Şimdi Ara

Müjde corolla 1.4 d4d ye cruise control çıktı

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
66
Cevap
2
Favori
39.445
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    Size çok güzel bir haberim var.

    Totoya 1.4 D4D lere cruise control (hız sabitleyici) KC140 çıktı.
    Takılması ve kullanılması çok kolay.

    Bildiğiniz gibi Toyota 1.4 D4D motorlu araçlarda cruise control opsiyonu yok.
    Sonradan da takılamıyor Türkiye'de.

    2 yıldır üzerinde çalıştığımiz hız sabitleyici sistemi KC140 satış için hazır.

    Şimdilik sadece Corolla 1.4 D4D MMT araçlara takılacaktır.

    Benim 2008 model Corolla D4D MMT aracım var.
    Kendi aracımda 1 yıldan daha uzun süredir kullanıyorum.
    Şimdiye kadar toplam 20000 km den fazla yol yaptım.

    Detaylar icin
    http://www.kolaycc.com/
    sitesini inceleyiniz.

    Bu sitede bir pdf dökümanı var:
    http://www.kolaycc.com/docs/kolaycc_hiz_sabitleyici.pdf
    Bu döküman oldukça detaylı hazırlanmıştır.
    Satış ve ulaşım detayları içindedir.
    Lütfen bu dökümanı okuyunuz ve ilgileniyorsanız benim ile iletişime geçiniz.

    Saygılarımla,
    Yüksel Güzel
    www.kolaycc.com

     Müjde corolla 1.4 d4d ye cruise control çıktı







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Toyota Corolla 1.4 D-4D'ye Hız Sabitleyici Takımı

    Toyota Corolla 1.4 D-4D için hız sabitleyiciler, yolculuklarınızı daha keyifli ve rahat hale getirmek için tasarlanmıştır. Bu cihaz, belirlediğiniz hızı otomatik olarak koruyarak uzun yolculuklarda ayak yorgunluğunu azaltır ve yakıt tasarrufu sağlar.

    Corolla 1.4 D-4D'ye hız sabitleyici taktırmak, yetkili bir servise veya deneyimli bir teknisyene yaptırılabilecek nispeten kolay bir işlemdir. Takım, aracın elektronik sistemlerine entegre edilir ve direksiyon simidindeki kontrol düğmeleri ile çalıştırılır.

    Toyota Corolla 1.4 D-4D'de hız sabitleyici olup olmadığı, aracın model yılına ve donanım seviyesine bağlıdır. Bazı modellerde standart olarak bulunurken, diğerlerinde isteğe bağlı bir özellik olarak sunulur.

    Toyota Corolla dizel hız sabitleyici taktırma fiyatı, aracın modeline, istenen özelliklere ve işçilik maliyetlerine göre değişebilir. Yetkili bir servisten veya bağımsız bir tamirciden fiyat teklifi almanızı öneririz.

    Toyota Corolla 1.4 D-4D hız sabitleyici, hayatınızı kolaylaştırmak ve uzun yolculukların keyfini çıkarmak için ideal bir özelliktir. Aracınıza hız sabitleyici taktırmayı düşünüyorsanız, yetkili bir servise veya deneyimli bir teknisyene danışın.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Merhabalar,

    Sorularınız olursa burada cevaplayabilirim.

    Saygılarımla
    Yüksel Güzel
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yukselguzel72

    Merhabalar,

    Sorularınız olursa burada cevaplayabilirim.

    Saygılarımla
    Yüksel Güzel
    Yüksel bey,
    Bu ürün çok aranılan ve beklenen ürün.
    Biraz daha açıklayıcı bilgi yazarmısınız lütfen.
    Montajı nasıl olacak.
    Sadece MMT demişsiniz, yeni nesil M/M şanzımana uyacak mı?
    web siteniz açılmıyor malesef.
    Ürün tasarımız ve yapımı kime ait?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Levcho

    Yüksel bey,
    Bu ürün çok aranılan ve beklenen ürün.
    Biraz daha açıklayıcı bilgi yazarmısınız lütfen.
    Montajı nasıl olacak.
    Sadece MMT demişsiniz, yeni nesil M/M şanzımana uyacak mı?
    web siteniz açılmıyor malesef.
    Ürün tasarımız ve yapımı kime ait?

    Alıntıları Göster
    Merhabalar

    Site server problemi yuzunden acilmiyor.
    Yakında calisacak.

    Ama pdf linki calisiyor.
    http://www.kolaycc.com/docs/kolaycc_hiz_sabitleyici.pdf

    Tüm detaylı bilgiler linkteki pdf dosyasında var.

    Burada anlatmak çok uzun sürer.

    Tasarımını çok tecrübeli elektronik mühendisi bir arkadaş ile beraber yaptık.
    İçinde çalışan real time yazılımı tamamen ben geliştirdim.
    10000 satır kod çalışıyor içinde.
    Otomatik test sistemini ben geliştirdim.

    Çok başarılı bir ürün.

    Saygılarımla
    Yüksel Güzel



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yukselguzel72 -- 16 Mayıs 2012; 10:51:38 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yukselguzel72

    Merhabalar

    Site server problemi yuzunden acilmiyor.
    Yakında calisacak.

    Ama pdf linki calisiyor.
    http://www.kolaycc.com/docs/kolaycc_hiz_sabitleyici.pdf

    Tüm detaylı bilgiler linkteki pdf dosyasında var.

    Burada anlatmak çok uzun sürer.

    Tasarımını çok tecrübeli elektronik mühendisi bir arkadaş ile beraber yaptık.
    İçinde çalışan real time yazılımı tamamen ben geliştirdim.
    10000 satır kod çalışıyor içinde.
    Otomatik test sistemini ben geliştirdim.

    Çok başarılı bir ürün.

    Saygılarımla
    Yüksel Güzel

    Alıntıları Göster
    Merhabalar,

    2007 sonrası tum otomatik dizel corollalar için uygundur.

    Montajı çok kolaydır.
    Montaj detayları pdf dosyasında detaylı anlatılmıştır.
    Sadece 3 konnektor ile monte edilir.
    Hiç kablo kesilmez arabaya kalıcı bir değişiklik yapılmaz.

    Saygılarımla
    Yüksel Güzel




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yukselguzel72

    Merhabalar

    Site server problemi yuzunden acilmiyor.
    Yakında calisacak.

    Ama pdf linki calisiyor.
    http://www.kolaycc.com/docs/kolaycc_hiz_sabitleyici.pdf

    Tüm detaylı bilgiler linkteki pdf dosyasında var.

    Burada anlatmak çok uzun sürer.

    Tasarımını çok tecrübeli elektronik mühendisi bir arkadaş ile beraber yaptık.
    İçinde çalışan real time yazılımı tamamen ben geliştirdim.
    10000 satır kod çalışıyor içinde.
    Otomatik test sistemini ben geliştirdim.

    Çok başarılı bir ürün.

    Saygılarımla
    Yüksel Güzel

    Alıntıları Göster
    web sitesi şu an çalışıyor.
    www.kolaycc.com




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yukselguzel72

    web sitesi şu an çalışıyor.
    www.kolaycc.com

    Alıntıları Göster
    Yüksel bey,
    PDF inceledim. Oldukça etkilendim.(özgeçmişiniz ! Tebrikler)
    Ürünün fiyatı ne olacak acaba?

    PDF'ten anlamadığım bir nokta var. Kontrol kolu nerde??
    Bu devreyi, Toyota servisleri üzerinden satmak ve montaj yapmak için toyota'ya teklifte bulunabilirsiniz bence. toyota'yı utandırırsanız memnun oluruz.

    Sizi başka bir foruma da davet etmek isterim. Bu devre ile ilgilenecek çok kişi var.
    CC ile ilgili çabalarımızın konusu:
    www.toyotaclubtr.com
    D4D'ye Hız sabitleyici (cruise control) için toplu mail/fax atalım. TEKLİF
    http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=25049.0


    (cc ile yaşadığımız hayal kırıklığından sonra, toyota markasının adını, küçük harfle başlayacak şekilde yazmaya başladım. )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Levcho -- 16 Mayıs 2012; 12:35:12 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Levcho

    Yüksel bey,
    PDF inceledim. Oldukça etkilendim.(özgeçmişiniz ! Tebrikler)
    Ürünün fiyatı ne olacak acaba?

    PDF'ten anlamadığım bir nokta var. Kontrol kolu nerde??
    Bu devreyi, Toyota servisleri üzerinden satmak ve montaj yapmak için toyota'ya teklifte bulunabilirsiniz bence. toyota'yı utandırırsanız memnun oluruz.

    Sizi başka bir foruma da davet etmek isterim. Bu devre ile ilgilenecek çok kişi var.
    CC ile ilgili çabalarımızın konusu:
    www.toyotaclubtr.com
    D4D'ye Hız sabitleyici (cruise control) için toplu mail/fax atalım. TEKLİF
    http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=25049.0


    (cc ile yaşadığımız hayal kırıklığından sonra, toyota markasının adını, küçük harfle başlayacak şekilde yazmaya başladım. )

    Alıntıları Göster
    Merhaba Levcho,

    Teşekkür ederim iltifatınız için.

    Üründe kullanım kolu yoktur.
    (PDF de montaj ve kullanım Kılavuzu bölümünde detaylı anlatılmıştır.)

    Etkin hale getirme yöntemi
    Kontak açtıktan sonra araba dururken ya da yolda iken
    3 kez peşpeşe frene basınca CC etkin hale gelir ama henüz devreye girmez.
    Bir kez etkin hale getirmiş iseniz, kontak kapatana kadar etkin kalır.

    Etkin hale getirilmemiş ise:
    Bu mod şehiriçi kullanım için uygundur.
    Aynen eskisi gibi arabanızı kullanırsınız. CC hiç devreye girmez.

    Etkin hale getirmiş iseniz:
    Bu mod şehirdışı kullanım için uygundur.
    Hız 65 km/h üzerinde çıktığında 7 saniye boyunca hızınız yaklaşık sabit kalırsa (+- 2km/h) CC otomatik olarak devreye girer.
    Hangi hızda iseniz o hızı sabit tutmaya başlar.
    3 kez peşpeşe bip sesi duyarsınız.
    3 saniye içinde ayağınızı gazdan çekmeniz gerekir.

    Frene bastığınızda, vites değiştiğinde ya da gaza CC den daha fazla bastığınnızda devreden hemen çıkar.
    2 kez peşpeşe bip sesi duyarsınız.

    Pratik kullanımda kola hiç ihtiyaç duyulmamaktadır.
    Ben uzun süredir kullanıyorum.
    Biraz fonksiyon kaybı var kabul ediyorum. Mesela hızlanma yavaşlama tuşları yok vs.
    Ama bu kayıp bence 5% i geçmiyor.
    Hız artırmak istediğinizde gaza basıp daha yüksek bir hızda kolayca hızı sabitleyebiliyorsunuz.

    Otomatik olarak devreye girmesi de artı bir fonksiyon.
    Bu fonksiyon hiç bir orjinal CC de yok.
    Sizin sürüş esnasındaki iş yükünüzü azaltıyor.
    Tam isteyeceğiniz anda devreye kendiliğinden giriyor.

    1.4 d4d motorlu araçlarda CC altyapısı hiç yok.
    Dünyanın hiç bir yerinde yok.
    Sadece aftermarket çözümler var.

    Bu ürünü diğer toyota araçlarına ve hatta başka markalarada uyarlamayı düşünüyoruz.
    Türkiye ihtiyaçlarına öncelik verilerek tabii ki.

    Ankara'da iseniz ya da gelecek iseniz size kendi aracımla demo yapmak isterim.
    Demo dan çok etkileneceksiniz emin olun.
    CC çalışırken önünüzdeki laptopda CC ile ilgili tüm bilgiler anında akıyor olacak.

    toyotaclubtr ile ilgileneceğim.

    Saygılarımla
    Yüksel Güzel




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Levcho

    Yüksel bey,
    PDF inceledim. Oldukça etkilendim.(özgeçmişiniz ! Tebrikler)
    Ürünün fiyatı ne olacak acaba?

    PDF'ten anlamadığım bir nokta var. Kontrol kolu nerde??
    Bu devreyi, Toyota servisleri üzerinden satmak ve montaj yapmak için toyota'ya teklifte bulunabilirsiniz bence. toyota'yı utandırırsanız memnun oluruz.

    Sizi başka bir foruma da davet etmek isterim. Bu devre ile ilgilenecek çok kişi var.
    CC ile ilgili çabalarımızın konusu:
    www.toyotaclubtr.com
    D4D'ye Hız sabitleyici (cruise control) için toplu mail/fax atalım. TEKLİF
    http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=25049.0


    (cc ile yaşadığımız hayal kırıklığından sonra, toyota markasının adını, küçük harfle başlayacak şekilde yazmaya başladım. )

    Alıntıları Göster
    Ben CC olmadığını şimdi öğrendim ve garipsedim doğrusu. Corolla gibi çok satan bir araçta opsiyon da olsa olmalı böyle bir donanım. Demekki sadece doğuş bu zihniyette değilmiş. Toyotayı kim getiriyor acaba Türkiye'ye?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yukselguzel72

    Merhaba Levcho,

    Teşekkür ederim iltifatınız için.

    Üründe kullanım kolu yoktur.
    (PDF de montaj ve kullanım Kılavuzu bölümünde detaylı anlatılmıştır.)

    Etkin hale getirme yöntemi
    Kontak açtıktan sonra araba dururken ya da yolda iken
    3 kez peşpeşe frene basınca CC etkin hale gelir ama henüz devreye girmez.
    Bir kez etkin hale getirmiş iseniz, kontak kapatana kadar etkin kalır.

    Etkin hale getirilmemiş ise:
    Bu mod şehiriçi kullanım için uygundur.
    Aynen eskisi gibi arabanızı kullanırsınız. CC hiç devreye girmez.

    Etkin hale getirmiş iseniz:
    Bu mod şehirdışı kullanım için uygundur.
    Hız 65 km/h üzerinde çıktığında 7 saniye boyunca hızınız yaklaşık sabit kalırsa (+- 2km/h) CC otomatik olarak devreye girer.
    Hangi hızda iseniz o hızı sabit tutmaya başlar.
    3 kez peşpeşe bip sesi duyarsınız.
    3 saniye içinde ayağınızı gazdan çekmeniz gerekir.

    Frene bastığınızda, vites değiştiğinde ya da gaza CC den daha fazla bastığınnızda devreden hemen çıkar.
    2 kez peşpeşe bip sesi duyarsınız.

    Pratik kullanımda kola hiç ihtiyaç duyulmamaktadır.
    Ben uzun süredir kullanıyorum.
    Biraz fonksiyon kaybı var kabul ediyorum. Mesela hızlanma yavaşlama tuşları yok vs.
    Ama bu kayıp bence 5% i geçmiyor.
    Hız artırmak istediğinizde gaza basıp daha yüksek bir hızda kolayca hızı sabitleyebiliyorsunuz.

    Otomatik olarak devreye girmesi de artı bir fonksiyon.
    Bu fonksiyon hiç bir orjinal CC de yok.
    Sizin sürüş esnasındaki iş yükünüzü azaltıyor.
    Tam isteyeceğiniz anda devreye kendiliğinden giriyor.

    1.4 d4d motorlu araçlarda CC altyapısı hiç yok.
    Dünyanın hiç bir yerinde yok.
    Sadece aftermarket çözümler var.

    Bu ürünü diğer toyota araçlarına ve hatta başka markalarada uyarlamayı düşünüyoruz.
    Türkiye ihtiyaçlarına öncelik verilerek tabii ki.

    Ankara'da iseniz ya da gelecek iseniz size kendi aracımla demo yapmak isterim.
    Demo dan çok etkileneceksiniz emin olun.
    CC çalışırken önünüzdeki laptopda CC ile ilgili tüm bilgiler anında akıyor olacak.

    toyotaclubtr ile ilgileneceğim.

    Saygılarımla
    Yüksel Güzel

    Alıntıları Göster
    Merhabalar,

    Ürün fiyatı montaj dahil 800 TL dir.
    Türkiye de servis hizmetimiz var. (şimdilik sadece Ankara'da)

    Hollanda'da AP800 ürünü 450 euro + 200 euro montaj = 650 euro ya takılmaktadır.
    Ben bu ürünü alıp aracıma taktım ve bir süre kullandım.
    Hiç beğenmedim. Yokuş yukarı hızlanıyor yokuş aşağı yavaşlıyor.
    Sanırım içindeki kontrol algoritmasının tasarımı hatalı. (Fazla integral yapıyor)
    Montajı da oldukça zor.
    Kolu da kalitesiz ve tuş hisleri kötü. Kırılacak gibi.
    Orjinal Toyota CC kolu ile çok kalite farkı var.
    Bu cihaz orjinalde Taiwan yani Çin malı.
    http://www.conrad-anderson.co.uk/ da dizel corolla'lar için satılan da bu ürün.

    Dizel araca CC kesinlikle çok yakışıyor.
    Çünkü vites değiştirmeden uzun yolda yokuş yukarı yokuş aşağı düz yolda gidebiliyorsunuz.
    Düz vites dizel araçlarda da CC bu yüzden çok güzel çalışıyor.

    Saygılarımla
    Yüksel Güzel



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yukselguzel72 -- 16 Mayıs 2012; 15:47:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    Ben CC olmadığını şimdi öğrendim ve garipsedim doğrusu. Corolla gibi çok satan bir araçta opsiyon da olsa olmalı böyle bir donanım. Demekki sadece doğuş bu zihniyette değilmiş. Toyotayı kim getiriyor acaba Türkiye'ye?

    Alıntıları Göster
    Yüksel bey;
    Bu arada ben pdf dökümanın tamamını inceledim. Oldukça etkilendim. Tebrikler.
    Anladım ki, mesleğiniz gereği her şeyi kusursuz yapmaya çalışmışsınız ve görünen o ki, başarmışsınız.
    Hevesinizi kırmak istemem kusuruma bakmayın, ancak bana göre, cc otomatik devreye girme olayı yanlış. Çok güzel özellik ancak bana göre yanlış.
    Hızı düşürmek istediğimizde de opsiyon yok.

    Ben yine de bu cihazın satış fiyatını bilmek isterim. (burada yazmak istemeyebilrisiniz, PM atınız lütfen)

    Syg




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Levcho

    Yüksel bey;
    Bu arada ben pdf dökümanın tamamını inceledim. Oldukça etkilendim. Tebrikler.
    Anladım ki, mesleğiniz gereği her şeyi kusursuz yapmaya çalışmışsınız ve görünen o ki, başarmışsınız.
    Hevesinizi kırmak istemem kusuruma bakmayın, ancak bana göre, cc otomatik devreye girme olayı yanlış. Çok güzel özellik ancak bana göre yanlış.
    Hızı düşürmek istediğimizde de opsiyon yok.

    Ben yine de bu cihazın satış fiyatını bilmek isterim. (burada yazmak istemeyebilrisiniz, PM atınız lütfen)

    Syg

    Alıntıları Göster
    Merhaba Levcho,

    Hız düşürmek istediğinizde şu yöntem oldukça başarılı:

    CC devrede iken frene basıp ya da gaza hafifçe basıp CC devreden çıkarırsınız.
    Daha düşük bir hızda CC yi tekrar devreye sokarsınız.

    Pratik kullanımda bu çözüm çok güzel çalışıyor.

    Ancak + - tuşlarına alışmış olanlar için biraz garip gelebilir bunu anlıyorum.

    Saygılarımla,
    Yüksel Güzel




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yukselguzel72

    Merhaba Levcho,

    Hız düşürmek istediğinizde şu yöntem oldukça başarılı:

    CC devrede iken frene basıp ya da gaza hafifçe basıp CC devreden çıkarırsınız.
    Daha düşük bir hızda CC yi tekrar devreye sokarsınız.

    Pratik kullanımda bu çözüm çok güzel çalışıyor.

    Ancak + - tuşlarına alışmış olanlar için biraz garip gelebilir bunu anlıyorum.

    Saygılarımla,
    Yüksel Güzel

    Alıntıları Göster
    Diğer modeller içinde ürününüz var mı?Yoksa talebe göre mi ürün geliştireceksiniz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: can6

    Diğer modeller içinde ürününüz var mı?Yoksa talebe göre mi ürün geliştireceksiniz?

    Alıntıları Göster
    Selamlar,

    Şu an için sadece otomatik dizel corolla > 2007 için ürün mevcuttur.

    potansiyel diğer araçlar:
    düz vites dizel corolla > 2007
    1.4 dizel auris
    1.4 dizel yaris
    için yeterli talep durumunda ürün uyarlanacaktır.

