Şimdi Ara

n11.com Ayıplı Ürün

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
242
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar ben n11.com'dan Lenovo marka bir bilgisayar almıştım. Ürün salı günü elime geçti ancak şimdi farkettim bilgisayarın çerçevesinin sol alt tarafı tam yapıştırılmamış duruyor yani hafif bir açıklık duruyor karşıdan bakınca farkedilmiyor ancak yandan bakınca farkediliyor. n11 yetkilileri ile görüştüm teknik servise göndermemi söylediler ben de verdikleri cevaptan çok memnun kalmadım. Ne yapacağımı bilmiyorum bu bilgisayarı değişim yapabilir miyim yoksa teknik servise mi gidecek bilgisayar. Yardımcı olursanız sevinirim.



  • Satın aldığın tarihten itibaren 14 içinde koşulsuz şartsız her hangi sebep göstermek zorunda olmadan iade edebilme hakkın var, bunu kullanmayı denedin mi ?
  • yilmaz976 kullanıcısına yanıt
    Hayır ama bugün satın aldığım firmayı arayacağım. Teşekkür ederim :)
  • Yetkili firmayı aradım (c.tesi aramıştım ama teknik destekteki kişiler p.tesi gelecek dedikleri için bugün konuşabildim) bana önce ürünün sorununun olduğu yerin fotoğrafını çekip atmamı istediler. Daha sonra bana tırnakların oturmadığını bastırırsam oturacağını söylediler ancak düzelmedi. Tekrar aradığımda ise bu tip durumlarda değişim için lenovo'dan rapor gelmesi gerektiğini ve bilgisayarı onlara yollamam gerektiğini söylediler. Açıkçası ben değişim istiyorum yapıştırıp gönderirlerse ne yapacağım?
  • hocam neticecede sıfır ürün 14 gün koşulsuz sebepsiz değişim hakkınızı kulann
  • Direk iade edin bence değişim icin garantiye gönderirler vs 14 gün kaynar arada sonra iade de edemezsiniz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: odun_veren

    hocam neticecede sıfır ürün 14 gün koşulsuz sebepsiz değişim hakkınızı kulann

    Sağolun hocam yolladım ürünü bakalım ne olacak

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RASP

    Direk iade edin bence değişim icin garantiye gönderirler vs 14 gün kaynar arada sonra iade de edemezsiniz

    Bana bilgisayarı kendilerine yollayabileceğimi ve lenovo'nun tip durumlarda değişim için rapor yazması gerektiğini söylediler ben de dün ürünü ilgili firmaya kargoladım şimdi arayıp iade ediyorum mu demeliyim acaba?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fenerli_58


    quote:

    Orijinalden alıntı: RASP

    Direk iade edin bence değişim icin garantiye gönderirler vs 14 gün kaynar arada sonra iade de edemezsiniz

    Bana bilgisayarı kendilerine yollayabileceğimi ve lenovo'nun tip durumlarda değişim için rapor yazması gerektiğini söylediler ben de dün ürünü ilgili firmaya kargoladım şimdi arayıp iade ediyorum mu demeliyim acaba?

    direk n11 i arayıp iade edecektin. şimdi 30 iş günü bekleyeceksin. sonrada 14 günlük iade hakkını kaybetmiş olacaksın.
  • Canlı destekten konuştum onlarla ürünü teknik servise yollayın biz bir şey yapamayız dediler geçen hafta.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fenerli_58 -- 17 Ocak 2017; 13:28:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 14 gün içinde iade edebilirsin. sen iade et paranı al sonra onlar neyaparsa yapsınlar. demek istediğim buydu aslında
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acheron34

    14 gün içinde iade edebilirsin. sen iade et paranı al sonra onlar neyaparsa yapsınlar. demek istediğim buydu aslında

    Anladım hocam teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.