Şimdi Ara

Monk Tartışma Başlığı (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.344
Cevap
11
Favori
102.585
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Blackworms

    @Yûiji, dostum sen de haklısın bir şey demiyorum ki sana. Sadece birçok kombinasyon şeklimiz var ve hepimiz bir şeyler deniyoruz. Açıkçası 654 All Resistance, Mantra of Evasion ile %42.4 Dodge Chance kombinasyonunu denedim ve fena olmadığını söyleyebilirim. Dual-Wielding ile %15 daha arttırdığımızda %49 kadar falan olacaktır; fakat Life on Hit bir silah bulmak da herkesin harcı değildir maalesef. 3M'den başlıyor makul DPS'leri olanlar da, bu sebeple pahalı da bir kombinasyon aynı zamanda. Siz bu şekilde bir deneyin ACT II'yi, ben de kendi yöntemimle. Düşünlerimizi paylaşınca daha da güzel çözümler üretebileceğimiz ortada.

    ya ben bir şey demiyorum zaten burada tartışıyoruz 1 doğru yok zaten. ben sadece kalkana karşı olduğumu söyledim.




  • Kalkana ben de karşıyım, yalnız Inferno'nun Melee klaslar için harika balanslanmış durumda olduğu varsayılsaydı, sizin gibi ben de Dual-Wield'ı savunurdum; fakat resmi forumlarda da bas bas bağırılan şey zaten Monk'un veyahut Barbarian sınıfının Inferno'nun ikinci kısmında yetersiz kaldığıdır. İleride bir balanslama olursa, biz de Monk'un gerektirdiği özellikleri tabii ki kullanırız. Ama bu şekilde ne yaparsanız yapın, kaçıp da Shift'e basılı tutup dönüp vurmaktan başka yapabilecek hiçbir şeyimiz yok. Balans yok çünkü.
  • Act 2 acayip zor Monk için. Skillerle birlikte 12k armor 43k hp ve 16k Damage var. Fakat yetmiyor.
  • Final Getsuga Tensho bu kadar armor olduğuna göre resist yok. yada sende problem var. gayet ciddiyim. itemlerini ve statlarını gösteren resim çeker misin ?

    arkadaşlar pazarda iki tane itemim var almak isteyenlere duyrulur 2 sinden de bende olduğu için satıyorum yoksa çok güzel itemler.

     Monk Tartışma Başlığı

     Monk Tartışma Başlığı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yûiji -- 28 Mayıs 2012; 17:46:22 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yûiji

    Final Getsuga Tensho bu kadar armor olduğuna göre resist yok. yada sende problem var. gayet ciddiyim. itemlerini ve statlarını gösteren resim çeker misin ?



    İtemlerde resist var fakat. Öyle resist var diye almadım itemleri. Yani resist pek fazla değil.

    Mantra %20 armor + Keen Eye %50 armor + Birde şu Dex oranında armor artıran pasif skili kullanıyorum. + 1500 Armor ve 150 Dex veren kalkanım var.

    Edit: Yarım saat sonra çekeyim resimleri MTU açık oyuna giremiyorum şu an.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Final Getsuga Tenshou -- 28 Mayıs 2012; 17:51:36 >
  • peki hocam. skilleride bekliyorum merak ettim. peki 1200 armor kaç absord veriyor ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yûiji

    peki hocam. skilleride bekliyorum merak ettim. peki 1200 armor kaç absord veriyor ?

