Şimdi Ara

Motorun rölantide düzensiz çalışması(Golf 6 TDI)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5
Cevap
0
Favori
4.282
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    Bu konuyla ilgili birçok başlığa baktım ve net bir cevap bulamadım. Aracım 2009 model Golf 6 TDI 1.6 (90hp). Öncelikle sorunumdan bahsedeyim;

    Araçla seyir halinde gittikten bir süre sonra ara ara durakladığımda motorda ciddi anlamda silkelenme durumu mevcut rölantide. Motor ritmik olmayan bir biçimde sallantılı çalışıyor ki araç içindeyken bunu farkedilir derecede hissediyorum. ..ve de 1. viteste kalkış yaparken sanki aracın çekme kuvvetinde de bi dalgalanma var. Bu esnada yağ sıcaklığı da 90°C. Herhangi bir arıza ikazı mevcut değil. Bu sorun kronik olarak kendini gösteriyor. Aracın hızlanmasında ve yüksek devirlerde herhangi bir problem yok.

    Araç 120.000 km'de ve triger seti, baskı balata volant ve bilimum filtreler 5 bin km önce değiştirildi.

    Benim tahminim ya enjektörlerde bi problem var ya da krank sensöründe.

    Benzer bir sorun yaşayıpta çözüm bulan veya çözüm önerisi olan arkadaşların önerilerini, tavsiyelerini bekliyorum.

    Teşekkürler şimdiden herkese.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alicemylmz -- 6 Nisan 2014; 15:02:19 >







  • bir arkadasimin aracinda da rolantide titreme rolanti bozuklugu gibi benzer sorunlar vardi onunki 105 ps olani partikul filtresinin tikali olmasindan sebebmis otobanda tam gaz kullandi sorun cozuldu eger sehir ici dusuk hizlarda ve motor surekli dusuk devirlerde kullaniyorsaniz yapabiliyor boyle sorunlar arada bir otobanda partikul filtresi temizligi gerekiyor bunu servisler soyluyor ama tabi baska bir sorunda olabilir bilgisayara takilmali umarim kotu bir sorun yoktur normalde 90 ps ler en sorunsuz olanlari
  • dpf de sorun yoksa ya enejktçr arızası ya da sübaplarda sorun var gibi geliyor.
    enjektörlerin bir bosch servisinde kontrolüyle başlayabilirsiniz. zaten 125bin km civarı bu parçaların kontrolü/bakımı ve ayarı için yeterli bir süre
    yüksek devirde sorun yok dediğiniz için yakıt pompası sorununu eliyorum
  • verdiğiniz cevaplar için teşekkürler arkadaşlar dpf ışığı yandı kısa bir süre önce ve 20 dk'lık bir 3. vites 2500d/d sürüşünden sonra mevzu düzeldi. ateş gibi gidiyor şu anda araç :)
  • Aynı aracın 2010 modeli var ben de, problemim birebir aynı, yakıtı da düzgün yakamadığı için bi de koku farkettim ben. Bu akşam 20-25 dakkalık yüksek devir sürüşüne çıkca şans dileyin, inşallah düzelir:D
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.