Size Başımdan geçeni anlatayım arkadaşlar.Dikkatli olun Ben yandım siz yanmayın. E-ticarette bankaların verdiği puanları bilmeyen yoktur.Bende yaptığım alışveriş sonrasında 21-29 kasım tarihleri arasında N11'de kullanılmak üzere 75 TL bonus kazandım. 23 Kasımda N11'den 300tl lik üründen 75 TL sini bonus puan olarak kullandım.Buraya kadar her şey stabil. N11 deki kelepir-market adlı bir satıcı var gerçek adı Dostlar Züccaciye ama dost mu düşman mı belli değil.Kelepir market bozuk ürün gönderince değişim talep ettim.Ama nasıl bozuk bir ürün. Ütü aldım heryerinde çizikler o kadar çizik ki su koysunlar diye verilen plastik bile catlak. Ütünün kablosu baştan sağma sarılı. Neyse dedim bunlar pek problem olmasın denemek amaçlı su kattım ütüye katar katmaz tabanın kenarlarından sular dökülüyor.Utanmadan böyle bir ürün gönderiyor adam. Neyse değişim istedim gönderdim ürünü teslim aldı,soru soruyorum ürünü gönder diyorum hiçbir soruya cevap vermeyince artık 6 gün geçti ne ürün gönderiyor ne cevaplıyor sonunda ilgili miktarı 30 kasımda iade yaptılar fakat N11 bunun 70tlsinin 30tl sini puan olarak iade yapıyor. Yani bonus kullanma süresi geçtiği halde kullanamayacağım bonusu bana iade ediyor. Sonra da iade ettik oluyor.Benim bonus olarak kullandığım para sizi ne alakadar ediyor ilgili tutarı verin diyorum YOK. Bonus kullanma süresi geçtiği halde bana olmayan bonusu iade ediyorsunuz diyorum prosedür böyle diyor.Birde n11 kuponu da kullandıysanız ilgili oran kadar da toplam ürün fiyatından düşüyorlar. Elinize artık ne kalıyorsa... Sonrada müşteri memnuniyeti... Doluşturmuşlar böyle satıcıları bir ürün alacaksın insanın sinirini bozmaktan öte bir durum olmuyor. Aklınızda bulunsun böyle durumlarda hem paranız hem banka puanınız yanıyor. Hem satıcı hem N11 sizi mağdur etmekten başka bir işe yaramıyor. Saygılar
konunun yeri değil ama önemine binaen yazıyım. illa iade de edecek değildim ama aynı meseleyi şikayet olarak bildirdim garantiye. kural bu diyor. sanki haşa Allah buyruğu. bir de böyle diyorya firmalar. ben zaten o kurala itiraz ediyorum arkadaş. tamamen tüketici mağduriyeti katılıyorum. adam ürünü aldı iade ettiğini puanını geri vermemek nedir arkadaş. bu kadar aç fırsatçılık. ayrıca tepki olarak amerikan ekspresi de kapattırdım o da bi halta yaramamaya başlamıştı zaten
Öncelikle geçmiş olsun hocam. N11 11.11 kampanyasından aynı satıcıdan Electrolux ERGO12 süpürge almıştım, sorunsuz bir alış veriş yapmıştım. Demek ki üründen ürüne farklılık gösterebiliyor. N11 in bana göre en kötü taraflarından biri de iade edilen siparişe ilişkin satıcıya yorum yazılamaması. Başka bir firmadan (guler) Tablet almıştım, ürün kullanılmış geldi bakacak olsan firmanın başarısı %100, benim gibi sıkıntı yaşayan hiç kimse puanlıyamıyor tabi.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme