1,5 senedir bir çok mobil geliştiricilerin dert yandığı reklam sunum kısıtlanması engellinin asıl çözümü reklam sıklığını en az 9-10 dakika da 1 yapılması sorunu çözecektir. Bir çok kişi 2-3 dakika da bir yaparak kısıtlama engeli yemekte. Sizce 10 dk da 1 reklam gören kişi mi etkileşimi yüksek olur yoksa 10dk da 5 reklam gören kişinin mi? Şöyle düşünelim tv de film seyrediyorsunuz ve araya reklam giriyor 5 tane tanıtım ürün reklamı çıkıyor. Bu gördüğünüz 5 tane tv reklamını (ilk gösterimde) hepsini hatırlamanız zor. Eğer 1 tane reklam çıksaydı reklamı hatırlama ihtimaliniz daha yüksek olurdu. filmin sonuna yakın yine aynı 1 tane ürün reklamı görseniz hatırlama oranınız artardı. Nedense bu reklam kısıtlaması Türkiye ve ortadoğu ülkelerinde bir çok kişinin başına gelmiş ve geliyor. Sırf uygulama/oyun dan para kazanmak için kullanıcıyı reklama boğuyorlar. Sürekli reklam kısıtlama yemek yerine reklam sunma süresini uzat ki hep geliştirici rahat etsin hem oyun/uygulama kullanıcısı. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xhacker09x -- 15 Temmuz 2021; 21:46:23 > |
Bildirim