Şimdi Ara

Millenicom’u ikinci hat olarak bağlatma

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
503
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Şu an Türk Telekom vdsl kullanırken ikinci hat olarak Cumartesi akşam üstü millenicom a başvurumu yaptım.Pazar günü Türk Telekom ekipleri aradılar, daha önceden bir kaç problemimiz olduğu için hatırlıyorlar beni, dediler senin Telekom hattı iptal edip bunu bağlayalım dediler, dedim ki millenicom ayrı bağlantı olacak, önce olmaz falan deyip sonra biz bağlayacağız dediler pazar günü hatta evin önüne inmemi istediler daha sonra biz Pazartesi geliriz deyip gittiler bağlantıyı yapmadılar. Pazartesi günü akşama doğru millenicom ekip geldi, sözleşmeyi imzaladım, ankastreden evime gelen ikinci hattı etiketlediler, Telekom bağlantı yapmadığı için arıza kaydı açacağız diyerek gittiler.
    Başvuru süreci millenicom tarafında hızlı ilerlerken Türk Telekom tarafında tıkandı.
    İlerlemeleri ekleyeceğim.

    Bugün tekrar millenicom müşteri hizmetleri ile görüştüm müşteri hizmetlerinin daha dün eve millenicom ekiplerinin gelip gittiğinden, sözleşme yapıldığından ve bağlantı yapılmadığı için açılması gereken arıza kaydından haberi yok,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugur747 -- 14 Mayıs 2019; 15:37:5 >







  • Bugün Türk Telekom bağlantı yapmadan millenicom hattı aktif hale getirmiş, müşteri hizmetleri ile tekrar konuştuğumda Türk Telekom bölgesel arıza kaydı girmiş, ama diğer Türk telekom hattım ve komuşularımda herhangi bir problem yok, sonuç olarak Telekom’un hattı ne zaman bağlayacağı ya da bağlamayacağı belli değil ama üyeliğim aktif edilmiş oldu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugur747 -- 14 Mayıs 2019; 20:14:59 >
  • Arkadaşlar Türk Telekom bağlantımı yapmadı, uzun sürede yapılmayacağını öğrendiğim için millenicoma iptal başvurusu yaptım, bu süreçte millenicom şikayetlerime dönüş yapmadı hep ben aramak zorunda kaldım, iptal için fax gönderdikten birgün sonra aradılar ve hat iptalini yaptım.
    İptal sonrası kurulum yapılmadığı halde, eve herhangi bir bağlantı yapılmadığı halde 120 tl kurulum ücreti yansıtacaklarını söylediler. Artık fatura sonrası THH ve BTK üzerinden şikayette bulunacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugur747 -- 17 Mayıs 2019; 14:23:57 >
  • Size yardımcı olması için destek ekibimizi etiketliyorum.
  • ugur747 U kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bize bilgilerinizi Pm atabilir misiniz?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.