Arkadaşlar daha önce Türknet kullanıyordum bir gün millenicom'dan aradılar ve daha hızlı hizmet verebileceklerini söylediler telefonlu Türknet kullanırken yalin olarak millenicoma geçtim. Geçmez olsaydım. Geçiş süreci normalde 15 gün ben 16.günde kavga dövüş zor geçtim. Ardından 2 ay kadar kullandım interneti 2. ayın sonunda bir gün internetim gitti ve 36 gün boyunca ben arayıp sormasam ne arayan var ne soran her gün arıyordum ama beni hiç arayan yoktu. Meğer bunlar ben geçerken yalın olarak geçmek istediğim halde telefonlu olarak geçirmişler, kendi hatalarını da kabul ettiler ve sonucunda elimdeki portumdan oldum. 2 aydır port bekliyorum millenicomun yanlış işlemi yüzünden. Üstüne üstlük kullanmadığım 36 gün için fatura çıkardılar ve çok uzun uğraşlar sonucu iptal ettirmeyi başardım. Uzun lafın kısası millenicoma geçmeyi düşünenler bir kez daha düşünsünler ben kullanmış biri olarak deneyimlerimi aktardım gerisi siz bilirsiniz.
Öncelikle geçiş süreci normalde 15 gün değil aslında, hem TT alt yapısından hem de Superonline alt yapısından ben ve forumdaki birkaç arkadaş dahil gördüğümüz kadarıyla 2-3 gün kadar sürüyor. 2 ay kullandıktan sonra internetin gitmiş olması da çok garip bir şey olmuş. Süreçle ilgili olarak geçmiş olsun, maalesef her iss'de müşteri hizmetleri kaynaklı böyle durumlar nadir de olsa görülebiliyor. Ancak size özel olarak geçmiş bu sıkıntılı süreç nedeniyle herkese de "Millenicom'a geçmeyin çok kötü, berbat" demeniz çok mantıklı değil çünkü dediğim gibi bu durumlar her issde olabilen nadir durumlar. Tekrardan geçmiş olsun.
Woozie
kullanıcısına yanıt
Geçmiş olsun dileklerinizden dolayı teşekkür ederim. Ancak dediğim gibi ben kendi deneyimlerimi aktardım gerisi geçmek isteyenlere kalmış. Ayrıca yaşadığım sorun sadece internetimin kapanması değil internete geçerken ve iptal ettirdikten sonraki ücret iadesindeki sıkıntılarımı da paylaştım.
Rica ederim, ben zaten yaşadığınız olayın ne kadar sıkıcı ve zorlu bir durum olduğunun farkındayım. Ancak her konudada genelleme yaparak yazılar yazarak firmayı genel anlamda kötülemek çok mantıklı bir şey değil. Bugün her issde sorun yaşayan insanlar da var ama hiç sorun yaşamayıp senelerce kullananlar da. Umarım yeni tercih edeceğiniz iss'de benzer sorunlarla karşılaşmadan internetinize kavuşursunuz
Woozie
kullanıcısına yanıt
Teşekkür ederim. Evet genelleme yapıyorum çünkü bana böyle yapıldıysa herkese yapılması muhtemel kanısındayım. Saygılarımla :)
Sizin deyiminizle, Türk Telekom ve Superonline'ın çoktan müşteri memnuniyetsizliğinden batması gerekiyordu o zaman
Woozie
kullanıcısına yanıt
Bana göre batması gerekiyor ancak Türkiye'de yaşıyoruz firmalar ne kadar leş olursa olsun zengin daha fazla zenginlemeye devam eder. :)
Buna benzer durumlar bende de oldu iki defa ilki ttnetten vodafone gecim dedim 26 gun interneti baglayamadilar sonra trnet aradi ikna kampanyasi yapti mecbur gectim sonra o pakette bitince turkcelle gecim dedim sozlesmeleri izzaladik modemi gelip kurdular aksami internet geldi 1 gun sonra internet gitti sonra aradim dedim ne oldu portunuzu ttnet kendi musterisine verdi bende cok sinirlendim haliyle bir porta sahip cikamiyorsunuz
Dedim 2 ay internetsiz kaldim btk bimer cimer her yere yazdim 2 ay sinra turk telekom aradi bos port var dedi mecbur gectik
Burasi Türkiye toplu .... Yaparlar olan millete olur
Telefonu iptal edince port mu gidiyor? Bende şu an sizle aynı durumdayım. İnternetiniz açılır açılmaz arayın telefonu iptal edip yalına çevirelim. Ekstra ücret de ödemeyeceksiniz dedi müşteri hizmetleri?
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme