Aracım 2005 renault clio. Bu sene içinde aracımın motoru yağsız kaldığından motor bloğu çatladı. Rektefiye olacak aşamayı da geçmiş durumdaydı. Bundan dolayı yeni bir motor takmak gerekti. Ben doğrucu davut olduğumdan her işi resmi prosedüre göre yaptım. İlk önce faturalı bir çıkma motor buldum. Sonra onu taktırdım. Daha sonrasında makine mühendisine proje çizdirip, Tse nin araç kontrol merkezinden onaylattım. En sonunda da bu motor numarasını ruhsata işlettim. Keşke bunların hiçbirini yapmaz olsaymışım. Benim korkum ileride bir sıkıntı çıkarsa, hırsızlık gibi ithamlarla karşılaşmak istemedim.
Neyse, aracı aldığımdan bu yana hep kaskolu kullandım. Bu sene de kaskosunu yenilemek istediğimde araçta pert kaydı olduğunu söylediler. Ya dedim ne perti, kaza filan yapmadım. Motorunu değiştirdim ve bunu da tüm resmi işlerini yapıp usüle uygun bir şekilde yaptım. 5 yıldır hem sigortayı hem de kaskoyu sigortam.net den yaptırdım ve onlar sigorta şirketlerinin teklif vermediğini söylediler.
Motoru çıkma aldığım için ve o motorun çıktığı aracın hurdaya ayırma kaydı olduğu için böyle olduğunu söylediler.tramere mesaj attığımda ağır hasar kayıtlı gibi bir ibare çıkmıyor. Ama dediklerine göre aracı satarken filan hep pert kayıtlı olarak çıkacakmış.
Acaba aramızda önceden başına böyle birşey gelmiş birileri var mıdır? ya da sigortacılık işi ile meşgul arkadaşlar bu durumla ilgili neler diyebilirler.
Yardımlarınızı bekliyorum. Teşekkür ederim.
merhaba hocam,
Doğru olanı yapmışsınız zaten herhangi bir hasarda ortaya çıksa idi onarım yapılmazdı her hasarda şase no vs diğer bilgiler servise gelen eksper tarafından kontrol edilir. Araçlara kasko yapılırken motor no ve şase no sistemde kontrol edilir, eğer pert veya hurduya ayırma işlemi var ise takılır ve kara liste uyarısı verilir. Yapılabilecek bir şey yok gibi gözüküyor.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme