Bu üçünün teknik servisi servis pointir. Kaç gün önce ekran kartı bölümünde rtx 2060 kullanıcısı bir arkadaşın kartına bu servis tarafından zarar verilmiş hala sorunu üstlenmemişler. Kaç gün önce bende anakartın bios soketini için kendilerini msi anakartımı gönderdim ve değişim için 180 TL gibi fahiş fiyat istendi. Kabul etmedim ve soketide tamamen çıkartıp öyle gönderdiler ve bios soketini artık hiç kullanamıyorum. İşin kötü tarafı ise bu üç devasa markayada bu amatör firma destek sağlıyor. Forum olarak bunun bilincinde olun yaşadığınız tüm sorunları forumlara şikayetvar felan ekleyin ki farkındalık oluşsun. Gerekirse bu markalara ingilizce mesaj attın servis pointinte yaşananları anlatın. Müşteri hizmetlerinde biri bayan diğeri erkek olan iki tesmcilci tarafından telefon üzerime kapatıldı. Uyarıyoruz dikkatli olun! < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arseyus -- 8 Ekim 2022; 1:4:33 > |
MSİ ASUS GIGABYTE ÜRÜN ALANLARINA DİKKATİNE




-
-
Herkesin birleşip mail yagdirmasi gerekiyor.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
www.sikayetvar.com
Teknobiyotik Asrock Şikayetleri - Şikayetvarhttps://www.sikayetvar.com/teknobiyotik/asrockEvet asrock'ta bu şekilde geriye ne kaldı o zaman gerçekten yazık yani tüketiciye,bende asusla başıma gelendn sonra msı anakart almıştım demek ki servis ilgilenmezse direkt thh'ye başvurmak gerekecek yine çünkü servisin hali ortada.
-
anakart kalmadı hepsine bu bakıyor
-
Gigabyte'a da Servispoint bakıyorsa bitmişiz.
O zaman bundan sonra Amazon'dan almak lazım. Arıza durumunda iade / değişim yapıyorlar sorunsuz şekilde.
-
Bunları görünce aldısı verdisi neyse verip amazon kullanmak lazım
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
3 tane örnekle bir firmayı karalamak bu kadar kolay olmamalı. Keşke hiçbir arkadaşımız mağdur olmasa ama işin doğası gereği oluyor maalesef bu tarz durumlar.
Şahsen ben de geçenlerde fanı bozulan bir ekran kartımı servispointe yolladım ve cihaz 4 gün sonra fanı değiştirilmiş ve bakımları yapılmış şekilde tarafıma geri yollandı.
-
Dostum yanlış anlama da senin verdiğin örnek şu
Sen gittin arabanı servise götürdün yağ eklettin (Kapağı açıp yağ ekledi kapadı.)
Ben gittim arabamı servise götürdüm motor indirdiler geri topladılar. Arada bir maliyet zaman farkı var. Hali ile servis kaynaklı sorun olunca geri dönüşü meşakkatli oluyor. Rtx 2060 konusuna gelirsekde biliyorum o konuyu adamlar bildiğin zarar vermişler gpu işlemcisine.
-
Amazon'da da en az 2 yıl garanti var. Tercih etmemek için bir sebep yok.
Bu şekilde hizmet veren markalar müşteri kaybetmeye mahkumdur.
Tepkinizi gösterin arkadaşlar.
-
Mailleri yolladim twiitterden bile yazdım hocam. Konu yakın takibimde. Cidden bunlardan hic hir şey almamaya karar verdim. İşlemci alabilirim en fazla. O da çok bozulan bir şey degil diye. Ama anakart vs almayi dusunmuyorum
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X