Şimdi Ara

◄ Motorola Atrix Kullanıcıları Ana Konu ► (1305. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26.464
Cevap
120
Favori
1.157.616
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 13031304130513061307
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darklord4

    az önce v3 ü yükleyip denedim yine aynı hatayı verdi, kerneli yükledim telefon hiç açılmadı şu an tekrar deniyorum.bir şey merak ettim Olympus_KitKat_v3 klasöründeki diğer 2 .img dosyalarıyla herhangi bir şey yapmıyor muyuz?

    Edit: Hallettim hocam romu kurduktan sonra gapps ı yüklemeden açtım telefonu kurulum ekranı gelmeden direk açıldı ayarlardan da Türkçe yaptım sonra yeniden başlattım gapps ı kurdum.Telefonu açtığım da yine kurulum ekranı gelmeden telefon direk açıldı şu an sorunsuz kullanıyorum sağolun.

    önemli değil. dün akşam açmamıştım bilgisayarı, şimdi açıp mesajın başını okuyunca panikledim hiç açılmadı kısmını görünce. neyse ki düzeltmişsiniz. güle güle kullanın.




  • anarchy guy kullanıcısına yanıt
    eyv. hocam eksik olmayın
  • Webtop un çalıştıgı stabil custom rom öneriniz varsa link paylaşabilirmisiniz arkadaşlar parmak izi önemli değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AngelDust!

    Garanti için ESS Elektronik'e gönderen var mı ? Ben cihazı Gold'dan almıştım ve bir kaç gün önce ekranın sağ kısmının dokunmatiğinin çalışmadığının farkına vardım,uygulama ile de kontrol ettim,dokunmatik arızalanmış. Diğer kullanıcıların birçoğunda olduğu gibi ısınma,reset atma,konuşurken kapanma vs. vs. bazı sorunlarda mevcut. ESS elektronik ile tecrübesi olan varsa yararlanmak isterim.

    Ben göndermiştim. Telefonu Hepsiburada.com aracılığı ile gönderdiğim için pek irtibat kurmadım ancak sürecin sonunda para iadesi almıştım. Sanıyorum ki onların da elinde yedek parça yok.
  • atrix64 A kullanıcısına yanıt
    insafsızlar 4 aydır uğraştırıyorlar. teleservice size iade formu ya da iade raporu verdi mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 47ULTRA07 -- 13 Ekim 2014; 21:58:53 >
  • 2 yıl önce birisi oğluma diğeri kendime Hepsiburada.com dan 2 adet atrix almıştım.
    5-6 ay önce oğumun ki bazı tuşlar basmadığı için teleservise gitmişti, 20 iş gününü geçtiği için T.H.H. ne verdim ve mahkeme kararı daha ellerine ulaşmadan ödeme yapmışlardı. (süreç 4-4.5 ay gibi sürdü)
    1,5 ay önce benim kullandığım telefonun iç ekranına toz girmesi ve tuşlardaki temassızlık nedeni ile garantinin bitmesine 15 gün kala yine teleservise gönderdim.
    tabiki ellerinde parça olmadığı daha doğrusu hiç bir yerde parçası olamadığı için telefon hala serviste ve parça bekliyor gözüküyor.
    olacağı bildiğim için 20 gün dolar dolmaz T.H.H. dilekçe verip dava açtım.
    süreci hızlandırmak için tüm belgeleri teleservice ve hepsiburada.com'a gönderdim ve bir kaç defa ikisine de mail attım.
    teleservice ben de bir şey yok Motorolayı arayın deyip oranın numarasını verdi.
    Hepsiburada.com her seferinde "bizim dışımda servise gönderdiğiniz" diye başlayan sorunu servisle çözmem gerektiğini belirten mesaj attı.
    ben de; bizim dışımızda deyip duruyorsunuz,"kanunen arızalı telefon satın alınan yere değil yetkili servisine gönderilir ben de böyle yaptım" birincisi bu,
    ikincisi de; ya sizin Tüketici kanunundan haberiniz yok ya da müşteriye saygınız yok, mahkemeye verilen, kanunen sorumlu olan ve parayı ödeyecek olan kurum sizisiniz hala servisle çözün diyorsunuz" diye mail gönderince verdikleri cevap sonucu bize de bildirin oldu.
    biraz önce Motorola Türkiyeyi aradım ve birisiyle uzunca görüştüm, kendisi her şeyi anlattı; biliyorum sizler bu telefonları Motorla markasına güvenerek aldınız, bu tepkileri göstermekte haklısınız. ancak bu telefonlar brightstar firmasınız kendi ithal ettiği cihazlar olduğu için Motorola güvencesinde değil.
    durum böyle olmasına rağmen 2-3 ay öncesine kadar bizim baskılarımızla bu tür cihazların parasının ödendiğini ancak 2-3 ay önce brightstarın artık ödeme yapamayacağını belirttiğini bu nedenle tek seçeneğin T.H.H. olduğunu belirtti.
    önceki telefonun parasın 4-4.5 ay gibi bir sürede almıştık, anlaşılıyor ki bu süreç daha uzun olacak.
    T.H.H. den karar çıktıktan sonra kanunen ürünü satan kişi veya kurumlar sorumlu olduğu için karar onların ellerine gidecek. onların 15 gün içerisinde karara itiraz hakkı var bu hakkı kullanmak isterlerse Tüketici mahkemesinde dava açmaları gerekiyor.
    ama hepsiburada.com veya benzeri sitelerin bu yol yerine Brightstarı sıkıştırarak parayı ödetme yoluna gidecekleri kendi isimlerini kötülemek istemeyeceklerini düşünüyorum.
    bakalım hayırlısı yaşayıp göreceğiz.
    benzer durumda olan diğer arkadaşlar gelişmeleri buradan paylaşalım.

