Şimdi Ara

Monster aldım pişmanım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
25
Cevap
0
Favori
1.780
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Cihazı internetten bayabir araştırdım olumsuz cok yoruma rastlamadığım için bende almaya karar verdim.
    Abra A7 v3.1 serisi cihazı freedos olarak teslim aldım.
    Win7 kurulum CD'si taktığımda yükleme ekranında ekran kilitleniyor.
    Win8 usb uefi olarak kurulum gerçekleştirdim daha sonra İntel VGA driver kurduğumda cihaz kapandı bir daha açılmıyor.
    Win8de sorun var diye farklı bir kurulum yaptım ancak bu sefer kurulum tamamlandıktan sonra bilgisayarda birden güç kesiliyor ve yeniden başlatma işlemi uyguluyor açılırken ya mavi ekran hatası alıyorum ya da açılsada yine güç kesilip yeniden başlıyor. Sanırım sorun ramlerden kaynaklanıyor 0 cihazda hata olması ve defalarca denemek artık bıkkınlık getirdi bende böyle bir konu açmaya karar verdim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ufksfk07 -- 10 Şubat 2015; 12:05:05 >



  • ufksfk07 U kullanıcısına yanıt
    Hocam şanssızlık herkesin başına gelebilir ama ben sizin sorununuzu tam anlamadım. Teknik servisle iletişime geçtiniz mi?
  • Beceremediysen bir bilgisayarcıya götür.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AppleFans

    Beceremediysen bir bilgisayarcıya götür.
    @Dalyarka cok zekisin ve herşeyi biliyorsun ya diğer açtığım konulara yanıt verebilirdin!

    @Quiksilver_TR Teknik servisle görüştüm yarın getiricem bilgi veririm sizlere bu durumla karşılaşan arkadaşlarada yardımcı olur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AppleFans

    Beceremediysen bir bilgisayarcıya götür.
    Teknik Servisle Görüş en iyisi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AntiLacc -- 9 Şubat 2015; 17:19:56 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufksfk07

    @Dalyarka cok zekisin ve herşeyi biliyorsun ya diğer açtığım konulara yanıt verebilirdin!

    @Quiksilver_TR Teknik servisle görüştüm yarın getiricem bilgi veririm sizlere bu durumla karşılaşan arkadaşlarada yardımcı olur

    Ne yardım istedin de geri çevirdim ya da yapamadım? Windows kurulumunu yapamayıp garip bir başlıkla konu açıyorsun. Zaten insanların saçma önyargıları var firmaya. Böyle başlıklar açıp milletin aklını karıştırmayalım. Bu konun yeri teknik yardım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AppleFans -- 9 Şubat 2015; 18:23:35 >
  • Bende almayı düsüyorum bunları görünce bi ön yargı oluştu kurulumdan falanda anlamam
  • Elektronik bir alet alıyorsunuz. Bazı şanssızlıklar olabilir. Msi da alsanız olabilir asus da. Ayrıca monster teknik servisi gereken hizmeti fazlasıyla sunuyor. Hizmeti geçtim hatta ilk bir ay mıydı hatırlamıyorum tipini beğenmedim diyerek bile iade edebiliyorsunuz. Belki beceremediniz, belki sorun alette hiç fark etmez. Müşteri hizmetlerini aradım ilgilenmediler, veya dediklerini yaptım düzelmedi ve sonrasında beni oyalayıp durdular uğraşmadılar vs. deseniz amenna (ki imkansız) Ama sadece yaptım olmadı diyorsunuz. Muhtemelen siz hala monster teknik servise danışmadınız. Adamlar herşeyi kusursuz çalışacak sorunsuz alet satıyoruz diye bir iddaa vaad etmiyorlar. Buyrun problem varsa danışın hatası varsa gerekeni yapalım diye teknik servis hizmeti sunuyorlar. Diğer markalar gibi olmayıp hizmetin hakkını da veriyorlar. Sorun monster mış gibi konu açıp milletin aklını çelemezsiniz. Zaten insanlar Monster a güvenmemek için yer arıyorlar. Örneği de bir üstteki mesajda mevcuttur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nkvelioglu -- 10 Şubat 2015; 13:17:34 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nkvelioglu

