milyon dolarlık oyun firmalarının yaptığı oyunlara bakıyorum, örneğin far cry, cyberpunk, ghost recon falan filan liste uzar gider. bu oyunlara milyon, bazen milyar dolarlar akıtıyorlar ama ne adam gibi bir vuruş hissi, ne doğru düzgün silah animasyonları, ne bir gerçekçilik, resmen plastik oyun hepsi. 2 tane 17 yaşında gencin yaptığı bodycam oyununa bakıyorum, tamam oyunun bir kısmı hazır assetlerle yapılmış ama o vuruş hissi o animasyonlar o vahşet, o kan, o gözyaşı, o gerçekçi ragdoll hissi milyarlık oyunların hiçbirinde yok hatta onda biri bile yok. hal böyleyken o koskoca firmalar neden bu oyunlara gerçekçilik vermekten kaçınıyorlar? bu animasyonları yapmak çok mu zor anlamıyorum. mesele maliyetse bu gençler nasıl bunun altından kalkabildi o zaman? bu bodycam oyunundan sonra diğer fps'lere dönüp bakasım gelmiyor hiç. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LastStand -- 7 Temmuz 2024; 18:18:30 > |
Bildirim