Bildirim
Model Otomobil Koleksiyonu ve yapımı, 1/24 ölçek (66. sayfa)
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
-
Şasi üzerindeki parçalardan devam, çamurluklar ve yakıt deposu :
Yerlerine takıyoruz :
Öndeki metal tampon da yerini alıyor :
Egzos boruları boyandı, görüntüdeki selsil marka boya güzel sonuçlar veriyor :
Egzos boruları da tamam, ufak tefek montaj sorunları yaşattı ama olur o kadar :
Kabin ve kaporta aksamı ile devam edeceğiz :
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
-
-
Mercedes-Benz 2238 6x4 (Italeri 1/24)
Çok güzel ve keyifli bir kit. Italeri marka kamyon modelleri genelde iyi oluyor, otomobil modellerinden çok daha kaliteli düzgün kitler. Kamyon modellerine daha çok özeniyor Italeri.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rst78 -- 30 Eylül 2022; 22:49:54 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
-
-
-
-
Mavi kısım raymax ral5005 sinyal mavi sprey ile boyandı, tabanla birleştirdik:
Sırada direksiyon kolonu vites kolu ve takla demiri var :
Direksiyon kolonu, gösterge paneli takıldı ve ilk mesaide bu kadar ilerleyip ertesi güne devam etmek üzere burada bıraktık :
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
-
Motor şanzımanı da şasiyle birleştiriyoruz :
Tekerlere bir prova yaptım, montaj düzgün olmuş tekerler yere sorunsuz basıyor :
İlginç bir tasarım daha, arka süspansiyonu tutan kollardan biri egzosların manifoldunun arasından geçiyor :
Ardından kaporta kısmına bir prova, burada da sorun görünmüyor :
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Arka sağ ve sol tarafta duran iki radyatör daha var :
Radyatörün petekleri arasındaki boşlukların siyah görünmesi için fotoğraftaki ürünü kullandım, Tamiya’nın ince panel boşluğu boyası. Böyle yerlerde iyi iş yapıyor.
Arka süspansiyonun son parçaları (üst ve alttan ön tarafa uzanan ince kollar), ön viraj demiri ve sağ sol radyatörleri tutan kolları da taktık :
Sağ ve soldaki radyatörler ve hortumları da takıldı ve aracın altyapısı burada bitti. Kaporta aksamı ve koltuk ile devam edeceğiz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rst78 -- 6 Ekim 2022; 16:14:55 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Kaporta kısmına astar atıp elimdeki mr hobby beyaz spreyle boyadım, ardından mavi boya için maske yaptık ;
Üzerine belton ral 5005 mavi atıldı :
Bazı kabarcıklar ve kusurlar oluştu, iki gün iyice kuruyup kemikleştikten sonra zımpara ile düzeltip üzerine vernik atıp decalleri uyguladım :
Diğer gövde parçalarıyla beraber son bir katman vernik daha uygulandı :
Koltuk ve kemerler de tamam :
Bitmek üzere.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rst78 -- 15 Ekim 2022; 13:51:40 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
-
1977 Tyrrell P34B (Fujimi 1/20)
F1 tarihindeki en uçuk tasarımlardan birisi. İlk versiyonu 1976 İspanya yarışında start alan model 1977 sezonu sonunda yapılan kural değişikliği (teker sayısının 4 ile sınırlandırılması ) sonucunda rafa kalkmış. Bizim yaptığımız 1977 versiyonu, P34B olarak adlandırılan versiyon.
Gücünü 10.600 devirde 485hp üreten 2993cc Ford-Cosworth DFV V8 atmosferik motordan alan aracın katıldığı 30 yarışta 1 galibiyeti ve 14 podyumu mevcut.
F1 garajımızda 2 Ferrari, 2 Lotus, 2 tane de Tyrrell’imiz oldu.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rst78 -- 16 Ekim 2022; 18:48:48 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Uçaklara dönüş yaptım, Concorde’a başladım son bir haftadır iş devam ediyor.
Revell’in 1/144 ölçekli modeli :
Parça sayısı az fakat eski kitlerden, kalite düşük. Son 1 hafta gövde parçalarında kusurları düzeltmek için macun-astar-zımpara döngüsüyle geçti.
Gövde ile başladım :
Boşluklar macunla kapatılıp zımparalandı :
Astar sonrası düzelmeyen yerlere tekrar macun, zımpara, üzerine tekrar astar, yukarıda yazdığım gibi zaman alan bir süreç oldu. Özellikle kanatların gövdeyle birleşim yerlerinde kalan ufak boşluklar fazla uğraştırıyor. Düzeltmeden yapılsa da olur mu olur ama gövde bütün bir görünüme sahip olmuyor, o şekilde içime sinmedi.
Gövde sonunda hazır olunca boyayı attım, Raymax 9010 beyaz :
Ön cam ve iniş takımları :
Ön camdaki ince beyaz çizgileri maskeleyerek boyamak en iyisi. İniş takımları boya sonrası tamiyanın panel boyasıyla gölgelendirildi.
Son olarak dün akşam decaller ile uğraştım :
İrili ufaklı 100 civarında decal var, hepsini uygun yerlerde konumlandırmak sabitlemek de zaman alıcı bir iş. Tamamı henüz bitmese de çoğunu hallettik. Kuyruktaki kıvrımlı yüzeyler dışında uğraştırmıyor. Tamiya mark fit strong oraların ilacı.
Yolcu kabinindeki minik camları belirginleştirmek için yine tamiya’nın siyah panel boyasını kullandım.
Tüm decal işi bitince vernik yapacağız, motorlarda metalik siyah boyanacak yerler mevcut, iniş takımlarını ve kokpit camlarını takarak bitireceğiz, az bir işi kaldı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rst78 -- 25 Ekim 2022; 10:52:16 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Mükemmel işler, inanılmaz bı emek hocam, elinize sağlık.
Toplam kaç maketiniz oldu ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sağolun, şimdi bir baktım Concorde yeni bitti, onunla beraber yapımı bitenlerin toplam sayısı 109 olmuş. 110.’nun yapımı devam ediyor (Honda NSX’in bir yarış versiyonunu almıştım ona başladım geçenlerde). Stokta da yapılmayı bekleyen sayımız 28 :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X