    not: ilk telefonu oğlun izmir teleservice'ye elden teslim etmişti, daha sonra telefonun diğer tüm aparatlarını istediler teslim etti. telefon izmir servisten ankara servise gitti ve daha sonraki aşamada para iadesi yapılmıştı.
    bu sefer telefon serviste parça bekliyor diye gözüküyor. bundan sonra servisin tavrı ne olacak bilmiyorum. telefonu iade ederlerse teslim almayıp geri göndermeyi düşünüyorum. diğer aparatları kutusuyla birlikte bende bekliyor.
    bu konuda her hangi bir şey yaşayan bilen arkadaş varmı nasıl ve ne şekilde davranalım?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fabialife -- 15 Ekim 2014; 14:16:59 >




  • motorola ile görüşmem sırasında isim, tefon veemail almışlardı bu meili göndermişler.

    Motorola Customer Survey‏
    Motorola Customer Survey
    Eylemler

    Motorola (emea_chat@rnmk.com)


    Kime:
    emea_chat@rnmk.com



    Hi Ahmet,

    At Motorola, we want to provide you with the best customer service experience possible. So, we’d first like to learn where we can improve.

    Please tell us about your recent experience with our customer service team by taking this short survey-about two minutes of your time.

    Click here to take the survey.

    Thank you,

    Motorola Customer Service
    Twitter Facebook Google+ Pinterest
    MOTOROLA and the Stylized M Logo are trademarks of Motorola Trademark Holdings, LLC. Facebook is a trademark of Facebook, Inc. Android, Google Play, Google, Gmail, the Google Logo, Google Chrome, Google Maps, Google Talk, YouTube and other marks are trademarks of Google Inc. All other trademarks are the property of their respective owners. ©2014 Motorola Mobility LLC. All rights reserved.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fabialife -- 15 Ekim 2014; 14:28:06 >




  • arkadaşlar atrix ten sonra geçebiliceğim .en fazla 700 tl lik telefon önerirmisiniz ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: genç1282

    arkadaşlar atrix ten sonra geçebiliceğim .en fazla 700 tl lik telefon önerirmisiniz ?


