Sevgili Arkadaşlar; 11.11 kampanyasıyla n11 üzerinden Lg49um7100plb 4k tv aldım. Ürün 3-5 gün sonra evime geldi ve servisi aradım. Servis gelip tv yi kurdu. Akşam karanlıkta izlerken fark ettim ki tv de ışık sızması var. Hemen n11 den satış onayını durdurdum. Daha sonra servis geldi ve Servis Tamir Formuna 'Tv nin sağ altı köşesinde pixel sıçraması ve ışık sızması vardır. Ürünün değişimi uygun görülmüştür' yazdı ve gitti. Ben tekrar n11 i aradım ve durumu anlattım değişim talebi oluşturdum. Ardından satıcı firmayı aradım ve orada müşteri temsilcisi bayana da anlattım durumu. Değişim ve iade edebileceğimi söyledi. n11 in kargo koduyla Ceva kargo gelip ürünü evimden aldı ve satıcı firmaya götürdü. Sorun bundan sonra başlıyor. Satıcı bu servis tamir formunu Rapor değildir diyerek kabul etmiyor. Tv servis tarafından alınıp raporlanıp Lg ye göndermesi gerekiyor diyor. Fakat ben daha 14 gün bile dolmadan ayıplı olan ürünü tekrar kargolarda heba etmek ve günlerce süreci beklemek istemiyorum. Ürünü bana göndermemesini gerekli işlemleri kendisinin yapmasını seçimlik haklarımdan olan ayıplı ürünün onarım ve işlem sürecini üretici değilde satıcı tarafından kullandığımı söylüyorum. Israrla aynı ürünü gönderirse kargodan almayacağımı belirtip gerekirse yasal hakkım olan THH ye gideceğimi söylüyorum. Satıcı da hakkınızı kullanın diyerek cevap veriyor. Sonuç olarak satıcı benim değişim isteğime n11 üzerinden cevap vermedi. n11 ile yaptığım görüşmede satıcının cevap süresi 3 iş günü + 24 saattir dedi. Ve sonunda süre doldu. Satıcı kasıtlı olarak cevap vermedi ne onayladı ne reddetti ne de ek süre istedi. Süre dolduğundan değişim isteğim otomatik olarak iptale dönüştü ve param hesabıma yattı. Sonra ne göreyim kapım çaldı ve kargo evime geldi satıcı ayıplı tv yi tekrar yollamış. Ve bana söylemedi ama kolide hasar görülmüştür diye arkamdan da iş çevirmiş. Buna ek olarak öğreniyorum ki kullanıcı hatası falan demiş ürünü yollarkende. Neyse ben kargoyu kabul etmedim. Satıcıyı da aradım dedim kargonuzu takip edin ben ürünü kabul etmedim diye. Adam da bana paranızın yattığını görüyorum kargoyu da alcaktınız falan diye ısrar etti. Ardından yasal hakkımı kullancam sizinle her türlü görüşcez diyerek telefonu kapattı. Bakalım yaşayıp göreceğiz. Sonuç ne olacak. Hem sen değişim talebine olumlu yada olumsuz cevap verme hakkını orada kullanma dümenle tv yi geri ittirmeye çalış hemde hak arayacakmışta görüşecekmiş tehdite bak. Arkadaşlar siz siz olun böyle işlerden uzak durun. Eğer o kargoyu alsaydım n11 i arayıp hesabıma yatan parayı geri çektircekti ve ayıplı tv yide bana kitlemiş olacaktı. Şimdi eğer Lg tv yi mağzadan değiştirmezse magaza Lg ye dava açsın yada bana açsın o zaman hakkımı savunurum. Sonuçta evime Lg servisi yetkiliyim diyerek geldi ve değişim kağıdı verdi. Rapormuş değilmiş ben bilemem. Satıcı diyor ki bu konuları n11 müşteri hizmetleri bilemez yanlış bilgilendirmiş.. E senin firmanı da aradım dedim o kızlarda bu işlerde bilgili değil diyor. O zaman benim suçum ne arkadaşım oraya bilgili birini oturdun da insanlara da kendinize de mağduriyet tanımayın. Şimdi ben uğraşacağıma hakkınız varsa siz uğraşın.
aynı süreci geçen sene vatanla yaşamıştım.bnim tv samsungtu.ön panel çizik geldi.onlarda rapor diye tutturmuşlardı.oysa servis bana servis fişine vererek arızayı yazmıştı.sonra öğrendim ki servis bu durumlarda rapor vermez miş.satıcılar bunu bildiği için rapor diye tutturuyor.servis raporu,tvyi üreticiye yollayacağı zaman kesiyormuş.kararı da firma veriyor.değişim-tamir yada üründe kusur yoktur...
bn cayma hakkımı kullandım vatan kabul etmedi.sonunda yaklaşık 3ay sonra paramı hakem heyetinden aldım..buda bana ders oldu.netten bundan sonra pahalı hiç bir şey almıyorum.
satıcıya cayma hakkımı kullanıyorum diye notederden ihbarneme çekin.kabul etmezse,cayma hakkımı kabul etmedi diye hakem heyetine verin gitsin.
kolay gelsin
mustafadaM
kullanıcısına yanıt
Sanırım artık cayma hakkı kullanma sürem geçti. Ve bende vatandan mağazadan yeni bir tv aldım. Süreçte olsa sonu.ta tv siz kalamam. Neyse satıcı n11 in değişim talebine olumlu yada olumsuz cevap vermediği için param iade oldu. Şimdi bakalım mağaza dava açacağını söyledi. Açarsa artık o zaman biraz uğraşmam gerekecek. Hem en kötü ihtimalle hakem heyeti benden savunma istediğinde servis formunu belge olarak sunarım. İnşallah birde o tv üstüme kalmaz. Anlamadığım haksız değişim talebim var ise neden satıcı bu isteğimi n11 den reddederek notuna tv nin ayıplı olduğuna dair servis raporu yoktur. evrak eksiktir demedi. Bu da benim için bir avantaj değil midir. Sonuçta satıcı 3 iş günü + 24 saat süre sonunda cevap vermezse paramın bana iade olacağını biliyor.
Hiç bişey olmaz yeni tv güle güle kullan
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme