Şimdi Ara

Millenicom arıza kaydı açamıyorum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3
Cevap
1
Favori
479
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar iki üç gündür internet bağlantımda ciddi paket kaybı yaşıyorum ve arıza kaydı açmak istiyorum. Web_Online sistem zaten açtırmıyor Bir chatbot kurmuşlar whatsapp'dan.

    Bunlardan biri değil ki benim arızam


    1: İnternete giremiyorum 

    2: Sürekli kopuyorum 

    3: Hız düşük 

    4: Modem kurulumu yapmak istiyorum.


    Benim modeme gigabit ethernet ile bağlanan laptobumda yüksek paket kaybı yaşıyorum ve bundan dolayı telekonferans yapamama sorunum var. Bir şekilde whatsapp'a 50 kere sorarak kayıt açtım hız problemi yaşamıyorsunuz diye otomatik cevap geldi.


    Evet ben hız problemi yaşamıyorum ben PAKET KAYBI problemi yaşıyorum, biraz açık bırakınca averajım 15% lere geliyor.

    Millenicom  arıza kaydı açamıyorum

    Derdimi nasıl anlatacağım, bana tarayıcı geçmişi sil elektrikçi çağır filan diye öneri gönderiyorlar, ne alakası var?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ranthor -- 9 Aralık 2021; 13:51:7 >







  • whatsapp dan musteri hizmetleri diye yazin cevap olarak

    1: İnternete giremiyorum 
    2: Sürekli kopuyorum 
    3: Hız düşük 
    4: Modem kurulumu yapmak istiyorum. Bunlar tekrar gelecek ve birdaha musteri hizmetleri yazarsaniz 3 dk baglanirsiniz
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.