Selamlar, uzatmadan konuya gireceğim; Geçtiğimiz kasım ayında Dolap uygulamasından 2. el playstation 3 aldım. Satıcı ürünü kargoya verdi ancak takip ettiğimde hep aynı yerde (kargonun alındığı şube) gözüküyordu. Aradığımda sistemsel sorun var vs. diyolardı sürekli geçte olsa gelir diye düşündüm pek üstüne gitmedim, 1.5 hafta sonra kargonun kaybolduğu bilgisini aldım. Bu süreçte kargo otomatik onaylandı tabi ve para satıcıya aktarıldı. Bundan sonra tazmin süreci başlıyor. müşteri hizmetleri beni yönlendirdi 1-15 gün içinde sonuçlanır genel müdürlükten aranırsınız denildi bende verdikleri link (https://onlinesube.mngkargo.com.tr/Misafir/HasarKayipEvrakYukleme3) üzerinden tazmin talebinde bulundum aradan 4 ay gibi bi süre geçti bu sürede sadece ben onları arıyorum, mng beni hiç aramadı. Her zaman en kısa sürede çözülecek beklemede kalın haber vereceğiz tarzı konuşmalar oluyordu belli bir tarih verilmiyordu. 3 gün önce Talebiniz sonuçlandı başlıklı mail geldi. Kayıp Kargo Tazmin Talebi için yapılan inceleme uygun bulunmamıştır. Değerlendirme Sonucu Kargonuz için, tedarikçi firma ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Ardından şikayetvara şikayet yazdım. Bu sefer aradılar ve dedikleri cümle: Trendyol, dolap gibi eticaret şirketleri bu durumlarda müşterilerinin zararını karşılarlar o yüzden dolaptan tazmin talebinde bulunun. Bende onlara dolap'ın bir suçu olmadığını (katkısıda olmadı) kargoyu mng'nin kaybettiğini sorumluluğun mng'de olması gerektiğini söyledim. Eticaret şirketlerinin böyle bir anlaşması olduğuyla ilgili bir şeyler daha söyledi ve ısrarla dolaptan tazmin talebinde bulunmam gerektiğini söyledi. Bende dolap'ın destek kısmından tazmin talebi oluşturmak istiyorum dedim. Onlar'da tazmin talebi açamadıklarını kargo firmasından tazmin talebi oluşturmam gerektiğini söylediler (geldik en başa). MNG kargoyu aradım tekrar tazmin talebinde bulunamayacağımı söylediler, her gün arıyorum ancak çözüm üretmeyen oyalama ve baştan savmacı bir durum içine girdiler. Şimdilik tüketici hakem heyetine başvurdum oradan sonuç gelmesini bekliyorum. Bu durumu en hızlı yoldan lehime nasıl çözebilirim. Uygulama içinde siparişin tutarından görsellere ve açıklamasına, kargo takip numarasına kadar her şey mevcut, mng kaybettiğinide biliyor ve kabul ediyorken nasıl oluyorda bu talebi reddedebiliyor. |
Bildirim