Şimdi Ara

◄ Motorola Atrix Kullanıcıları Ana Konu ► (1304. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26.464
Cevap
120
Favori
1.157.513
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 13021303130413051306
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar konuyu epey okudum ama arada bazı arkadaşlar sormuş olmasına rağmen konu hakkında tatmin edici açıklayıcı sorunun cevabı olan bir yanıt bulamadım.Başına gelen veya bilgisi olan cevap verirse sevinirim.Benim telefonda da çeşitli sorunlar oluştu bende telefonu Hepsi buradaya yolladım.Cihazın 20 günlük tamir süresi Hepsi burada tarafından teslim alınması il mi başlıyor yoksa Teleservice tarafından kayıda alınması ile başlıyor aydınlatan olursa çok sevinirim.Hepimize geçmiş olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: themaskofzoro

    Arkadaşlar konuyu epey okudum ama arada bazı arkadaşlar sormuş olmasına rağmen konu hakkında tatmin edici açıklayıcı sorunun cevabı olan bir yanıt bulamadım.Başına gelen veya bilgisi olan cevap verirse sevinirim.Benim telefonda da çeşitli sorunlar oluştu bende telefonu Hepsi buradaya yolladım.Cihazın 20 günlük tamir süresi Hepsi burada tarafından teslim alınması il mi başlıyor yoksa Teleservice tarafından kayıda alınması ile başlıyor aydınlatan olursa çok sevinirim.Hepimize geçmiş olsun.

    hb nin servise göndermesiyle başlıyor, haftasonları sayılmıyor. benim de servise verildikten 25 gün sonra para iadem verilmişti. hb gerçekten iyi çalışıyor bu konuda takdir etmek lazım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HünkarBeğendi


    quote:

    Orijinalden alıntı: themaskofzoro

    Arkadaşlar konuyu epey okudum ama arada bazı arkadaşlar sormuş olmasına rağmen konu hakkında tatmin edici açıklayıcı sorunun cevabı olan bir yanıt bulamadım.Başına gelen veya bilgisi olan cevap verirse sevinirim.Benim telefonda da çeşitli sorunlar oluştu bende telefonu Hepsi buradaya yolladım.Cihazın 20 günlük tamir süresi Hepsi burada tarafından teslim alınması il mi başlıyor yoksa Teleservice tarafından kayıda alınması ile başlıyor aydınlatan olursa çok sevinirim.Hepimize geçmiş olsun.

    hb nin servise göndermesiyle başlıyor, haftasonları sayılmıyor. benim de servise verildikten 25 gün sonra para iadem verilmişti. hb gerçekten iyi çalışıyor bu konuda takdir etmek lazım.

    Saolun hocam emeğiniz için.Ama hocam mesela bu Hepsiburada telefonu günlerce elinde alıkoyuyor sonra servise gönderiyor serviste tamirsiz iade ettim deyip Hepsi buradaya geri gönderiyor birde bundan sonraki süreç zincir mağaza tarafından devam edecektir bir ibare yazıyor ama tabii benim telefonda bir değişiklik yok.Arızalar devam ediyor.Bu arada dünya kadar zaman geçiyor ben tabii telefonsuz kalıyorum.Ama bu süre eklenmediği durumda ben mağdur oluyorum.Bu tip bir durum yaşayan başka arkadaşlarda tecrübelerini aktarırsa çok sevinirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: themaskofzoro

    quote:

    Orijinalden alıntı: HünkarBeğendi


    quote:

    Orijinalden alıntı: themaskofzoro

    Arkadaşlar konuyu epey okudum ama arada bazı arkadaşlar sormuş olmasına rağmen konu hakkında tatmin edici açıklayıcı sorunun cevabı olan bir yanıt bulamadım.Başına gelen veya bilgisi olan cevap verirse sevinirim.Benim telefonda da çeşitli sorunlar oluştu bende telefonu Hepsi buradaya yolladım.Cihazın 20 günlük tamir süresi Hepsi burada tarafından teslim alınması il mi başlıyor yoksa Teleservice tarafından kayıda alınması ile başlıyor aydınlatan olursa çok sevinirim.Hepimize geçmiş olsun.

    hb nin servise göndermesiyle başlıyor, haftasonları sayılmıyor. benim de servise verildikten 25 gün sonra para iadem verilmişti. hb gerçekten iyi çalışıyor bu konuda takdir etmek lazım.

    Saolun hocam emeğiniz için.Ama hocam mesela bu Hepsiburada telefonu günlerce elinde alıkoyuyor sonra servise gönderiyor serviste tamirsiz iade ettim deyip Hepsi buradaya geri gönderiyor birde bundan sonraki süreç zincir mağaza tarafından devam edecektir bir ibare yazıyor ama tabii benim telefonda bir değişiklik yok.Arızalar devam ediyor.Bu arada dünya kadar zaman geçiyor ben tabii telefonsuz kalıyorum.Ama bu süre eklenmediği durumda ben mağdur oluyorum.Bu tip bir durum yaşayan başka arkadaşlarda tecrübelerini aktarırsa çok sevinirim.

    Benim telefonun ekranında da siyah çizgi oluşmustu. Onun dışında malum %100 şarj olmama, arasıra donma vs. problemleri vardı. Yazıp hb.ye yolladım. Yaklaşık 16-17 gün sonra hb sayfamda "başvuru sebebi kabul edilmedi" diye uyarı vardı. Hb'yi aradım, onların ekranında ise "parça değişimi, yazılım yüklemesi yapıldı vs." diye mesaj görünüyormuş. Telefonun ekranı tamir edilmiş bir şekilde geldi bana. İade olmadı yani.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: outofnick

    quote:

    Orijinalden alıntı: themaskofzoro

    quote:

    Orijinalden alıntı: HünkarBeğendi


    quote:

    Orijinalden alıntı: themaskofzoro

    Arkadaşlar konuyu epey okudum ama arada bazı arkadaşlar sormuş olmasına rağmen konu hakkında tatmin edici açıklayıcı sorunun cevabı olan bir yanıt bulamadım.Başına gelen veya bilgisi olan cevap verirse sevinirim.Benim telefonda da çeşitli sorunlar oluştu bende telefonu Hepsi buradaya yolladım.Cihazın 20 günlük tamir süresi Hepsi burada tarafından teslim alınması il mi başlıyor yoksa Teleservice tarafından kayıda alınması ile başlıyor aydınlatan olursa çok sevinirim.Hepimize geçmiş olsun.

    hb nin servise göndermesiyle başlıyor, haftasonları sayılmıyor. benim de servise verildikten 25 gün sonra para iadem verilmişti. hb gerçekten iyi çalışıyor bu konuda takdir etmek lazım.

    Saolun hocam emeğiniz için.Ama hocam mesela bu Hepsiburada telefonu günlerce elinde alıkoyuyor sonra servise gönderiyor serviste tamirsiz iade ettim deyip Hepsi buradaya geri gönderiyor birde bundan sonraki süreç zincir mağaza tarafından devam edecektir bir ibare yazıyor ama tabii benim telefonda bir değişiklik yok.Arızalar devam ediyor.Bu arada dünya kadar zaman geçiyor ben tabii telefonsuz kalıyorum.Ama bu süre eklenmediği durumda ben mağdur oluyorum.Bu tip bir durum yaşayan başka arkadaşlarda tecrübelerini aktarırsa çok sevinirim.

    Benim telefonun ekranında da siyah çizgi oluşmustu. Onun dışında malum %100 şarj olmama, arasıra donma vs. problemleri vardı. Yazıp hb.ye yolladım. Yaklaşık 16-17 gün sonra hb sayfamda "başvuru sebebi kabul edilmedi" diye uyarı vardı. Hb'yi aradım, onların ekranında ise "parça değişimi, yazılım yüklemesi yapıldı vs." diye mesaj görünüyormuş. Telefonun ekranı tamir edilmiş bir şekilde geldi bana. İade olmadı yani.

    çok saolun outofnick ilginize çok teşekkür ederim. @HünkarBeğendi benim bu olanlardan anladığım
    1-hepsi burada dan telefon alınmaz kesinlikle müşteri ile ilgilenmiyorlar,sorunlarımızı dikkate bile almıyorlar başından savıyorlar.50 - 100 fazla veririm en azından bilindik bir yerden alırım kafam rahat olur.Hepsi burada bu tutumuna devam ederse çok müşteri kaybeder.
    2-hiç kimse kızmasın ama ben zaten kendime kızıyorum Motorola bundan sonra en iyi telefonu bedava da dağıtsa almam.Adamları aradım adamlar bana bu telefon zaten hatalı üretim dedi yahu hatalı üretimse neden bir şey yapmıyorsun.O da başından savıyor sadece oyalıyor
    3-Şu Brightstar isimli kendisini ithalatçı sanandan iğne bile almam ortada yok telefonlarını bile açmyorlar.Bundan sonra nerede Brightstar etiketi görürsem arkama bakmadan kaçacam




  • arkadaşlar bu telefon hala alınırmı 300 tl ye ikinci el temiz varda bir tane
  • Teleservice e verdiğimiz cihazın süre dolmasına rağmen ne tamir edip verdiler nede para iadesi yaptılar. Cihaz değişimi yapacaklarını söylemişler. Moto g mi veriyolar acaba atrix yerine? Daha önce başına gelen var mı? Bişeyin düzgün gitmesi için kavga mı etmek gerekli mutlaka? Müşteri memnuniyetsizliği oluşturmada üstlerin yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba ben Atrix telefonumu gönderdim servise 21 iş gününü geçti servisi aradım bana hukuki olarak istediğiniz yere basvurabilirsiniz yedek parça bekliyor dedi ama telefonu ikinci el aldım sorun orada hakem heyetini aradım fatura sizin üzerinize değilse hiç bir işlem yapamazsınız dedi ancak firmayı şikayet edebilirsiniz dedi içte sırf bu yüzden çaresizce bekliyorum telefonun değişmesini yada para iadesi yapılmasını bende istiyorum ama o zaman iadeyi yada değişimi bana yaparlarmıki.
  • 19,08,14 tarihinden itibaren teleservice firması bekletiyor. daha önce tüketiCi hakemn heyetine başvurmuştum.

    bugün belki işe yarar umuduyla BRİGHSTAR isimli ömür törpüsü firmayı ŞİKAYETVAR.COM sitesine yazdım.

    belki utanır ve para iadesini yaparlar.

    terbiyesizlik ya yaptıkları telefona bile bakılmıyor. oldu ya uzun uğraşlardan sonra telefona çıktı biri, ATRİX için aradığınızı söyleyince teknik servis bakar diyorlar, teknik servisten biriyle görüşelim diyince bugün gelmedi diyorlar.
    yerine bakan yok mu?
    yok muşşş...

    yatacak yeriniz yok BRİGHSTAR....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi afanesavo -- 8 Ekim 2014; 13:56:10 >
  • Merhabalar ;

    21 aylık atriximi iade ederek bugün paramı aldım. Süreci kısaca özetlemek gerekirse ; teleservice (Ankara) firmasına telefonumu parmak sensörü arızası, aşırı ısınma gibi sorunlarla 02.09.2014 tarihinde gönderdim. 20 iş günü (Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmeliğin 4. Maddesine göre cumartesi günleri de iş günü sayılır ) bekledim ve hala yedek parça bekliyor ibaresi varken fatura, kargo belgesi, teleservice web sayfası çıktısı ile tüketici sorunları hakem heyetine 26.09.2014 tarihinde şikayette bulundum. Aynı gün telefonu satın aldığım hepsiburada.com müşteri hizmetlerine yazılı ve sözlü olarak yaşadığım durumu ilettim. Sözlü olarak ilettiğim talep bizimle alakası yok gibi bir tavırla reddedildi. Yazılı olarak oluşturduğum talebim ise iade birimine iletildi. İade birimi telefonumu 7 iş günü içerisinde karşı ödemeli kargo ile göndermemi istedi. Telefonumu servisten geri istedim. Telefon 01.10.2014 tarihinde elime ulaştı. Aynı gün hepsiburada.com'un adresine yurtiçi kargo ile karşı ödemeli gönderdim. Telefon ellerine 02.10.2014 tarihinde ulaştı ve aynı gün iade kabul edildiğine dair mail aldım . 03.10.2014 tarihinde para iadesi için iban göndermem istendi. Malum araya bayram girdi bugün itibari ile hesabıma fatura bedelinden ilk kargo bedeli düşülerek 599,90 TL iade yapıldı. İlk işim hakem heyetine giderek yapmış olduğum şikayeti geri almak olacak.
    Hepsiburada.com'un sattığı ürünün 2 yıl sonra bile arkasında durması çok hoş. Huzurlarınızda hepsiburada.com'a teşekkür etmek isterim. Kolaylıkla tüm işlemlerim halloldu.
    Darısı iade bekleyenlere...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atrix64 -- 8 Ekim 2014; 16:32:51 >




  • atrix64 A kullanıcısına yanıt
    temiz iş olmuş. hayırlı olsun darısı başımıza artık...

    hepsiburada.com dan aldığım telefonu 2. atrix için bu süreci izleyeceğim. yalnız tekrar gönder al olmasın diye direk tamir için hepsiburada.com a göndermeyi düşünüyorum.

    kendileri teleservice den geri mi çağırırlar ne yaparlar artık onlara kalmış...
  • arkadaşlar eski telefonum için alıp kullanamadığım skinomi ekran koruyucu ve telefonu koruyan karbon fiber kaplamayı aldığım fiyata satıyorum. belki birine lazım olur

    http://www.sanalpazar.com/Motorola-Atrix-Skinomi-Ekran-Ve-Telefon-Koruyucusu__isp32261093.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ckul -- 8 Ekim 2014; 22:44:22 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muhammet101010

    Merhaba ben Atrix telefonumu gönderdim servise 21 iş gününü geçti servisi aradım bana hukuki olarak istediğiniz yere basvurabilirsiniz yedek parça bekliyor dedi ama telefonu ikinci el aldım sorun orada hakem heyetini aradım fatura sizin üzerinize değilse hiç bir işlem yapamazsınız dedi ancak firmayı şikayet edebilirsiniz dedi içte sırf bu yüzden çaresizce bekliyorum telefonun değişmesini yada para iadesi yapılmasını bende istiyorum ama o zaman iadeyi yada değişimi bana yaparlarmıki.

    Değişimi sana yaparlar ama para iadesi için malesef fatura kimin üzerineyse onu istiyorlar. samsung telefonum bu şekilde oldu, iadeyi yine bana yaptılar ama faturada ismi olan kişinin de nufus cuzdanını istediler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SPaCeLoRD

    quote:

    Orijinalden alıntı: muhammet101010

    Merhaba ben Atrix telefonumu gönderdim servise 21 iş gününü geçti servisi aradım bana hukuki olarak istediğiniz yere basvurabilirsiniz yedek parça bekliyor dedi ama telefonu ikinci el aldım sorun orada hakem heyetini aradım fatura sizin üzerinize değilse hiç bir işlem yapamazsınız dedi ancak firmayı şikayet edebilirsiniz dedi içte sırf bu yüzden çaresizce bekliyorum telefonun değişmesini yada para iadesi yapılmasını bende istiyorum ama o zaman iadeyi yada değişimi bana yaparlarmıki.

    Değişimi sana yaparlar ama para iadesi için malesef fatura kimin üzerineyse onu istiyorlar. samsung telefonum bu şekilde oldu, iadeyi yine bana yaptılar ama faturada ismi olan kişinin de nufus cuzdanını istediler.

    Olmaz olsun böyle firma ne zaman arasam yedek parça bekliyor diyor artık umudumu kestim aramak bile istemiyorum telefonu iade istemeyi bile düşünüyorum parası neyse dışarıda yaptırıcam ama o kadar garantili parası verdik garanti bi işe yaramıyor




  • anarchy guy kullanıcısına yanıt
    hocam fastboot linki ölmüş farklı bir yerden indirdim.anlattığınız şekilde ve başka şekillerde 3-4 sefer yükledim.ama hepsinde de telefon açılınca karşınıza gelen kurulum sihirbazı çalışmayı durdurdu hatası veriyor bir çözüm öneriniz var mı? Ya da kurulum sihirbazını atlama gibi bir şansımız var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darklord4

    hocam fastboot linki ölmüş farklı bir yerden indirdim.anlattığınız şekilde ve başka şekillerde 3-4 sefer yükledim.ama hepsinde de telefon açılınca karşınıza gelen kurulum sihirbazı çalışmayı durdurdu hatası veriyor bir çözüm öneriniz var mı? Ya da kurulum sihirbazını atlama gibi bir şansımız var mı?

