Şimdi Ara

MSI ANAKART MI? ASLAAAAA!!!!!!!.....

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
65
Cevap
0
Favori
3.493
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Değerli Arkadaşlar,

    1990'lı yılların başında ilk bilgisayarına çok şükür sahip olabilmiş ve bu yılların ortalarından itibaren bilgisayar ekipmanlarını tanıyan, kendi bilgisayarını toplayan biriyim.

    Bu günlerde dolar uçtuğu için fiyatları uçuk gözükse de hala piyasada dolar bazında makul sayılabilecek sistemler topluyorsak, bunun birinci sebebi bence AMD sonra da MSI'dır.

    Ancak aradan yıllar geçip de son bilgisayarımı toplamaya karar verince MSI firmasından dehşet soğudum. Lütfen uzak durunuz kendilerinden.

    25 Nisan tarihinde hepsiburadanın KDV kampanyası sebebiyle 6 parça sipariş ettim. Aşağıda dökümü mevcuttur;

    1) MSI H110M PRO-D Anakart
    2) INtel G4560 işlemci
    3) Kingston HYPER X 16 GB ram - tek slot
    4) MSI GTX 1050 2GB Ekran Kartı
    5) Seagate 1 TB 7200 rpm harddisk
    6) Sandisk 120 GB SSD

    Ürünler 2 gün içerisinde teslim edildi. Bir hevesle yaklaşık 5-6 yıl sonra tekrar toplamaya başladım. Hatta aradan biraz zaman geçti diye çok aşırı dikkatliydim. Yaklaşık 3-4 saat sonra kesinlikle monitöre görüntü gelmediğine ikna olmuş bir şekilde kalktım bizim buralarda bir bilgisayarcıya gittim. Adamda da 1151 pin işlemci olmadığı için sorunun ya işlemci ya da anakart olduğu noktaya kadar gelebildik.

    O kadar safım ki, hepsiburadaya ürünlerin arızalı olduğunu söyleme gafletinde bulundum. Halbuki beğenmedim desem işim ertesi gün çözülecekti. işkence o andan sonra başladı... Yaklaşık olarak 1 ay kadar sonra anakarta kavuşabildim. Bana göre basit bir BIOS sorunuydu konu. Yine kurdum sistemi. Aynı şekilde hiçbir düzelme olmadan geri topladım. Bir kez daha bağır çağır ama nafile, bu sefer dediler ki MSI TÜrkiye'ye gönder. Meğer ilk sefer ARENA bilgisayara gitmiş ve hiç kontrol edilmeden geri tamir ettik diye yollamışlar. BIOS arızası giderildi diye de utanmadan yazmışlar.
    Bu sefer MSI Türkiye 3-5 gün sonra güç bela döndü, anakartın üretimsel pin hatası olduğunu ve pinleri düzelterek, test ederek göndereceklerini söylediler. Hatta bir sıkıntı olmasın diye işlemciyi takılı göndereceklerdi. Çok sevinmiştim...

    Bugün ürünler geldi, büyük hevesle tekrar taktım, anaa yine görüntü yok!!! Bu sefer yalnız, gerçekten pinlerin bir tanesinde problem var ben bile görebiliyorum artık net olarak- Öncesinde çok dikkatli bakmıştım, böyle bir sıknıtı yoktu-. Bunun yanında bu sefer işlemcinin pinlere denk gelen kısmında çok hafif yanık gibi bir iz de mevcut.

    Velhasıl, MSI TÜrkiye sizlere ömür, sağlam girenin ölüsü çıkar arkadaşlar. Hele ki hepsiburada ve MSI kombinasyonundan kesinlikle uzak durunuz. Hepsiburadadan paramı kurtarabilsem gidip 500TL'ye ASUS anakart alacağım. ASUS'un canını yiyeyim. Mediamarkt ve incehesap.com ile iyi bir kombinasyon olabilir.

    Gerçek anlamda sinir hapları almaya başladım, 50-55 günlük bu çin işkencesinden nasıl kurutulacağım bilmiyorum. Sakın benim başıma gelmez demeyin, bir kez gelmesi yeterli olacaktır, emin olun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BARISKON06 -- 15 Haziran 2017; 10:20:42 >







  • Geçmiş olsun diyelim, aslında kabahat msi gibi bir firmanın ülkemizde kendi operasyonunu oluşturmayıp servispoint gibi ne idüğü belirsiz bir firmayla anlaşmış olması.Msi gamebook almıştım zamanında ölü piksel ve aşırı ısınma ledlerin çalışmaması durumlarıyla aradım daha 1. günü gönderin paneli değiştirelim dediler bir ayda zor iade ettim.
  • teknoloji şans işi
  • MSI ANAKART MI? ASLAAAAA!!!!!!!.....

    MSI ANAKART MI? ASLAAAAA!!!!!!!.....

    teknoloji 'biraz' da şans işi! Ama buradaki konunun şans ile alakası yok bence, tamamen ilgisizlik, bilgisizlik ve müşterinin haklarını korumamaktan kaynaklanan bir durum.

    Fotoğraflarda pek net çekemedim ama bariz işaretli noktalarda sıkıntı var. Benim buralara bu şekilde zarar veriyor olmam imkansız, kaldı ki ben teknik servis noktasına ürünü gönderirken bu şekilde değildi.

    Walla diyorum ya şu hepsiburadadan paramı bir kurtarsam aynı işlemci ASUS anakart kombinasyonu yapacağım hemen başka bir yerden, bir daha da bu markalara bulaşırsam Allah benim 'daha beter(!)' belamı versin...




  • Forumlara biraz bakındığımız zaman her firma ile bu tür sorunları yaşayanlar var. Herkes de doğal olarak o markaya yanaşmama tavsiyesi veriyor. Peki biz ne alacağız? Geçmiş olsun bu arada
  • Teşekkürler,

    Ben fazlasıyla bilgisayar toplayan ve bu tarz ekipmanlarla haşır neşir olan biri olarak şunu çok rahatlıkla söyleyebilirim;

    En çok tercih ettiğim ürünler genelde MSI olmuştur, çünkü fiyatları uygundu. Ama iş anakart konusuna gelirse özellikle ASUS diyeceğim. Hele ki yaş ilerleyince sorunsuzluk gerçekten önemli oluyor, kaldı ki bu durum gerçekten ileri seviye bir örnek teşkil edecektir. Ama dediğim gibi bu konuda eminim MSI'ın ASUS'tan öğreneceği çok şey vardır.

    Bir de tabii internet üzerinden ve hepsiburadadan alışveriş yapıyorsanız- ki bence bilgisayar parçasını kesinlikle hepsiburadadan almayın derim- en azından arızalı diye iade etmeye kalkmayın. Direk beğenmedim diye çakın geriye ki benim gibi üzülmeyin. 14 gün içerisinde koşulsuz şartsız iade almak zorundalar. Ayrıca emin olun bu tarz ekipmanlarda arızalı mı değil mi eminim bakan eden yoktur. Belki de benim kartı da başkasından iade alıp bana çakmışlardır.

    Bir de benim diğer komponentlerimde arıza varsa iade süresini de çoktan geçtim tabii bu konuya hiç girmiyorum bile. Allah sonumuzu hayır etsin, çekeceğimiz varmış.




  • msi en çok satış yapan anakartlardan biri 1000 tane üründen 1 tanesi bozuk çıkabilir o da sana denk gelmiş, sen de bir problem var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozbey08

    msi en çok satış yapan anakartlardan biri 1000 tane üründen 1 tanesi bozuk çıkabilir o da sana denk gelmiş, sen de bir problem var

    Bunu yazmaya geldim. Bir ürün böyle çıktı diye tüm markayı karalamak akıl işi değil. Aynı anakart bendede akrabalarımdada önerdiğim insanlarda da böyle bir sorun çıkarmadı bu güne kadar.
  • Kıymetli Arkadaşlar,

    Elbette ki her komponent arızalı, hasarlı çıkabilir. Ancak unutmamanız gereken bir-iki konuyu hatırlatmak isterim.

    Birincisi ateş düştüğü yeri yakıyor, 2000TL para ver, 50 gün geçsin hala ürünü kullanama? Empati? MSI savunucuları sevgili arkadaşlar, madem öyle gönderin bana bir anakartınızı da bendekini de siz alın, siz uğraşın bakalım?

    İkincisi de firmaların ürünlerinin arkasında durması, burada elbette 1000'de 1 üründe bu tarz sıkıntı meydana geliyor olabilir ancak 50 gün geçip 2 kez servise gönderilmiş anakartın hala arızalı şekilde teslim edilmesi? Bütün bunların yanında pinleri lehimliyorum diye işlemciyi yakmak? Bu mudur büyük firma olmak? Bu tavırları savunan müşterilere ne demeli? Gönderin arkadaşlar anakartınızı bana da bir değiştirelim bakalım belki sizin sinirleriniz daha kuvvetlidir?
  • Bu ürünler üretim bandından çıktıktan sonra sağlamlık testinden geçerek kutulaniyor.

    Problem arızalı ürünleri tekrar satışa koyan değerli ! firmalar ve yetkin olmayan servislerde.

    Biraz fazla vereyim içim rahat olsun deniyorsa inventus gibi satıcılar düşünülmeli.
  • Benim aklıam ilk gelen şu oldu; "Hepsiburada 'dan aldım parçaları" demişsiniz.

    Hepsiburada bios güncellemesi atmıyor neticede. 25 Nisan 'da alınan H110M Pro-Vd anakartı güncel bios olmadığından dolayı G4560 işlemciyi tanımaz ve de hali ile monitöre de görüntü gelmez. Siz bilmediğiniz için büyük ihtimâl başta bu sebepten servise göndermiş olabilirsiniz. Siz Kabylake işlemci kullanacağım demediğiniz için onlar da çözümü anlamayıp herhangi bir sorun da fark etmeyip size geri göndermiş olabilirler. Ayriyetten monitörünüz vga monitör ise ekran kartı direk görüntü vermez normal dvi dönüştürücü ile. Aktif bir dönüştürücü takıp denediniz mi? Siz direk anakartta sorun olduğunu nasıl anladınız ben onu çözemedim? Hani sorun olabilir tabii ki. Her 100 üründen 1 tane sorunlu çıkabilir şansa bağlı olarak. Ama siz direk anakartta sorun olduğunu nasıl anladınız? Tek bir firmada değil neredeyse tüm firmalar ile ilgili şikâyetler hep var. O zaman hiç bir şey alınmasın sizin düşüncenize göre? Atari, tetris alın en iyisi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi techniquest35 -- 3 Haziran 2017; 21:10:43 >




  • Üstat eywallah, inceledim inventusu, ilk 24 saat için garanti veriyorlar helal olsun.

    Bu siteyi tercih edeceğim bundan sonraki elektronik siparişlerimde.

    Allah biliyor, hepsiburada bu olaya kadar şahsıma her türlü müşteri memnuniyetini yapan bir firmaydı, hatta kutu içerisinden hasarlı çıkan 700 TL'lik ütüyü de iade almışlardı. Ama gerçekten elektronik malzemede olay koptu. Bu kadar kötü yönetilebilirdi bu basit kriz. 1997'de aldığım bilgisayar parçalarını bile daha hızlı değiştiriyorlardı sorun varsa. 20 yıl geçti 20 yıl geriye gitmiş sistem...
  • Techniquest acemi bilgisayar toplayıcılarına yöneltilecek soruları yöneltmişsin.

    Anakartı alırken zaten yapılan yorumlardan BIOS güncellemesi ihtiyacı olabileceğinin farkındaydım, nitekim senin dediğin gibi DVI dönüştürücünün de sıkıntılı olabileceğini bildiğim için ürünü HDMI bağlantı ile de denedim. Anakartta problem olduğunu da şurdan anladım, ürünün üzerinde sadece ram ve işlemci takılıyken, DVI-D monitöre bağladık bilgisayarcıda yine görüntü gelmedi.

    İlk 30 gün sonrasında teknik servisten ilk geldiğinde ürün (ARENA bilgisayar) üzerindeki kağıtta BIOS arızası giderildi diye teknik servis notu mevcuttu. Adamlar test etmeden göndermişler, hatta BIOS güncellendiğinden bile şüpheliyim çünkü kartı test ettiğimizde ses kartı çıkışından işlemci takılı değilken hata sinyali alamadık. RAM takılı değilken hata sinyali veriyordu ama. Bu da ya işlemci ya da anakart arızasını gösterir. İşlemciye pek ihtimal vermedim, çünkü anakart arızalı olma ihtimali her zaman 20 kat yüksektir bu tarz durumlarda. Gerçi ben her ikisini de gönderdim ilk seferinde.

    Hemen akabinde MSI Türkiye teknik servisine gönderdiğimde 3 gün sonra adamlar bana döndüler işlemci pinlerinde sıkıntı var diye. Ancak onlarda sağolsunlar anladığım kadarıyla düzeltiyoruz diye daha beter etmişler. İşlemcinin pin kısmında yanık izi var.

    Benim anlamadığım siz müşteri misiniz firma temsilcisi mi? Zira firmayı öyle bir savunuyorsunuz ki sanki sizi işe almışlar çaktırmadan? Hocam etmeyin eylemeyin, bak adamlar forumlarda hiç yok, 50 gündür bana arızalı mal kakalıyorlar siz hala atari matari diyorsunuz? Bu şekilde mi geliştireceğiz biz bu firmaları? Adamlar kendini savunacağına bu tarz platformlarda sizin gibi bilinçsiz tüketiciler savunuyor bunları, ayıptır etmeyin eylemeyin...




  • Konuyu baştan aşağı okudum da üründe bir hata göremedim, tüm hata size ait.

    Öncelikle H110+G4560 alırken onu garanti bios update yapmanız gerektiğini bilerek almanız gerekirdi. Aksi takdirde B250 gibi anakartlara yönlenmeliydiniz.

    İkinci hatanız arıza var demeniz. İnternetten alışveriş yapıyorsanız işi kuralına uygun yapacaktınız. Baktınız görüntü yok, update de atamıyorsunuz, 2 haftalık "koşulsuz iade" hakkınızı kullanarak iade etmeliydiniz.

    Son olarak da o bir tane yamuk pini kendi düzeltme şansınız var. Tabii bu kişinin el becerisi ve kendine güvenine de bağlı size yapmanızı söylemiyorum. Kendi anakartımda pin yamukluk sorunu olmuştu, elime bi büyüteç bi iğne alıp tek tek düzeltmiştim zamanında, bu sayede de o 1 aylık servis işkencesinden kurtulmuştum.

    Burası türkiye, böyle şeylere alışmanız lazım. Burada hiç bir şey kullanıcıdan-müşteriden yana değil.




  • Evet Hocam seni de tebrik ederim, bütün bu olanlardan sonra burası Türkiye hata sende kardeşim diyerek sen de düzenin bir parçası olmuş olduğunu gösterdin. Hatalı pini düzeltmek de müşterinin işi, BIOS update etmek de, hatta arızalı ürünü arızasız diye iade ederek yalan beyanda bulunmak da müşterinin sorumlulukları arasında Türkiye'de.

    Ve biz hala dürüstlük, namus, hak, hukuk kavramlarının peşinden koşan DON KİŞOT'lar olarak sizleri bilinçlendirmeye çalışıyoruz nitekim;

    Saygılar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BARISKON06 -- 3 Haziran 2017; 21:31:13 >
  • BARISKON06 B kullanıcısına yanıt
    Kusura bakmayın da 3 Haziran 2017 tarihinde üyelik açıp tek mesajları sadece bu konu olan birisinini mesajlarını okuyup yorumluyoruz burada. Ekstra olarak ben size bios güncel değildir diyorum ama siz halâ oralı bile değilsiniz. Siz adamlara dediniz mi "ben bu anakartta kabylake Penyium G4560 işlemci kullanacağım, belki biosu güncel değildir" diye? Ben firmayı savunmuyorum. Sizin dediklerinize gelir isek hiç bir firmadan hiç bir şey almayalım? Asus Z97 Deluxe anakartı servise gönderdik 2 pin yamuk geldi. Sonradan hata onlardan kaynaklıydı. Ama bize uzunca süre beklettiler. Ee ben diyor muyum ki "Asus 'tan hiç bir şey alınmaz" diye? - Demiyorum. Hatta şuanki anakartım da Asus. Msi da kullandım, Evga da kullandım vs.
  • Techniquest seninle anlaşamıyoruz sanırım. Ben zaten ilk gönderdiğimde teknik servise 20 tane telefon kaydım var adamlarda, BIOS update edilmemiş olabilir ne diye 30 gün beni bekletiyorsunuz, basın geçin BIOS diye de belirttim.

    Şimdi bu yorumları okuyan tüm arkadaşlara kısa bir özet geçelim, konu karışmasın.

    1) Ürünler teknik servise gidiyorsa ve geri gönderiliyorsa, test edilmiş olmalıdır. Bunun uçarı, kaçarı yoktur, bahanesi olamaz, test edilmemiş ürün tamir edildi diye müşteriye KAKALANAMAZ? doğru mudur? Hele ki aynı müşteriye bu 2 kere yapılıyorsa bu müşteri arkadaşlar bu markayı almayın diye feryat etmekte özgür müdür? özgürdür... alıp almamak bu konuyu okuyan kullanıcıların tercihi midir? tercihidir, nokta.

    2) Elbette ki bütün markalarda bütün ürünler bozuk çıkabilir, ancak burada zihniyet önemlidir. Benim eleştirdiğim kısım zihniyet. Hala problemim çözülemedi yahu 50 gündür bunu okuyan adam da bana sen hatalısın diyor? Bu zihniyetle nasıl başa çıkacağız? Nasıl geliştireceğiz etrafımızı ve firmaları? Ben paramı verdim mi arkadaş, ürünlerimi aldım mı? Arızalı diye gönderdim mi 2 kez? 3 kez bana bir şekilde çalışmayan ürün gönderildi mi? Benim müşteri olarak sorumluluklarımı yerine getirmediğim bir yer var mı? Karşı tarafın sorumluluğunu yerine getirdiği bir yer var mı? E ne diyorsunuz hocam sizler? Bari insan yukardaki arkadaşlar gibi geçmiş olsun falan der? Ayıp etmişler der? yuh der?

    Hala saygılar, sevgiler.




  • dostum distributor arena ise aslinda iyi firmadir benim 7790 ekran karti arizalandi hepsi buradadan almistim gonderdim onlarda arenaya gonderdiler ilginc sekilde parcalari degistirip yapmislar gonderdiler daha ilginc olani kartda r7 260x biosu yukluydu tekrar bios atmislar karta 7790 olarak geldi ve garanti kapsaminda yaptilar ekran kari gigabyte'distributor arenaydi
  • ASus Z97 deluxe ve MSI A88Xm kullanıyorum 2 pcımde

    urunlerım servıse vs gıtmedı ama
    Asus Z97 Deluxe thunderbolt ıcın TR den hıcbır destek alamadım(Ek kartı)

    Urun servıse gıttı geldı (ek kart)Duzelltıklerını belırttıler
    halen duzelmedı

    tekrar gonderdım degısım geldı sıfır urun
    Ama halen sıkıntı yaratıyordu bende kullanmak fıkrınden vzgectım

