Şimdi Ara

MNG Kargoyu Tercih Etmeyin, Başıma Gelenlerle Sizlerde Karşılaşmayın.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
0
Favori
3.379
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar..

    Öncelikle şunu belirtmek istiyorum. İnternet üzerinden alışveriş yapmayı sürekli tercih eden biriyim. Gerek yurt içi, gerekse yurt dışı bir çok firma ile alışveriş yaptım ve hemen hemen neredeyse bütün kargo şirketleri ile defalarca işlem yaptım. Konuya geçmek gerekirse..

    22.10.2013 tarihinde Konya MNG Mevlana Şubesi tarafından aradılar. Telefonda 2 adet kargomun evde bulunmamamız nedeniyle not bırakılarak şubeye geri götürüldüğünü bildirdiler. Bende eyvallah diyerek şubeye doğru yol aldım. Yaklaşık 1 saat sonra şubeye gidip 2 adet kargomu aldım.

    23.10.2013 tarihinde tekrar aynı şube tarafından bir kez daha aradılar. Bu sefer 1 adet kargom olduğunu ve bunu eve getiremeyeceklerini bu nedenle şubeden almam gerektiğini belirttiler. Nedenini sorduğumda bulunduğum yere araç gönderemediklerini söylediler. Konya Adliyesine 300m mesafede oturmaktayım. Bu cevabı aldığımda böyle bir şeyin mümkün olmayacağını ve kargomun eve getirilmesini istediğimi söyledim. Ayrıca bugünün şart olmadığını yarında getirebileceklerini söyledim. Tamam deyip telefonu kapattılar.

    Aradan 2 gün geçti ve 25.10.2013 tarihinde şubeyi aradım. Geçen 2 günde evde kulaklarımız zilde, aklımız kargo şirketinde olmak suretiyle kargoyu beklediğimizi söylemeden geçemeyeceğim. Şubedeki bayan kargoyu evime getirdiklerini ve yine bizi evde bulamadıklarını, kapıya not bıraktıklarını söyledi. Kapıda ne bir not, nede evime gelen bir kargo şirketi vardı. İster istemez sinirlendim, önce evime getiremeyeceğinizi şimdi ise getirip bulamadığınızı söylüyorsunuz. 2 gün boyunca evde bekledim ve herhangi bir şekilde kapım kargo şirketi tarafından çalınmadı. Resmen dalga geçiyorlar, kolay ya not bıraktık diyerek kargo getirmemek... Bu kadar basit işte kargoyu getirme, not bırakıldı olarak çevir, ya gelip alırlar ya da geri göndeririz mantığı.. Bende bu durum üzerine kargomun getirilmesini talep ettiysem de notlu olduğu için bunu yapamayacaklarını, kargoyu şubeden almam gerektiğini belirttiler. İşte bunun üzerine;
    -444 06 06'yı aradım, MNG Konya Bölge Müdürlüğünü aradım. En sonunda 25.10.2013 tarihinde bölge müdürlüğündeki bayan şubeye bildirip kargomun 26.10.2013 tarihinde gönderileceğini belirtti ve telefonu kapattım.

    26.10.2013 yani bu sabah şubeden gelen telefonda bayanın söylediği aynen. Kargonuz var notlu olarak, bugün içerisinde gelip şubeden alınız. Ben yine sinirlendim. Ayrıca bu telefona uyandım. Bölge müdürlüğü ile konuştuğumu söyledim ve bana ilettiklerini aynen tekrarladım. Gelen cevap ise daha komikti. Bölge müdürlüğünden böyle bir bilgi almadıklarını söyledi. Bende tekrar müdürlüğü aradım ve saçma sapan bir ton bahane ile cevap verdiler. Bunun üzerine şikayet olarak bazı yerlere yazdım. En son olarak da siz forumun en kıymetli insanlarını bilgilendirmek istedim.

    Buraya kadar okumayanlar için özet geçmek gerekirse... Şube-Merkez-Bölge Müdürlüğü arasında telefon trafiği yaşasam da hala kargomu alabilmiş değilim. Yılmadan usanmadan o kargoyu eve bekliyorum. Eve getiremeyiz demek, eve getirmeyip not bıraktık demek bir kargo şirketine yakışmamaktadır. Saygılarımla...







  • Sana tam destek arkadaşım, artik iş ahlaki diye bir şey kalmadı esnafta, müşteriye insan değilde para gozuyle bakmaktan oluyor bunlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 gün içinde iade olur yalnız kargo
  • up,yukarıda kalsın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sajuuk

    Sana tam destek arkadaşım, artik iş ahlaki diye bir şey kalmadı esnafta, müşteriye insan değilde para gozuyle bakmaktan oluyor bunlar


    Aynen katılıyorum. Müşteri memnuniyeti denen bir şey yok.

    quote:

    Orijinalden alıntı: ronwang

    3 gün içinde iade olur yalnız kargo


    O kadar telefon trafiği sonucu o kargoyu geri iade etsinler, mahkemelik olalım. Nasılsa telefon kayıtları mevcut.
  • ptt gibi olamaz.. en azından özel kargocularda ürün çalma olaylarını duymadım... çinden 30 liralık bişey almıştım, istanbulun göbeğinde eve teslim etmediler, sürekli takip ediyordum barkod kodunu, sonra iade yazdılar.. şikayet ettim, sonra gelip geriye dönük tarih atarak kapıya not yazıp sizi bulamadık şurdan alınız diye yazmışlar. gittim şubeye bizde yok dediler. zaten tarihinde eskiye dönük olduğunu orda farkettim, şerefsizler.. zaten ptt şubesindeki kız memurlarda bazı kuryelerin böyle yaptıklarını falan söyledi, öfkemi az kalsın onlardan çıkarıyordum, sonra boşverdim ucuz bişey için değmez dedim. kısacası iç etmişler ürünü, barkod üzerinde çine de geri gitmedi bekletiliyor vs yazıyordu. ama ben yinede çinli satıcıya onay verdim. adam benden daha çok ilgilendi ne oldu falan diye... o ptt kuryesi eğer art niyetli bişey yaptıysa bunun hesabını elbette öbür tarafta verecek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi x2y -- 26 Ekim 2013; 11:15:27 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: x2y

    ptt gibi olamaz.. en azından özel kargocularda ürün çalma olaylarını duymadım... çinden 30 liralık bişey almıştım, istanbulun göbeğinde eve teslim etmediler, sürekli takip ediyordum barkod kodunu, sonra iade yazdılar.. şikayet ettim, sonra gelip geriye dönük tarih atarak kapıya not yazıp sizi bulamadık şurdan alınız diye yazmışlar. gittim şubeye bizde yok dediler. zaten tarihinde eskiye dönük olduğunu orda farkettim, şerefsizler.. zaten ptt şubesindeki kız memurlarda bazı kuryelerin böyle yaptıklarını falan söyledi, öfkemi az kalsın onlardan çıkarıyordum, sonra boşverdim ucuz bişey için değmez dedim. kısacası iç etmişler ürünü, barkod üzerinde çine de geri gitmedi bekletiliyor vs yazıyordu. ama ben yinede çinli satıcıya onay verdim. adam benden daha çok ilgilendi ne oldu falan diye... o ptt kuryesi eğer art niyetli bişey yaptıysa bunun hesabını elbette öbür tarafta verecek.

    İşte bunun gibi insanlar yüzünden bir sürü kişi mağdur oluyor. Sorumluluk sahibi olamıyorlar




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Kargocularin çalışma saatleri yaptigi isler falan dusununce ben biraz hak veriyorum. Cogu kargomu subeye soyluyorum. Memnun oluyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aRŞ-ı aZaM

    Merhaba arkadaşlar..

    Öncelikle şunu belirtmek istiyorum. İnternet üzerinden alışveriş yapmayı sürekli tercih eden biriyim. Gerek yurt içi, gerekse yurt dışı bir çok firma ile alışveriş yaptım ve hemen hemen neredeyse bütün kargo şirketleri ile defalarca işlem yaptım. Konuya geçmek gerekirse..

    22.10.2013 tarihinde Konya MNG Mevlana Şubesi tarafından aradılar. Telefonda 2 adet kargomun evde bulunmamamız nedeniyle not bırakılarak şubeye geri götürüldüğünü bildirdiler. Bende eyvallah diyerek şubeye doğru yol aldım. Yaklaşık 1 saat sonra şubeye gidip 2 adet kargomu aldım.

