese, 30 dolar. THY zaten 30 dolara sana satıyor.



    sorunuzun yanıtı anlaşılmamış olabilir. En az 1000 mil transfer edilir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alfredo -- 30 Aralık 2024; 4:17:22 >
  • Alfredo kullanıcısına yanıt
    Anlaşıldı üstad, teşekkürler ama belki bir başka yol vs vardır diye şey ediyor insan evladı işte



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dj.trust.06 -- 30 Aralık 2024; 8:46:44 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • dj.trust.06 D kullanıcısına yanıt

    Bankandan avans mil alabilirsin. Kampanyalardan kazandıklarını saymaz, sadece harcamadan kazandığını sayarak düşer. Orada da en az 1000 mil olması gerek.

  • yeri burası mı bilmiyorum ama sorayım


    tk miles and smiles hesabımda 10k milin geçerlilik süresi yarın doluyor. shop miles and smiles sitesinden 10k ya amazon çeki alınabilir 2k tl tutarında. sizce en mantıklı kullanım şekli bu mu?

  • .HonouR. kullanıcısına yanıt
    Son dakika harcamak için en mantıklısı ama amazon satıcılı ürünlerde geçerli o yüzden lcw aldık biz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar selam.

    Sabiha Gökçen’den uçuşumda Garanti Miles&Smiles Prive Amex kredi kartımla 3500 TL ve üzeri gidiş dönüşte iki ayrı alışveriş yaparak DUTY FREE 1000 mil kampanyasından faydalanmak istedim.

    1000 mil yatmadı ya da kazanma ibaresi çıkmadı. Müşteri hizmetlerini aradım. Sektör uyuşmazlığı var dedi. Hem ekstrede hem dijital slipte de bal gibi gümrüksüz mağaza yazıyor. Bildiğiniz Duty Free ana mağazasıydı.

    Bu yaşanan rezillikle ilgili hakkımı nasıl aramalıyım?



    Miles&Smiles Kampanyaları



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emre1690 -- 1 Ocak 2025; 16:39:3 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • emre1690 E kullanıcısına yanıt
    Merhaba hocam, kampanya sayfası içerisinde "Nerede" sekmesine tıkladığımda Sabiha Gökçen çevresinde geçerli bir lokasyon görünmüyor. IST Havalimanı için ATÜ Duty Free'ler dahil görünüyor.

    Kampanya sanki tüm Duty Free'lerde geçerli gibi algılandığı için bu konuda tüketiciyi yanıltığına dair bir kuruma başvuruda bulunabilirsiniz ama banka kendini "Nerede" sekmesinde belirtildiği şeklinde savunabilir.

    MH size yanlış bilgi vermiş, sektör uyuşmazlığı değil de anlaşmalı Duty Free'den yapılmalı demesi gerekirdi.

    Bu kampanya sadece ATÜ Duty Free'lerde geçerli ama bariz bir şekilde yalnızca "Duty Free" yazıldığı için müşteriyi yanıltma durumu söz konusu. Bana göre haklısınız ancak tam olarak bu konuda nereye başvurulur emin değilim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iDoctor -- 1 Ocak 2025; 16:25:16 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • iDoctor kullanıcısına yanıt
    Hocam teşekkür ederim.

    Sabiha Gökçendeki çok reyonlu mağazaymış. Duty Free değilmiş. Firmalar vergisel avantaj sağlamak için böyle yapıyorlarmış vb dedi. Ben normalde 38 euroluk bir ürün alacaktım bunun için 3500 TL üzerine çıktım.

    Bu bana göre kılıfına uydurulmuş bir yanıltıcılık.

    Sabiha Gökçen’de yok Esenboğa’da yok. Nerede var?

    İzmir’deki de ATÜ. O da gözüküyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • iDoctor kullanıcısına yanıt

    Tüketici hakem heyeti olabilir mi hocam?


    https://milesandsmilesgarantibbva.com/kampanyalar/duty-free-harcamalariniza-ekstra-1-000-mil-ayricaligi-aralik


    Linkten de genel bir kampanya olduğu çok belli. Şirket ismi de verilebilirdi. Şimdi bunlara göre yıllardır kullandığım Sabiha Gökçen Havalimanı'ndaki Duty Free, aslında bir çok reyonlu bir mağaza ve Duty Free değil. E-slip'te ve ekstrede yazan adreste her şey o kadar belli ki.


    1000 mili geçtim. Bedeli eğer sadece bir dilekçe olacaksa adalet için ne gerekirse yapabilirim. Makul yönlendirmeler bekliyorum arkadaşlar.





  • emre1690 E kullanıcısına yanıt
    Sanmıyorum hocam, THH'nin alanına giren bir konuya benzemiyor. Burada tüketiciyi aldatma söz konusu olduğu için belki Ticaret Bakanlığı olabilir diyeceğim ama ondan da emin değilim.

    Çünkü ilgili kurumun ya size "mil" ödenmesine hüküm etmesi ya da bankaya aldatıcı içerikten dolayı ceza vermesi gerekir.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • emre1690 E kullanıcısına yanıt
    Twitterdan garantiye sor ekibine yazin. Yardimci oluyorlar.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • kertenkele16 K kullanıcısına yanıt
    Yazdım hocam e-slipleri ve ekstreleri de ekledim.

    —————

    “Merhaba,
    İçinde bulunduğum bir mağduriyet sebebiyle size ulaşıyorum.
    https://milesandsmilesgarantibbva.com/kampanyalar/duty-free-harcamalariniza-ekstra-1-000-mil-ayricaligi-aralik

    Kampanyanıza katıldım. Sabiha Gökçen Havalimanı'nda dış hatlardaki yolcu girişi ve çıkışındaki, herkesin yolculuk yaparken bir tarafından geçmek zorunda olduğu Duty Free mağazasından mil kazanma motivasyonuyla 2 kere 3500 TL ve üzerinde alışveriş yaptım.

    Ekstre'de "Gümrüksüz Mağaza" yazmaktadır. Dijital sliplerde ise adresine kadar açık açık Gümrüksüz Mağaza İşletmeciliği yazmaktadır.

    Müşteri Hizmetlerinizi aradım.
    Alışveriş yaptığım sektör "Çok Reyonlu Mağaza"lar kategorisindeymiş.

    Burası Türkiye Cumhuriyeti Devleti'nin ikinci kalabalık havaalanı. 37 milyon yolcusu olmuş 2023 yılında. Havaalanının ana Duty Free'sinde işlem yapmışım.

    Ama sektör uyuşmazlığı varmış... Burası muhtemelen Atatürk Havalimanı'ndan sonra en çok bu kampanyadan faydalanılmak istenecek yer ve sonuç sektör uyuşmazlığı...

    Hadi diyelim Duty Free firmasında da kusur var. Sizde hiç yok mu? Burası açık seçik şekilde sizin en çok müşteri ve işlem potansiyelinizin olduğu yerlerden. "Diğer Bilgiler" kısmında hiçbir uyarı yok, hemen her şey kampanyaya dahil. Bunu ilk şikayet ettiğim müşteri tesilcileriniz bile siz "Çok Reyonlu Mağaza" ve MCC kodu mazereti ardına sığınana kadar beni haklı buldukları için kayıt açtılar.

    Ya da siz hiç Kuveyt Türk'ün kampanyalarına baktınız mı? Orada insanlar mağdur olmasın diye MCC kodlarını bile yazıyorlar. Siz niye bir şey yazmadınız kampanyanızda?

    Keşke bankacılık ve pazarlama etiğine uyulsaymış da bir uyarı yazılsaymış...

    Ben hakkım olduğuna inandığım 1000 milin hesabıma işlenmesini talep ediyorum.

    Sizin bankanızın müşteri temsilcileriyle uğraşmam, burada size yazarken vakit kaybetmem 1000 milden çok değerli olsa da kendimi sizin kampanyanız sebebiyle kandırılmış ve maniple edilmiş hissediyorum. Lakin şu anda bu konuyu sosyal medya platformlarına, Donanım Haber Forumlarına, Ekşisözlük başlıklarına taşıma motivasyonum var. Kampanyanızın ekran görüntülerini de aldım. Siz vurdumduymaz oldukça bu konuyu Tüketi Hakem Heyetlerine o da olmazsa aldatmaya yönelik kampanyalardan dolayı Ticaret Bakanlığı'na dahi şikayet etmeyi düşünüyorum.

    —————

    Şeklinde yazdım hocam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emre1690 -- 1 Ocak 2025; 20:38:30 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • emre1690 E kullanıcısına yanıt
    Hocam, biraz fazla ugrasmissin. Garanti twitter ekibi sevimli. Is cozuculer. Bu gibi durumlarda beni hic magdur etmediler, manuel mudahil oldular. Umarim sizi de zorlamazlar. (Gecmiste duyy free kampanyasinda ben de sizin gibi sorun ysamistim yurtdisi bir havaalaninda)

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • kertenkele16 K kullanıcısına yanıt
    Hocam tahmin edebiliyorum ama 444 0 333’deki sen kimsin gibi alttan gider yapan haksızsınızcılar konuyu bu hale getirdi.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • emre1690 E kullanıcısına yanıt
    Hocam, twitter ekibi cok basarili. Aklinizda olsun. Cok is cozuculer…
    Telefonda o kadar sinir harbine gerek yok.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • kertenkele16 K kullanıcısına yanıt

    Umarım öyle olduğunu tecrübe edeceğiz hocam. Gerçekten de gerek yoktu ama oldu bir kere. Destek için teşekkürler.

  • kertenkele16 K kullanıcısına yanıt
    Dün garantiyesor X hesabından talebime istinaden puanların yükleneceği söylendi.

    Yönlendirmeniz için teşekkürler hocam.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • kertenkele16 K kullanıcısına yanıt

    turk hava yolları ile kazandığım milleri de gösteriyor. thydekini de gösteriyor yani. Ben sadece bu kk ile kazandıklarımı görmek istiyorum.

  • 10ly_10ur 1 kullanıcısına yanıt
    Miles smiles (thy sitesinden giriş yaparak) hesap hareketlerinizi görebilirsiniz. Kendiniz ayrıştırmanız gerekecek.
    Toplu göremeyeceksiniz, sadece garanti kazanımlarınızı

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Eskisi gibi kampanyalar yok mil miktarı arttı vergiler arttı hiçbir cazibesi kalmadı son 20 k mil kaldı uygun bir kampanya bekliyorum Asya için en azından tek gidiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 313314315316317
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.