< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MSI Türkiye -- 9 Temmuz 2020; 16:1:19 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MSI Türkiye -- 9 Temmuz 2020; 16:1:19 > |
Hepsiburada'dan bir msi anakart aldım yanlış gönderdiler(satıcı hepsiburada'nın kendisi), kapıda kabul etmedim hepsijet birkaç gün sonra kapıya atıp gitmiş, sonra kendim iade talebi oluşturdum 1,5 aydır iade bekliyorum her aramamda talep oluşturuyorlar fakat çözüm yok. İade durumunda paranızı almanız çok zor bu yüzden başka yerden alışveriş yapmanızı tavsiye ederim.
|
Kulaklığımın değiştirilmesini istedim, (garantisi varken) garantisi bitmiş deyip reddettiler.
Tekrar yolladım değişim istedim, iade ettiler (ürünün yenisi 2 katı olduğu için). İade için 1 aydan fazla süre bekledim, tüketici hakem heyetine verdim. Eskiden Hepsiburada kaliteli bir firmaydı ama artık değişim çok belirgin, ciddiyetsizlik üst boyutta. Garanti konusu artık Hepsiburada'da çok sorunlu. |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Predator536 -- 9 Temmuz 2020; 16:5:12 > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|