    23.10.2013 tarihinde tekrar aynı şube tarafından bir kez daha aradılar. Bu sefer 1 adet kargom olduğunu ve bunu eve getiremeyeceklerini bu nedenle şubeden almam gerektiğini belirttiler. Nedenini sorduğumda bulunduğum yere araç gönderemediklerini söylediler. Konya Adliyesine 300m mesafede oturmaktayım. Bu cevabı aldığımda böyle bir şeyin mümkün olmayacağını ve kargomun eve getirilmesini istediğimi söyledim. Ayrıca bugünün şart olmadığını yarında getirebileceklerini söyledim. Tamam deyip telefonu kapattılar.

    Aradan 2 gün geçti ve 25.10.2013 tarihinde şubeyi aradım. Geçen 2 günde evde kulaklarımız zilde, aklımız kargo şirketinde olmak suretiyle kargoyu beklediğimizi söylemeden geçemeyeceğim. Şubedeki bayan kargoyu evime getirdiklerini ve yine bizi evde bulamadıklarını, kapıya not bıraktıklarını söyledi. Kapıda ne bir not, nede evime gelen bir kargo şirketi vardı. İster istemez sinirlendim, önce evime getiremeyeceğinizi şimdi ise getirip bulamadığınızı söylüyorsunuz. 2 gün boyunca evde bekledim ve herhangi bir şekilde kapım kargo şirketi tarafından çalınmadı. Resmen dalga geçiyorlar, kolay ya not bıraktık diyerek kargo getirmemek... Bu kadar basit işte kargoyu getirme, not bırakıldı olarak çevir, ya gelip alırlar ya da geri göndeririz mantığı.. Bende bu durum üzerine kargomun getirilmesini talep ettiysem de notlu olduğu için bunu yapamayacaklarını, kargoyu şubeden almam gerektiğini belirttiler. İşte bunun üzerine;
    -444 06 06'yı aradım, MNG Konya Bölge Müdürlüğünü aradım. En sonunda 25.10.2013 tarihinde bölge müdürlüğündeki bayan şubeye bildirip kargomun 26.10.2013 tarihinde gönderileceğini belirtti ve telefonu kapattım.

    26.10.2013 yani bu sabah şubeden gelen telefonda bayanın söylediği aynen. Kargonuz var notlu olarak, bugün içerisinde gelip şubeden alınız. Ben yine sinirlendim. Ayrıca bu telefona uyandım. Bölge müdürlüğü ile konuştuğumu söyledim ve bana ilettiklerini aynen tekrarladım. Gelen cevap ise daha komikti. Bölge müdürlüğünden böyle bir bilgi almadıklarını söyledi. Bende tekrar müdürlüğü aradım ve saçma sapan bir ton bahane ile cevap verdiler. Bunun üzerine şikayet olarak bazı yerlere yazdım. En son olarak da siz forumun en kıymetli insanlarını bilgilendirmek istedim.

    Buraya kadar okumayanlar için özet geçmek gerekirse... Şube-Merkez-Bölge Müdürlüğü arasında telefon trafiği yaşasam da hala kargomu alabilmiş değilim. Yılmadan usanmadan o kargoyu eve bekliyorum. Eve getiremeyiz demek, eve getirmeyip not bıraktık demek bir kargo şirketine yakışmamaktadır. Saygılarımla...

    up ve haklısın tüketicim derneği mahkemeleri yine ve şikayet var.com




  • bende kargonun eve gelmesindense(büyük koli değilse) şubeden almayı daha çok seviyorum... eve kargonun ne zaman geleceği belli değil, dışarı çıkamıyorsun, sürekli alışveriş yapıyorsan sürekli kargocunun eve gelmesi insanı çekindiriyor.
  • twitter kullan nedense orayı cok önemsiyor firmalar.
  • Samsun'da da Yurt Ici Kargo aynisini bize yapiyo. Bizim ev hic bi zaman bos olmaz , babaannem falan oldugu ici evde her zaman mutlaka birisi vardir. Yurt Ici Kargo'dan bisey gelecegi zaman her seferinde apartmanin girisinde bi kagit birakiyolar. Evde yoktunuz , subeden alin diye. En ust katta oturuyoruz diye useniyolar cikmaya. Ve bu durumu bir degil , iki degil , uc degil her seferinde ayni yapiyolar. Gidip bagirip cagirincada basliyolar kem kum etmeye. Yok biz zile bastikta kimse yoktuda bilmem ne.
  • Eylulun başında internet üzerinden ininal kart sipariş ettim. Ürünün kendisi geç gelen bir ürün. Geç postalıyorlar. Ve Yurtiçi kargo ile kargolamışlar.

