Şimdi Ara

*** MOTOR / TAMİR / BAKIM / YAKIT SARFİYATI *** (27. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
691
Cevap
9
Favori
144.285
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kartal için sıkıntılı olabilir ama arka koltuğu yatmayan Doğan ve Şahin' lerde arka kule gergisi de kullanabilirsiniz. Yapacaksanız sadece önle sınırlandırmayın derim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DH Konsey

    Kartal için sıkıntılı olabilir ama arka koltuğu yatmayan Doğan ve Şahin' lerde arka kule gergisi de kullanabilirsiniz. Yapacaksanız sadece önle sınırlandırmayın derim.

    Abi o zaman arabanın yolda gidişini düşünsene araba yerle bir çift kule gergisi yolda kaymak gibi gider valla
  • Arkalara alttan uygulanamaz mı bunun gibi?

     *** MOTOR / TAMİR / BAKIM / YAKIT SARFİYATI ***
  • slm arkadaşlar 93 model 1.6 bi şahinim var km de lpg de 23-24 kr yakıyo sizce normal mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: S@ldırg@n

    Arkalara alttan uygulanamaz mı bunun gibi?

     *** MOTOR / TAMİR / BAKIM / YAKIT SARFİYATI ***



    Arkada denge kolu var zaten onun için fazla ihtiyaç duyulmuyor zaten virajlarda aracın önü dengeli durursa arka mecburen duracak ben kartalda kullanıyorum sadece ömde var vede çok ama çok memnunum viraja istediğim hızda giriyorum hiç gaz kesmeden ve araba milim dalma yapmıyor hele yağışlı havada lastiklerine güvenen en kralına havasını basar arkamdan gaz basıp yol isteyen o ensesi kalınların arabaları virajda süt dökmüş kedi oluveriyor tabiki bende zefkten dört köşe oluyorum yaşasın kötülük:))))))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cobbus71

    slm arkadaşlar 93 model 1.6 bi şahinim var km de lpg de 23-24 kr yakıyo sizce normal mi?



    Bu sarfiyat şehir içimi.?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BaSKaN_53


    quote:

    Orijinalden alıntı: cobbus71

    slm arkadaşlar 93 model 1.6 bi şahinim var km de lpg de 23-24 kr yakıyo sizce normal mi?



    Bu sarfiyat şehir içimi.?

    Şehir içiyse normal en düşük 20 kr yakar zaten
  • evet şehir içi

    quote:

    Orijinalden alıntı: BaSKaN_53


    quote:

    Orijinalden alıntı: cobbus71

    slm arkadaşlar 93 model 1.6 bi şahinim var km de lpg de 23-24 kr yakıyo sizce normal mi?



    Bu sarfiyat şehir içimi.?
  • Çok normal
  • castrol motor yağ fiyatları (10w-40 magnatec 4 litre 55 lira )(castrol edge 5w-30 4litre 75lira ) (castrol 0w-30 edge 4litre 90 lira ) ( castrol edge 5w-40 turbo dizel 4 litre 80 lira
    (castrol edge 5w-40 4litre 65 lira) castrol edge sport 0w-40 yüksek performanslı motorlar için ) 115 lira ( castrol edge sport 10w-60 yüksek performasnlı motorlar için 4litre 125 lira
    castrol 5w-30 magnatec 4 litre 60 lira ( castrol TQ DIII dexron şanzıman yağı 1 litre 20 lira ) ( Bp 10w-40 koli içi adet 3x4litre koli paket fiyatı 135 lira ) castrol 10w-40 magnatec koli paket fiyatı 205 lira koli içi adet4 irtibat için Msn:otolamp@hotmail.com
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cobbus71

    evet şehir içi

    quote:

    Orijinalden alıntı: BaSKaN_53


    quote:

    Orijinalden alıntı: cobbus71

    slm arkadaşlar 93 model 1.6 bi şahinim var km de lpg de 23-24 kr yakıyo sizce normal mi?



    Bu sarfiyat şehir içimi.?


    a

    Daha ne olsun dostum maşallahı va arabanın sesini çıkartma
  • iyi günler arkadaslar.bizim araba rölantide 500 d/d 600 d/d arası gidip geliyor.benzindeyken 1000 d/d daydı.lpg ye gecince afyona bi gittik geldik.500/600 lere düştü.normalde kac d/d da olması lazım , bir de neden 1000 den 500 e kadar düşmüş olabilir rölanti ?Teşekkürler.
  • r.pires07 kardeşim normalde rölanti ibresi 800-900d/d durması lazım yanı tüm ayarları on numara bir araç böyle çalışır ama bizim araçlar biraz kafayı yiyo nedeni ise lpg ve benzin kullanımı aslına bakarsan çokta yapacak bişey yok biraz silkeler okadar başka bir zararı yok illada rahatsız oluyorsan karbiratörün üzerindeki rölanti ayar civatasını hafıf sık rölantın yükselir 900 d/d,i geçirme ama ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BaSKaN_53

    r.pires07 kardeşim normalde rölanti ibresi 800-900d/d durması lazım yanı tüm ayarları on numara bir araç böyle çalışır ama bizim araçlar biraz kafayı yiyo nedeni ise lpg ve benzin kullanımı aslına bakarsan çokta yapacak bişey yok biraz silkeler okadar başka bir zararı yok illada rahatsız oluyorsan karbiratörün üzerindeki rölanti ayar civatasını hafıf sık rölantın yükselir 900 d/d,i geçirme ama ...


    tamam sağol abi dedğini yaptım 800 gibi şu anda.eyvallah
  • Ali abi bu enjeksiyonu olan arabalardada oluyor onun çözümü ney???Acil yardım ederden sevinirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcfacia07

    Ali abi bu enjeksiyonu olan arabalardada oluyor onun çözümü ney???Acil yardım ederden sevinirim



    Kardeşim malesef enjeksiyonlularda bu iş biraz meşakkatli, ilk önce boğaz kelebegini temizleteceksin bu arada kelebegin üzerinde takılı olan rölanti motoru7rölanti valfi var onu dikkatlice söküp tinerle temizlenecek komple temizlik bitip toplayıp çalıştırıldıktan sonraki sonuç çok önemli düzeldi düzeldi düzelmezse 125 tl verip bir rölanti valfi alıyorsun....
  • arkadaşlar 94 kartal slx sahibiyim 7. sayfada da açmıştım konuyu ama bir çare bulamadımn hala
    araba su eksiltiyor hararet ibresi 90 a ulaştığında aniden 50 ye kadar düşüyor.tekrar 90 a çıktığında tekrar aynı şey oluyor araba ile şehir içinde iki defa harareti 90 a çıkartım 50 ye düşmeden stop ettim.fadyatör soğuk ve lpg beynide soğuk yani buz gibi değil elimi değdirip tutabiliyorum daha önce lada vardı elimi değdiremiyordum bile
    kaloriferi deneyeyim dedim kaloriferdende sıcak hava gelmiyor.yani hararet yapmıyor egzostanda beyaz dumanda gelmiyor yağ durumuda iyi cevaplarınızı bekliyorum iyi günler...............
  • Arkadaşlar, amortisörlerin çift şeklinde değişmesi gerektiği konusunda aklıma farklı bir soru geldi. Aracımın ön amortisörlerinin sertlikleri birbirini tutmuyor. İki amortisör de esneyebiliyor ancak sol amortisör daha yumuşak ve esnemesi daha fazla. Sağ amortisör de sertçe ve salınımı daha az. Farklı bir amortisör mü takılı olabilir yoksa salınımları farklı olduğu için yaydan veya viraj demirinden kaynaklı bir sorun mu olabilir.

