Merhaba, Msi Ge60 0ND i7 işlemcili bilgisayarım, bazen açılıp bazen açılmıyor. Açılmadığı durumlarda bilgisayara kesinlikle elektrik gitmiyor, led ışığı yanmıyor, sadece batarya ile deneyince bile açılmıyor. Bilgisayarın garantisi vardı, kendi servisine gönderdim sıvı teması var diyerek benden anakart değişimi için 500-600 dolar para istediler, tamir ettirmedim. Sıvı teması olmadığından da eminim. Şimdi sizden isteğim bu sorunu çözebilecek güvenilir bir notebook tamir servisi, bilgisayarı tamir için hangi servise göndermeliyim?
< Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
güncel
türkbatur
kullanıcısına yanıt
Msi servisi :D kendi servisi garanti varsa iyi olur
Bunu satıp yeni bir Laptop almanı tavsiye ederim . Tamir görmüs anakartlar daha sonra sorun çıkartma potansiyeli yüksek oluyor.
quote:
Orijinalden alıntı: gamerror
Msi servisi :D kendi servisi garanti varsa iyi olur
Msi servisine gönderdim "sıvı teması" var diyerek benden 1000tl ye yakın para istediler. Sıvı teması olmadığına adım kadar eminim.
türkbatur
kullanıcısına yanıt
Garanti yok yani 1000 tl ye yeni parça al :D
quote:
Orijinalden alıntı: gamerror
Garanti yok yani 1000 tl ye yeni parça al :D
Normalde bilgisayar, 06.08.2015 tarihine kadar garantili, sıvı teması denilince ürün garanti dışı kalmış oluyor. Bugün İstanbul'da başka bir MSI servisine göndereceğim, paramla yaptıracağım bakalım ne kadara mal olacak.
Msi servisi :D kendi servisi garanti varsa iyi olur
Msi servisine gönderdim "sıvı teması" var diyerek benden 1000tl ye yakın para istediler. Sıvı teması olmadığına adım kadar eminim.
Hocam, bulunduğunuz yerde Tüketici Hakem Heyetine gidin, ürünün arızasının kullanıcı hatası mı değil mi buna ilişkin bilirkişi raporu talep ettiğinizi beyan edin. Eğer ürünün arızası kullanıcı hatası değil ise, teknik servise durumu bildirin daha sonra da teknik servis kararında diretir ise Tüketici Hakem Heyetine şikayetçi olun. Eğer ürünün bedeli 1300 TL'nin üzerinde ve büyükşehirde yaşamıyorsanız mahkemeye dava açmanız gerekebilir.
quote:
Orijinalden alıntı: BAM TELİ
quote:
Orijinalden alıntı: türkbatur
quote:
Orijinalden alıntı: gamerror
Msi servisi :D kendi servisi garanti varsa iyi olur
Msi servisine gönderdim "sıvı teması" var diyerek benden 1000tl ye yakın para istediler. Sıvı teması olmadığına adım kadar eminim.
Hocam, bulunduğunuz yerde Tüketici Hakem Heyetine gidin, ürünün arızasının kullanıcı hatası mı değil mi buna ilişkin bilirkişi raporu talep ettiğinizi beyan edin. Eğer ürünün arızası kullanıcı hatası değil ise, teknik servise durumu bildirin daha sonra da teknik servis kararında diretir ise Tüketici Hakem Heyetine şikayetçi olun. Eğer ürünün bedeli 1300 TL'nin üzerinde ve büyükşehirde yaşamıyorsanız mahkemeye dava açmanız gerekebilir.
Merhaba hocam büyükşehirde yaşıyorum, ürün fatura bedeli 2400tl civarı. Kullanıcı hatası olup olmadığına Tüketici Hakem Heyeti mi karar verecek yoksa başka bir serviste aldığım raporu mu Tüketici Hakem Heyetine bildirmem gerekecek?
türkbatur
kullanıcısına yanıt
Hocam, akşam yönetmeliği inceleyeyim, büyükşehirde ki tüketici hakem heyetlerinin bakacağı şikayetlerin parasal sınırı ne kadar onu tespit edeyim. Akşam bana mesaj atar mısınız?
quote:
Orijinalden alıntı: BAM TELİ
Hocam, akşam yönetmeliği inceleyeyim, büyükşehirde ki tüketici hakem heyetlerinin bakacağı şikayetlerin parasal sınırı ne kadar onu tespit edeyim. Akşam bana mesaj atar mısınız?
Tamam hocam çok teşekkür ederim.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme