Şimdi Ara

MİTSUBİSHİ ATTRAGE 1.2 CVT SEDAN HAKKINDA HERŞEY; TESTLER, KULLANICI GÖRÜŞLERİ VB. (53. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.261
Cevap
37
Favori
135.088
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
34 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5152535455
Sayfaya Git
Git
sonraki

MİTSUBİSHİ ATTRAGE 1.2 CVT SEDAN HAKKINDA HERŞEY; TESTLER, KULLANICI GÖRÜŞLERİ VB.


(En Son Oy Tarihi: 16.11.2023)
Giriş
Mesaj
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    accent bunu basardi. biraz sans da yaver gitti fakat mitsubishinin marka imaji ile cok daha kolay basarilabilirdi. yanlis taktikle oynadilar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetyilmaz77

    accent bunu basardi. biraz sans da yaver gitti fakat mitsubishinin marka imaji ile cok daha kolay basarilabilirdi. yanlis taktikle oynadilar.

    tamam da mitsubishi hiç bir zaman hyundai kadar araba satma heveslisi bir firma olmadı. o bakımdan asla hyundainin yaptığını yapamazdı.

    dünyada da böyle. amerikada bile pazar payı 0.5

    otomobil bölümü hep şan şöhret için açık kalan bir bölüm oldu mitsubishi için.

    o devasa holding de anca bir kum tanesi idi.

    japonyanın ilk otomobilini yapmasından ötürü sürdürdüğü bir gelenek olarak görmüşümdür.

    ama daima donanımlı, geniş, problemsiz ve verimli araçlar üretti.

    hemen hemen her segmentte efsane haline gelen bir aracı var;

    evo,pajero,l200,l300,eclipse,mirage,colt,canter

    hayırlı günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 8 Haziran 2017; 21:18:31 >




  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    burda bence yenilen mitsubishi degil temsa. mitsubishi guzel araba yapmis fakat yanlis taktikle pazarlamayi beceremeyen temsa.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetyilmaz77

    burda bence yenilen mitsubishi degil temsa. mitsubishi guzel araba yapmis fakat yanlis taktikle pazarlamayi beceremeyen temsa.



    neyse bakarsınız renault işe el koyarda; pazarlama stratejisi değişir.

    ( tabi mitsubishi logolu dacia loganlarda görebiliriz o ayrı mesele :) )

    hayırlı günler.
  • Herkes birşey yazıp çiziyor araç hakkında.En önemlisi araçta güvenlik donanımı tam eksik birşey yok.Symbol vb araçlara o kadar para verene kadar kesinlikle Attrage alır yola devam ederim.301 almadan önce niyetlendim ama kısmet olmadı Alan herkes iyi günlerde kazasız belasız kullanmaları nasip olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Urbanrevolt

    Herkes birşey yazıp çiziyor araç hakkında.En önemlisi araçta güvenlik donanımı tam eksik birşey yok.Symbol vb araçlara o kadar para verene kadar kesinlikle Attrage alır yola devam ederim.301 almadan önce niyetlendim ama kısmet olmadı Alan herkes iyi günlerde kazasız belasız kullanmaları nasip olsun.

    kriz demek bir taraftan da firsat demek. attragelerin ikinci eli iyi deil. sifir alanlar zarari ustlendiler. uygun fiyata iyi arac alma firsati. attrage iyi bi arac.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • mehmetyilmaz77 M kullanıcısına yanıt
    İkinci eli iyi diye boş donanımsız güvenliksiz araç tercih etmem hocam.Şu an bu bütçede araç alacak olsam Attrage alırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetyilmaz77

    kendilerine fazla guvendi temsa. full donanim verdi fakat uygun fiyat vermedi. b sedanlar ekonomi amacli aliniyor oncelikle. kendini ispatlamis hyundai accent taktigi varken yanlis taktikle ciktilar sahaya. mallar elde kalinca uygun fiyata geldi mecburen ama is isten gecti. tutmayan araba damgasini yiyen zor kurtulur bizim milletin gozunde.

    şimdi en çok tutan araba ne?

    egea mı? yada symbol mü?

    aynı donanım ve fiyatta mitsubishi amblemi ile çıksa bizim millet gene almaz.

    subaru veya suzuki de bu şekilde.

    yani yapacak bir şey yok bazı yargıları kıramıyorsun.

    distrubütöründe kamyon ve pickuptan başkasını gözü görmeyince böyle oluyor.

    aslında iyi de oluyor yoksa bizim gibi mitsubishinin kıymetini bilenler bu fiyatlara nasıl araba alacak.

    attrage alacağıma anca boş paket i10 alabiliyordum veda boş paket stepway sandero sıfır olarak. ikisininde attrage ile uzaktan yakından ne donanım, ne iç hacim ne kalite, ne güvenlik olarak alakası yok.



    hayırlı günler.

