Şimdi Ara

Millenicom rezillik

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
503
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Türk telekom vdsl pakatimin süresi bitti ve yüksek ücret ödememek için başka iss kampanyalarını araştırdım ve ne günah işledim bilmiyorum karşıma millenicom çıktı Türk telekomdan millenicoma geçiş için başvuruda bulundum en erken 3 en geç 7 gün içinde geçişimin sağlanacığını söylediler ve sonuş olarak 18 gündür bekliyorum
    Her aradığımda müşteri hizmetleri papağan gibi size hala dönüş yapılmadı mı hemen kayıt açıyorum diyorlar değişen bişey yok
    Bi gün suçu ttnete atıyolar onlar uzatıyo diyolar
    Ertesi gün evraklarınız da sorun çıkmış diyolar
    Söyledikleri yalanlardan bile haberleri yok daha geçmeden bu kadar sorun yaratan bir firma geçince neler yapar allah bilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Merhaba,geçiş işlemlerinin uzamasına üzgünüz. Yardımcı olmak için pm üzerinden iletişime geçilmiştir. İyi akşamlar dileriz.
  • Şimdi de port sorunu dedi müşteri hizmetlerinde ki kişi ben zaten vdsl kullanıyorum şu anda türk telekomdan yani vdsl portundayım şu anda nasıl size geçişim sağlanırken port sorunu yaşayabilirim acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cidden müşteri hizmetleri yetkililerinizin bazıları aşırı bilgisiz iki saat türk telekom vdsl kulanıyorum size geçişimde zaten portum var kurulumsuz olucak sizden aldığım hizmet dememe rağmen anlayamadı en son başvurumu iptal etmek için arayınca karşıma çıkan müşteri hizmetleri haklısınız port sorununuz olmaz dedi
    Dans edicektim evde karsıma teknik bilgisi olan biri çıktı diye resmen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caanduymaz

    Cidden müşteri hizmetleri yetkililerinizin bazıları aşırı bilgisiz iki saat türk telekom vdsl kulanıyorum size geçişimde zaten portum var kurulumsuz olucak sizden aldığım hizmet dememe rağmen anlayamadı en son başvurumu iptal etmek için arayınca karşıma çıkan müşteri hizmetleri haklısınız port sorununuz olmaz dedi
    Dans edicektim evde karsıma teknik bilgisi olan biri çıktı diye resmen
    Merhaba,
    Yaptığımız telefon görüşmesi üzerine başvurunuz ile ilgili bilgi verildi.
  • Bilgi verildi teşekkür ederim ama bilgiyi ben arayipta öğrene biliyorum onun yerine bi internet başvurusu gibi kolay bi işlemin neden 20 gün gibi bi sürede halledilemedigini araştırıp sorunu çözüme kavustursaniz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Netspeed mi, Millenicom mu?
    4 yıl önce açıldı
    Kablonet Nakil Rezilliği
    6 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.