    hiç yaşamadım o sorunu muhtemelen bişeyi yanlış yapmışsınız, en baştan dikkatlice bi daha yapmayı deneyin. fastbootta şu komutu kullandığınızdan emin olun:

    fastboot.exe flash recovery recovery_olympus_kitkat_bigpart_v2.img

    sonra telefonu reboot edip recovery'den söylediğim wipeları ve formatları (anlatımda 3. madde, çok önemli) yaptığınızdan emin olup romu yükleyin.

    eğer yine olmazsa rom olarak çalıştığını bildiğiniz bişey yükleyin, sorunun ne olduğunu anlayabiliriz. aynı hatayı verirse problem başkadır.

    edit: hocam bir de ben sanırım kerneli romun üstüne bi kez daha yüklemiştim. tam hatırlamıyorum ama romu temizce bir daha kurduktan sonra kerneli ve gappsı kurmayı deneyin.
    kernel:https://goo.im/devs/epinter/olympus/kernel-cm10.1-20131108_0246-epinter-olympus-hporch32.zip/

    gapps için de şurdan mini modular paketi indirin:
    XDA Developers
    [GAPPS][CLOSED][4.4.4] PA-GOOGLE APPS (All ROM's) [CLOSED]
    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2397942




    bu arada romun 3. versiyonu çıkmış. youtube'da ve 1-2 uygulamada problemler vardı (kolayca düzeltiliyordu ama artık gerek yok) onlar düzeltilmiş. benim açımdan giderilen tek sorun bu sanırım. tamamı şöyle:

    v3:
    .Official Recovery 6.0.5.1 (built from sourcetree)
    .BigPart_v2 ( /data expands 3000M, /preinstall shrinks to 2M )
    .Wifi Tethering final fixed
    .kernel DOCKING partial fixed
    .Youtube/Google & related FC fixed

    yarın veya pazar deneyip son durumu yazcam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anarchy guy -- 10 Ekim 2014; 17:57:07 >




  • anarchy guy kullanıcısına yanıt
    bende şu an v3 ü indirdim yükleyecektim telefonun şarjı az diye yüklemedi dolmasını bekliyorum yazdığınız her şeyi yapmıştım fakat kerneli yüklememiştim onu da denerim ama cm11 üzerine cm10.1 kerneli yüklüyoruz çalışıyor mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darklord4

    bende şu an v3 ü indirdim yükleyecektim telefonun şarjı az diye yüklemedi dolmasını bekliyorum yazdığınız her şeyi yapmıştım fakat kerneli yüklememiştim onu da denerim ama cm11 üzerine cm10.1 kerneli yüklüyoruz çalışıyor mu?

    bildiğim kadarıyla zaten o kernel üzerine inşa edildi bu rom. ama tereddütünüz varsa önce kerneli yüklemeden açmayı deneyin, sonra olmazsa kerneli yükleyip deneyin. hiiç olmazsa cm10.1'i yükleyin tekrar.
  • anarchy guy kullanıcısına yanıt
    az önce v3 ü yükleyip denedim yine aynı hatayı verdi, kerneli yükledim telefon hiç açılmadı şu an tekrar deniyorum.bir şey merak ettim Olympus_KitKat_v3 klasöründeki diğer 2 .img dosyalarıyla herhangi bir şey yapmıyor muyuz?

    Edit: Hallettim hocam romu kurduktan sonra gapps ı yüklemeden açtım telefonu kurulum ekranı gelmeden direk açıldı ayarlardan da Türkçe yaptım sonra yeniden başlattım gapps ı kurdum.Telefonu açtığım da yine kurulum ekranı gelmeden telefon direk açıldı şu an sorunsuz kullanıyorum sağolun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi darklord4 -- 10 Ekim 2014; 19:58:31 >
  • Garanti için ESS Elektronik'e gönderen var mı ? Ben cihazı Gold'dan almıştım ve bir kaç gün önce ekranın sağ kısmının dokunmatiğinin çalışmadığının farkına vardım,uygulama ile de kontrol ettim,dokunmatik arızalanmış. Diğer kullanıcıların birçoğunda olduğu gibi ısınma,reset atma,konuşurken kapanma vs. vs. bazı sorunlarda mevcut. ESS elektronik ile tecrübesi olan varsa yararlanmak isterim.
  • 
Sayfa: önceki 13021303130413051306
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.