Arkadaşlar 18 Mayıs'ta yapılan İş Güvenliği Uzmanlığı sınavını kazandım. Sertifikamın elime ulaşması 1,5-2 ay arası sürecekmiş. Bu süre içinde beni istihdam edebilecek şirket sayısı çok sınırlı ve asgari ücretlerle çalıştırıyorlar. Şimdi benim aklımda gelir vergisi mükellefi olmak gibi bir plan var... Şöyle ki; 1 Ocak tarihinden itibaren her işyerinin yaptırması gerekli olan risk analizi mevzusunu ben imza yetkim olarak, fatura keserek ,bireysel bir şirket gibi gerçekleştirmek istiyorum. Bunun için bir tanıdığın dükkanına bir masa koyup ona kira verdiğimi vs belgelemem gibi bir kaç bürokratik işlem varmış, ama tam olarak prosedürü bilmiyorum. Ankara'dayım, Bir muhasebeciye gitsem,benden isteyeceği ücret ne olur, noter vs işlemleri için ne kadar para çıkar cebimden, bana bir yol haritası çizebilecek olur mu acaba forumdan??? Şimdiden teşekkürler...