Şimdi Ara

MSI EKRAN KARTINI ABD’YE GARANTİYE GÖNDERMEK (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
0
Favori
1.210
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • MeGaDave06 kullanıcısına yanıt
    Evet kartta hiç bir performans problemi yok. Sadece sinir bozucu o ses var. Ben kasayı masanın üstünde hemen yanımda kapağı açık şekilde kullanıyordum. Şimdi aşağı aldım kapağı kapattım daha iyi oldu. Ama dedim eğer kargo ucuz olursa tamiri veya değişimi iyi olabilirdi. Ama tabi bu kargo paralarına ve gümrük bilinmezine bulaşılmaz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ensarcicek16 E kullanıcısına yanıt
    Bobin basit birşey, chipset daha sıkıntılı ama ikisininde kullanımı etkileyecek bir durumu yok ses dışında.
  • CyberXTR kullanıcısına yanıt
    Kendim çözebilirmiyim ses problemini?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Eğer ses bobinlerden geliyorsa sadece onları sabitlemeyi deneyebilirsin, ama başaramayabilirsin de çünkü bobinin değişmesi de gerekebilir, chipset ise hiç yapamazsın zaten. Bana sorarsan hiç girişme böyle bir işe.

    Çünkü soğutucu blokta gerçekten kaliteli termal macun vardır, bunun yerini ancak kaliteli pahalı bir macunla doldurabilirsin. Bu da masraf olur, eski soğutma performanısından bir kaç derece aşağı düşme ihtimalin de var.

    Bana sorarsan kasa içi hava akışını sağlayacak fanını tak kasa yan kapağını kapat, hem toz için önlem almış olursun, hem de duyduğun ses azalır.
  • Şuan kasanın kapağı kapalı ve belli olmuyor bile. Böyle kullanmaya devam 👍🏻

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yapmanız gerekende o zaten. Aşağıya almanızada gerek yok rgbli şeyler varsa. Mühim olan ve olması gereken sağınında solununda kapaklarının kapalı bir şekilde kullanılması. Ciddi ses yalıtımı olacaktır ve coil whine a dair hiç bişey duymayacaksınız

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Malesef Ekim 2017’den beri Türkiye’den 70 ülkeye 1KG ve üzeri elektronik eşya taşınamamakta. Örnek ülkeler: Amerika, ingiltere, avusturalya, kanada, irlanda ve daha birçok ülke.
    Size anca MSI Türkiye kendi direkt yollarsa yardım edebilir veya Amazon TR destek olursa bu firmalarla iletişime geçin derim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • USAEA U kullanıcısına yanıt
    Msi nerden göndereceksiniz diye sordu Türkiye dedim. Onlarda servispoint e gönderin dediler. Servispointte biz bakmıyoruz diyorlar. Garip bir iş.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • dostum forumda daha once ptt ile gonderenler vardı fiyatıda uygundu hatta ücretinide daha sonra sana gonderiyordu...faturayı bildirdiğin zaman.biraz forumu araştır istersen.illa fedex veye ups ile gondermene gerek yok
  • ensarcicek16 E kullanıcısına yanıt
    İletişimde olduğunuz MSI TR veya globalde kimse bunun için sp ile iletişime geçmelerini isteyip bir şansınızı deneyim derim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • USAEA U kullanıcısına yanıt
    Beni umursamadılar, siz benim için iletişime geçer misiniz? gibi bir şeyler yazdım. Umarım dikkate alırlar. Sanmıyorum ama olsun :)
    MSI EKRAN KARTINI ABD’YE GARANTİYE GÖNDERMEK

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Benimde gigabyte ile görüşmüşlüğüm olmuştu pek sorumluluğu üzerlerine aldıklarını söyleyemem satın aldığın firmayla görüş dediler aslında Gigabyte Türkiyedeki servisine yaptırsa hatta bizden az ücret alsa onada razıyım , hadi onu geçtim Amazon comtr de aynı olmalı 50 100₺ ödeyecen işin hal olacak yani . Allahtan kart bozuk değilmişte uğraşmaktan kurtuldum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MogoLKhan kullanıcısına yanıt
    Satın aldığım firmayla görüşemem onlarda biliyor söyledim :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ensarcicek16 E kullanıcısına yanıt
    Şans artık. Umarım iyi sonuç çıkar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ensarcicek16

    Beni umursamadılar, siz benim için iletişime geçer misiniz? gibi bir şeyler yazdım. Umarım dikkate alırlar. Sanmıyorum ama olsun :)
    kardesım yapman gereken tek sey var tüketici mahkemesine tek bir dilekce veriyorsun 3 gun sonra kargo şirketi evine gelip ürünün alıyorlar tr de yapılcaksa tr de yapılıyor yurt dısıdna yapılcaksa yurt dısına gidiyo değişim olcaksa değişim oluyor sen 1 kere belediye binasına girip dilekce veriyorsun okdr daha kımseyi aramıyorsun sormuyorsun




  • clarq26 kullanıcısına yanıt
    O son nokta artık

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ensarcicek16

    O son nokta artık
    kardesım konuda 20-30 adet yorum var neyi nasıl yaparım nasıl ederim diye 1 kere msı kartı service point goturceksin yapmıyosa tuketici heyetine dilekce yazıcaksın 3.gün arıcaklar senı buyrun getirin sorununu halledelim diye bukdr basit kendını yormana degmez bide sanki anaokulu cocuguna yazar gbi o son care artık yazmıssın servise yolladım goturdum biz ingilenmiyoruz dediler diyosun bunun son caresi neresi soruyorum sadece sana ?
  • clarq26 kullanıcısına yanıt
    Haklısın kardeşim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ensarcicek16 E kullanıcısına yanıt
    3 yil degil max 1 yil veriyor tabi oda ne kadar güvenilir orasi ayrı ya garantisi olmamiş gibi katlanicaksin Yada garantisi düzgün başka marka alicak sin ki onda bile Aşagi Yukari 1 ayda ürün eline ulaşir. Ekran karti da evga dışında yurtdişindan almanizi tavsiye etmiyorum psu corsair evga ram corsair ssd wd corsair. Ben corsair dışında ürün almam mesela kolay Kolay corsair = memnuniyet birçok ürün aldim birçok garanti ye yolladim hep memnun kaldim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • clarq26 kullanıcısına yanıt
    Olmaz demiyorum ama bilgi olarak soruyorum. Hiç böyle bir ürün garanti işlemi yaptınız mı? Kart Amerika'dan alınmış. TR'de geçerli garantisi yok. Markanın böyle bir taahhüdü yok. TR distiribütor/yetkili servisin de kendisi tarafından ithal edilmemiş ürün ile ilgilenmek gibi bir zorunluluğu yok. MSI ABD yardımcı olunabileceğini düşünerek TR servisine yönlendirmiş olabilir ama bunun da TR servisi için bir bağlayıcılığı yok. Ürünlerin garantileri alınmdığı ülke şartlarında geçerklidir. Evet bazı markalar bu konuda biraz daha duyarlı. Evga kartı ABD'den bile alsanız duruma göre Evga Avrupa'ya direk göndererek garanti işlemi yaptırabiliyorsunuz.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.