Şimdi Ara

N11.com/markaclup SAHTEKARLIĞI >> NEDEN N11 DEN ALIŞVERIŞ YAPMAMALIYIZ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
1.388
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba kısaca bir dolandırılma hikayemi anlatacağım, içeriği N11.com ve şu sıralar hepsiburada sitesinde de satış yapmakta olan Markaclup / Markaclub adlı işyeri hakkındadır.

    2019'un 7. ayında N11.com üzerinden acil ve ucuz telefon ihtiyacım dolayısıyla Markaclub adlı işyerinden sıfır ve Samsung garantili olarak satılan Galaxy S6 marka/model cihazı satın aldım. Aldığımda kapalı kutu ve bandrollü bir şekilde tarafıma iletildi. Cihazda kozmetik olarak bir sorun olmaması sebebiyle kullanmaya başladım. Son 4-5 aydır kullanmıyordum, kenara kaldırmıştım ancak yine bu cihazı kullanma ihtiyacı doğdu ve cihazın bataryası %100'den %20'ye hiç kullanılmasa dahi 2 saatte indiğini gördüm ve Samsung Destek Yetkili Servisi'ne (Kadıköy) gittim.

    Gitmemle birlikte cihazın 2015 yılında Sim Kart takılarak aktif edildiğini, 2017 yılında ise garantisinin bittiğini öğrendim. Tarafıma söylenen tek şey, tüketici hakem heyetine başvurmam yönünde oldu. Bu sürecin çok uzun sürdüğünü bildiğim için satıcı ile direkt anlaşma yönüne gitmek istedim, ilk olarak N11.com'u aradım ve satıcı ile görüşmem gerektiği, eğer çözüme kavuşmazsa N11'i arayabileceğim tarafıma söylendi. Satıcıya soru sor kısmı üzerinden satıcı bana numarasını verdi, mesaj attım ve akşam saatlerinde beni aradı. Konuşmanın özeti şu şekilde;

    Ben: Tarafıma Samsung Garantili olarak satılan cihazın garantisinin olmadığını öğrendim.
    Markaclub: KVK'ya gösterdiniz mi ?
    Ben: Hayır yetkili servise gösterdim.

    (Bu noktada KVK ya göstermem konusunda baskı yapıyor. Sürekli kendisi uzun uzun konuşuyor. Ben sadece dinliyorum. En nihayetinde KVK'ya göstersem ne değişecek, bizzat Samsung'un ekranından 2017'de cihazın garantisinin bitmiş olduğunu gördüm, KVK'da bir şey değişmeyecek diyip bu konuyu kapatıyorum.)

    Markaclub: Cihaz size kapalı kutu bandrollü geldi değil mi ?
    Ben: Evet, hatırladığım kadarı ile öyle geldi.
    Markaclup: Kapalı kutu ve bandrollü gelen telefon kullanılmış OLAMAZ.
    Ben: Bir kutunun çevresine sahte bandrol ve jelatin çekmek çok zor değil.

    (Burada da yine anlaşamıyoruz, kendisi kabul etmiyor. Ancak şikayetvar sitesinde de yine kendisi hakkında bu şekilde telefon sattığına dair şikayetler mevcut. İşyerinin adı çıkmış. Ben alırken yoktu.)

    Markaclup: O zaman siz bana telefonu yollayın, ben tamir edip size geri göndereyim.
    Ben: Bu telefonu size yollamam. Bana garantili diyerek garantisiz telefon sattınız. Her halde haklıyım. Anlaşamıyorsak THH'ye başvuracağım.
    Markaclub: Genellikle öyle yapıyorlar. Ancak hiçbir sorun çıkmıyor. Siz de deneyebilirsiniz.

    Çok fazla özet geçtim ancak 15-20 dakikalık konuşmanın neticesi budur. Telefonu kapatıp N11.com ile görüştüm, talep oluşturduk dediler ve yanılmıyorsam 2 gün sonra geri dönüş yaptılar. Satıcı size bir çözüm sunmuş siz kabul etmemişsiniz dendi. Bende sunduklarının bir çözüm olmadığını söyledim. Herhangi bir tamircide telefon yaptıracak olsam zaten garantisiz telefon alır kendim uğraşır yapardım.Ancak en büyük sorun şu ki N11.com sadece kendi işyerini koruyor, hem canlı destek hem de telefon ile görüştüm ancak papağan gibi aynı şeyleri tekrarlayıp duruyorlar. Müşteriye değer vermedikleri gibi, satıcı tarafından sunulan çözümlere (ki çözüm olmadığını onlar da biliyor.) o kadar kaptırmışlar ki kendilerini, bana sürekli telefonu yollayın deniyor. Belki de ben yolladıktan sonra geri alamayacağım, kendileri müdahele edip kırıp dökecek. Malına sahip çıkmayan bir işyerine al bu telefonu tamir et demek intihar olacaktır. En sonunda Markaclub ile birlikte sizi de dava ediyorum dedim ve yaklaşık 10-15 gün önce THH'den davamı açtım. Telefonu kullanmam gerektiği için de Samsung'a götürüp parası ile bataryayı değiştirttim. Bu faturayı da dava dosyasına ekleyeceğim.

    Diyeceğim odur ki; elinizden geldiğince N11.Com'a bulaşmamak veya satıcıları iyice araştırıp ürünlerini almak yapacağınız en isabetli karar olur. Bu kadar sorundan sonra hala Markaclub/Markaclup adlı işyeri hem Hepsiburada sitesinde hem de N11.com'da gönül rahatlığı ile satış yapabiliyor. N11 buna izin veriyor. Haklarında benim gibi birsürü şikayet olmuşken hemde...







  • THH'ne başvurun, sonuç çıkmazsa mahkemeye gidersiniz. Satıcının son sözü zaten kendini ele vermiş.

  • Aynı şekilde bende mağdurum sıfır diye sattıkları cihaz daha önce hat takılmış cihaz çıktı. Telefon aniden kapandı bidaha açılmadı. Garantiye gonderdigimde gerçeği öğrendim. Tam sahtekarlar..
  • geçmiş olsun..


    ben de epeydir n11'den alışveriş yapmıyorum, bozuk yada telefonuma uyumsuz bir bileklik aldığımda, n11, iade etmeme izin vermedi servise gönder dedi... o gün 8 yıllık üyeliğimi sildim.


    HB'dan geçen ay 2 farklı satıcında yanlış ürün geldi, hemen iade ettim, hiç bir sorun çıkmadı. dahası iade için adresime hepsijet geldi aldı ürünü.

  • Cihazı aldığınızda fatura-garanti vb. herşeyini kontrol etmek gerekiyor. İlk aldığınızda tarihlere bakmadığınız için, n11, trendyol vb. sitelerin de koruma süresi (cayma hakkı) bitiyor. Sizde de hata var aslında.


    Tabii ki ahlaklı satıcı olsaydı, ve insanlarımız mutlu, yaptığı işten zevk alan insanlar olsaydı yine de mağduriyetinizi giderirlerdi.

    Ancak durum belli, herkes kimi nereden çarpsam gözüyle bakıyor. Türkiye nin bu halini hepimiz biliyoruz, o yüzden aldığım her ürünün faturasını, fişini, belgelerini saklarım. Alırken de ince eleyip sık dokurum.


    Geçmiş olsun. Yaşadığınız olayı anlatın, böyle ahlaksız sorunlu/sıkıntılı ürün satan ve hakkını arayan müşteriye cins cevap veren dükkan sahipleri iş yapamasın.

  • Peregrino kullanıcısına yanıt
    Hocam selamlar sonuç çıkmadı mı thh den ? Genelde 3-4-5 ayda sonuca ulaşır.
  • Suraya bir guncelleme birakayim, THH sonuclandi, forumdan bir arkadasimiz daha ayni dukkani, yine Galaxy S6 icin THH ye verip benim gibi ucret iadesini aldi. Elimizden geldigince N11 ve bahsi gecen dukkanlardan alisveris yapmamaya gayret edelim.
  • Bu arada Samsung'un yetkili servis hizmetini KVK veriyor, en azından İstanbul'da öyle.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.