Şimdi Ara

Multijet motor ömrü kalitesi vs efsane mi? (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
140
Cevap
3
Favori
142.858
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dün bindiğim albea 970. 000 km yapmıştı. Koltuklar falan yamuk, araba dökülüyor. Şöför biraz arıza bir tipti o yüzden tamir olaylarını sormadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • izmirde 729.000 kmde bir albea taksiye binmistim göstergeye doğru mu okudum diye bakınca gözlerim fal taşı gibi açılmıştı
  • en iisi vosvogen. ben 800 binde 1.4 tsi dsg li golf görmüştüm bi takside.süper araba.harika.kaymak gibi araba.. fiyatıda çok uygun vosvogenlerin. az yakıyo ş. içi 10 lt. süper.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertce

    şu günlerde araba arayanlara bir duyurum olacak. kızdırma bujileri arızalı 1.3 multijet motorlu araçlara yaklaşmayın. ya da bin lira masrafı göze alarak bu araçları alın. çünkü bu araçlarda kronik olarak kızdırma bujisi sökülürken kırılıyor ve sonuç olarak silindir kapağının açılması gerekiyor sökülüp değiştirilmesi için. aynı motor opel de de var 1.3 cdti diye geçiyor. bu araçları alırken kızdırma bujilerinin sağlam olmasına bakın. aslında sağlam olsa bile patladığında siz yine o masrafı çekeceksiniz maalesef....

    Ya sacma sapan yazmayin.
    gecen kis kendim degistirdim 4 tanesini. Kirmadan efendi gibi soktum. Benden sonra kavaklidere fiat soktu eps degisirken oda kirmadi.
    usta dedikleriniz abaniyor kiriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast


    quote:

    Orijinalden alıntı: mertce

    şu günlerde araba arayanlara bir duyurum olacak. kızdırma bujileri arızalı 1.3 multijet motorlu araçlara yaklaşmayın. ya da bin lira masrafı göze alarak bu araçları alın. çünkü bu araçlarda kronik olarak kızdırma bujisi sökülürken kırılıyor ve sonuç olarak silindir kapağının açılması gerekiyor sökülüp değiştirilmesi için. aynı motor opel de de var 1.3 cdti diye geçiyor. bu araçları alırken kızdırma bujilerinin sağlam olmasına bakın. aslında sağlam olsa bile patladığında siz yine o masrafı çekeceksiniz maalesef....

    Ya sacma sapan yazmayin.
    gecen kis kendim degistirdim 4 tanesini. Kirmadan efendi gibi soktum. Benden sonra kavaklidere fiat soktu eps degisirken oda kirmadi.
    usta dedikleriniz abaniyor kiriyor.

    burda bir düzeltme yapmak istiyorum. kızdırma bujileri arızalandığında hemen değişitirmeniz gerekiyor. aksi halde kesinlikle sökülmüyor.
    Yazdıklarım saçma sapan geldiyse sana kızdırma bujilerinin birisinin kablosunu sök ve o şekilde 500 km yol yap sonra. sök bakalım o bujiyi sökebilcekmisin.




  • Verimsiz olabilir birilerine göre. Amiyana Tabirle Daş gibi motordur.
  • 2011 bravom vardi, soyle soyliyim amblemini cikar yerine VW amblemi koy en cok satan araba olurdu. ama marka algisi iste yapacak bir sey yok. bunda Fiat`inda hatasi vardir. neyse konuya donucek olursak, Multijet biraz daha yakar ama verimlidir ve uzun omurludur. sunuda bilmek lazim bu motorlarin cogu 7 sene once gelistirildi, epeydir calisma yapmiyorlar uzerine. ama rakipleri yeni yeni yakaladi onlari. buda birsey anlatir anlamak isteyene.
  • Allah tan uzun ömürlü başka bişeye yaradığı yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fiatın 1.3 multijeti iyi pek kullanmadım ama kullananlar çok memnun (gücü dışında)

    ammaaa 1.6 multijet doblo maxi 2012 model 2 yıl boyunca kullandım böyle lanet bir motor görmedim 2 yıl boyunca çıkarmadığı arıza kalmadı devirdaimmi bozulmadı turbomu bozulmadı en son piston yataklarının içinden pul (bildiğiniz somun pulu) çıkardı usta (tahmini turbodan gelmiş) lanet ettik 200k da sattık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertce

    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast


    quote:

    Orijinalden alıntı: mertce

    şu günlerde araba arayanlara bir duyurum olacak. kızdırma bujileri arızalı 1.3 multijet motorlu araçlara yaklaşmayın. ya da bin lira masrafı göze alarak bu araçları alın. çünkü bu araçlarda kronik olarak kızdırma bujisi sökülürken kırılıyor ve sonuç olarak silindir kapağının açılması gerekiyor sökülüp değiştirilmesi için. aynı motor opel de de var 1.3 cdti diye geçiyor. bu araçları alırken kızdırma bujilerinin sağlam olmasına bakın. aslında sağlam olsa bile patladığında siz yine o masrafı çekeceksiniz maalesef....

    Ya sacma sapan yazmayin.
    gecen kis kendim degistirdim 4 tanesini. Kirmadan efendi gibi soktum. Benden sonra kavaklidere fiat soktu eps degisirken oda kirmadi.
    usta dedikleriniz abaniyor kiriyor.

    burda bir düzeltme yapmak istiyorum. kızdırma bujileri arızalandığında hemen değişitirmeniz gerekiyor. aksi halde kesinlikle sökülmüyor.
    Yazdıklarım saçma sapan geldiyse sana kızdırma bujilerinin birisinin kablosunu sök ve o şekilde 500 km yol yap sonra. sök bakalım o bujiyi sökebilcekmisin.

    4 ay kullandim arkadasim.
    hayir isin icindeyim servis calisaniyim hala 500 km falan deger veriyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kesinlikle efsane, ticari taksici vsler de malkoçoğlu ya da kara murat zaten. Bu arada bütün dizel araçlarda ısıtma bujisi vardır ve hepsinde arızalanma riski vardır, ısıtma bujileri araç montajında takılır sonra ne bakım yapılır ne sökülür, arıza yaparsa zaten ısıtma arıza ışığı yanar hangisi arızalı ise değiştirilir, bu multijette de tdci cdti da da tdi da daaynıdır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 0z0z -- 11 Ocak 2015; 1:25:51 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sametsamett

    Allah tan uzun ömürlü başka bişeye yaradığı yok

    teneke hyundai nden iyidir rahat ol
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sharkemre

    quote:

    Orijinalden alıntı: sametsamett

    Allah tan uzun ömürlü başka bişeye yaradığı yok

    teneke hyundai nden iyidir rahat ol

    en azından h-100 kamyonet 10 sene x 200.000 km arızasız garantili
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sametsamett

    quote:

    Orijinalden alıntı: sharkemre

    quote:

    Orijinalden alıntı: sametsamett

    Allah tan uzun ömürlü başka bişeye yaradığı yok

    teneke hyundai nden iyidir rahat ol

    en azından h-100 kamyonet 10 sene x 200.000 km arızasız garantili

    2008 grande punto multijet im var çok şükür 7. senesine giriyor ne bir sorun ne arıza çıkardı işte senin gibi bir taraflarından sallayanlar anca ötüp duruyorlar
  • mert107 kullanıcısına yanıt
    Uzunyoldan her dönüşte yağ mı değişiyormuş nasıl bir bakım yapıyormuş ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bakımı düzenli yapılırsa epey gider.Burada 250 bin km de sadece turbo değiştirmiş albea multijet taksiler var...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sharkemre

    quote:

    Orijinalden alıntı: sametsamett

    Allah tan uzun ömürlü başka bişeye yaradığı yok

    teneke hyundai nden iyidir rahat ol

    Senin teneke olmayan üstün teknoloji ürünü, aracın ne marka merak ettim doğrusu
  • Taş gibi bir motordur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • -25 derece de bile tek marş çalıştı, soğuk havalarda diğer markaların dizelleri maalesef pek iyi değil. -10 dedi mi su koyuyorlar. Efsane motor bana sorarsanız.
  • Eskiden düşman şimdi ise hayran olduğum motordur. Kuş serisi gibi zannediyordum. 6 yıldır linealar ve Doblo tecrubem oldu. Üzerinde 400.000 i geçtim. Insan hayret ediyor... HDi ile tdci ile karşılaştırmak hata olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.