    http://forum.donanimhaber.com/m_92435251/f_//tm.htm#92435251
    kullanan her kes çok memnun ben ben bundan aldım yarın elimde olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fabialife -- 15 Ekim 2014; 22:25:22 >
  • genç1282 G kullanıcısına yanıt
    ben de ufak bi araştırmayla, MOTO G, asus zenfone 4-5 uygun gibi geldi.

    atrix'te dilim yanmış olmasına rağmen, bu sefer direk motorola garantili olduğu için (atrix te brighstar garantili olduğundan ne zulüm çekiyoruz süreç hala tamamlanmadı, 60 gün oldu.) MOTO G alınabilir.

    motoG vs zenfone mu dersen MOTO G bira daha önce.

    mümkünse hepsiburada gibi malına sahip çıkan satıcılardan al derim.
    geçmiş sayfaları okursan ne demek istediğim anlarsın..

    iyi forumlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: genç1282

    arkadaşlar atrix ten sonra geçebiliceğim .en fazla 700 tl lik telefon önerirmisiniz ?

    Moto g

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: genç1282

    arkadaşlar atrix ten sonra geçebiliceğim .en fazla 700 tl lik telefon önerirmisiniz ?

    Benim seçimim zenfone 5 oldu hepsiburada stoklarına girmesini bekliyordum hemen verdim siparişi atrix ten sonra moto g çok sıradan geldi bana atrix zamanında nasıl rakipsiz bir f/p ürünüyse asus-zenfone 5 şu anda öyle

    Moto g malesef atrix ile aynı kamerayı kullanıyor sd kart desteği yok ekran sanal tuşlar yüzünden atrix ile aynı sayılır yani benim için atrix ten tek iyi yanı Nexus programına dahil olması bunun
    için de tekrar Motorola almaya değmez dedim

    He zenfone da hiçmi kusur yok?

    Olmazsa olmaz zaten akıllı telefon kusursuz olurmu ama bana göre artısı daha çok örneğin 5" lik sanal tuşsuz ekran sd kart desteği benzer fiyattan satlan rakiplerini geride bırakan 8 mp'e göre çok iyi kamera performansı

    En büyük kusuru pil olarak gösteriliyor ama bence teleservice' tir atrix kullanıcıları iyi bilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yaşadıklarımdan sonra motorola nın adını bile duymak istemiyorum.Bu teleservis denen firma bozuntusu hiçbir işe yaramayan ahmaklardan oluşuyor.Ben hem motorola firmasıyla hem hepsiburada ile hemde teleservisle ayrı ayrı görüştüm topu çevirmekten başka bişe yaptıkları yok.En sonunda hepsiburada ücret iadesi yapılacağına dair servis formunu bize gönderin dediler.Teleservisi aradım üç gün önce bir sürü uğraştıktan sonra tamam göndereceğiz dediler üç gündür bekliyorum bugün mail atmışlar sistemda hata var gönderemiyoruz.İnsanı enayi yerine koymaları çok sinir bozucu.Şikayet edelim dedik o zaten hep muamma.Bu telefonu ithal edeninde bu ülkede satılmasına izin vereninde satanında satıp sahip çıkmayan firmalarında allah belasını versin.Ben beş aydır bekliyorum.İki buçuk ay önce hakem heyetine başvurdum ondada çok sıra var kart aidatları yüzünden bu ülkede yaşamak hakketten zülum insana.