    Saygılarımla
    Yüksel Güzel



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yukselguzel72 -- 17 Mayıs 2012; 13:27:01 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yukselguzel72

    Selamlar,

    Şu an için sadece otomatik dizel corolla > 2007 için ürün mevcuttur.

    potansiyel diğer araçlar:
    düz vites dizel corolla > 2007
    1.4 dizel auris
    1.4 dizel yaris
    için yeterli talep durumunda ürün uyarlanacaktır.

    Saygılarımla
    Yüksel Güzel

    Alıntıları Göster
    Düz vites için olursa çok iyi olur kesinlikle.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MustafaEmre415

    Düz vites için olursa çok iyi olur kesinlikle.

    Alıntıları Göster
    Merhabalar,

    Düz vites dizel corolla (>2007) için aynı ürün elektronik olarak tamamen uyumlu.

    Sadece farklı montaj tasarımı gerekiyor. Henüz yapılmadı.

    Saygılarımla
    Yüksel Güzel
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yukselguzel72

    Merhabalar,

    Düz vites dizel corolla (>2007) için aynı ürün elektronik olarak tamamen uyumlu.

    Sadece farklı montaj tasarımı gerekiyor. Henüz yapılmadı.

    Saygılarımla
    Yüksel Güzel

    Alıntıları Göster
    avensis 1.6 derken 2009 model yeni kasa avensisler için uyarlanacak mı? (132hp)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: absolutevanilla

    avensis 1.6 derken 2009 model yeni kasa avensisler için uyarlanacak mı? (132hp)

    Alıntıları Göster
    Merhabalar,

    Avensisleri çok incelemedik henüz.
    Ama 2009 sonrası modeller için uyarlamak çok zor olmayacak gibi.

    Burada sıkıntı, 1600 atmosferik benzinli olması nedeni ile yokuşlarda tıkanacak olması.
    Yokuşlarda hız fazla düşeceği için CC devreden çıkacaktır.

    Düze yakın yollarda hiç sıkıntı olmaz.

    Piyasa da az olması da dezavantaj.
    Yakın zamanda avensis ile ilgilenemeyiz sanırım.

    Corolla'ya öncelik vermemizin nedeni piyasada çok olması.

    Saygılarımla
    Yüksel Güzel




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yukselguzel72

    Merhabalar,

    Avensisleri çok incelemedik henüz.
    Ama 2009 sonrası modeller için uyarlamak çok zor olmayacak gibi.

    Burada sıkıntı, 1600 atmosferik benzinli olması nedeni ile yokuşlarda tıkanacak olması.
    Yokuşlarda hız fazla düşeceği için CC devreden çıkacaktır.

    Düze yakın yollarda hiç sıkıntı olmaz.

    Piyasa da az olması da dezavantaj.
    Yakın zamanda avensis ile ilgilenemeyiz sanırım.

    Corolla'ya öncelik vermemizin nedeni piyasada çok olması.

    Saygılarımla
    Yüksel Güzel

    Alıntıları Göster
    Merhaba absolutevanilla,

    Size bir sorum var sakıncası yoksa.

    Avensis 1.6 ile Ankara İstanbul arası otobanda (yol boş ise)
    ve ortalama yüklü iken devamlı ayni vitesde (en yüksek viteste) gidebilir misiniz?
    (Eğer bu şekilde ise CC güzel çalışır.)

    Yoksa yokuşlarda vites düşürmek zorunda kalıyor musunuz?

    Saygılarımla
    Yüksel Güzel




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yukselguzel72

    Merhaba absolutevanilla,

    Size bir sorum var sakıncası yoksa.

    Avensis 1.6 ile Ankara İstanbul arası otobanda (yol boş ise)
    ve ortalama yüklü iken devamlı ayni vitesde (en yüksek viteste) gidebilir misiniz?
    (Eğer bu şekilde ise CC güzel çalışır.)

    Yoksa yokuşlarda vites düşürmek zorunda kalıyor musunuz?

    Saygılarımla
    Yüksel Güzel

    ben edirne istanbul arası gidip geliyorum çok uzun kilometreler 6. viteste gidip geliyorum :) bu arada elegant extralarda cc var zaten motor aynı...
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.