Şimdi Ara

n11 sahtekarlara destek veriyor (12. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
331
Cevap
6
Favori
25.838
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
228 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • n11 N kullanıcısına yanıt
    Eksi verme sistemi geri gelsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Belki 10 kere alışveriş yaptım hepsi de zamanda ve sıkıntısız geldi. Bu yorumları okuyunca şaşırdım gerçekten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hceb H kullanıcısına yanıt
    Nasıl bir ülkede yaşıyoruz! Aman Allahım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi timucinpusat -- 15 Temmuz 2017; 7:34:57 >
  • Hepsiburada aracılığıyla başka bir satıcıdan 400 liraya microsoft Sculpt Ergonomic klavye mouse seti aldım. Alırken de n11 de daha ucuza satan başka bir satıcıyı tercih etmedim. Yorumlarda açılmış ürün gönderdiğine dair şikayetler olduğu için.

    Aldığım ürün bu:

    http://www.hepsiburada.com/microsoft-sculpt-ergonomic-desktop-kablosuz-siyah-klavye-mouse-set-l5v-00016-p-BD800815

    Sparişten önce satıcıyı arayıp, daha önce gittigidiyor üzerinden bir ürün satın aldığımda (160 liraya usb çoklayıcı) ürünün çalışmadığı, üzerinde çizikler olduğu için geri gönderdiğimi böyle bir durumla karşılaşmak istemediğimi belirttim. Sıkıntı olmaz, olursa da gönderin çözeriz zaten dendi.

    Sparişi verdim, ürün geldi. Kutuyu açtığımda farenin kesici bir aletle darbe alıp plastik kısmının 3 mm. kadar soyulduğunu gördüm. Kutunun içinde bulunan karton parçalardan biri yerinden koparılmış o şekilde bırakılmıştı ayrıca. Kutudan çıkarmadım bile. Kargo çalışanına durum tespit raporu düzenletip satıcıyla görüştüm. Gönderin, Logosoft a (distribütör) gönderelim incelensin duruma göre bakarız dendi. 1 hafta sürer dendi. Ben, "Bir hafta neden bekleyeyim ki? Sıfır bir ürün aldım sorunlu. Yenisini göndermenizi istiyorum." dedim. "Olumsuz rapor gelirse tüketici mahkemesine gidebilirsin. Muhatabınız Logosoft olacaktır." dendi. Satıcı böyle deyince, satıcıya, "o halde ürünü iade edeceğim." diyerek Hepsiburada'da kolay iade kısmından iade talebi oluşturdum, durum tespit raporunu göndererek.

    Hepsiburadanın mesajı :

    Satıcı firma tarafından 2 iş günü içinde ürün kontrolü yapılıp işlemleriniz sonuçlandırılacaktır. Yapılan kontrol sonrasında ürün iade koşullarına uygun bulunursa ücret iadeniz yapılacaktır. İadenin kabul edilmemesi durumunda, ürün satıcı firma tarafından sizlere Aras Kargo ile geri gönderilecektir.

    Satıcının bu şekilde mi davranması gerekir? Yoksa yenisini mi göndermeliydi?

    Süreç nasıl işler?

    Olması gereken ne idi?

    Bir ürün aldığımızda noter huzurunda mı açacağız? Yok ilk defa açıyor olduğumuza dair yemin ederek videoya mı alacağız? Kargo çalışanını eve davet edip bi çay demleyip (nasıl alelacele koşturarak gelip hemen kaçmak istediklerini bilirsiniz) huzurunda ürünü açıp deneyecek miyiz?


    n11 sahtekarlara destek veriyor

    n11 sahtekarlara destek veriyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi timucinpusat -- 15 Temmuz 2017; 7:33:15 >




  • Chantodowill kullanıcısına yanıt
    Maliye'ye şikayet et. Bak o zaman nasıl bir tarafları tutuşup kapına kadar getiriyorlar faturayı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • n11 i kötüleme kampanyası bu inanamayın arkdaşalr 1 yıldır n11den alışveriş yapıyorum hiç bi sorun yaşamadım hatta kendim kaynaklı sorunu fazlasıyla çözdüler bedavaya ürün geldi bana,burada kötüleyenler n11 den alışveriş bile yapmamaıştır eminim sıkıysa hesaplarını gösterip şu sorunu yaşadık desinler,hiçbiri kanıtlayamaz çünkü öyle bişi yok

    adamlar böyle bi forumda bile size destek olmaya çalışıyor ama siz illaki kötülemeyi kafaya koymuşsunuz,n11 şu anda ülkenin en iyi alışveriş sitelerinden biridir,meyve veren ağacı taşlıyorlar işte,n11in yerinde olsam hepsine teker teker hukuk davası açardım,bu konuyu okuyan onlarca insan n11i kötü bilecek çünkü yazık olur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ebayusuff

    Hepsiburada aracılığıyla başka bir satıcıdan 400 liraya microsoft Sculpt Ergonomic klavye mouse seti aldım. Alırken de n11 de daha ucuza satan başka bir satıcıyı tercih etmedim. Yorumlarda açılmış ürün gönderdiğine dair şikayetler olduğu için.

