Merhabalar arkadaşlar. Eşime hediye olarak yaz aylarında Xiaomi Mop 2 pro aldım. Cihazı şu ana kadar 3 defa garantiyi gönderdik. İlk seferde sensörü değişti dediler. 2 ve 3 seferde arıza yok güncelleme sıfırlama yaptık dediler arıza yok dediler. Ve dün gece aynı sorunu yine yaptı. Kafayı yiyeceğim. İade değişim kabul etmiyorlar. Tüketici hakem heyetine de nasıl başvuracağım bilmiyorum. Arıza da nedir derseniz. Cihaz temizliğe çıktığın da istasyondan ayrılınca sola dönüyor. Olduğu yerde kalıyor. Çalışmaya devam ediyor. En sonunda hata verip zemini kontrol edin diyor. Videosu var. İsteyene gönderirim. Garantiye gidip geliyor. Sorun düzeliyor. Sonra tekrar yapıyor. Yardımınıza ihtiyacım var. Saygılarımla < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim