Araç Fiat punto 1.3 multijet 1 hafta önce turbo revizyona girdi boruları değişti stage 1 yazılım atıldı fakat motor arıza ışığı yanıyor ama arabanın gidişinde hiçbir sorun yok çekilşten düşme vs gibi makineye bağladığımız da ise basınç hatası çıktı boruda hava varmış onu çözdü usta lamba söndü 2 saat sonra gene lamba yaktı niye yakıyor sizce? Dediğim gibi arabanın çekişinde gidişin de hiçbir sorun yok < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Motor arıza lambası neden yanar?
-
-
Güncel
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arabayı tekrar bilgisayara bağlat arıza kodundan neden yandığı belli olur iyi bir ustaya götür baksın.
Yazılımı nerede yaptırdın yazılım atınca bazı basınç değerleri vs. değiştiğinden ondan dolayıda arıza lambası yakabilir.
-
yazılımla işin ne kardeş 1.3 motorla uzayamı çıkcan
-
Turbo basınc değeri yüksek ama o hatayı vermiyor bi borudan hava alıyormuş sanırım yaptı ama tekrar yaktı tekrar bi baktırayım olmadj
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
turbonun gövdesi çatlamış yağ kaçırıyordu birde siyah duman atıyordu götürdüğüm yer tanıdık vasıtasıyla götürdüğüm bi yer turbo komple revizyona girdi ben aracı aldıgımda çekişinde baya bi fark hissettim turbodan zanettim ama yazılım attığını söyledi attığı yazılımın da motora hiçbir zararı yokmuş aksine faydası varmış turbo basınc değerin yüksek arıza lambasını ondan da yakıyor olabilir dedi ama arıza kodunda kelepceden hava aldığını tespit etti yaptı ama gene yaktı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Uzaya olmasa da otobana çıkar 1.3 le
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Punto almadan önce görüyordum puntoları değişik değişik modifiyeler dedim kitle apaçi. Punto aldım hala aynı şeyi diyorum
-
Ne takılmışsınız yazılıma 😂 adam bana sormadan zararsız bi yazılım atmış bizde motorun 1.3 oldugunun farkındayız ben bu kadar dert etmedim size niye bu kadar dert oldu :D
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
aracin sensorlerinin alt ve üst deger aralıgi vardir. Ya bu sinirlar degistirilmeli, yada arac belirtilen sinirlarda calismali. Ariza isigi bosuna yanmaz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aracı 6 ay önce astsubaydan ilk sahibinden aldım araç full orijinal bende aldıgımdan beri orjinalliğini koruyorum şu yazdığın body budy işlerinin hiçbirinden anlamam ayrıca modofiye falan da sevmem :) apaçi olduğumu da düşünmüyorum yinede boş yorumun için teşekkürler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
doğru söylüyorsunuz aracı bi tanıdık vasıtasıyla iyi bir tamirciye götürdüm turboyu revizyona soktu sonrada stage 1 zararsıs bi yazılım atmış aksine motora yakıta faydalı olduğunu söyledi motor arıza ışığını turbo revizyona girmeden öncede yakıyordu dün götürdüm hava hatası verdi yaptı lamba söndü ama yine yandı turbonun basıncı yüksekmiş sanırım o yüzden de yakabilir dedi basıncın yüksek olmasının bi zararı var mıdır acaba
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam aractan anlamam, makine teknikeriyim. Üreticinin belirlediği standartlari klavuz edinin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Geçen ay bende punto sahibi oldum. 2008 1.3 mjet E4 206.000 km de araç. Uzun zaman arıza lambasıyla uğraştım bende. Sizin Egr ne durumda her hangi bir problem varsa P0104 arızası verir. Kontrol edildi mi? Debimetre değerleri ne durumda? Hava hatası dediği debimetre(akışmetre) olabilir. Değişim şart olabilir. Debimetre arızası euro4 1.3 lerde kroniktir ver sık arıza yapar maalesef. Egr arızası varsa iptal öneririm. Aynı durum bende de vardı. Stage 1 yazılım bende yaptırdım kimseye kulak asma araba kendine geldi resmen. Mazot filtresinde su varsa bile arıza lambası yanıyor ama bence sizin sıkıntınız egr gibi duruyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Material-Engineer -- 14 Aralık 2024; 23:57:48 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Banada egr gibi geliyor fakat hata kodun da usta hava uyarısı gibi bişey dedi pazartesi götürücem tekrar yazılım konusun da katılıyorum araç çok canlandı ve keyifli hale geldi birde benim turbo daha yeni revizyona girdi basınc değeri yüksek oda yakıyo olabilir demişti
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Egr iptalinde bir sıkıntı yaşadınız mı peki bi zararı var mıdır
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hiç bir sıkıntı yaşamadım. 1 hafta sonra egzoz muayenesine girdim sorunsuz geçtim. Bende de cihazı bağladığımızda havayla ilgili birşeyler yazıyordu tanımı tam hatırlamıyorum hatta ustanın biri maf sensörünü temizleyelim vs dedi ama forumlarda okuduğum kadarıyla kodun Egr arızasıyla ilgili olduğunu düşünüp egr iptali yaptırdım.
Yüskek basınç yakar mı bilmiyorum ama bana pek mantıklı gelmiyor hocam
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Yarın sabahtan bakacaklar bakalım hocam havayla ilgili birşey çıkıyor ama olmadı egr iptal ettiririm
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Güncellemeleri bekliyorum hocam. Benim bu 2. Punto’m evin de 2. Aracı sök tak yapmak için vakit öldürmek için hobi amaçlı aldım diyebilirim. Çoğu şeyi kendim yapıyorum araçta. Kafana takılan birşey olursa sormaktan çekinme.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hocam arabayı gene makineye bağladılar hava sapma uyarısı çıktı hava akışmetresini yan sanayi takmışlar onun harici hiçbir sorun cıkmadı egr iptalini söyledim önermiyorum dedi bide hava filtresini değiştirdi bundan da yapıyo olabilir dedi söndü şuan lamba tekrae yakarsa hava akış metresini değiştircez dedi
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Adalande -- 16 Aralık 2024; 10:57:6 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
yazılımla işin ne kardeş 1.3 motorla uzayamı çıkcan |
Benzer içerikler
- ankara pasta cila
- benzinli araç egzoz muayenesinden neden geçmez
- vgt nedir
- sahibinden ilan açıklaması örneği
- potansiyel mükellef cezası neden gelir
- citroen ami özellikleri
- ford fiesta sıfır
- 2021 skoda superb
- 2021 dacia duster
- bmw jeep 2024
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X