    Hocam bizde niyetlendik attrage için fakat mitsubishi parçalarının pahalı olduğunu söylüyorlar, satılan attrage miktarını da düşünürsek ilerde parça sorunu yaşarmıyız parçayı hadi bulduk diyelim fahiş fiyattan alırsak bu aracın hiçbir anlamı kalmaz o zaman. Bu durum ister istemez insanı ürkütüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Öncelikle fahis fiyat için karşılaştırma yapmanız gerekir.

    Kendinize bir hedef araç listesi yapınız. Ve belli başlı ürünleri netten fiyat aratin. Bu size fikir vermesi acisindan yol gösterici olabilir. Ikincisi, arkadaşlar ile muadil olan parçalar konusunda birbirimizle yardimlasiyoruz. 300 lira olan bir parçanın muadil olanının 50-60 tl olduğunu da gördüm.

    Aracınızi mutlaka kasko yaptıriniz.

    Şu ana kadar arkadaşlardan gördüğüm kadarı ile araçlarından memnunlar.

    Bende ilk uzun yolumu inşallah bayramda yaparak deneyimimi paylaşacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iakbay06


    quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetyilmaz77

    kendilerine fazla guvendi temsa. full donanim verdi fakat uygun fiyat vermedi. b sedanlar ekonomi amacli aliniyor oncelikle. kendini ispatlamis hyundai accent taktigi varken yanlis taktikle ciktilar sahaya. mallar elde kalinca uygun fiyata geldi mecburen ama is isten gecti. tutmayan araba damgasini yiyen zor kurtulur bizim milletin gozunde.

    şimdi en çok tutan araba ne?

    egea mı? yada symbol mü?

    aynı donanım ve fiyatta mitsubishi amblemi ile çıksa bizim millet gene almaz.

    subaru veya suzuki de bu şekilde.

    yani yapacak bir şey yok bazı yargıları kıramıyorsun.

    distrubütöründe kamyon ve pickuptan başkasını gözü görmeyince böyle oluyor.

    aslında iyi de oluyor yoksa bizim gibi mitsubishinin kıymetini bilenler bu fiyatlara nasıl araba alacak.

    attrage alacağıma anca boş paket i10 alabiliyordum veda boş paket stepway sandero sıfır olarak. ikisininde attrage ile uzaktan yakından ne donanım, ne iç hacim ne kalite, ne güvenlik olarak alakası yok.



    hayırlı günler.

    Hocam bizde niyetlendik attrage için fakat mitsubishi parçalarının pahalı olduğunu söylüyorlar, satılan attrage miktarını da düşünürsek ilerde parça sorunu yaşarmıyız parçayı hadi bulduk diyelim fahiş fiyattan alırsak bu aracın hiçbir anlamı kalmaz o zaman. Bu durum ister istemez insanı ürkütüyor.

    Artik is isten gecti de cevap vereyim genede



    Arac zaten 5 yil garanyili idi, e herhalde bu devirde kaskosuz arac surmezssiniz.



    Ariza konusu ise mitsubishinin elinin saglam oldugu bir nokta. Diger japon kardesleri gibi kolay kolay parca degistirmez. Bir avrupa araci x kmde o parcayi2-3 kez degistiriyorsa, bir japon 1 kez degistir.



    Zaten motorun ariza vermesine imkan yok. Atmosferik benzinli omurluk motor.



    Hayirli gunler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Urbanrevolt

    Herkes birşey yazıp çiziyor araç hakkında.En önemlisi araçta güvenlik donanımı tam eksik birşey yok.Symbol vb araçlara o kadar para verene kadar kesinlikle Attrage alır yola devam ederim.301 almadan önce niyetlendim ama kısmet olmadı Alan herkes iyi günlerde kazasız belasız kullanmaları nasip olsun.

    siz neden 301 aldınız peki?
  • doubt777 D kullanıcısına yanıt
    Bütçe meselesi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: iakbay06


    quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetyilmaz77

    kendilerine fazla guvendi temsa. full donanim verdi fakat uygun fiyat vermedi. b sedanlar ekonomi amacli aliniyor oncelikle. kendini ispatlamis hyundai accent taktigi varken yanlis taktikle ciktilar sahaya. mallar elde kalinca uygun fiyata geldi mecburen ama is isten gecti. tutmayan araba damgasini yiyen zor kurtulur bizim milletin gozunde.

    şimdi en çok tutan araba ne?

    egea mı? yada symbol mü?

    aynı donanım ve fiyatta mitsubishi amblemi ile çıksa bizim millet gene almaz.

    subaru veya suzuki de bu şekilde.

    yani yapacak bir şey yok bazı yargıları kıramıyorsun.

    distrubütöründe kamyon ve pickuptan başkasını gözü görmeyince böyle oluyor.

    aslında iyi de oluyor yoksa bizim gibi mitsubishinin kıymetini bilenler bu fiyatlara nasıl araba alacak.

    attrage alacağıma anca boş paket i10 alabiliyordum veda boş paket stepway sandero sıfır olarak. ikisininde attrage ile uzaktan yakından ne donanım, ne iç hacim ne kalite, ne güvenlik olarak alakası yok.



    hayırlı günler.

