Şimdi Ara

n11 / ***** 5 Yıldızlı Alışveriş – Kupon Kampanyası (30. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
661
Cevap
20
Favori
30.500
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • @bdullah kullanıcısına yanıt
    Tık hızında kullanmadım ama 15 TL lik yeniyol kuponu kullandım.
  • discrepancy kullanıcısına yanıt
    N11 den bir yanıt almadan şikayet var da ne işiniz var bende bunu anlamıyorum....

    Kısacası sistemdeki tarih rezaletinden dolayı son gün alışveriş yapanlar müşteri hizmetlerini arayıp çeklerini istemek durumundalar....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhann

    quote:

    Orijinalden alıntı: @bdullah


    quote:

    Orijinalden alıntı: diegoforlan

    Tek kelimeyle rezil bir kampanya ve rezil bir sistem boyle bir firma yaptigi kampanya icin sisteminde hic mi test yapmaz anlamiyorum. Bunu yapan yazilimciya soylersin simdi 'abi bug varmis' der adini vermiyim ama turkiye de buyuk bir bankada bile son zamanlarda bu tarz durumlarla karsilastigim icin artik bu tarz kampanyalara guvenip alisveris yapip sonrasinda sinir harbi yasamak istemiyorum. (11 aralikta siparis yapip 12 aralikta siparisi onayladim ancak hediye ceki hesabima tanimlanmadi ilgili departmandan haber bekliyoruz hala)

    Eğer sipariş verirken tık hızında kullandıysanız büyük ihtimal gelmeyecek. Bir önceki tık hızında ile 5 yıldız bir arada oluyordu. Son tık hızında da banada mail gelmedi.
    İlkinde 4/12 tarihinde alışverişi yapar yapmaz mail gelmişti. Bu alışveriş size uğurlu geldi diye.
    11/12'deki siparişte gelen bir mail yok. Haklılarda. Tık hızındanın açıklamasında açıkça diğer kampanyalarla birleşmez yazıyor.

    Tık hızındayla alakası yok...10 unda tık hızındayla alışveriş yapanlara mail gitti....Sistemi yapan bitiş tarihini yanlış girmiş o yüzden 11 inde alışveriş yapanlar mail alamadı...

    Bende müşteri hizmetlerine sordum...Mail gelsin gelmesin kazandınız diyor..Alışverişi onayladıktan sonra yüklenmezse ararsınız yükleriz diyorlar...

    Bu söylediğiniz iyi oldu. Çeki her türlü alırız o zaman.

    111 bonus bu 111 çekle birleşir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhann

    N11 den bir yanıt almadan şikayet var da ne işiniz var bende bunu anlamıyorum....

    Kısacası sistemdeki tarih rezaletinden dolayı son gün alışveriş yapanlar müşteri hizmetlerini arayıp çeklerini istemek durumundalar....

    Kusura bakmayin ama ben cek pesinde kosmak zorunda degilim ama onlar ceki tanimlamak yani verdikleri sozu yerine getirmek zorundalar.
    Verdigi sozu yok sistem hatasi yok baska birsey diyerek yerine getirmeyeni sikayetvara yazarim ki akillari baslarina gelsin yanlisi duzeltmek icin onlar benim pesimde kossun. Cunku hata benim degil onlarin hatasi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • discrepancy kullanıcısına yanıt
    Kusura bakmayın polemiğe girmek istemem ama yanlışsınız.....

    Çek yüklenmedi mi, ararsınız ilgili firmanın müşteri hizmetlerini, yükleyin dersiniz...

    Ha sonrası varsa size bir yanlışları o zaman farklı yollara gidersiniz....

    Yok direk olayın aslını öğrenmeden saldırmak pek hoş değil...

    Kusura bakmayın ben n11 in yönetiminde olsam size hakkınız olanı verip üyeliğinizi silerdim....
  • 11' in de sipariş ettiğim ve bugün onayladığım alışverişten kupon yüklenmedi. MH ile görüştüm, kayıt oluşturdular bakalım nolacak?
  • İyi o zaman soru cevap kismindan durumu yazdim ve ozellikle alisverisi tamamlama karsin cekin yuklenmedigini soylememe karsin verdikleri cevap aynen su :
    Cekiniz alisveris tamamlandiktan sonra yuklenecek ve cekiniz 15 gun sonra aktif olacaktir. 11 gun icindede ceki kullanabileceksiniz.
    Boyle klasik cevap vereceklerini ve sorunu cozmeyecklerini bilmeme karsin yine belki haksiz cikarim diye destek kismindan attigim sorunun cevabi bu. Sorulari okumayip copy paste cevaplar yazan bir siteyi sikayetvara yazmayalim da ne yapalim.
    Ayrica uyelik silmek falan oyle kolay degil kanun yasa ve tuketici haklari var. Boyle bir siteyle ve copy paste cevaplarla ugrasmak yerine daha ust bir yere sikayet etmek daha iyi. Ayrica sikayet var sikayeti alirken ozellikle sikayet edilenin onceden haberi olup olmadigini soruyor ve sanirim haberi yoksa once haber verip sonra sikayeti yayinliyor
  • Satıştan Kaçınma
    Madde 5- Üzerinde "numunedir" veya "satılık değildir" ibaresi bulunmayan bir malın; ticarî bir kuruluşun vitrininde, rafında veya açıkça görülebilir herhangi bir yerinde teşhir edilmesi halinde satıcı bu malların satışından kaçınamaz.
    Hizmet sağlamada da haklı bir sebep olmaksızın kaçınılamaz.