    Asus Ekran kartı coıl whıne ıcın vatanın salaklıgı ıle
    1,5-2 ay bır surede para ıadesı aldım

    yanı burada techniquest35 yada ben kımsenın paralı adamı degılız burada bırer kullanıcıyız
    ne bılıyorsak ne goruyorsak onu soylerız


    Sızın durumunuza gelınce
    4 Soru soracagım

    1-Servise G4560 kullandıgınızı belırttınız mı? (Sonucta adamlar g4560 ile değilde baska ıslemcı ıle denemıstır)
    2-Anakartınız test edıldıgını soyluyorsunuz ama sızın kullandıgınız ıslemcı ıle mı test edıldı
    3-Goruntu cıkısı ıcın extra ekran kartı takıp goruntu almayı denedınız mı
    4-Madem bu forumdan haberınız vardı boyle konu acabılıyordunuz
    boyle bır konuyu sorun yasarken nıye acmadınız?


    Not:Bır urun sorunlu ıse ve yenı aldıysanız nıye servıse gonderırsınız onu anlamıs degılım.Sıfır urun alacagım sorunlu cıkacak ve tamır olup gelecek bende onu kullanacagım :D
    Boyle bır durumda dırek ıade talep edersınız.ve sıfır kutusu acılmamıs yenısını alırsınız NOKTA


    Sevgıler




  • Insider herkes kendisinin en doğrusunu bildiğini zanneder ya durum aynen bu. Bak sana vereceğim cevapları bir oku sonra değerlendir durumu.

    Bu arada VATAN da gerçekten iade konusunda en kötü firmalardandır kabul ediyorum. Eskiden iyilerdi, 2000'li yılların başında, sonra çok bozdular.

    İşte cevaplar,

    1) Servise G4560 kullandığımı iade gönderdiğim 3ncü günden bu yana belirtiyorum, toplamda 45 gün geçmiş üstünden neredeyse
    2) Anakartım en son MSI Türkiye'ye benim kullandığım işlemci ile gitti. Test edildiği söylenerek geri gönderildi, aynı şekilde hatta daha da beter bozuk çıktı, bu sefer hasarlı bozuk. İşlemci de dahil.
    3)Görüntü çıktısı için ilk anakart geldiğinden bu yana gerek ekran kartı gerekse de on-board görüntü çıkışı kullanılarak defalarca test edildi. her gidiş gelişte defalarca...
    4) Bu siteyi, TOm amcanın sitesini falan yıllardır takip ederim. Böyle bir konuyu artık sorunun çözülmeyeceğine inandığım için açma gereği hissettim. Tecrübelerimden başkaları da faydalansın belki bir kelebeğin kanat çırpması gibi bir etkisi olur da firmalar biraz kendine çeki düzen verir diye. Ancak yavaş yavaş anlıyorum ki firma temsilcileri burayı okusalar bizim bizden çok savunanımız varmış diyerek daha beter yaparlar. Timurlenke giden Nasrettin HOca gibi hissediyorum kendimi, 3-5 fil daha isteyeceğim biraz sonra.

    NOT: Bir ürün sorunlu ise ve yeni aldıysam salak olduğumdan değil, ürünü aldığım yer illa servise gönderdiği için durumu kabullenmek zorunda kaldım. Bunu da size anlatıyorum ki siz de ibret alın ve hepsiburadadan elektronik ürün alırken dikkat edin diye. YOksa ben de bile bile arızalı ürün kullanma heveslisi değilim. Hepsiburada sağolsun ürünü teknik servise gönderip servis raporuna göre iade alınıp alınmayacağına karar veriyor. 2 farklı servis de böyle çıkınca müşteri elinde kazıklanmış olduğu malla kala kalıyor.

    NOT2: Firmanın savunma amaçlı sorması beklenecek bütün soruları sizler sordunuz maşallah. Daha sorunuz var mıdır?

    Saygılar...




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.