Şimdi Ara

Motor pır pır hava üflüyor normal mi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10
Cevap
0
Favori
690
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Specialist DevelopeR -- 12 Mart 2020; 16:38:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Yağ çubuğunu bir miktar çek yağ çubuğunun girdiği borudan duman atıyorsa o zaman üflüyordur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 3K1X

    Yağ çubuğunu bir miktar çek yağ çubuğunun girdiği borudan duman atıyorsa o zaman üflüyordur
    Eyvallah hocam bide bişey sorucam

    10-15 gündür performanlı mıtor ısınınca devir çeviriyorum su deposundan 3 parmak su eksiltmiş performanslı kullanımda bu normal bişey mi yoksa comtadan vs su kaçırma mı var yani du eksilmesi normal bişey mi yoksa kaçak olduğu anlamına mı gelir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 10-15 gün için 3 parmak su eksiltmesi fazla biraz ama telaşlanmayın bir çok nedenden olabilir.Borudan bile sızıyor olabilir.Baktırın derim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 3K1X

    10-15 gün için 3 parmak su eksiltmesi fazla biraz ama telaşlanmayın bir çok nedenden olabilir.Borudan bile sızıyor olabilir.Baktırın derim
    Yani şöyle söyliyim 4 ayda 3 parmak eksiltti ama son 15 güne kadar hiç eksiltmedi 15 gündür devir çevirince 3 parmağın hepsini 15 günde eksiltti basmayınca eksiltme yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha önce belki motor sıcakken bakmışsınızdır ondan fark etmemişsinizdir veyahut bir borunun klipsli gevşemiştir yada delinmiş çürümüştür ondan kaçırıyordur.Üzerine ekleme yapın Max çizgisininin bir tık altına kadar tekrar gözlemleyin 2-3 gün

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam çok aşırı üflemiyorsa sorun yapmaz sanki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Bu dediğiniz olay motorun tasarımına da bağlı olarak yanıltır.
    Üst kapaktan bakarsanız altında yaldır yaldır dönen bir kam mili var, üstünde süzgeç gibi bir şey de yoksa oradan çatır çatır yağ atabilir. Bu normaldir. Yağ çubuğundan da üfleme gelebilir zira orada da yaldır yaldır dönen bir krank var. Motor sıcakken buharlaşan yağ da oradan gelebilir, yağın kalitesine göre değişir.

    Su eksiltme performanslı kullanımda oluyorsa, sistem normal zamanda basıncını koruyabiliyor, motoru zorladığınızda koruyamıyor. Genleşme kabı kapağı basıncı tutamamaya başlamış olabilir. Böyle basit bir şeyden de çıkabilir. Ya da bir hortumda v.b ufak bir çatlak vardır, devirli kullanınca oluşan debi ancak sızdırmasına sebep oluyordur. Basit bir şeydir yani.
  • Geçen gün jantı/lastiği zımparalıyordunuz, şimdi de hararet yolundasınız.

    Su eksiltmesi ciddi bir sorundur, özellikle gazlama esnasında bu kadar eksiltmesi mümkün değil, aklıma aşırı sıkıştırdıktan sonra contaya zarar verdiğiniz geliyor. EN iyi ihtimalle boru çatlaktır, termostan körüğünden kaçırıyor olabilir vs vs bir çok parametre var. Yazılarınızdan sadece gazlamak için arabayı alıp çıktığınızı anlıyorum.

    Yeni nesil hyundailerin motorları pek sorun çıkartmaz ama aracın kullanımına bağlı olarak her araçta ilgili durumlar yaşanabilir.

    Aracınız beyaz hyundai i20 aşırı performanslı bir araç değil çok yüklenmemek lazım kısa sürüşlerde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Merdomable -- 11 Mart 2020; 9:39:53 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.