Şimdi Ara

multijet mi ? t-jet mi?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10
Cevap
0
Favori
2.442
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • bravo turbojet 1.4 120 hp
    bravo multijet 1.6 105 hp

    bildiğim kadarıyla multijetin torku daha fazla buna göre hangisinin performansı daha iyidir ? dizelle benzinliyi karşılaştırdığımın farkındayım ama herhalde performansı yorumlayabiliriz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi the_dr -- 5 Mart 2008; 12:34:53 >



  • Tabiki t-jet
    Öncelikle iki araba arasında 15hp var ve t-jet multijet'e göre daha hafif. Performanslarını kıyaslamak için yoruma gerek yok teknik veriler ortada t-jet'in hızlanma değerleri daha iyi. İki farklı motoru sadece performans olarak kıyaslayacaksak önemli olan yorum değil teknik veridir
  • Zor soru sormuşsun. Benim de aklımdaki tek soru bu. Alırsam bu iki araçtan birini alıcam. %20 ihtimalle de 1,4 T-Jet 150 hp olur.

    Bu iki araç yarışsalar tabii ki T-Jet alır. Tüm teknik verileri daha iyi. Ama;

    2000 devir civarında Multijet tam 290Nm tork üretiyor. Bu da insanı koltuğa yapıştırıyor. Sürüş keyfi daha iyidir yani.
    T-Jet de turbo onda da benzer bir karakter var. O da 206 Nm tork üretiyor ama artı olarak dizel gibi 4000 devir civarı nefesi tükenmiyor 6000 devire kadar kesintisiz hızlanıyor. Ama eğer karşılaştırmada T-Jet yerine 1,6 atmosferik benzinli bir motor olsaydı ( 1,6 Civic, 1,6 Peugeot,1,6 Auris gibi) hiç tereddütsüz Multijet derdim. (0-100 hızlanması daha yavaş olsa bile)

    Özetle 2000-4000 devir arası kullanmayı sevenler için Multijet bu durumda biraz daha iyi.
    Yüksek devirlere çıkanlar için T-Jet biraz daha iyi.
    Ama şunu da unutma. T-Jet , kendisi ile aynı hatta daha fazla beygir gücüne sahip 1,6 normal motorlardan çok daha iyi gider.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kkvan -- 5 Mart 2008; 11:56:58 >




  • devir ekonomi devri.bence benzinli araba almak büyük yanlış
  • quote:

    Orjinalden alıntı: emir18rebrov

    devir ekonomi devri.bence benzinli araba almak büyük yanlış

    doğru diyorsun ancak dizelin çıkarabileceği potansiyel sorunlarda ortada ve şehiriçi kullanacağım günde en fazla 15 taş çatlasa 20 km yaparım en fazla bu yüzden benim için galiba benzinli daha uygun..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kkvan

    Zor soru sormuşsun. Benim de aklımdaki tek soru bu. Alırsam bu iki araçtan birini alıcam. %20 ihtimalle de 1,4 T-Jet 150 hp olur.

    Bu iki araç yarışsalar tabii ki T-Jet alır. Tüm teknik verileri daha iyi. Ama;

    2000 devir civarında Multijet tam 290Nm tork üretiyor. Bu da insanı koltuğa yapıştırıyor. Sürüş keyfi daha iyidir yani.
    T-Jet de turbo onda da benzer bir karakter var. O da 206 Nm tork üretiyor ama artı olarak dizel gibi 4000 devir civarı nefesi tükenmiyor 6000 devire kadar kesintisiz hızlanıyor. Ama eğer karşılaştırmada T-Jet yerine 1,6 atmosferik benzinli bir motor olsaydı ( 1,6 Civic, 1,6 Peugeot,1,6 Auris gibi) hiç tereddütsüz Multijet derdim. (0-100 hızlanması daha yavaş olsa bile)

    Özetle 2000-4000 devir arası kullanmayı sevenler için Multijet bu durumda biraz daha iyi.
    Yüksek devirlere çıkanlar için T-Jet biraz daha iyi.
    Ama şunu da unutma. T-Jet , kendisi ile aynı hatta daha fazla beygir gücüne sahip 1,6 normal motorlardan çok daha iyi gider.


    +1

    Multijetlerin neredeyse rölanti devirlerinden itibaren max çekiş gücü sunması çok zevklidir,özellikle sıkışık trafikte-dik rampalarda dur kalk yaparken strese neden olmaz.

    Ancak 6000-6500deviri görebilmek o sesi duyabilmekte (ekonomi devrinde olsakta) otomobil sürmekten zevk alan insanların vazgeçmeyeceği bir tutkudur.




  • bence multijet devir ekonomi devri 290nm tork süper,Fakat multijet 3.600 ytl daha pahalı eğer fazla km yapmıyorsan benzinli.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    İ20 D-CVVT mi Düz i 20 Mi ?
    9 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Yüksek torklu bir motor+hızlı ve verimli bir otm şanzımanın tadına doyum olmaz bence.

    Yani bu çift kavramalı bir 1.4 150hp T-jet ya da 1.6 120hp M-jet olabilir olsada süper olur mu olur yani..
  • EKONOMİ İSTEYENLER İÇİN MULTIJET
    PERFORMANS İSTEYENELER İÇİN T-JET





    quote:

    Orjinalden alıntı: niger21

    bravo turbojet 1.4 120 hp
    bravo multijet 1.6 105 hp

    bildiğim kadarıyla multijetin torku daha fazla buna göre hangisinin performansı daha iyidir ? dizelle benzinliyi karşılaştırdığımın farkındayım ama herhalde performansı yorumlayabiliriz...

  • araba dediğin ağzının tadını bilecek
    benzin içecek
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.