  • Şimdi arkadaşlar, Atrix için Andorid L çıkar mı? soru bu..
  • fabialife F kullanıcısına yanıt
    bu motorolanın müşteri temsilcisi ile yaptığın görüşmeyi değerlendirme anketi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SPaCeLoRD

    bu motorolanın müşteri temsilcisi ile yaptığın görüşmeyi değerlendirme anketi.

    teşekkür ederim.
    sanki amerikada yaşıyoruz. motorolanın yetkilisi telefonda gayet güzel aksanla türkçe konuşuyor ama anket forumu ingilizce.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fabialife

    quote:

    Orijinalden alıntı: SPaCeLoRD

    bu motorolanın müşteri temsilcisi ile yaptığın görüşmeyi değerlendirme anketi.

    teşekkür ederim.
    sanki amerikada yaşıyoruz. motorolanın yetkilisi telefonda gayet güzel aksanla türkçe konuşuyor ama anket forumu ingilizce.

    Hocam öyle ama bu arkadaşlar 4 ya da 5 kişi, ve aradığımız numara her ne kadar Türkiye numarası olsa da iskoçyada çalışıyorlar. Ondan dolayı ingilizce anket kullanıyor olabilirler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SPaCeLoRD

    quote:

    Orijinalden alıntı: fabialife

    quote:

    Orijinalden alıntı: SPaCeLoRD

    bu motorolanın müşteri temsilcisi ile yaptığın görüşmeyi değerlendirme anketi.

    teşekkür ederim.
    sanki amerikada yaşıyoruz. motorolanın yetkilisi telefonda gayet güzel aksanla türkçe konuşuyor ama anket forumu ingilizce.

    Hocam öyle ama bu arkadaşlar 4 ya da 5 kişi, ve aradığımız numara her ne kadar Türkiye numarası olsa da iskoçyada çalışıyorlar. Ondan dolayı ingilizce anket kullanıyor olabilirler.

    yok ya ben 0212 3755068 nolu numarayı aradım. çıkan bayan tahminen 30 lu yaşlarda çok kibar, konuya hakıim gerçekten yardımcı olmaya çalışan birisi.
    ikna ve yardım etmek için çok gayretli idi.
    aksan hafiften belli, ama aksan dışında gayet güzel türkçe konuşuyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fabialife -- 19 Ekim 2014; 20:32:48 >




  • arkadaşlar 2.5 senedir sorunsuz kullandığım telefonumda dokunmatik sorunu çıktı. dokunmatik testinde siyah kalan bölümde dokunmatik işlemiyor. ama sadece klavyede s, w, e tuşları ve telefon yan çevrilince internet çubugu o bölgeye gelirse işlemiyor. ama ana ekranda menü tuşunda o bölgede olan yerlere basınca çalışıyor. sürekli telefonu döndürerek kullanıyorum. mesaj yazarken ve internette gezerken sıkıntı oluyor. Bu sorunun çaresi yokmu . nasıl çözebilirim. telefondan çok memnundum. Hiç bir sıkıntıyla karşılaşmadım şimdiye kadar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fabialife

    quote:

    Orijinalden alıntı: SPaCeLoRD

    quote:

    Orijinalden alıntı: fabialife

    quote:

    Orijinalden alıntı: SPaCeLoRD

    bu motorolanın müşteri temsilcisi ile yaptığın görüşmeyi değerlendirme anketi.

    teşekkür ederim.
    sanki amerikada yaşıyoruz. motorolanın yetkilisi telefonda gayet güzel aksanla türkçe konuşuyor ama anket forumu ingilizce.

    Hocam öyle ama bu arkadaşlar 4 ya da 5 kişi, ve aradığımız numara her ne kadar Türkiye numarası olsa da iskoçyada çalışıyorlar. Ondan dolayı ingilizce anket kullanıyor olabilirler.

    yok ya ben 0212 3755068 nolu numarayı aradım. çıkan bayan tahminen 30 lu yaşlarda çok kibar, konuya hakıim gerçekten yardımcı olmaya çalışan birisi.
    ikna ve yardım etmek için çok gayretli idi.
    aksan hafiften belli, ama aksan dışında gayet güzel türkçe konuşuyor

    işte, sen o numarayı arıyorsun ama karşına çıkanlar yurt dışında :) Türkiyeye bakan elemanlar :)




  • 
Sayfa: önceki 13031304130513061307
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.