    Amortisörün patlak olma ihtimali çok zayıf. Arabanın duruşu düzgün. Patlak olsa araç o yöne doğru yatardı.

    quote:

    Orijinalden alıntı: serhat7820

    arkadaşlar 94 kartal slx sahibiyim 7. sayfada da açmıştım konuyu ama bir çare bulamadımn hala
    araba su eksiltiyor hararet ibresi 90 a ulaştığında aniden 50 ye kadar düşüyor.tekrar 90 a çıktığında tekrar aynı şey oluyor araba ile şehir içinde iki defa harareti 90 a çıkartım 50 ye düşmeden stop ettim.fadyatör soğuk ve lpg beynide soğuk yani buz gibi değil elimi değdirip tutabiliyorum daha önce lada vardı elimi değdiremiyordum bile
    kaloriferi deneyeyim dedim kaloriferdende sıcak hava gelmiyor.yani hararet yapmıyor egzostanda beyaz dumanda gelmiyor yağ durumuda iyi cevaplarınızı bekliyorum iyi günler...............

    Soğutma suyu az olabilir, kalan yerler de hava dolu olabilir. Genleşme kabı seviyesi normal görünüyorsa bu ihtimal biraz daha yüksek. Tahminimce motor ısınıyor, ibre 90 gördüğünde termostat açarak su radyatöre geliyordur. Hararet müşürüne su temas etmeyince tekrar 50' ye düşüyordur. Regülatörün soğuk olması da bu yüzden olabilir. Genleşme kabını ağzına kadar doldurmadan önce benim de benzer bir durum vardı. Vitesi boşa attığım an 50'yi görüyordum.

    SLX motoruyla tecrübem olmadığı için hava alma konusunda bilgim yok. Düz motorda sistem basit olduğu için kabı tamamladığım an hava yapmadan çalışıyordu. Renault motoru olsa yine yardımcı olurdum. Önceden havasını birkaç kez aldırdıysanız ve hava da yapmamışsa göstergenin bağlı olduğu müşür de arızalı olabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DH Konsey

    Arkadaşlar, amortisörlerin çift şeklinde değişmesi gerektiği konusunda aklıma farklı bir soru geldi. Aracımın ön amortisörlerinin sertlikleri birbirini tutmuyor. İki amortisör de esneyebiliyor ancak sol amortisör daha yumuşak ve esnemesi daha fazla. Sağ amortisör de sertçe ve salınımı daha az. Farklı bir amortisör mü takılı olabilir yoksa salınımları farklı olduğu için yaydan veya viraj demirinden kaynaklı bir sorun mu olabilir.

    Amortisörün patlak olma ihtimali çok zayıf. Arabanın duruşu düzgün. Patlak olsa araç o yöne doğru yatardı.



    Öyle anlayamazsınız benim aracın 4 amortisörüde patlaktı ama duruşu düzgün gidişi gemi gibiydi..
    sorunlu olan taraf çok esneyecektir. rahatsız etmiyorsa öyle de kullanabilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kryeck


    quote:

    Orijinalden alıntı: DH Konsey

    Arkadaşlar, amortisörlerin çift şeklinde değişmesi gerektiği konusunda aklıma farklı bir soru geldi. Aracımın ön amortisörlerinin sertlikleri birbirini tutmuyor. İki amortisör de esneyebiliyor ancak sol amortisör daha yumuşak ve esnemesi daha fazla. Sağ amortisör de sertçe ve salınımı daha az. Farklı bir amortisör mü takılı olabilir yoksa salınımları farklı olduğu için yaydan veya viraj demirinden kaynaklı bir sorun mu olabilir.

    Amortisörün patlak olma ihtimali çok zayıf. Arabanın duruşu düzgün. Patlak olsa araç o yöne doğru yatardı.



    Öyle anlayamazsınız benim aracın 4 amortisörüde patlaktı ama duruşu düzgün gidişi gemi gibiydi..
    sorunlu olan taraf çok esneyecektir. rahatsız etmiyorsa öyle de kullanabilirsiniz.

    4 tanesi patlak olduğunda düzgün durması normal gibi. Babamın Renoda sol arka amortisör patlak olduğu zamanlar araba önden düzgün duruyordu ama arkadan bakınca sola yatık duruyordu. Oradan tahmin yürütmeye çalıştım.Rahatsız etmiyor fakat amortisör haricinde bir arıza belirtisiyse tehlikeli hale gelmeden önlem almak gerekebilir.




  • 
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.