Corsa D enjoy ecoflex kullanıcısıyım, araçtan memnun olmamama rağmen daha donanımlı bi araç arayışındayım, açıkçası civic 1.8 sport kasası ve donanımı çok önceden dikkatimi çeken bi araç oldu, alınabilir araç fiyatları 2008 - 2009 110-115bin ₺ arası, kendi corsamı ortalama 90-100bin ₺ arası yapıyor şu aralar. satıp biraz farkla böyle bir geçiş yapmaya değer mi. buna alternatif olarak 1.4 2010-2011-2012 sportlar da bu kıyaslamaya dahildir. not: fiesta, punto ve clio tavsiyeleriyle gelmeyin daha önceden kullandığım ve şu an kullandığım araçtan farklı olmayan araçlardır. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Matraxater -- 1 Ağustos 2021; 7:31:53 > |
Corsa D'den Honda Civic 1.8 sport'a geçmek



-
-
Bahsedilen Civic 1.4 sport ya da 1.8 sport kasalardan almış kullanmış, yorum yapabilecek hiç arkadaş yok mudur?
-
Uzun süre punto kullandıktan sonra almaya niyetlendim, bir tanesi için görüştüm,2007 modeldi sanırım, ufak bir test sürüşünden sonra vazgeçtim.
Spor araç olmasından dolayı çok konforsuz ve sert bir kullanımı var. Ayrıca 1.3 dizelden sonra atmosferik 1.8 çok tepkisiz gelmişti(turbolu alıştıktan sonra).
Kesinlikle denemeden karar vermeyin.
-
1 defa kullandım süspansiyon sıfır arabada hatta yok sandım arka görüş problem alışmak zaman alır yedek parça fiyatları aşırı pahalı. Benim kullandığım manueldi robotize olanlar nasıldır bilemem. 2009 model de tam otomatik olanları mevcut fakat pahalıdır onlarda
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
2012 HB Civic 1.4 Sport 3 sene kullandım, 1 hafta önce artık illallah edip sattım, deneyimlerimi şöyle aktarabilirim.
Aracım otomatik vitesti, robotize şanzımanın tek farkı sizin debriyaja basarak yaptığınız işi o robot kolun yapması. Sık problem yaşatıyor ve masraflı, ayrıca bu araçların ilk 3 vitesi performans vitesi olduğu için gaz tepkisine göre vites geçişleri çok değişiyor, kafasına göre bazen atıyor bazen atmıyor. 1. viteste 60'ı gördüğüm oldu pedalı hiç zorlamamama rağmen, araç keyfe keder vites atıyor.
Motor konusunda hiç bir sıkıntı yaratmadı 50bin km boyunca kullandım, o konuda sıkıntı yok.
Beyin olarak biraz problemli bir araç, şanzıman, lastik ve vites geçişleri konusunda beyin ara ara problem yaratıyor.
1.4 olduğu için, klimayı açtığımda araç baya bir bayılıyor, özellikle yokuşlarda ölüyor.
Yedek parça olarak çok problem yaşarsınız, bulması çok zor.
Araç spor olduğu için her ne kadar 16 jant, helezon yay olsa bile konforlu değil, çok daha konforlu araçlar mevcut. Yakıt tüketimi olarak karışık 7.2 - 8 litre arası yakar.
+ yönlerine gelecek olursak;
+ Bagaj baya geniş.
+ Sürücüye odaklı kokpit baya çekici ve kullanışlı.
+ Yaşam alanı gayet geniş, ve araç en olarak biraz büyük.
Yukarıdakilere göre - olarak;
-Geri görüş biraz sınırlı ve sıkıntılı.
-Camlar fabrikasyon fırınlı, kışın yağmurlu havalarda yan aynalardan arkadan geleni görmek inanılmaz zor bir hal alıyor ve kaza riski oluşturuyor.
Mutlaka denemeden karar vermeyin.
-
corsa'dan her arabaya geçerim ama hiçbir arabadan civic'e geçmem.
-
yorumlarınız için teşekkürler, anlaşılan bi süre daha bekleyip direk astra j ya da golf 6 ya geçiş yapmak daha mantıklı olacak.
-
aslında anlattıklarınızdan cezbeden noktaları nedeniyle yöneldim ben de, yakıt konusu muallak ona ben de pek bir şey diyemiyorum. lakin parça konusunda aşırı pahalı olduğunu söylemişsiniz, türkiye de baya popüler olan markanın, sadece bu modellerinde mi parça sıkıntısı yaşanmakta acaba. Belli bir süre City kullanmıştım böyle bi problem yaşamadım.
Mevcut kullandığım arabayı düşününce konfor anlamında anlattıklarınıza göre yine daha iyi kalıyor sanki civic.
-
Şu söze imzamı atabilirim.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
1.4 i-shift olanını 1 yıldır kullanıyorum
++ yönleri;
içi dışarıdan göründüğünden çok daha geniş, bagaj hb araç için çok iyi.
yakıt tüketimi çok iyi atmosferik bir araç için sakin kullanımda ş. dışı 5, ş içi 7-8 arası tüksetim var
motor üst devirlerde çok istekli ve devir çevirmekte zorlanmıyor
ses sistemi yılı ve segmentini düşününce başarılı.
kokpit ve kasa tasarımı becen çok güzel
yüksek hızlarda stabil ve direksiyon tepkileri başarılı ama çok zorlarsanız önden kayma yapabiliyor
-- yönleri
sport üretim olmasından sert bir yapıya sahip, konfor arayanları üzer.
tek kavrama robotize şanzıman yokuş olan yerlerde düşük torkla beraber konforsuz ancak manuelde spor kullanım seviyorsanız çok sorun olmuyor (aracı sürekli f1 kulaklıklarla kullanıyorum o kadar alıştım ki, otomatik kullanmıyorum desem yeridir).
sürekli uzun yol yapıyorsanız 6. vites oranı kısa oranlı.
özetle özgün tasarımını seviyor ve spor kullanırım diyorsanız tavsiye ederim. konfor arıyorsanız size uymayabilir.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X