    12.000 Armor %77 olması lazım.
  • çöp desene 12.000 armor. harbiden çöp. boşuna uğraşmışsın. yazık emeğine. 4779 armoruma %61.43 absord veriyor %15 için 8k armor ? hiç mantıklı değil zaten benim kullandığım skill %20 absord veriyor. senle ben eşitim yani. :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yûiji -- 28 Mayıs 2012; 18:14:10 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yûiji

    çöp desene 12.000 armor. harbiden çöp. boşuna uğraşmışsın. yazık emeğine. 4779 armoruma ****.43 absord veriyor %15 için 8k armor ? hiç mantıklı değil zaten benim kullandığım skill %20 absord veriyor. senle ben eşitim yani. :)

    Çöp mü? Senin kullandığın skill ney?
  • crippling wave de vurduğun yaratıkların sana %20 az vurmasını sağlayan bir rune var. onu kullanıyorum. ayrıca pasifte %25 az vurmalarını sağlayan skill var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yûiji -- 28 Mayıs 2012; 18:15:42 >
  • %80'miş absord. Buyur resimler.

     Monk Tartışma Başlığı

     Monk Tartışma Başlığı

     Monk Tartışma Başlığı

    Detail

     Monk Tartışma Başlığı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Final Getsuga Tenshou -- 28 Mayıs 2012; 18:36:50 >




  • keşke statlarının resmini çekseydin ya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yûiji

    keşke statlarının resmini çekseydin ya

    Yahu Friend'de yok musun sen benim. Gir bak oradan bütün itemleri nasıl çekeyim.
  • ACT 2 yi nihayet bitirdim monk ile, şöyle yakışıklı bir de ss aldım. Şimdilik act 3 e başlamıyorum çok zorlayacak çünkü, act 2 de biraz farm yapacağım.

     Monk Tartışma Başlığı

    Kendimce monk hakkındaki çıkarımlarımı ve nasıl bir monk hazırladığımı anlatayım, inferno da özellikle act 2 de zorlanan arkadaşların işine yarayabilir. Ben hemen hemen tüm champ ve elitleri kestim act 2'de, ama azda olsa bazıları melee karakterle kesilemeyecek nitelikte tabi ucuk itemleriniz varsa kesersiiniz.

    Öncelikle vitality e fazla abanılmamalı, act 2 macerama dayanarak söylüyorum 40 k life yeterli olacaktır. Fazlasını zaten heal ile destekleyemezsiniz, def ve resistler de zayıfsa zaten fazla hasar alacaksınız, bu hasarı karşılayabilecek pot/heal skill yok.

    Dodge olayına fazla güvenmeyin, eğer moblar'a 2-3 vuruşta yatıyorsanız dodge sizi kurtarmayacak, 80 dodge de olsa eninde sonunda ard ard'a o 3 hit'i yiyorsunuz, bu şekilde champion veya elit pack leri kesmek mümkün değil, Act 2 de champ pack'e yatarsanız herşey baştan başlıyor, siz ayaklanana kadar onların canı full oluyor. Ancak dodge monk'un aynı zamanda en büyük nimetidir. Nedeni şu; eğer moblardan gelecek hasara dayanabilecek bir karakteriniz var ise %50 dodge demek %50 daha az hasar almak demektir. Diğer sınıfların yediği hasarın yarısından dodge sayesinde yırtıyorsunuz tabi tekrar söylüyürum dodge kullanabilmek için def ve resistlerin yeterli olması şart.

    Self healing, monk da bunu yapmanın pek çok yolu var benim kullandığım yöntemi skill'lerle beraber daha sonra anlatacağım, ancak öyle yada böyle sürekli kendinizi heal'liyebileceğiniz bir build'e ihtiyaç var. act2 , act1 gibi değil hasar almaktan kaçınamıyorsunuz, sürekli hit alıyorsunuz haliyle life tereyağı gibi eriyor. Sürekli birşekilde heal basacak bir build gerekiyor. Life steal, life on hit veya life per spirit spent özelliklerinden birine yüklenmek gerekiyor. Ben life per sprit spent kullanıyorum.

    Resistans lar çok önemli hoş ben 304 resist ile bitirdim act 2 yi ama resist eksikliği beni en zorluyan şey oldu. All resist + herhangibir resist sınıfı + int veren kıyafetleri seçmek gerekiyor tabi bu da para demek.

    DPS olarak act2 de 16k yeterli oluyor makul sürede kesilebiliyor tüm moblar.