    Elektronik bir alet alıyorsunuz. Bazı şanssızlıklar olabilir. Msi da alsanız olabilir asus da. Ayrıca monster teknik servisi gereken hizmeti fazlasıyla sunuyor. Hizmeti geçtim hatta ilk bir ay mıydı hatırlamıyorum tipini beğenmedim diyerek bile iade edebiliyorsunuz. Belki beceremediniz, belki sorun alette hiç fark etmez. Müşteri hizmetlerini aradım ilgilenmediler, veya dediklerini yaptım düzelmedi ve sonrasında beni oyalayıp durdular uğraşmadılar vs. deseniz amenna (ki imkansız) Ama sadece yaptım olmadı diyorsunuz. Muhtemelen siz hala monster teknik servise danışmadınız. Adamlar herşeyi kusursuz çalışacak sorunsuz alet satıyoruz diye bir iddaa vaad etmiyorlar. Buyrun problem varsa danışın hatası varsa gerekeni yapalım diye teknik servis hizmeti sunuyorlar. Diğer markalar gibi olmayıp hizmetin hakkını da veriyorlar. Sorun monster mış gibi konu açıp milletin aklını çelemezsiniz. Zaten insanlar Monster a güvenmemek için yer arıyorlar. Örneği de bir üstteki mesajda mevcuttur.
    Sn. ufksfk07;

    Yaşadığınız teknik problem ile ilgili size yardımcı olabilmemiz için PM üzerinden size ulaşabileceğimiz bir iletişim numarasını bizimle paylaşmanız durumunda, Monster teknik servis uzmanları en kısa sürede sizinle iletişime geçerek sorununuzu en kısa sürede gidermede size memnuniyetle yardımcı olmaya çalışacaklardır. Teknik servisimize iletişim bilginizi iletmek üzere göndereceğiniz PM 'inizi bekliyoruz.

    Saygılarımızla,

    MONSTER Müşteri Hizmetleri




  • MonsterMusteriHizmetleri kullanıcısına yanıt
    Konuyla biraz alakasız ama sizlere yaşadığım 1-2 ufak sorunu danışmak için mesaj attım, ne zaman cevap alabilirim acaba?
  • Sn. Quiksilver_TR;

    Müşteri temsilcisi arkadaşlarımız sitemize gelen tüm mesajları müsait oldukları ilk fırsatta yanıtlamaya çalışıyorlar. Ancak bazı durumlarda mağazamızın da yoğunluğu sebebiyle mesela şuan kargo saati olması dolayısıyla mağazamızda ciddi bir yoğunluk söz konusu bu nedenle mail ile ilgili geri dönüşler bu süreçte gecikebiliyorr. Bu nedenle sizin için eğer çok önemli ise ve hemen cevap almanız gerekiyorsa dilerseniz Monster müşteri destek hattımızı arayabilir ve sorularınızı direkt Monster müşteri temsilcilerine telefondan sorabilirsiniz.

    Saygılarımızla,

    MONSTER Müşteri Hizmetleri




  • MonsterMusteriHizmetleri kullanıcısına yanıt
    İlginize teşekkürler. Eğer çok acil bir durum olursa ararım.
  • Yardım edeyim diyeceğim ama üstte bir arkadaş demiş terslemişsiniz :-).

    Win 7 dvd sinde sorun olabilir. Ben de başka bilgisayara format atarken bazen geliyor başıma. Ya usb ile deniyorum ya da başka dvd ye yazıyorum iso yu. Bir kaç format atmadan sonra dvd çiziliyor bu yüzden format atarken donuyor.

    Win 8 deki sorun driver ile ilgili olabilir. Driver ları siz kurmayın. Ben de windows update kendisi kurdu. Siz sadece windows 'un tüm güncellemelerini yapın her şeyi kendi hallediyor.

    Yine de olmadı ramlerden şüpheleniyorsanız memtest programını usb ye kurup açılışta bios â girmeniz yaklaşık 30dk–1 saatlik bir testin sonucunda ramlerinizde bir sorun olup olmadığına bakabilirsiniz.

    Ama başlığınız gerçekten yanlış. Hani sanki sizi servisi mağdur etmiş gibi,çünkü bu tip olaylar çok normal ve kimse de hiçbir marka için böyle bir başlık atmaz,böyle bir sorun için. Önemli olan servisin davranışı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hacı1992

    Yardım edeyim diyeceğim ama üstte bir arkadaş demiş terslemişsiniz :-).

    Win 7 dvd sinde sorun olabilir. Ben de başka bilgisayara format atarken bazen geliyor başıma. Ya usb ile deniyorum ya da başka dvd ye yazıyorum iso yu. Bir kaç format atmadan sonra dvd çiziliyor bu yüzden format atarken donuyor.

    Win 8 deki sorun driver ile ilgili olabilir. Driver ları siz kurmayın. Ben de windows update kendisi kurdu. Siz sadece windows 'un tüm güncellemelerini yapın her şeyi kendi hallediyor.

    Yine de olmadı ramlerden şüpheleniyorsanız memtest programını usb ye kurup açılışta bios â girmeniz yaklaşık 30dk–1 saatlik bir testin sonucunda ramlerinizde bir sorun olup olmadığına bakabilirsiniz.

    Ama başlığınız gerçekten yanlış. Hani sanki sizi servisi mağdur etmiş gibi,çünkü bu tip olaylar çok normal ve kimse de hiçbir marka için böyle bir başlık atmaz,böyle bir sorun için. Önemli olan servisin davranışı.
    Arkadaşında anlattığı gibi birebir aynı sorunu bende yaşıyorum, 2 gündür uğraşıyorum bıktım usandım yarın sabah servise geri göndereceğim. Bugüne kadar bir çok kez format attım windows kurdum kimse bana arkadaşım sen bu işi becerememişsin demesin! Monster Tulpar T7 V4.1'i çarşamba günü satın aldım pazartesi günüde elime geçti. 2 gündür ((bilgisayarın kendinde olmadığı için) harici DVD-ROM dan veya USB den en az 10 kere ORİJİNAL windowsu kurmayı denedim, nafile. Bazen kuruluyor ama driverlar yüklenirken çöküyor. Bazende kurulduktan sonra arkadaşında önerdiği gibi sadece windows güncellemeleri yaparken çöküyor.Birebir aynı problemleri şanssızlıkla açıklayabilmek bana çokta mantıklı görünmüyor...

    Bu yazdıklarımı kimse yanlış anlamasın! Monster bilgisayarların performanslarından hiç kuşkum yok! Türkiye'de oyun bilgisayarı arayıpta aynı fiyata benzer özelliklerde bilgisayar bulmak imkansız. Ancak Türkiye'de oyun bilgisayarları alanında emin adımlarla ilerleyen bir firmaya bu hiç yakışmadı. 5500 tl ye satılan bir bilgisayarın işletim sistemi kurulumuna bile aciz bir şekilde gelmesini aklım almıyor .

    Sadede gelelim. Bilgisayar henüz kurulamadığı için doğal olarak performansıyla ilgili bir yorum yapmam şuanlık mümkün değil. Ancak monster alan hiçbir arkadaşım heyecanla beklemesin. Emin olun benim gibi çok büyük bir hayal kırıklığı yaşama ihtimaliniz var.
    Herkese iyi günler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ekestek -- 11 Şubat 2015; 2:46:47 >




  • ekestek E kullanıcısına yanıt
    Sn. ekestek;

    Yaşadığınız problem ile ilgili size yardımcı olabilmemiz için PM üzerinden size ulaşabileceğimiz bir iletişim numarasını bizimle paylaşmanızı rica ediyoruz. Monster teknik servis uzmanları en kısa sürede sizinle iletişime geçerek sorununuzu gidermede size memnuniyetle yardımcı olmaya çalışacaklardır. Teknik servisimize iletişim bilginizi iletmek üzere göndereceğiniz PM 'inizi bekliyoruz.

    Saygılarımızla,

    MONSTER Müşteri Hizmetleri
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MonsterMusteriHizmetleri

    Sn. ekestek;

    Yaşadığınız problem ile ilgili size yardımcı olabilmemiz için PM üzerinden size ulaşabileceğimiz bir iletişim numarasını bizimle paylaşmanızı rica ediyoruz. Monster teknik servis uzmanları en kısa sürede sizinle iletişime geçerek sorununuzu gidermede size memnuniyetle yardımcı olmaya çalışacaklardır. Teknik servisimize iletişim bilginizi iletmek üzere göndereceğiniz PM 'inizi bekliyoruz.

    Saygılarımızla,

    MONSTER Müşteri Hizmetleri
    bana pek inandırıcı gelmedi foruma yeni üye olmuş ilk mesajında ürünü karalıyor diğeride yani konuyu açanda müşteri hizmetlerini arasa sorunu çözerdi ki ben kaç defa aradıysam hep sorularıma cevap verdiler




  • 2 aydir kullaniyorum bende tulpar T7 2.6.1 aldim freedos olarak gelir gelmez windows 8.1 uefi kurdum h8c bir skinti cikartmadi ustune gittim 20 gun sonra 240 gb ssd alip taktim sistemin acilmasi 2 sn abartmiyorum tam tamina 2 sn surdu.Canavar adini hak ediyor.

    Sunu soylemedende gecemicem be arkadasim sen neden o canavara gidersin win 7 kurmaya calisirsin guncelleme bile verilmeyen bir isletim sistemi senin Bilgisayarin B sinden anladiginada inanmiyorum.Senin gibi karalanaya calisanlari bende cok okudum forumlarda ona ragmen aldim memnunum nokta .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BABASCARFACE

    bana pek inandırıcı gelmedi foruma yeni üye olmuş ilk mesajında ürünü karalıyor diğeride yani konuyu açanda müşteri hizmetlerini arasa sorunu çözerdi ki ben kaç defa aradıysam hep sorularıma cevap verdiler

    Hayırda bu neyin paranoyası ?
    Neden ben Monsterı karalamak için foruma gecenin saat 2sinde üye olayım biraz mantıklı konuşun yahu.
    Monster müşteri hizmetleri zaten bilgisayarı size gönderdim şuan kargoda. Yorumuma inanmak istemeyen arkadaşlar inanmayabilirler. Yalnız herkese tekrarlıyorum yazdıklarımı iyi okuyun! Ben Monsterı kötülemedim başıma gelen bir olayı paylaşabilmek için gecenin 2 sinde yeni üye(!) olup sizinle paylaşmak istedim.

    Diğer 2 aydır bilgisayarını kullanan arkadaş senin adına çok sevindim. Emin ol bende senin anlattığından az bir performans beklemezdim.
    Herkese iyi günler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekestek

    quote:

    Orijinalden alıntı: BABASCARFACE

    bana pek inandırıcı gelmedi foruma yeni üye olmuş ilk mesajında ürünü karalıyor diğeride yani konuyu açanda müşteri hizmetlerini arasa sorunu çözerdi ki ben kaç defa aradıysam hep sorularıma cevap verdiler

    Hayırda bu neyin paranoyası ?
    Neden ben Monsterı karalamak için foruma gecenin saat 2sinde üye olayım biraz mantıklı konuşun yahu.
    Monster müşteri hizmetleri zaten bilgisayarı size gönderdim şuan kargoda. Yorumuma inanmak istemeyen arkadaşlar inanmayabilirler. Yalnız herkese tekrarlıyorum yazdıklarımı iyi okuyun! Ben Monsterı kötülemedim başıma gelen bir olayı paylaşabilmek için gecenin 2 sinde yeni üye(!) olup sizinle paylaşmak istedim.

    Diğer 2 aydır bilgisayarını kullanan arkadaş senin adına çok sevindim. Emin ol bende senin anlattığından az bir performans beklemezdim.
    Herkese iyi günler

    Alıntıları Göster
    Ben de yeni üyeyim(Komplo teorisinde işi gücü bıraktık bununla uğraşıyoruz). Yeni bir bilgisayar almak için araştırma yapıyorum tabii ki oyun laptopu denildiğinde benim de aklıma özellikle Türkiyede Monster geldi. Ama gerçekten çok rahatsız olduğum konu şu. Çok aşırı bi defans söz konusu, neden ? Yani adam almış 5000 lira para vermiş sorun yaşamış bundan dolayı da rahatsız olmuş... Hemen "bu yeni üye karalıyor" "firmaya önyargı var" "firma acaip iyi de millet kıskanıyor".... Sakin olun öncelikle sonrasında da cidden problemleri olan insanları küçümseyip sanki bu firma KESİNLİKLE PROBLEM YAŞAMAZMIŞ gibi göstermeyi bırakın. Zaten bildiğim kadarıyla monsterın ilgili bi teknik ekibi var. Her "Monsterdan Sorun Yaşadım" diyen adamı "AMACIN NE SENİN KARALAMAK MI" dememelisiniz bu sizin ve firmanın güvenilirliğini zedeliyor !.. Elektronik alet bu tabii ki sorun olabilir tabii ki sıkıntı çıkabilir birşeyi eksik olabilir !... Sadece yeni üye biri olarak bunu belirtmek istedim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerimberkay -- 11 Şubat 2015; 19:50:50 >




  • kerimberkay K kullanıcısına yanıt
    Üyemizin amacının firmayı karalamak olmadığını düşünen ve karalamaya çalışsa bile donanımhaber gibi bir forumu seçmenin hata olacağını bilen biri olarak konuşayım, konu başlığı kolay kolay durumu anlamayan biri için çok riskli "aaa bak monsterda bu oluyormuş, sen de almıştın di mi? Kazıklanmışsın" gibi diyaloglar oluyor. Bunun yerine konu başlığı "Monster notebook işletim sistemi yüklenmesi sorunu" şeklinde olabilirdi hem açıklayıcı olurdu hem de daha az tepki toplardı. Saygılar hocam, iyi forumlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-555EB232C -- 11 Şubat 2015; 23:08:39 >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.