    Aksine bir teamül, ticarî örf veya adet yoksa, satıcı bir mal veya hizmetin satışını o mal veya hizmetin kendisi tarafından belirlenen miktar, sayı veya ebat gibi koşullara ya da başka bir mal veya hizmetin satın alınmasına bağlı kılamaz.

    Diğer mal satışı ve hizmet sağlama sözleşmelerinde de bu hüküm uygulanır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben 11 aralıkta alışveriş yaptım şimdi alışverişi tamamladım. 5 çeyrek almıştım kupon kullanmadım. malesef yatmadı şimdi soru cvp kısmından sordum bakalım ne olacak
  • bsn33 kullanıcısına yanıt
    Soru cevabı boşverin, telefon açıp şikayet kaydı oluşturun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün bede şikayet kaydı oluşturdum bakalım ne olacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: agtr

    Soru cevabı boşverin, telefon açıp şikayet kaydı oluşturun

    öyle yapayım hocam 111 tl nin üstüne su içmeyelim.
  • ben de 11 aralıkta tv satın almıştım hatta almadan önce çağrı merkezini arayıp teyit aldım (100 tl tık kuponu kullanırsam yine de geçerli olacak mı, bir de işlemi kargo teslimatından sonra ayın 13'ünde onaylayacağım diye) kesinlikle sorun olmaz, satın almanız yeterli, alım sonrasında kullanıma kapalı da olsa kupon gözükecek dediler ama görünmedi tabii ki. tekrar aradım işlemi onaylayın sonra gözükecek dediler. cumartesi işlemi onayladım hesapta hareket yok. canlı yardımdan durumu sordum, biraz daha bekleyin olmazsa tekrar iletişime geçin dediler bakalım ne olacak.
  • bu konu ile ilgili çok fazla kayıt varmış, hemen dönüş beklemeyin ama mutlaka dönülür ve sorun çözülür dedi MT, tekrar aradım
  • Tek sorun galiba 11 inde alışveriş yapanların sistem tarafından kampanyaya otomatik dahil edilmemesi gözüküyor...

    Diğer sorun galiba çek kullanan arkadaşların aceleciliği ve Müşteri Hizmetlerindeki kızların muhtemelen kim kiminle yatmış kalkmış türündeki magazin haberlerini takip etmek dışında başka bir şey den anlamamalarından kaynaklandı :d

    Şimdi var mı çek kullanım tarihi 1 gün geçtiği halde elektronikte çeki kullanamayan arkadaş ???



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orhann -- 15 Aralık 2014; 19:11:53 >
  • 11indeki yüklenmemeden dolayı bende kayıt açtırdım. 7 Ocak'a kadar vakitleri var. Tanımlarlar herhalde.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • ayın 11 inde kampanya bitmeden alışverişimi yaptım ve onayladım

    hala gelmedi çek

    3 4 defa konuştum müşteri hizmetleriyle hepsi gelir bekleyin dedi

    hala çıt yokkkk
  • formula01 kullanıcısına yanıt
    Aynı durum bende de var ve hala çek yok. Sistemden bende kayıt oluşturdum, gelmeyecek deseler ona göre uğraşacağım ama gelir diyorlar ama gelen giden de yok. Bakalım bekleyip göreceğiz.
  • Arkadaşlar benim kupon görünüyor fakat kullanamıyorum ödeme ekranında çıkmıyor. Kullanım tarihi 30/12/2014 - 10/01/2015 şeklinde yazıyor. Herkesin böylemi bendemi sorun var anlamadım. Bilgisi olan var mı?

     n11 / ***** 5 Yıldızlı Alışveriş – Kupon Kampanyası



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redwhiteee -- 16 Aralık 2014; 15:36:52 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redwhiteee

    Arkadaşlar benim kupon görünüyor fakat kullanamıyorum ödeme ekranında çıkmıyor. Kullanım tarihi 30/12/2014 - 10/01/2015 şeklinde yazıyor. Herkesin böylemi bendemi sorun var anlamadım. Bilgisi olan var mı?

     n11 / ***** 5 Yıldızlı Alışveriş – Kupon Kampanyası


    Kullanım tarihini yazmışsın zaten. 30.12.2014 tarihinde kullanabilirsin.
  • 
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.