    1h+1h; eğer buna uygun bir stratejiniz yoksa monk'da kullanılmamalıdır. Çünkü offhand'e takılan 1h silah dps getirmiyor sadece atack speed arttırır. Offhand'e 1h silah taktığınızda dps artıyorsa bunun sebebi ya atackspeed artmıştır yada üzerindeki dex bonuslardan geliyordur. iki eldeki silahda aynı damage'a sahipse offhand'deki silah damage'ı dps üzerinde etki etmiyor. Tabi offhand'e düşük damage'li silah takarsanız dps düşer:) o yüzden 1h+kalkan veya yüksek dps isteniyorsa 2h silah kullanmak daha mantıklıdır.

    seri atack + 1h silah kullanılyorsa damage veren skill'erin kullanılmasının hiç bir mantığı yok arkadaşlar. 7 sided kick veya wave of light gibi. Eğer dps'nizin yüksekliği atackspeed'den kaynaklanıyorsa (benim öyle) damage veren skill'lerle aynı hasarı, aynı sürede spirit genarator bir skill'lede verebilirsiniz. Çünkü bu skiller' sizin silah hasarınıza bakar, toplam dps eğer yüksek atackspeed'den geliyorsa demek ki silah hasarı düşüktür ve damage skilleri bu yüzden istenilen sonucu vermez.

    Örneğin sprit generator bir skill'e hit başına 10 k vuruyorsanız, %200 weapon damage vuran bir skill'ile 20k vurursunuz, ancak bu skill animasyonu 1 saniye sürüyorsa ve sizin atack speed'iniz saniyede 2.5 ise bu skill'i kullanmak yerine normal vurmaya devam etseniz %110 vuran bir sprit genarator skill ile aynı sürede %270 gibi bir hasar verirsiniz. Yani sözün kısası yüksek atack speed'varsa (2.5 ve üzeri) %weapon damage vuran skilleri kullanmak sadece skill slot israfı olacaktır. BU skill'ler 2h weapon'lar için uygundur.



    Build'im;

    Follower: Ben Enchantress kullanıyorum, %15 armor bonus vermesi başlı başına kullanma sebebim. Templar act2'de bırakın beni heal'lemeyi kendisine bile heal basamıyor nezaman baksam mefta olmuş, hiç bir işe yaramıyor. Enchantress ise genelde uzakta durduğundan çok az ölüyor sürekli olarak bana buff sağlıyor. Hem moblara karşıda yavaşlatma özellikleri ve yüksek hasar kabiliyeti ile oldukça etkili.


    Self healing: ben life per spirit spent üzerine ağırlık verdim. Passif + item'lerden sprit başına toplam 130 life geliyor. Kendimi çoğunlukla mantra ile heal'liyorum. 50x130=6500 life geliyor bu oldukça iyi bir değer ayrıyeten bunu yaparken mantranın ilk 3 saniye bonusunda da yararlanmış oluyorum. tabi diğer kullanıdığım tüm skill'lerden de ekstra life geliyor hayatta kalmak için en önmeli silahım bu, tabi atack speed ile desteklenmesi şart.

    Fİst of thunder (Dodge rune ile): bu skill atack speed buildlerde bulunmaz nimettir. Tüm spirit genarator skillderden daha yüksek bir atack speed'e sahip. Benim monkun 2.5 atack speed'i ile birleşince saniyede 3 hit'in üzerine çıkıyor(ölçtüm kronometre ile saniyede 3.5 - 4 hit vuruyor), bu da saniyede bana 20 nin üzerinde spirit sağlıyor böylece sürekli kendimi heal'liye biliyorum mantra ile. Ayrıyeten bu skill'in 3üncü hit'i kısasüreliğine alan knockback yapıyor bu özellik bir çok mobu resmen kitliyor damage bile vurdurmuyor. Tabi champ ve elitlerde yemiyor. %16 dodge de cabası.