    Hocam bizde niyetlendik attrage için fakat mitsubishi parçalarının pahalı olduğunu söylüyorlar, satılan attrage miktarını da düşünürsek ilerde parça sorunu yaşarmıyız parçayı hadi bulduk diyelim fahiş fiyattan alırsak bu aracın hiçbir anlamı kalmaz o zaman. Bu durum ister istemez insanı ürkütüyor.

    Artik is isten gecti de cevap vereyim genede



    Arac zaten 5 yil garanyili idi, e herhalde bu devirde kaskosuz arac surmezssiniz.



    Ariza konusu ise mitsubishinin elinin saglam oldugu bir nokta. Diger japon kardesleri gibi kolay kolay parca degistirmez. Bir avrupa araci x kmde o parcayi2-3 kez degistiriyorsa, bir japon 1 kez degistir.



    Zaten motorun ariza vermesine imkan yok. Atmosferik benzinli omurluk motor.



    Hayirli gunler.

    Hocam sıfır km satılmadığını biliyorum 2. el düşünüyorum ; son birşey sorayım size 2. elde ilanlara baktığımda son çıkan multimedya ekranlı otomatik attrage yok denecek kadar az genelde multimedya ekranı olmayan modeli mevcut peki ikisi arasında multimedya ekran dışında donanımsal bir fark var mı?




  • Daha once aciklamistim tekrar yazayim.

    4 ]cesit attrage mevcut piyasada.



    2014 model intense. Bu araclarda bu konunun ilk sayfadaki donanimlardan bluetooth, isitmali led sinyalli aynalar, cruise control ve haliyle navi yok. Bu paketin manueli cvt lisi mevcut. Direksiyonda sag tarafta tus yoksa bu pakettendir.



    2015 lerinde ilk cikanlari bu paketten.



    Sonra 2015 intense plus cikti. Bt, cc, ve isitmali led sinyalli aynalar eklendi. Bununda manueli cvtlisi var. Direksiyonda sagda tuslar varsa bu pakettendir.



    Son olarak intense plus navi cikti.



    Bu son dedigim en populer paket. Ara sira sahibindene dusuyor dustugu gun bilemeden ertesi gun gidiyor.



    O yuzden navili cvt goremiyorsunuz.



    Bizim whatsapp grubunda satan arkadaslar var ama rakamlari uyarmi bilmem. Isterseniz ozelden telinizi verin ekleyeyim hem daha cok kullanicidan bilgi alirsiniz hemde bu arkadaslarla konusursunuz.



    Hayirli gunler. @iakbay06



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 9 Haziran 2017; 12:9:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aslında 6 çeşit Attrage var. 😉

    1-Intense MT

    2-Intense CVT

    3-Intense Plus MT

    4-Intense Plus CVT

    5-Intense Plus MT + Navi

    6-Intense Plus CVT + Navi

    Saygılar. 😏

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu aracı getirmeleri ve öyle yada böyle bir şekilde kabulettirmeleri lazım colt gibi kaybolmasını istemem.....
  • Aslında 2015 te iyi gidiyorlardı. Sonra tedarikte mi sıkıntı oldu yoksa fabrikada mı yada temsanın özgüven patlamasından mı bilemedim 2016 da hızlı bir düşüş trendine girdi. İşn aslı Temsa arabayı satmak için hiçbir şey yapmadı. Dacia reklamının yarısı dönseydi tvlerde dacia kadar satardı en azından. Dünyanın neredeyse en az yakan ve neredeyse en uzun menzile ulaşan benzinli arabasını en pahalı benzinin olduğu ülkede pazarlayamamak temsaya yakışırdı ancak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sürattrage -- 10 Haziran 2017; 12:32:23 >
  • Heralde hiç bir bayide kalmadı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cook_Candidate

    Heralde hiç bir bayide kalmadı

    Manuel siyah istanbul yildizlar da 1 adet mevcut. Ilgileniyorsaniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaklaşık 3 aydır bu araca sahibim

    şehir içi kullanımı inanılmaz keyifli, benim gibi performanslı kullanım 2. plandaysa, performanslı olmadığı anlamına gelmesin bu yazdığım, gerektiği yerde sollamalar vs güvenlik sorunu yaşatmayacak şekilde süratleniyor araba

    5 yıl garantisi olan , sorunsuz, tüketimi düşük otomatik bir araç arıyorsanız bence f\p dengesi olarak rakibi yok

    çocuklu bir aile olarak bagaj genişliği arka diz mesafesi vs gayet yeterli puset vb ürünler rahatça sığıyor.

    45 bin civarı bütçe ile
    saydığım özelliklerde başka araç yok. Bütçesi ve kriterleri bu seviyede olan arkadaşlar için tavsiyemdir
  • 
Sayfa: önceki 5152535455
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.