Şimdi Ara

N11,LG servis rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
359
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • N11 web sitesinden kelepirhome firmasından 30.11.2019 tarihinde 65um7450 model Lg televizyon aldım. Ürün horoz lojistik ile geldi. Ürünün kutusunun dışında bir iz olmadığından ürünü teslim aldım. Servis kuruluma geldiğinde evde eşim vardı. Ürün kutudan kırık çıktı. Servis rapora kutu hasarlı satıcıya başvurun yazmış. Servis raporu doğru (kutuda hasar yok)yazılmadığı için imzalamadık.
    Son gelişmeler olumlu:n11 müşteri hizmetlerinden İlayda hanım ile süreci yürütüyoruz. Kendilerine teşekkür ediyorum, n11 firması ürünün arkasında durdu.lg hakkında düşüncem aynı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cguner -- 27 Aralık 2019; 18:43:24 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



  • Merhaba cguner,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • Dostum geçmiş olsun. Üyelik bilgilerini n11 adlı arkadaşa özel mesaj ile de gönder.
    Eminim yardımcı olacaklardır.
    Takipçisiyim konunun.
  • Lithium87 kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Takipteyiz hocam

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Çok teşekkür ederim umarım sorunum çözülür

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • N11 den dönüş oldu ürünün arkasında durdu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cguner -- 27 Aralık 2019; 18:43:51 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.