    Lashing tail kick (sweping armada rune) bu skill'i damage vermek için değil etrafıma doluşan mobları uzaklaştırmak ve yavaşlatmak için kullanıyorum çok önemli bir hayatta kalma skill'i benim için. Pek çok eliti bu skill ile köşeye sıkıştırıp damage bile verdirmeden kesmek mümkün, knock back özelliği kısasüreliğine mob'u havaya zıplatır bu sürede size vuramaz bu şekilde köşeye sıkıştırırsanız ölene kadar devam edebiliyorsnuz, yüksek atack speed'den gelen hızlı spirit sayesinde tabi.

    Breath of Heaven (infused with light rune) bu rune sayesinde 4 saniye boyunca spirit kazancım 2 katına çıkıyor yani saniyede 40 spirit geliyor ortalama, hasar almayabaşladığımda kullanıyorum ve 4 saniye boyunca neredeyse ölümsüz oluyor monk, sürekli mantraya basıyorum 6500,6500 heal'liyor.

    İnner Sanctuary (%35 less damage rune) bu da gene sprit kazanma ihtiyacı olduğunda moblara sürekli atack yapabileceğim bir alan yaratıyor 5 saniye ihtiyacım olan korunmayı sağlıyor ve sprit'i full'lemiş oluyorum o sırada. Ayryeten bu skill moblar'da fear etkisi yaratıyor güzel bir boşluk yaratıyor atack yapmak için.

    Serenity heal rune ile tabiki.

    mantra of evasion %20 armor rune ile.

    passifler : all resist + dex'i armora çevirme + 62 life per spirit spent

    bu da benim monk resimde mantradan %20 armor + enchantress %15 armor buff var.
     Monk Tartışma Başlığı

    son olarak bu build'le tüm act2 yi oynadım ama belial'a gelince yamuldum. 40 k hp ve 6.5 k armora tek atıyor arkadaş. hiç bir şey kurtaramıyor sizi orada. beliali geçmek için crepling wave (%20 less damage rune ) + passif de %25 hasar azaltıcı skill kullandım o zaman tek atamıyor ve çok rahat geçiliyor.




  • first of thunder %7 dodge veriyor be ya onu çok denedim %15 vermiyor. attack speed artmıyor 2.08 ve diğer skillerde de öyle :(

    sanctuary skillini gerçekten aktif olarak kullanabiliyor musun ? ben hiç alışamadım o skill'e



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yûiji -- 28 Mayıs 2012; 19:30:03 >
  • Evet o dodge değerleri benimde dikkatimi çekti yazdığı kadar vermiyor hiçbir skill dodge şansı.

    atack speed fist of thunder la sayısal olarak artmıyor. benim 2.5 skill'i açtığımda da 2.5 ama kronometre ile belli bir süre 3 üncü hitleri saydım sonra saniye başına hesapladım kaç hit vurduğunu. Ufak tefek hata lar yapmış olabilirim ama saniyede 3.5 - 4 arası hit vuruyor.

    evet ben kullanıyorum santuary'i ama onu çoğunlukla etrafım kalabalikken ve spririt depolama ihtiyacım olduğunda kullanıyorum.
  • hocam attack speed gözükmesi lazım ya gözükmediği için emin olamıyorum zaten dodge da vermiyor %7 veriyor. attack speed verir diyor gözükmüyor ilginç bir durum. ama deneyeceğim.
  • yani sonuçta orada görünen değer senin saniyede kaç hit vuracağın. Fists of thunder'i Shift + mouse tuşuna basarak aktifleştir o sırada bir kronometre çalıştırıp 3 üncü hitleri say. Atıyorum 5 saniyede 5 tane 3üncü hit vurduysa saniyede 3 hit vuruyordur. ben öyle hesapladım.
  • hesapladıysan tamamdır tekrara gerek yok. bu arada oyunda ekler misin. tag imzamda.
  • ekledim hocam
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.