Şimdi Ara

Motorola, KVK, www.sikayetvar.com rezilliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
2.266
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sevgili arkadaşlar hikayem kısaca şöyle, Sahip olduğum mpx 200'ümü (çok baba telefondur) 3 Ağustos tarihinde kulaklığından ses gelmeme şikayetiyle KVK Bakırköy'e götürdüm. telefon yapıldı denilerek 2 kez servise çağırıldım. Ama sorunun giderilmediğini görerek 3.kez servise cihazımı teslim ettim. Bugün 30 Eylül 2006... (16 Ekim 2006) (neredeyse 2 ay) Bu arada, 19 Eylülde servise gittim ve yasal hakkım olduğu için değiştirme talep ettim. (Zira servis kağıdının arkasında, bir cihaz ömrü boyunca 30 işgünü'nünden fazla serviste kalamaz. Yani kalırsa sahibi yenisini alır demek istiyor) Ama gelin görün KVK Bakırköy'den bir yanıt alabilmek mümkün değil. Bunun üzerine sözde "tüketici şikayetlerini çözen", kendini bir sivil toplum kuruluşu olarak da kabul edenwww.sikayetvar.com sitesine şikayetlerimi bildirdim. Adamlar helal olsun teknik olarak gayet başarılılar... hemen mailler havada uçuştu, efendim kvk bilmem ne sorumlusu, site editörü... Ama kısa bir vadede gördüm ki onlarda nicel başarıların arkasına sığınmışlar... benden aldıkları şikayeti KVK ya bildiriyorlar. KVK bana bir mail atıyor ve bilin bakalım ne oluyor? sorunum çözülüyor... tabi tamamen onlara göre... Baktım sitede şikayetimin yanında sorunum çözülmüş ibaresi... hemen site editörü ile temasa geçerek, sorunumun çözülmediğini, bu sorunun çözümünün belli olduğunu belirttim ve şikayetimin yanındaki :-) ibaresini (sorunu çözdük anlamına gelir....) kaldırttım. Bunun üzerine de dün Motorola ile temasa geçtim. görüştüğüm görevli de (helal olsun mert adammış) "arkadaşım işin gerçeği, bu mpx ler ile ilgili bize motoroladan bir yazı geldi, sebebini bizde anlamadık ama 2 ay daha bu konuda hiçbirşey yapamayız" dedi... En azından adam dürüst.

    Arkadaşlar tüketiciler olarak tek istediğimiz sorunlarımızın çözülmesi. Görüldüğü üzere, ülkemizde herşey tüketicinin cebinden parasını alana kadar. Sorunların çözümü ise daima bir sanal boyutta yaşanıyor. Dev firmalar, müşteri hizmetleri departmanları, banka şubesi görünümündeki servis şubeleri, bilmem bir yılda şu kadar sorunu çözdük sloganları atan kendini STK olarak adlandırılan web siteleri... Şimdi bu çarkın içindekilere yani, KVK servisine, Motorolaya, tüketici şikayet sitesi, kime sorsak herkes görevini yapmıştır... Ama sonuçlar boyutunda konuyu inceledik mi, elinde 2 aydır telefonu olmayan tüketici gerçeği var. Bende baktım sorunumun çözüleceği yok, oldukça uzun bir süredir sadık bir üyesi olduğum bu forum sitesinde bu konuyu paylaşayım istedim. Kısaca durum budur. Herkese saygılar, sevgiler. (bu arada bu konuda yapabileceğim başka bir şey varsa siz değerli arkadaşlarımdan öğrenmek isterim)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pazarcik -- 15 Ekim 2006; 23:46:08 >







  • Tükoder e başvur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melih.yanardağlar

    Tükoder e başvur.
    kesinlikle belki ordan bişey çıkar
    quote:

    Orjinalden alıntı: melih.yanardağlar

    Tükoder e başvur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ygmrr

    kesinlikle belki ordan bişey çıkar
    quote:

    Orjinalden alıntı: melih.yanardağlar

    Tükoder e başvur.


    Alıntıları Göster
    oluyor böyle şeyler.degiştirseler ceperinden para gidecek sanki gitse gitse motoroladan gider




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cyber-shot

    oluyor böyle şeyler.degiştirseler ceperinden para gidecek sanki gitse gitse motoroladan gider

    Alıntıları Göster
    keşke ama oluyor işte nedense bizim türkiye böyle bu saçmalıklara anlam veremiyorm artık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ygmrr

    keşke ama oluyor işte nedense bizim türkiye böyle bu saçmalıklara anlam veremiyorm artık

    Alıntıları Göster
    Türkiye'de yaşıyoruz dostlar. Haklının en haksız olduğu yerde . Bunlar gayet doğal, özellikle teknik ve eleman açısından tamamen yetersiz kvk yetkili servislerinde.... Çok duydum böyle muhabbetleri ... Yapamayız abi, olmuyor abi .... Komedi yaaa




  • +1
    benimde motorola telefonum 3 aydır serviste :) Yazdıklarını okurken birebir kendi yaşadıklarımı hissettim :)
    Ben en son tüketici hakları mahkemesine verdim. Mahkemede en erken 3-4 ay içinde sonuçlanırmış. Güzel ülkem Türkiyem

    quote:

    Orjinalden alıntı: pazarcik

    Sevgili arkadaşlar hikayem kısaca şöyle, Sahip olduğum mpx 200'ümü (çok baba telefondur) 3 Ağustos tarihinde kulaklığından ses gelmeme şikayetiyle KVK Bakırköy'e götürdüm. telefon yapıldı denilerek 2 kez servise çağırıldım. Ama sorunun giderilmediğini görerek 3.kez servise cihazımı teslim ettim. Bugün 30 Eylül 2006... (neredeyse 2 ay) Bu arada, 19 Eylülde servise gittim ve yasal hakkım olduğu için değiştirme talep ettim. (Zira servis kağıdının arkasında, bir cihaz ömrü boyunca 30 işgünü'nünden fazla serviste kalamaz. Yani kalırsa sahibi yenisini alır demek istiyor) Ama gelin görün KVK Bakırköy'den bir yanıt alabilmek mümkün değil. Bunun üzerine sözde "tüketici şikayetlerini çözen", kendini bir sivil toplum kuruluşu olarak da kabul edenwww.sikayetvar.com sitesine şikayetlerimi bildirdim. Adamlar helal olsun teknik olarak gayet başarılılar... hemen mailler havada uçuştu, efendim kvk bilmem ne sorumlusu, site editörü... Ama kısa bir vadede gördüm ki onlarda nicel başarıların arkasına sığınmışlar... benden aldıkları şikayeti KVK ya bildiriyorlar. KVK bana bir mail atıyor ve bilin bakalım ne oluyor? sorunum çözülüyor... tabi tamamen onlara göre... Baktım sitede şikayetimin yanında sorunum çözülmüş ibaresi... hemen site editörü ile temasa geçerek, sorunumun çözülmediğini, bu sorunun çözümünün belli olduğunu belirttim ve şikayetimin yanındaki :-) ibaresini (sorunu çözdük anlamına gelir....) kaldırttım. Bunun üzerine de dün Motorola ile temasa geçtim. görüştüğüm görevli de (helal olsun mert adammış) "arkadaşım işin gerçeği, bu mpx ler ile ilgili bize motoroladan bir yazı geldi, sebebini bizde anlamadık ama 2 ay daha bu konuda hiçbirşey yapamayız" dedi... En azından adam dürüst.

    Arkadaşlar tüketiciler olarak tek istediğimiz sorunlarımızın çözülmesi. Görüldüğü üzere, ülkemizde herşey tüketicinin cebinden parasını alana kadar. Sorunların çözümü ise daima bir sanal boyutta yaşanıyor. Dev firmalar, müşteri hizmetleri departmanları, banka şubesi görünümündeki servis şubeleri, bilmem bir yılda şu kadar sorunu çözdük sloganları atan kendini STK olarak adlandırılan web siteleri... Şimdi bu çarkın içindekilere yani, KVK servisine, Motorolaya, tüketici şikayet sitesi, kime sorsak herkes görevini yapmıştır... Ama sonuçlar boyutunda konuyu inceledik mi, elinde 2 aydır telefonu olmayan tüketici gerçeği var. Bende baktım sorunumun çözüleceği yok, oldukça uzun bir süredir sadık bir üyesi olduğum bu forum sitesinde bu konuyu paylaşayım istedim. Kısaca durum budur. Herkese saygılar, sevgiler. (bu arada bu konuda yapabileceğim başka bir şey varsa siz değerli arkadaşlarımdan öğrenmek isterim)





  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratungor

    +1
    benimde motorola telefonum 3 aydır serviste :) Yazdıklarını okurken birebir kendi yaşadıklarımı hissettim :)
    Ben en son tüketici hakları mahkemesine verdim. Mahkemede en erken 3-4 ay içinde sonuçlanırmış. Güzel ülkem Türkiyem

    quote:

    Orjinalden alıntı: pazarcik

    Sevgili arkadaşlar hikayem kısaca şöyle, Sahip olduğum mpx 200'ümü (çok baba telefondur) 3 Ağustos tarihinde kulaklığından ses gelmeme şikayetiyle KVK Bakırköy'e götürdüm. telefon yapıldı denilerek 2 kez servise çağırıldım. Ama sorunun giderilmediğini görerek 3.kez servise cihazımı teslim ettim. Bugün 30 Eylül 2006... (neredeyse 2 ay) Bu arada, 19 Eylülde servise gittim ve yasal hakkım olduğu için değiştirme talep ettim. (Zira servis kağıdının arkasında, bir cihaz ömrü boyunca 30 işgünü'nünden fazla serviste kalamaz. Yani kalırsa sahibi yenisini alır demek istiyor) Ama gelin görün KVK Bakırköy'den bir yanıt alabilmek mümkün değil. Bunun üzerine sözde "tüketici şikayetlerini çözen", kendini bir sivil toplum kuruluşu olarak da kabul edenwww.sikayetvar.com sitesine şikayetlerimi bildirdim. Adamlar helal olsun teknik olarak gayet başarılılar... hemen mailler havada uçuştu, efendim kvk bilmem ne sorumlusu, site editörü... Ama kısa bir vadede gördüm ki onlarda nicel başarıların arkasına sığınmışlar... benden aldıkları şikayeti KVK ya bildiriyorlar. KVK bana bir mail atıyor ve bilin bakalım ne oluyor? sorunum çözülüyor... tabi tamamen onlara göre... Baktım sitede şikayetimin yanında sorunum çözülmüş ibaresi... hemen site editörü ile temasa geçerek, sorunumun çözülmediğini, bu sorunun çözümünün belli olduğunu belirttim ve şikayetimin yanındaki :-) ibaresini (sorunu çözdük anlamına gelir....) kaldırttım. Bunun üzerine de dün Motorola ile temasa geçtim. görüştüğüm görevli de (helal olsun mert adammış) "arkadaşım işin gerçeği, bu mpx ler ile ilgili bize motoroladan bir yazı geldi, sebebini bizde anlamadık ama 2 ay daha bu konuda hiçbirşey yapamayız" dedi... En azından adam dürüst.

    Arkadaşlar tüketiciler olarak tek istediğimiz sorunlarımızın çözülmesi. Görüldüğü üzere, ülkemizde herşey tüketicinin cebinden parasını alana kadar. Sorunların çözümü ise daima bir sanal boyutta yaşanıyor. Dev firmalar, müşteri hizmetleri departmanları, banka şubesi görünümündeki servis şubeleri, bilmem bir yılda şu kadar sorunu çözdük sloganları atan kendini STK olarak adlandırılan web siteleri... Şimdi bu çarkın içindekilere yani, KVK servisine, Motorolaya, tüketici şikayet sitesi, kime sorsak herkes görevini yapmıştır... Ama sonuçlar boyutunda konuyu inceledik mi, elinde 2 aydır telefonu olmayan tüketici gerçeği var. Bende baktım sorunumun çözüleceği yok, oldukça uzun bir süredir sadık bir üyesi olduğum bu forum sitesinde bu konuyu paylaşayım istedim. Kısaca durum budur. Herkese saygılar, sevgiler. (bu arada bu konuda yapabileceğim başka bir şey varsa siz değerli arkadaşlarımdan öğrenmek isterim)

    Evet arkadaşım. ama bir gerçek ki artık agresifliğimi kaybettim. Sanırım durumu kabullendim. Sağolsun kankamda eski telefonunu verdi. Soğuk suyumu içtim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pazarcik

    Evet arkadaşım. ama bir gerçek ki artık agresifliğimi kaybettim. Sanırım durumu kabullendim. Sağolsun kankamda eski telefonunu verdi. Soğuk suyumu içtim...

    Alıntıları Göster
    Kaymakamlıklardaki Hakem heyetine başvurun.HEr hafta toplanıp karar alıyorlar.1 Haftada kararı aldırabilirsin ve bu karar ile KVK ya ve Motorola'ya dilekçe ile başvur.
    Olmadı Noterden bu kararıda ekine koyup ihtarname çektir.
    bak o zaman ne oluyor....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: realgs

    Kaymakamlıklardaki Hakem heyetine başvurun.HEr hafta toplanıp karar alıyorlar.1 Haftada kararı aldırabilirsin ve bu karar ile KVK ya ve Motorola'ya dilekçe ile başvur.
    Olmadı Noterden bu kararıda ekine koyup ihtarname çektir.
    bak o zaman ne oluyor....

    Alıntıları Göster
    Yazıklar olsun güya KVK büyük güvenilir firma




  • quote:

    Orijinalden alıntı: boramir1903

    Yazıklar olsun güya KVK büyük güvenilir firma

    Alıntıları Göster
    Kardeş sikayetvar com aynen anlattığın gibi. Mali gönderiyorlar, ilgili yerde oraya geri bi cevap yazıyor uyduruktan olay orda kalıyor. Türkiyede tüketici hakki diye birsey yok! Ayıptır söylemesi 85000 ytl ye alınan bir aracın bir arızası yüzünden baş vurmadığım yer kalmadı, sanayi bakanlığı dahil, hiç bir numara olmadı. Cevap bile vermediler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Noxco

    Kardeş sikayetvar com aynen anlattığın gibi. Mali gönderiyorlar, ilgili yerde oraya geri bi cevap yazıyor uyduruktan olay orda kalıyor. Türkiyede tüketici hakki diye birsey yok! Ayıptır söylemesi 85000 ytl ye alınan bir aracın bir arızası yüzünden baş vurmadığım yer kalmadı, sanayi bakanlığı dahil, hiç bir numara olmadı. Cevap bile vermediler.

    Alıntıları Göster
    bunlar nerde yaşıyo yaa umarm biran önce bu iş düzeltilir saygısızlık dizboyu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Noxco

    Kardeş sikayetvar com aynen anlattığın gibi. Mali gönderiyorlar, ilgili yerde oraya geri bi cevap yazıyor uyduruktan olay orda kalıyor. Türkiyede tüketici hakki diye birsey yok! Ayıptır söylemesi 85000 ytl ye alınan bir aracın bir arızası yüzünden baş vurmadığım yer kalmadı, sanayi bakanlığı dahil, hiç bir numara olmadı. Cevap bile vermediler.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Noxco

    Kardeş sikayetvar com aynen anlattığın gibi. Mali gönderiyorlar, ilgili yerde oraya geri bi cevap yazıyor uyduruktan olay orda kalıyor. Türkiyede tüketici hakki diye birsey yok! Ayıptır söylemesi 85000 ytl ye alınan bir aracın bir arızası yüzünden baş vurmadığım yer kalmadı, sanayi bakanlığı dahil, hiç bir numara olmadı. Cevap bile vermediler.


    hangi araba ? hangi model ? söyleyin bizde temkinli olalım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratungor

    quote:

    Orjinalden alıntı: Noxco

    Kardeş sikayetvar com aynen anlattığın gibi. Mali gönderiyorlar, ilgili yerde oraya geri bi cevap yazıyor uyduruktan olay orda kalıyor. Türkiyede tüketici hakki diye birsey yok! Ayıptır söylemesi 85000 ytl ye alınan bir aracın bir arızası yüzünden baş vurmadığım yer kalmadı, sanayi bakanlığı dahil, hiç bir numara olmadı. Cevap bile vermediler.


    hangi araba ? hangi model ? söyleyin bizde temkinli olalım

    Alıntıları Göster
    Şikayetvar.com, KVK, Motorola... hepsi birbirinin aynısı... Ne yazık ki biz bu memlekette adam yerine, insan yerine konmuyoruz. Memleket resmen ithal ürün mezarlığı... Bir gerçekki, aldığımız milyarlık elektronik cihazların işi bir bozulmaya bakmakta. Teknik servisler özellikle yeni cihazların neredeyse hiçbir noktasına müdahale edemiyorlar. Çok samimiyim en son çıkan neredeyse hiçbir cihaz teknik servislerce onarılamıyor. Bu durum teknolojinin gittikçe arttığı otomotiv sektöründe de aynı. yeni otomobiller artık çok ayrıntılı teknolojilere sahipler ve servislerinde bile onarılamayan arızaları çok sıklıkla çıkartmaktalar. Peki ne yapmak lazım? aklıma bu soru karşısında "2-3 yıl öncesinin cep telefonlarını kullanmak ve 2000 öncesi model otomobillere binmek" geliyor. Zira bu eksik teknik servislerle ve teknisyenlerle ancak bu kadar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pazarcik

    Şikayetvar.com, KVK, Motorola... hepsi birbirinin aynısı... Ne yazık ki biz bu memlekette adam yerine, insan yerine konmuyoruz. Memleket resmen ithal ürün mezarlığı... Bir gerçekki, aldığımız milyarlık elektronik cihazların işi bir bozulmaya bakmakta. Teknik servisler özellikle yeni cihazların neredeyse hiçbir noktasına müdahale edemiyorlar. Çok samimiyim en son çıkan neredeyse hiçbir cihaz teknik servislerce onarılamıyor. Bu durum teknolojinin gittikçe arttığı otomotiv sektöründe de aynı. yeni otomobiller artık çok ayrıntılı teknolojilere sahipler ve servislerinde bile onarılamayan arızaları çok sıklıkla çıkartmaktalar. Peki ne yapmak lazım? aklıma bu soru karşısında "2-3 yıl öncesinin cep telefonlarını kullanmak ve 2000 öncesi model otomobillere binmek" geliyor. Zira bu eksik teknik servislerle ve teknisyenlerle ancak bu kadar...

    Alıntıları Göster
    Bugün Hürriyet' de yazıyordu. Elektornikte kim tüketiciyi nasıl koruyor diye.
    En iyisi Carrefour.
    Koşulsun 15 gün içinde iade hakkını sadece Carrefour veriyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burak[Alper]

    Bugün Hürriyet' de yazıyordu. Elektornikte kim tüketiciyi nasıl koruyor diye.
    En iyisi Carrefour.
    Koşulsun 15 gün içinde iade hakkını sadece Carrefour veriyor.

    Alıntıları Göster
    Dürüst olsunlar hukuğa saygılı olsunlar, vatandaş zaten onları baştacı yapar. Helal olsun Carrefour'a. Bu arada KKV Bakırköy'ün camlarında kocaman puntolarla aynen şöyle yazmakta "CEP TELEFONUNA BEN BAKARIM"... Pehhh... oldukça iddialı ve gerçekçi bir slogan... Doğrudur cep telefonuna çok güzel bakarlar... "Bakmak ve görmek..."



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pazarcik -- 15 Ekim 2006; 23:51:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pazarcik

    Dürüst olsunlar hukuğa saygılı olsunlar, vatandaş zaten onları baştacı yapar. Helal olsun Carrefour'a. Bu arada KKV Bakırköy'ün camlarında kocaman puntolarla aynen şöyle yazmakta "CEP TELEFONUNA BEN BAKARIM"... Pehhh... oldukça iddialı ve gerçekçi bir slogan... Doğrudur cep telefonuna çok güzel bakarlar... "Bakmak ve görmek..."

    Alıntıları Göster
    Teknik servisler işini doğru yapmıyor ve sürekli bir arıza çıkarıyor ama bunda bizim olmasa da bir çok vatandaşın suçu var öncelikle çoğu kullanıcı hakkını aramıyor ve soğuk suyunu içiyor. Bir diğer nokta ise uyanık geçinen şahıslar bunlar kim mesela teknik serviste çalışmış bir arkadaşımızın anlattıkları adam telefonu arızaya vermiş halletmişler birkaç saat sonra geri gelip çalışmıyor demiş onlarda bir bakmış bu daha önceki analart değil sonradan anlamışlar adam telefon işiyle uğraşıyor muş ve bu şekilde bozuk parçaları tamir ettirmeye çalışıyormuş. Yani şimdi onun suçu neden mi bize yansıyor gayet basit böyle durumlar yaşadığı için servisler temkinli yaklaşıyor.

    Bir örnek vermiştim üniversite öğretim görevlisi anlatıyor ve gerçek bir olay adamın oğlu yurt dışında (hala hocanın oğlumu yoksa arkadaşının oğlumu anlayamadım) ve bi gün kapıda kendi kendine söyleniyor babası soruyor ne oldu diye. O da; ya işte ne olsun araba kapıda arıza yaptı, yolda yapsaydı arızasını sigorta çekici dahil her masrafı ödüyor du diyor kapıda arıza yapınca çekiciyi ben ödüyorum diyor.




    Adamda hepinizin hemen aklına gelen şeyi söylüyor; onda dert edecek ne var ittirizi arabayı şu köşeye kaar yolda bozuldu dersin

    Ama çocuktan inanılmaz bir cevap geliyor; ama öyle olmaz sen öyle yapsan ben öyle yapsam ilerde gerçekten bir sorun olduğunda sigorta şirketleri para ödemede sorun çıkarır. Ve gerçekten de öyle yani düşünün ülkemizde sigorta şirketleri ödeme yapmadan önce sigortalının her şeyini araştırıyorlar uzun süre şaibe altında kalıyor kişi. Ama yurt dışında bu bilinç olduğu için sigorta ödemeleri çok daha sorunsuz gerçekleşiyor.

    He bu arada teknik servisler mi haklı kesinlikle değil öncelikle bir cihaz alındığı günden sonra 30 gün içinde arıza yapar ise bu yaıplı maldır ve kullanıcı ürünün misliyle değişimini para iadesini ve ayıp oranında bedel indirimini isteyebiliyor. Yani bir ürünün ayıplı olup olmadığını anlmak bu kadar mı zor. Ya da bir ürünün 3 kere arızaya geldiğini belgede görmek için kahin mi olmak gerekiyor ki bazen artık söyleyecek söz bulamadığım şahsiyetler aynı arıza tekrarlamasına rağmen farklı arızalarla zabıt tutuyor ki iade olmasın dediğiniz gibi sanki onlar ödüyor parasını.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DigitalWorld

    Teknik servisler işini doğru yapmıyor ve sürekli bir arıza çıkarıyor ama bunda bizim olmasa da bir çok vatandaşın suçu var öncelikle çoğu kullanıcı hakkını aramıyor ve soğuk suyunu içiyor. Bir diğer nokta ise uyanık geçinen şahıslar bunlar kim mesela teknik serviste çalışmış bir arkadaşımızın anlattıkları adam telefonu arızaya vermiş halletmişler birkaç saat sonra geri gelip çalışmıyor demiş onlarda bir bakmış bu daha önceki analart değil sonradan anlamışlar adam telefon işiyle uğraşıyor muş ve bu şekilde bozuk parçaları tamir ettirmeye çalışıyormuş. Yani şimdi onun suçu neden mi bize yansıyor gayet basit böyle durumlar yaşadığı için servisler temkinli yaklaşıyor.

    Bir örnek vermiştim üniversite öğretim görevlisi anlatıyor ve gerçek bir olay adamın oğlu yurt dışında (hala hocanın oğlumu yoksa arkadaşının oğlumu anlayamadım) ve bi gün kapıda kendi kendine söyleniyor babası soruyor ne oldu diye. O da; ya işte ne olsun araba kapıda arıza yaptı, yolda yapsaydı arızasını sigorta çekici dahil her masrafı ödüyor du diyor kapıda arıza yapınca çekiciyi ben ödüyorum diyor.




    Adamda hepinizin hemen aklına gelen şeyi söylüyor; onda dert edecek ne var ittirizi arabayı şu köşeye kaar yolda bozuldu dersin

    Ama çocuktan inanılmaz bir cevap geliyor; ama öyle olmaz sen öyle yapsan ben öyle yapsam ilerde gerçekten bir sorun olduğunda sigorta şirketleri para ödemede sorun çıkarır. Ve gerçekten de öyle yani düşünün ülkemizde sigorta şirketleri ödeme yapmadan önce sigortalının her şeyini araştırıyorlar uzun süre şaibe altında kalıyor kişi. Ama yurt dışında bu bilinç olduğu için sigorta ödemeleri çok daha sorunsuz gerçekleşiyor.

    He bu arada teknik servisler mi haklı kesinlikle değil öncelikle bir cihaz alındığı günden sonra 30 gün içinde arıza yapar ise bu yaıplı maldır ve kullanıcı ürünün misliyle değişimini para iadesini ve ayıp oranında bedel indirimini isteyebiliyor. Yani bir ürünün ayıplı olup olmadığını anlmak bu kadar mı zor. Ya da bir ürünün 3 kere arızaya geldiğini belgede görmek için kahin mi olmak gerekiyor ki bazen artık söyleyecek söz bulamadığım şahsiyetler aynı arıza tekrarlamasına rağmen farklı arızalarla zabıt tutuyor ki iade olmasın dediğiniz gibi sanki onlar ödüyor parasını.

    Alıntıları Göster
    KVK'ya




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erAn_

    KVK'ya

    Alıntıları Göster
    KVK ile ilgili bende sorun yaşadım aldığım sıfır telefon kutusundan arızalı çıktı telefonu değiştirmek yerine servise gönderip tamir ettirdiler sonrada bana geri verdiler. Arkadaşın carreforla ilgili söylediğine de katılmıyorum carrefour a iade ettiğiniz ürünler ne oluyor sizce? aynen paketleyip geri satıyorlar böylece sıfır değil azda olsa kullanılmış mal alıyorsunuz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: woltagen

    KVK ile ilgili bende sorun yaşadım aldığım sıfır telefon kutusundan arızalı çıktı telefonu değiştirmek yerine servise gönderip tamir ettirdiler sonrada bana geri verdiler. Arkadaşın carreforla ilgili söylediğine de katılmıyorum carrefour a iade ettiğiniz ürünler ne oluyor sizce? aynen paketleyip geri satıyorlar böylece sıfır değil azda olsa kullanılmış mal alıyorsunuz.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: muratttseh
    KVK ile ilgili bende sorun yaşadım aldığım sıfır telefon kutusundan arızalı çıktı telefonu değiştirmek yerine servise gönderip tamir ettirdiler sonrada bana geri verdiler. Arkadaşın carreforla ilgili söylediğine de katılmıyorum carrefour a iade ettiğiniz ürünler ne oluyor sizce? aynen paketleyip geri satıyorlar böylece sıfır değil azda olsa kullanılmış mal alıyorsunuz.


    Bu epey büyük bir iddia...
    Doğru olduğunu sanmıyorum ama doğruysa yasal olarak yüklü bir tazminat davası açabilirsiniz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ömer -- 28 Kasım 2006; 12:25:30 >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.