< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kdoganc -- 8 Temmuz 2021; 21:17:49 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Motorcular buraya. Yeni başlayanlara tavsiye verin.
-
-
Pulsar ns200, cf moto 250 nk bakın. Ekipmanlarınızı tamamlayın, durumunuz varsa eğitim alın. İlk 1 hafta kalabalık trafikten kaçının.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Otomatik vites istersen pcx ve nmax tavsiye ederim.
Hem alışmak için hem de yakıt olarak üzmez. Ayrıca satarken değer kazanıp o şekilde satarsın.
Vitesli istersen 125 cc önermem, maksimum 110-120 yapan bir motor için 5 kez vites arttırmak bana saçma geliyor.
Pulsar ns200 veya rs200 abs li olanı tavsiye ederim.
Cfmoto 250, cbr 250 temiz bulursan iyi olur.
Alacağın motorun abs li olması çok önemli, alışana kadar frenleme hatası yaparsan abs telafi eder.
Abs olmaz ise panik frende yaptığın anda sıkıntı yaşarsın.
Kalite olarak cbr 250 en iyilerinden birisidir, en nihayetinde japon malı, pulsarın ilk çıkan motorlarında kronik bir kaç tane sıkıntı vardı.
Yeni modellerde o problemler giderildi.
Cf moto da fiyat olarak alınabilecek güzel motorlardan.
-
KTM Duke 200 ABS öneririm. Eski motorum. Bi inceleyin sorularınız varsa cevaplarım.
-
Ybr 125 ile başla sonra 250 cc ye geçersin. Ybr candır üzmez adamı
-
Arkadaşlar selamlar. Doğru yere mi sordum bilemedim o yüzden kusura bakmayın. 125cc pcx almayı düşünüyorum. Google da arattığımda da sağlıklı bir cevap bulamadım. 125 CC yi b sınıfı ehliyeti ile kullanabilirmiyim. Yok da ekstra olarak a sınıfı ehliyet de almam gerekir mi? Teşekkürler.
Edit: imla
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hidayet güneşi -- 22 Temmuz 2021; 23:4:21 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
no b ehliyet sadece 50cc. 50cc ustu a1 ehliyeti lazim ama sen a2 yazil ilerde 125cc den sıkılırsan yine ehliyete yazilma masraf yapma
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: 9600_G_Tno b ehliyet sadece 50cc. 50cc ustu a1 ehliyeti lazim ama sen a2 yazil ilerde 125cc den sıkılırsan yine ehliyete yazilma masraf yapma
Eyvallah çok sağol
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ekipman en iyisi olsun.
Mümkünse motosiklet ayakkabısı dahil, eldivene kadar tepeden tırnağa hepsini al. Bu gereksiz, şu gereksiz deme, kaskın güneş vizöründen tut,eldivenin hissiyatına kadar bile önemli.
Ekipmanı tamamlamadan binme, mümkünse 400-500 metrelik sürüş için bile kask ceket gibi, en azindan kolay giyilip çıkarılan ekipmanları tak.
Ekipman en iyisi olsun, bi daha yazıyorum.
Motosiklette abs olsun.
Karşılaştırmalı vidyoları açıp izle, motosikletin yol tutuşu ve süspansiyonları yol ile ilgili maksimum bilgi verecek tipte olsun. ( Yollarımız kaymak gibi değil, ilk motor sürüşü için yol tutuş hissiyatı çok önemli)
Araçta gittiğin ortalama hızlar için, şehir içinde %80i
çevreyolunda vs %60ı seviyesinde git.
Motosiklet istedin mi durmaz öyle frene basar gibi.
Motosiklette abs olsun, bi daha yazıyorum.
Hiç frene dokunamayacakmış gibi kullanmaya kendini adapte et.
Yolda gördügün hiç bir motosikletli gibi davrama, onun gibi yatmaya, aralara girmeye vs. çalışma, çünkü o sürücünün kaç yıldır motosiklet sürdüğünü bilmiyorsun. Otomobil kullanırken işin %90 ını araç yapar zaten, motosiklette sen kendin o aleti kontrol edebildiğin kadar o motosiklet gider.
Bol bol ölümlü motosiklet kazası izle.
10.000 km motosiklette milattır, 3 aşağı 5 yukarı bu km civarlarında ölümler, sakatlıklar,felçler, ameliyatlık kazalar vs olur.
Hayırlı olsun, kazasız sürüşler olsun.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Ne olursa olsun karşıdaki her an hata yapabilir gözüyle bakman gerekiyor hocam . Kendi kendime bu adam bir salaklık yaparmı acaba diyorum trafikte ve gardımı alıyorum
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Cbr 250 de abs yok sanırım. Euro 4 2017 de geldi 2017 sonrası cbr yok.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
cbr250rr diye bir modeli vardı ama bize gelmedi.
-
quote:
Orijinalden alıntı: swarfEkipman en iyisi olsun.
Mümkünse motosiklet ayakkabısı dahil, eldivene kadar tepeden tırnağa hepsini al. Bu gereksiz, şu gereksiz deme, kaskın güneş vizöründen tut,eldivenin hissiyatına kadar bile önemli.
Ekipmanı tamamlamadan binme, mümkünse 400-500 metrelik sürüş için bile kask ceket gibi, en azindan kolay giyilip çıkarılan ekipmanları tak.
Ekipman en iyisi olsun, bi daha yazıyorum.
Motosiklette abs olsun.
Karşılaştırmalı vidyoları açıp izle, motosikletin yol tutuşu ve süspansiyonları yol ile ilgili maksimum bilgi verecek tipte olsun. ( Yollarımız kaymak gibi değil, ilk motor sürüşü için yol tutuş hissiyatı çok önemli)
Araçta gittiğin ortalama hızlar için, şehir içinde %80i
çevreyolunda vs %60ı seviyesinde git.
Motosiklet istedin mi durmaz öyle frene basar gibi.
Motosiklette abs olsun, bi daha yazıyorum.
Hiç frene dokunamayacakmış gibi kullanmaya kendini adapte et.
Yolda gördügün hiç bir motosikletli gibi davrama, onun gibi yatmaya, aralara girmeye vs. çalışma, çünkü o sürücünün kaç yıldır motosiklet sürdüğünü bilmiyorsun. Otomobil kullanırken işin %90 ını araç yapar zaten, motosiklette sen kendin o aleti kontrol edebildiğin kadar o motosiklet gider.
Bol bol ölümlü motosiklet kazası izle.
10.000 km motosiklette milattır, 3 aşağı 5 yukarı bu km civarlarında ölümler, sakatlıklar,felçler, ameliyatlık kazalar vs olur.
Hayırlı olsun, kazasız sürüşler olsun.
bu değerli bilgileri paylaştığınız için teşekkürler , pulsar 200rs uygun bi motor diye düşünüyorum başlangıç için hızla işimiz yok zaten. Absli motorda kombine fren yapmak mı mantıklı yoksa önde abs olduğu için öne bassak yeterli sanırım. bu arada pulsarlarda hem ön hem arka fren absliymiş
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X