Şimdi Ara

MSI NOTEBOOK DEĞİŞİMİ HAKKINDA

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
644
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba...

    Yaklaşık iki yıldır memnuniyetle kullandığım MSI VR 330 model notebook, garanti süresinin dolmasına yaklaşık bir ay kala arıza yapınca yetkili
    servisi olan ANKO BİLGİSAYAR'a bırakıldı.Kısa bir zaman sonra "Kuzey köprüsü çipinin" arıza yaptığı ortaya çıktı.Ben şahsen işlerimin yoğunluğu dolayısı ile hiç kendilerine uğrayamadım.Telefonla arayıp ne zaman tamir olacağını sorduğumda "ilgili notebook'un parçalarının az olarak bulunduğu, Türkiye'ye gelmesinin beklendiği ancak bunun biraz uzun sürebileceği" bilgisini aldım.Bundan sonraki süre zarfında -bir ay- haftada bir-iki kez olmak üzere telefonla görüşerek takibini yaptım.Bir kez de MSI Türkiye merkez ile görüştüm.Kendileri de parça tedariki konusunda yetkili servisin söylediğini teyid ettiler.
    Evde notebook u aynı zamanda iş amaçlı olarak kullandığımdan, serviste uzun süre kalması epey problem yaratacaktı, Allahtan kardeşim aynı model notebookunu kullanmam için bir süreliğine bana verdi de işlerimi halledebildim.

    Bir aylık süreyi birkaç gün geçtiğinde tekrar servisi aradım ancak maalesef gerekli olan parça henüz Türkiye'ye gelmemişti.Ben de kendilerine danışarak ürün değişim talebinde bulundum.Onay verdiler... tabii bir de üretici firmanın merkezinden (Tayvan) onay beklendi.Sonuçta onay geldikten sonra geçtiğimiz Perşembe günü itibariyle servisi değişimi formunu benim adıma kardeşim teslim aldı ve Cumartesi günü de ilk notebook u satın aldığım
    firma olan EXA BİLGİSAYAR'dan başka bir ürünü, üzerine biraz daha para ekleyerek satın aldım.

    Bu süreç zarfında ANKO BİLGİSAYAR yetkililerinin gösterdiği ilgi ve alaka için kendilerine teşekkür ediyorum ayrıca Kadıköy EXA BİLGİSAYAR yetkililerine de ürün değişiminden önce yaptıkları bilgilendirme ve ürün değişimi esnasında gösterdikleri kolaylık için ayrıca teşekkür ediyorum.

    Özellikle notebook gibi hassas bir cihazda herkese sorunsuz kullanımlar diliyorum...

    Görüşmek üzere...







  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Ssd Arızası Hakkında.
    6 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.