    Aldığım ürün bu:

    http://www.hepsiburada.com/microsoft-sculpt-ergonomic-desktop-kablosuz-siyah-klavye-mouse-set-l5v-00016-p-BD800815

    Sparişten önce satıcıyı arayıp, daha önce gittigidiyor üzerinden bir ürün satın aldığımda (160 liraya usb çoklayıcı) ürünün çalışmadığı, üzerinde çizikler olduğu için geri gönderdiğimi böyle bir durumla karşılaşmak istemediğimi belirttim. Sıkıntı olmaz, olursa da gönderin çözeriz zaten dendi.

    Sparişi verdim, ürün geldi. Kutuyu açtığımda farenin kesici bir aletle darbe alıp plastik kısmının 3 mm. kadar soyulduğunu gördüm. Kutunun içinde bulunan karton parçalardan biri yerinden koparılmış o şekilde bırakılmıştı ayrıca. Kutudan çıkarmadım bile. Kargo çalışanına durum tespit raporu düzenletip satıcıyla görüştüm. Gönderin, Logosoft a (distribütör) gönderelim incelensin duruma göre bakarız dendi. 1 hafta sürer dendi. Ben, "Bir hafta neden bekleyeyim ki? Sıfır bir ürün aldım sorunlu. Yenisini göndermenizi istiyorum." dedim. "Olumsuz rapor gelirse tüketici mahkemesine gidebilirsin. Muhatabınız Logosoft olacaktır." dendi. Satıcı böyle deyince, satıcıya, "o halde ürünü iade edeceğim." diyerek Hepsiburada'da kolay iade kısmından iade talebi oluşturdum, durum tespit raporunu göndererek.

    Hepsiburadanın mesajı :

    Satıcı firma tarafından 2 iş günü içinde ürün kontrolü yapılıp işlemleriniz sonuçlandırılacaktır. Yapılan kontrol sonrasında ürün iade koşullarına uygun bulunursa ücret iadeniz yapılacaktır. İadenin kabul edilmemesi durumunda, ürün satıcı firma tarafından sizlere Aras Kargo ile geri gönderilecektir.

    Satıcının bu şekilde mi davranması gerekir? Yoksa yenisini mi göndermeliydi?

    Süreç nasıl işler?

    Olması gereken ne idi?

    Bir ürün aldığımızda noter huzurunda mı açacağız? Yok ilk defa açıyor olduğumuza dair yemin ederek videoya mı alacağız? Kargo çalışanını eve davet edip bi çay demleyip (nasıl alelacele koşturarak gelip hemen kaçmak istediklerini bilirsiniz) huzurunda ürünü açıp deneyecek miyiz?


    n11 sahtekarlara destek veriyor

    n11 sahtekarlara destek veriyor

    böyle durumlarda ugraşmamak için cayma hakkı kapsamında iade ediyorum. öyle olunca geri iade almak zorundalar. onlar çakallık yapıyorsa biz de çakallık yapıcaz




  • müsteri memnuniyeti %95in altındaki mağazalardan ürün almayın
  • Hüsami kullanıcısına yanıt
    sorun su ki olumsuz yorumlari kabul etmedikleri icin butun magazalar %100 gorunuyor... tabi o yorumlarin hepsi de yalan oluyor boylece...
  • Daha geçen hafta N11 üzerinden bir satıcıdan 3 ürün aldım. Mağaza puanı %95 ! Allah şahit yorumları okumadım. %95 olan adamı okumazsın normalde. Neyse kargo geldi. Adam 3 ürünün de faturasını kesmiş ama ne hikmetse 2 tanesini koymuş, 3. ürünü unutmuş ! 3. ürün de metrelerce kablo !

    Unutma ihtimali var mı ? Hayır. Adamın mağaza yorumlarına baktım; adam bunu alışkanlık haline getirmiş. Bu dolandırıcılıktan para kazanır hale gelmiş !

    Mesaj attım adama, 2 ürün geldi, 3. ürün çıkmadı diye. Cevaba bakar mısınız ? "yarın kargoya veririz" Tabi ki yarın vermedi, 2 gün sonra kargoya verdi.

    Evet, N11 burada sadece aracı kurum. Ama böyle sahtekarları bünyesinde tutmaya devam ederse GG gibi solar gider. Bu niyetteki adamları kendi bünyesinden en kısa sürede ayıklaması lazım.

    Mağaza için bazı yorumlar. Dedim ya %95 olunca adamın mağaza puanı. Gaflete düştük.

    n11.com üyesi - 12.01.2017
    Kesinlikle uzak durun bu mağazadan ürün sipariş ettim gelmedi tabi parayıda ödemiş olduk ilgilenende yok sorunla dikkat edin

    n11.com üyesi - 18.01.2017
    bir paket sipariş ettim ama gelmedi gittim öğrendim sordum dediler bana dosya gelmiş teslim edildi ? parasını helal etmiyorum

    n11.com üyesi - 28.01.2017
    Faturada olan ürünlerden bazıları gelmedi ve hala da eksik kendilerine msj la bildirmem rağmen onlarda tamm.tamm.demelerine rağmen ürünler hala gelmdi

    n11.com üyesi - 03.02.2017
    satıcı çok sorumsuz..ürünler eksik çıktı arıza çıkan ürün oldu hala göndermedi..

    ***- 21.02.2017
    Ürün satıcıları ticari kişiliğinizi 3 kuruşluk mallar için 3 kuruşa satmayın.. Göndermiş olduğunuz ürün tamami ile çöp fabrikasyon üretim hatalı ürünleri burada uygun fiyata satacam diye şaşırmayın.. Ayrıca satışını yaptığınız ürün kodu ile gönderdiğiniz ürün aynı değil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Crebain -- 15 Temmuz 2017; 9:5:37 >




  • Komisyon alıyorlar bu yüzden sahtekar larçok bun11 gitti hepsi burada gibi sitelere.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Her zaman; ileride sorun yaşamamak için üç kuruş fazla verip kafamın ağrımayacağı şirketleri alış verişimde tercih ederim. Adını söylemek istemediğim bir siteden bende yaklaşık 10 yıldır alır veriş yaparım bu zamana kadar sorun yaşamadım.
  • Her 10 alışverişimden 3 ünde fatura çıkmıyor. Faturasız alışverişe ne kadar güvenilirse n11 denen siteye de o kadar güvenilir.
  • Bende elektrik supergesi almistim. 1 sene sonra fatura lazim oldu. Dukkan kapanmis diye yardimci olamayiz dediler. Ogunden beri yuksek montanli seyler almiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • N11 ve GG yi boykot edelim, alternatif olarak nereyi kullanalım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sürekli n11 den alısveriş yaparım.Zira sorun yaşasam bile mutlaka sorunumu çözen tek sitedir.Ben de sık sorun yaşiyorum bu aralar ama hepsi çözüldü.Şu an satıcının biri bozuk ürün gönderdi.İade ettim.Teslim almayacak gibi.Bakalım ne olacak.!

    Birde ekleyeyim..Sorun çıkarsa direk n11 müsteri hizmetleriyle görüşün chat ya da telefon ile..Sizin muhatabınız doğrudan n11 dir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi x15 -- 15 Temmuz 2017; 10:30:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aslında kim ne derse desin en iyisi sanalpazar.com n11.com da da sattım adamlar %15 komisyon alıyorlar hiç bir şekilde seni korumuyorlar ve sistemleri karışık. ama Sanalpazar %6 komisyon alıyor sistem basit ve aradığımda mesaj attığımda herkese ulaşabiliyorum. GittiGidiyor da Sanalpazar gibi ben bu ikisi ile yola devam ediyorum..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • NitroNos kullanıcısına yanıt
    Sürat,ilçeden ilçeye bile farkediyor.



    Yurtiçine sövenler oluyor ama burada bekletmeden getiriyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • n11 N kullanıcısına yanıt
    Gerçektende böyle satış ahlakı olmaz, ürünlerin kiminde fatura var, kiminde yok, ürünler görseldekini tutmuyor, ya küçük geliyor, ya farklı renk geliyor.

    Yine bu konuda hepsiburada diğerlerine nazaran biraz daha iyi gerisini boşverin!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Foruma daha önce de yazdım. Adam sahte fatura ile satış yapıyor. Paintte düzenlenmiş olduğunu ispatladığım halde n11 hiç bir şey yapmadı. Bununla kalsa iyi, aynı adam faturanın sahtesini yapmakla kalmamış, kutu güvenlik bantlarının da sahtesini yaptırmış, piyasadaki teşhirleri toplayıp, sahte güvenlik bantlarını yapıştırıp sıfır telefon diye satıyor. Bu mağaza hala %100 profille N11'de satış yapıyor. N11 3 maymun. Maliyeye şikayet ettim ne oldu bilmiyorum. Haram zıkkım olsun ne diyeyeyim.
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.