Şimdi Ara

MİLLENİCOM’DA TAAHHÜTSÜZ, KOTASIZ, FİBER HIZINDA İNTERNET 1 AY BEDAVA! (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.759
Cevap
12
Favori
99.393
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ShperioN

    Anladım bizimki geçis işlemi olduğu için böyle oldu demekki valla bende yarın bağlandı bağlandı aksi halde başka firmaya uğraşamam bunlarla paramızla rezil oluyoruz
    Merhaba,görüşme sağladığımız üzere bilgilendirme yapılmıştır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ShperioN

    bende 11 gun once başvurdum taahhut bıtmeden ama nafile ttnet faturayı gecırecek bu ay bılseydım bu kadar uzayacagını 1 yada 2 ay once basvuru yapardım
    Merhaba,başvuru süreciniz hakkında bilgi sağlandı
  • Ttnetten geçis işlemi uzayan arkadaşlar türk telekom arayıp açıkta iş emriniz varmı yokmu sorun ben aradım ve hiç hatırlamama rağmen bir iş emrim varmış yarın yaşadığım ilçenin türk telekom bölge müdürlüğüne gidip iptal ettireceğim bakalım devamında ne olacak kolay gelsin iyi geceler efenim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ShperioN kullanıcısına yanıt
    Hocam yanlış bilmiyorsam açık iş emri geçiş yaparken felan oluyor devam eden bir başvuru felan varsa. Şu anda zaten millenicom'a başvurunuz var o görünüyordur tahminim genede bir sorun haberdar ederseniz bizde öğrenelim ne olur ne olmaz.
  • Bu Taahhütsüz Prestij Kampanyasında , fiyatlar her an değişebiliyor mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dark_Soul

    Bu Taahhütsüz Prestij Kampanyasında , fiyatlar her an değişebiliyor mu?
    Merhaba,taahhütsüz olduğu için fiyat garantisi veremiyoruz.
  • merhaba türktelekom'a verdiğim taahhüt dolunca iss firmalarını inceledim. gerek fiyat uygunluğu, gerek altyapının bulunmasından ötürü millenicom'u tercih etmeye karar verdim. firma ile ilgili araştırma yaparken SN Alper karaer'in donanım haber youtube kanalındaki açıklamalarını dinledim. videoların altına yorum atanlara sadece cevap yazmak için değil, çözüm odaklı yaklaşması beni memnun etti. zaten Alper bey gibi temsilcilerin sayısı artsa firmalar daha iyi yerlere gelir ve kullanıcılar rahat eder. 12 temmuz günü millenicom'a başvuru yapmaya karar verdim. sabah saatlerinde başvuruyu yaptım. aynı gün öğleden sonra Niğde'de anlaşmalı firma olan teknofix temsilcisi iş yerime geldi. işlemler çok hızlı başladı diye de sevinmiştim açıkçası. %100 oranında görme engelli olduğum için, engel yok prestij kampanyasından 100 mbps hızıyla yararlanacaktım. normalde benden istenen belgeler engelli kartı, nüfus cüzdanı, imzalanmış sözleşmeydi. müşteri hizmetleri de bu şekilde bilgi verdi. teknofix firması temsilcisi benden ayrıca bir yakınımın da kimliğinin gerektiğini söyledi. bende böyle bir şey olmadığını, yakınımın kimliğinin istenmesinin etik olmadığını anlattım. zira benim akli dengem yerinde. sadece görme engelliyim. müşteri temsilcisini de gelen kişiyle görüştürdüm. müşteri temsilcisi de bunun hatalı olduğunu söyledi. evrakları getiren kişi bulunduğu firmayla iletişime geçti. oradaki yetkili de yakınının kimliği şart demiş. aksi halde sistem kabul etmez dedi. bu ayrımcı tutumu istemeyerek de olsa sineye çektim. eşimin kimliğini de ibraz ettik. sonuçta internet benim üzerime. telekomdaki internet de benim üzerime. engelli olan kişi de bizzat kendim. bu belgenin alınması gerçek manada canımı sıktı. bu yanlış uygulamanın kaldırılması gerekir. ertesi gün 13 temmuzda millenicom müşteri hizmetleri biriminden arandım. evrakların eksiksiz ve hatasız olduğunu, onayımın gerektiğini belirttiler. gereken bilgileri kendilerine vererek onay işlemini tamamladık. 23 temmuza kadar internet hizmetimin taşıma işlemi gerçekleşmedi. bu zaman zarfında muhtelif vakitlerde müşteri hizmetlerini arayıp süreç hakkında bilgi alıyordum. defalarca aciliyet belirtmemize, kayıt oluşturmamıza rağmen millenicom tarafından bir daha aranmadım. 21 temmuz tarihindeki arayışımda başvuruda bir hata olduğunu söylediler. hatanın nerden kaynaklandığını bir türlü çözemediler. en sonunda millenicom facebook sayfası hatayı buldu. önceki operatörde yani türktelekomda engelli tarifesi kullanmadığım için, millenicom engelli tarifesine taşıma yoluyla geçişin mümkün olmayacağı bilgisini verdiler. madem mümkün değildi de neden bu bilgi en başta verilmedi? yapmam gerekenin başvurumu iptal etmek olduğu bildirildi. 23 temmuz günü başvurumu iptal edip normal paketten taşıma işlemi yapılması için bir başvuru daha oluşturduk. bu seferde 100 mbps olan prestij paketinden engelli indirimi olmadan yararlanacaktım. müşteri temsilcisi ilk etapta normal pakete geçişi yaparak, geçiş işleminin tamamlanması ardından hemen engel yok tarifesine geçebileceğimi söyledi. aradan birkaçgün geçmesine rağmen halen işlemler yapılmıyor. yapılmadığı gibi, tarafıma da bilgi verilmiyor. bu işi çözse çözse alper bey çözer dedim ve müşteri hizmetleri bölümünden kendisine ulaşmaya çalıştım. sonuç elde edemeyince de donanım haber'den ulaşabileceğim düşüncesiyle bu sıkıntılarımı yazmak istedim. çözüm var mı yok mu? internet hizmetimin taşınması sağlanmadı. tarafıma çözüme yönelik bilgi verileceğini umarak saygılar sunuyorum.




  • gece esintisi G kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Yaşadığınız olumsuz deneyim için üzüldüm. Bana ad soyad ve telefon numaranızı PM olarak atabilir misiniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Evinizde veya binamızda fiber altyapı varsa Millenicom'dan uzak durmanızı öneririm.TT onay verdikten sonra bunlar onayı veremiyor sonra arıza kaydı açıyorsun 1 haftada anca Türk Telekom tarafına iletiyorlar adamlar ne yapsın gelip test alıyorlar sıkıntı yok firma onay verecek diyorlar Millenicom tarafı yine sorunu çözemiyor. İptal ettirmek istiyorsun kullanamadığın modem ve internet ücretini istiyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pm'den bilgileri yolladım.
  • fener_1996 F kullanıcısına yanıt
    hangi sağlayıcıyı öneriyorsunuz? tt hariç.
  • Ben açıkçası aldığım hizmetten sonra iyi yorumlara inanmıyorum.

    Eve göre ekip geliyor kurmadan be yaptığını bilmeden kaçar gibi gidiyor

    Müşteri hizmetlerine ulaşmak zor, ulaşsanız da çözüm falan buldukları yok

    Binaya vdsl alt yapıyı Türk Telekom getirmiş ama Millenicom gelio kurmuyor bile.Ben nasıl kuracağım Allah aşkına? Türk Telekom binaya vdsl’i getirip gitti bağlamadı bile

    Göre 2 gündür iç teknik edip gönderecekler! Hala ses seda yok!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Msevinc kullanıcısına yanıt
    Ankara kecioren bölge müdürlüğüne gidip kontrol ettirdim hatta direk musteri hizmetleri yetkilisi bayan bilgisayardan gösterdi her hangi bir acik is emri görünmedi az öncede millenicom arayıp başvurumu iptal ettirdim uğraşamam bu firmayla size kolay gelsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ShperioN kullanıcısına yanıt
    Aynı şekilde bende arayıp iptal edeceğim geçiş işleminin, öğlen aradım akşama kadar olur dediler bekledim. Bunlarla uğraşamam Türknet düşünüyorum bakalım.

    Edit: 15 günün sonunda geçiş başvurusu için İptal talebi verdim yeter.

    Geçiş yapmak isteyen arkadaşlara pek tavsiye edemiyorum hele taahhüdü bitmeye yakınsa.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Msevinc -- 26 Temmuz 2019; 17:1:13 >
  • Pm bakar mısınız ?
  • gece esintisi G kullanıcısına yanıt
    Fiber olarak vodafone fibermax fiyat yönünden daha uygun. İsterseniz, geçiş işlemleri için yardımcı olabilirim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: millenicom

    Merhaba,hayırlı olsun. Millenicom ailesine hoşgeldiniz

    Alıntıları Göster
    Merhaba. 5 gündür oyalaniyorum. Tam 5 gündür internetim yok. Durup dururken internetim kesildi. Evrak eksikliğinden kestik denildi. Ardından evrak teslimi yaptım. Bu defa hattınızfa sorun var bu yüzden kesik denildi. Arizam çözümlenmistir diye telefonla araniyorum. Eve geliyorum, İnternet yok. Arıyorum tekrar arıza kaydı açıyorlar. Haftaici online egitimlerime katılamadım maddi kaybım car, Haftasonu gelsin de rahat rahat İnternet kullanayım istedim onu da el birliğiyle bozdunuz. SORUYORUM ŞİMDİ BENİM İNTERNETİM KABLOMDA TESISATIMDA, IC YAPIMDA, MODEMIMDE, YARLARINDA HERHANGİ BİR KESİK, KIRIK, KOPUK, VURUK, ÇİZİK.. vb herhangi bir şey yokken neden internetim yok? Neden yardımci olmuyorsunuz? Aynı süreci birebir btk şikayet hattına da ilettim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mk1518

    Ben açıkçası aldığım hizmetten sonra iyi yorumlara inanmıyorum.

    Eve göre ekip geliyor kurmadan be yaptığını bilmeden kaçar gibi gidiyor

    Müşteri hizmetlerine ulaşmak zor, ulaşsanız da çözüm falan buldukları yok

    Binaya vdsl alt yapıyı Türk Telekom getirmiş ama Millenicom gelio kurmuyor bile.Ben nasıl kuracağım Allah aşkına? Türk Telekom binaya vdsl’i getirip gitti bağlamadı bile

    Göre 2 gündür iç teknik edip gönderecekler! Hala ses seda yok!
    Merhaba,Pm üzerinden bilgilendirme yapıldı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DesiroN

    Pm bakar mısınız ?
    Merhaba,dönüş yapıldı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Linuxxer

    Merhaba. 5 gündür oyalaniyorum. Tam 5 gündür internetim yok. Durup dururken internetim kesildi. Evrak eksikliğinden kestik denildi. Ardından evrak teslimi yaptım. Bu defa hattınızfa sorun var bu yüzden kesik denildi. Arizam çözümlenmistir diye telefonla araniyorum. Eve geliyorum, İnternet yok. Arıyorum tekrar arıza kaydı açıyorlar. Haftaici online egitimlerime katılamadım maddi kaybım car, Haftasonu gelsin de rahat rahat İnternet kullanayım istedim onu da el birliğiyle bozdunuz. SORUYORUM ŞİMDİ BENİM İNTERNETİM KABLOMDA TESISATIMDA, IC YAPIMDA, MODEMIMDE, YARLARINDA HERHANGİ BİR KESİK, KIRIK, KOPUK, VURUK, ÇİZİK.. vb herhangi bir şey yokken neden internetim yok? Neden yardımci olmuyorsunuz? Aynı süreci birebir btk şikayet hattına da ilettim.

    Alıntıları Göster
    Merhaba,pm üzerinden bilgilendirme sağlandı




  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.