    Ürün ekimin 10'unda şubeye gelmiş. 11'inde bize gelmişler, yokmuşuz ve not bırakmışlar. 12'si ve 13'ünde de aynısı olmuş.

    Ne apartmanın posta kutusunda, ne bizim posta kutumuzda nede apartman kapısının civarlarında bir not yok. Ben bunu ayın 14'ünde öğrenebildim. Çünkü bilgisayarım bozulmuştu ve maillerime bakamıyordum.

    Sonrasında bu maili gördüm. Ben genelde bu tarz şeylerin üstünde bu kadar durmam ancak bu sefer cidden sinirlenmiştim. Çünkü bu olay benim başıma 2.kez geliyordu yurtiçi kargo ile.

    Diğer olayda bir günde 3 kere gelip bulamamışlar



    En sonunda gerçekten sinirlendim. Gittim şubeye. Anlattım olayları. Çalışanlardan biri "Kargonun sahipleri gelip alıyor." tarzında birşeyler geveledi

    Başka bir çalışan ise getirip koydukları notların düşebileceğini, birisi tarafından kaldırılabilmiş olacağını söyledi. Bende " Diğer kargo şirketleri evime gelip GERÇEKTEN bulamadığı zaman not bırakıyor ve ben hepsini buluyorum. Hadi diyelim ki birisi notları kaldırıyor. E o zaman benim posta kutuma atarsınız notu. Hiç kimse elleyemez" dedim. Kızardı bozardı çalışan.

    Sonrasında gittim bu yaşadıklarımı güzel güzel şikayetvar.com ve yurtiçi kargonun sitesinden anlattım. Yurtiçi kargo beni aradı. Ama sırf şikayetvar'a yazdığım için. Kendi sitelerinden yazdığım şikayeti pek iplediklerini sanmıyorum. Arayan böyle birşeyin bir daha olmayacağı vs vs şeyler söyledi

    Sonrasında yine kargom postalandı. Ama bu sefer kapıma gelip verildi. Ancak gelen görevlinin bir küfretmediği kaldı. Neyse efenim bunada şükür dedik. Bir daha asla yurtiçi kargoyu kullanmam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Chromosty -- 26 Ekim 2013; 12:06:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • aras kargo ile yaşadığım macera :

    21.10.2013 gittigidiyordan bir ürün aldım siparişim onaylanmıştı ama kargo bilgisi girilmemişti
    22.10.2013 tarihinde camdan bakarken aras kargonun arabasını gördüm bir görevli indi arabadan bizim binanın girişine yöneldi ama kapıdan girmedi sağa sola baktı tekrar bindi arabaya gitti bende 1 günde gelmez sanırım diye pek dikkate almadım
    23.10.2013 saat 10 gibi mesaj geldi telefonuma sizi evde bulamadık ama ev doluydu. aynı gün saat 5 gibi şubeye gittim ve ürünü istedim dağıtımda olduğunu söylediler 1 km eve koşarak gittim ben dışarıdayken gelmesin araba diye. araba ortalıkta yoktu
    24.10.2013 saat 4 gibi gittim tekrar şubeye yine dağıtımda dediler ne zaman alabilirim dedim saat 6.30 dan sonra alabilirsin dedi (sitede şube çalışma saatleri 5.30 da bitiyor yazıyor ) kolay gelsin dedim çıktım diğer işlerimi hallettim dönerken tekrar uğradım daha konuşmadan kargo numarasını versene dedi görevli verdim numarayı telefonu aldı aradı bir yeri konuştu 10 dk bekleyin araba gelecek dedi camın kenarına oturdum araba gelecek mi diye bakıyorum. şubeye gelen tek yol var araba gelse kesin görürüm. beklerken görevli gitti depoya aldı getirdi kargoyu ve imzayı atıp aldım

    ürün bana mesaj geldiğinde kesin depoya inmişti ama görevliler uğraştırdı 3 gün sonra aldığıma mı yanayım kaç km yol yaptığıma mı yanayım kargonun kapıya gelip gitmesine mi yanayım bilemedim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ysff_srdr

    Samsun'da da Yurt Ici Kargo aynisini bize yapiyo. Bizim ev hic bi zaman bos olmaz , babaannem falan oldugu ici evde her zaman mutlaka birisi vardir. Yurt Ici Kargo'dan bisey gelecegi zaman her seferinde apartmanin girisinde bi kagit birakiyolar. Evde yoktunuz , subeden alin diye. En ust katta oturuyoruz diye useniyolar cikmaya. Ve bu durumu bir degil , iki degil , uc degil her seferinde ayni yapiyolar. Gidip bagirip cagirincada basliyolar kem kum etmeye. Yok biz zile bastikta kimse yoktuda bilmem ne.


    Merkeze şikayet edeceksin, durumu bildireceksin.

    quote:

    Orijinalden alıntı: S,W,A,T

    aras kargo ile yaşadığım macera :

    21.10.2013 gittigidiyordan bir ürün aldım siparişim onaylanmıştı ama kargo bilgisi girilmemişti
    22.10.2013 tarihinde camdan bakarken aras kargonun arabasını gördüm bir görevli indi arabadan bizim binanın girişine yöneldi ama kapıdan girmedi sağa sola baktı tekrar bindi arabaya gitti bende 1 günde gelmez sanırım diye pek dikkate almadım
    23.10.2013 saat 10 gibi mesaj geldi telefonuma sizi evde bulamadık ama ev doluydu. aynı gün saat 5 gibi şubeye gittim ve ürünü istedim dağıtımda olduğunu söylediler 1 km eve koşarak gittim ben dışarıdayken gelmesin araba diye. araba ortalıkta yoktu
    24.10.2013 saat 4 gibi gittim tekrar şubeye yine dağıtımda dediler ne zaman alabilirim dedim saat 6.30 dan sonra alabilirsin dedi (sitede şube çalışma saatleri 5.30 da bitiyor yazıyor ) kolay gelsin dedim çıktım diğer işlerimi hallettim dönerken tekrar uğradım daha konuşmadan kargo numarasını versene dedi görevli verdim numarayı telefonu aldı aradı bir yeri konuştu 10 dk bekleyin araba gelecek dedi camın kenarına oturdum araba gelecek mi diye bakıyorum. şubeye gelen tek yol var araba gelse kesin görürüm. beklerken görevli gitti depoya aldı getirdi kargoyu ve imzayı atıp aldım

    ürün bana mesaj geldiğinde kesin depoya inmişti ama görevliler uğraştırdı 3 gün sonra aldığıma mı yanayım kaç km yol yaptığıma mı yanayım kargonun kapıya gelip gitmesine mi yanayım bilemedim


    Senin durumunda olsam kavga ederdim herhalde. Resmen dalga geçiyorlar değil mi?




  • Up
    Yukarıda kalsın
    Birileri bu şikayeti görsün konya mng hakkında..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OZYMANDIAS -- 26 Ekim 2013; 12:03:36 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xpow3r

    twitter kullan nedense orayı cok önemsiyor firmalar.


    Yaptığım işlemleri sırasıyla yazmak istiyorum.
    -Defalarca şubeyi aradım.
    -444 06 06 merkezi aradım.
    -2 defa MNG Kargo Konya Bölge Müdürlüğünü aradım.
    -Şikayetvar a yazdım.
    -info@mngkargo.com.tr ye mail attım.
    -twitterdan tweet attım.


    Eğer eve gelip doğru düzgün bir not bıraksalardı ( Evde olmadığımızda) gidip alırdım. Bu şekilde de yüzlerce kargo aldım. Görevlerini yerine getirseler sıkıntı etmem, gider alırım. Ama insanları ayaklarına çağırmak, dalga geçmek işte buna tahammülüm yok.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Turbo Turtle

    Up
    Yukarıda kalsın
    Birileri bu şikayeti görsün konya mng hakkında..



    teşekkür ederim.




  • +sonsuz
  • Bölge Müdürlüğünün dediğine göre bugün içerisinde gelecekti. Çalışma saatleri bittiği halde hiçbir geri bildirim ve kargo almadım.
  • yurtici kapiya kagit birakyor gelinn alin diye zile bassa ben asagi inerim siz yukari cikmayin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.